بر اساس گزارش اعلامی از سوی وزارت صمت در خصوص نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش خودروها در سال ۱۳۹۹، شرکت گواه پس از ۱۲ سال موفق به کسب رتبه ۲ در بین شرکت های ارایه خدمات پس از فروش شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از ایکوپرس- مدیر عامل شرکت گواه (ارایه دهنده خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو دیزل) در این باره گفت: مبنای احراز رتبه دوم شرکت گواه در سال ۹۹ در حوزه رضایتمندی مشتریان شاخص (CSI)، افزایش امتیاز حوزه مدیریت بر وظایف، افزایش امتیاز ارزیابی نمایندگی ها (DSI) و افزایش امتیاز میدانی نمایندگی ها بوده است. 
ایرج حسینی پژوه افزود: کسب این نتایج با تکیه بر فرآیند اصلاح خدمات پس از فروش و تعریف پروژه های سطح خدمت و کسب رضایت مشتریان در سال ۹۹ به‌دست آمده است و شرکت گواه می کوشد، با افزایش نظارت ها و بهبود عملکرد خود گام‌های دیگری را در ارتقای سطح خدمات پس از فروش به خودرهای سنگین بردارد.
حسینی پژوه در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت گواه، طرح امدادرسانی به اتوبوس ایران خودرو دیزل (آتروس) را نیز به اجرا گذاشته و بر همین اساس، در استان‌های تهران، البرز، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، همدان، کرمان و زاهدان به ارایه خدمات به شرکت اتوبوسرانی می پردازد. 
 
 
با ما در شبکه های اجتماعی همراه شوید:
نقل مطالب، اخبار و تصاویر، حتی با ذکر منبع، ممنوع بوده و فقط با مجوز کتبی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» مجاز است.
طراحی و تولید: گروه مهندسی رادین سامانه
Copyright©2000-2018 khabarMachine.com

source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *