یکی از نقاط قوت اصلی لکسس LX ترکیب تجمل با توانایی‌های آفرود است. این یک ترکیب برنده است اما نسل کنونی این خودرو نزدیک به یک و نیم دهه پیش در نمایشگاه نیویورک ۲۰۰۷ رونمایی شد و هرچند به‌روزرسانی‌های متعدد به ماندن آن در بازار کمک کرده‌اند اما پویایی رانندگی وانت مانند و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی وحشتناک، کاملاً سن بالای آن‌را نشان می‌دهند. بااین‌حال، تویوتا اوایل سال جاری نسل جدید لندکروزر را رونمایی کرد که این یعنی زمان زیادی تا دیدن نسل جدید لکسس LX باقی نمانده بود. حال سرانجام انتظارها به پایان رسیده و نسل جدید پرچم‌دار برند لوکس تویوتا رسماً معرفی شده است.

طراحی نسل جدید لکسس LX تکاملی است و همچنان جلوپنجرهٔ دوکی‌شکل بزرگ در آن به چشم می‌خورد که البته در داخل این جلوپنجره حالا هفت میلهٔ افقی با بخش میانی توخالی برای بهبود خنک‌کنندگی پیشرانه طراحی شده است. طراحان همچنان ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و چراغ‌های جلوی باریک‌تری را هم برای این خودرو در نظر گرفته‌اند. در پروفیل جانبی خودرو شاهد نمای ساده‌ای هستیم که شاید تنها ویژگی قابل‌ذکر آن گلگیرهای برجسته باشد. زیر این گلگیرها هم رینگ‌های آلیاژی ۱۸، ۲۰ و یا ۲۲ اینچی قرار می‌گیرد.

در عقب خودرو مثل نسل جدید NX، بجای لوگوی لکسس نوشتهٔ LEXUS نقش بسته و حالا چراغ‌های جدید خودرو هم توسط یک نوار باریک به هم متصل شده‌اند. در پایین هم سپر جدیدی به چشم می‌خورد که قطعاً نمای پیکاپی کمتری دارد. لکسس هنوز ابعاد دقیق LX جدید را اعلام نکرده اما گفته است که فاصلهٔ محوری ۲,۸۵۰ میلی‌متری نسل قبلی را حفظ کرده است. این موضوع به‌احتمال‌زیاد فضای داخلی خودرو را محدود می‌کند اما به گفتهٔ لکسس، این فاصله از زمان معرفی اولین نسل LX در سال ۱۹۹۵ تاکنون ثابت بوده است.

هرچند طراحی بیرونی LX تکاملی و تقریباً مشابه قبل است اما در مورد داخل آن هرگز این‌گونه نیست. اصلی‌ترین ویژگی در اینجا دو نمایشگر مختلف با اندازه‌های ۷ و ۱۲.۳ اینچی در میانهٔ داشبورد با سیستم اینترفیس کاملاً جدید لکسس است که برای اولین بار در نسل جدید NX ارائه شد. نمایشگر بزرگ‌تر ناوبری، نمای دوربین‌ها و تنظیمات سیستم صوتی را نشان می‌دهد درحالی‌که نمایشگر کوچک‌تر به کنترل سیستم تهویه و اطلاعات خودرو اختصاص دارد.

هرچند ترکیب دو نمایشگری این روزها منسوخ شده اما به گفتهٔ لکسس، نمایش تصویر دوربین‌ها در بالا و درعین‌حال نمایش وضعیت خودرو در پایین باعث سهولت رانندگی در آفرود خواهد شد. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید لکسس همچنین از دستیار صوتی، پروفایل کاربری و قابلیت به‌روزرسانی از راه دور هم برخوردار است که به‌مرورزمان آن‌را بهبود می‌دهد. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های داخلی LX جدید هم می‌توان به چرم پریمیوم، تریم‌های چوبی و فلزی، صفحه آمپر دیجیتالی و سیستم صوتی پریمیوم لوینسون با ۲۵ بلندگو اشاره کرد.
نسل جدید شاسی‌بلند پرچم‌دار لکسس در مدل LX600 و در تیپ‌های استاندارد، پریمیوم، لوکس، فوق لوکس و F اسپرت عرضه می‌شود که دو تیپ آخر کاملاً جدید هستند و دو گروه کاملاً متفاوت از خریداران را هدف گرفته‌اند. F اسپرت در بیرون با جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ با قاب کرومی مشکی و همین‌طور رینگ‌های ۲۲ اینچی آلومینیومی اختصاصی متمایز می‌شود و در داخل از صندلی‌های اسپرت و چرم بافت‌دار روی غربیلک فرمان برای بهبود چسبندگی به دستان راننده بهره می‌برد. تغییرات فنی نسخهٔ F اسپرت اما چندان عمیق نیستند و صرفاً شامل تجدیدنظر در فرمان برقی و سیستم تعلیق تطبیقی با تنظیم منحصربه‌فرد کمک‌فنرها و دیفرانسیل لغزش محدود تورسن می‌شود.

تیپ فوق لوکس اما در جهت متفاوتی گام برداشته و در عقب به دو صندلی مجزای فوق‌العاده راحت مجهز است. بین این صندلی‌ها هم یک کنسول عریض با شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، نگه‌دارنده‌های لیوان کاوردار، پورت‌های USB و جک‌های هدفون برای سیستم سرگرمی عقب، محفظهٔ اشیاء بزرگ و یک نمایشگر کوچک برای کنترل صندلی‌های و سیستم تهویه قرار گرفته است. این نسخه همچنین در عقب به دریچه‌های تهویهٔ سقفی مخصوص برای گرمایش و سرمایش بهتر مجهز است و از آفتاب‌گیر و چراغ‌های مطالعه هم بهره می‌برد.
لکسس برای نسل جدید LX پکیج ایمنی Safety System+ 2.5 خود را هم در نظر گرفته که شامل سیستم پیش از برخورد بهبودیافته با هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک و قابلیت تشخیص عابرین پیاده و دوچرخه‌سواران به همراه کروز کنترل راداری پویا، دستیار حفظ حرکت میان خطوط با هشدار خروج از خط، نوربالای هوشمند، دستیار فرمان اضطراری و دستیار علائم جاده می‌شود.

در زیر کاپوت نسل جدید LX، مثل لندکروزر جدید، پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 قبلی جای خود را به یک ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی جدید داده که ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این اعداد افزایش قابل‌توجه ۲۶ اسب بخاری و ۱۰۳ نیوتن متری را نسبت به قبل نشان می‌دهند. علاوه بر این، به گفتهٔ لکسس، این موتور حداکثر گشتاور خود را در حدود دور ۳,۶۰۰ rpm ارائه می‌کند که موجب بهبود عملکرد در آفرود می‌شود زیرا در این مسیرها رانندگان معمولاً با سرعت پایین حرکت می‌کنند.

این موتور به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ جدید متصل شده که جایگزین ۸ سرعتهٔ قبلی شده است. این گیربکس دنده یک سنگین‌تری دارد که موجب استارت نرم‌تر و عملکرد قدرتمند در آفرودهای سرعت پایین می‌شود. همچنین وجود دو دنده بیشتر هم دور موتور را در سرعت‌های بالا کاهش می‌دهد که منجر به سواری ساکت‌تر و مصرف سوخت کمتر می‌شود. در همین حال، وزن LX هم به لطف درهای آلومینیومی و پلت‌فرم بدنه روی شاسی کاملاً جدید، ۲۰۰ کیلوگرم کمتر از نسل قبلی شده است. همچنین به گفتهٔ لکسس، معماری خودرو ۲۰ درصد مستحکم‌تر از قبل شده است.

سیستم تعلیق نسل جدید LX در جلو از نوع دو جناقی با فنرهای پیچشی بهینه و در عقب چهار اتصالی است که برای بهبود پایداری و راحتی سواری اصلاح شده‌اند. این خودرو همچنین به تعلیق تطبیقی متغیر، فرمان برقی جدید و سیستم ترمز جدید با کنترل الکترونیکی مجهز شده است. در LX جدید سیستم فعال کنترل ارتفاع هم با حالت‌های پایین، معمولی، Hi1 و Hi2 هم وجود دارد که بر اساس شرایط رانندگی، به‌طور خودکار ارتفاع از زمین را تنظیم می‌کند.

به گفتهٔ لکسس، تغییراتی که در نسل جدید LX انجام شده، آن‌را راحت‌تر و پویاتر کرده و درعین‌حال توانایی‌های آفرود افسانه‌ای آن‌هم حفظ شده است. یکی از مصادیق این ادعا، عدم تغییر زوایای حمله، فرار و شکست و همین‌طور توانایی بالا رفتن از شیب ۴۵ درجه و حرکت در عمق ۷۰ سانتی‌متری آب است. در ویژگی‌های آفرودی این خودرو پیشرفت‌هایی هم صورت گرفته و سیستم مالتی تراین حالا با برخورداری از حالات اتوماتیک، خاک، شن، گل‌ولای، برف و صخره، بهبود پیدا کرده است.

سایر ویژگی‌های آفرودی LX جدید هم شامل کرال کنترل، دستیار پایین رفتن از شیب‌ها و مانیتور مالتی تراین می‌شود که آخری با استفاده از چهار دوربین در جلو، طرفین و عقب، محیط اطراف خودرو را نشان می‌دهد. قابلیت جدید این دوربین‌ها نمایش زیر خودرو است که موقعیت دقیق چرخ‌ها را نشان داده و امکان دیدن موانعی که معمولاً از نظر پنهان هستند را فراهم می‌کند. نسل جدید لکسس LX مدل ۲۰۲۲ در سه‌ماههٔ اول سال آینده به نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده خواهد رسید.
 
 
یانکی
سلام.اولین کامنت پنج شنبه.خواستم کلی ازش ایراد بگیرم گفتم ول کن بابا چه کاریه.حرف نداره همچیش خوبه.ولی انگار نمیتونم.اوه اوه چقدر جلوش زشته.یه جورایی nx بزرگ شدس.شوخی کردم.ولی یک سوم عقب نباید گرد میشد عین nx هستش.خدا جواب قیصر رو چی بدم.
AMG GT R
نظر سنجی
طراحیش خوبه لایک 👍
طراحیش نسبت به نسل قبل بد تره دیسلایک👎
(دیدم چن ماهی هست که از این جور نظر سنجی ها نداریم )
خدا رو شکر مشکل لایک و دیسلایک حل شده
AMG GT R
من خودم نسل جدید رو می پسندم
Audi rs e_tron gt
منم عاشق نسل جدیدش شدم
Nima
توى کابینش باید از متریال لوکس بیشترى استفاده میشد.
مثل تریم هاى چوب بیشتر یا رنگبندى و دوخت هاى متنوع تر و یا اگه توجه کنید کلید ها بخصوص صندلى برقى کاملا پلاستیکى ساده هستن. برخلاف مرسدس و لینکلن که همه کرومى و فلزى هستن. حتى کیا لبه دکمه هاش فلزیه اما این نه.
تلاش کردن کابین رو بهتر کنن و واقعا هم کردن ولى این کابین مال ٢٠٢٢ نیس!!! کابین GLS رو ببینین یا نویگیتور یا اسکالید ، متوجه میشید که این طراحیش با این که جدیده. هنوزم قدیمیه!
یا مثلا فرمونش به ماشیناى ٢٠١٠ بیشتر میخوره(میتونید با فرموناى بنز یا لینکلن باز مقایسش کنید)
Nima
و در کنار اینا نوآورى خاصى من ندیدم.
مثلا سیستمى مثل سوپرکروز حداقل(براى این کلاس ماشین که کاربردش براى مسافرت طولانیه کاملا لازمه به نظرم)
یا تنظیمات صندلى خاصى مثل ٣٠ جهته لینکلن که باز براى مسافت طولانى لازمه و یا سیستم صوتى پانارى کادیلاک .
این ماشین آفرود نمیره روى جادس!
بزرگترین نکته مثبتش قابلیت اطمینانش هست.
Aboalfazl demon
آقا به نظر شما دوستان عزیز .
از پس رقبای آمریکاییش در آمریکا برمیاد؟
ممد ژانگولر
این حضرت لکسوس ترکونده و عالی شده
من که کیف کردم
فقط فکر کنم جلو پنجره مشکی اسپرت باشه شیک تره تا استیل
دیروز میگن عربها با دست چکاشون تو مراسم رونمایی خیلیهاشون زیر دست پا کشته شدن
یانکی
وجدانن آدم خجالت میکشه ردیف سوم اینو باز کنه.مایه ننگه.چرا با خوابوندن ردیف دوم کف صاف نشده.چرا کاپوت رو مستقیم از لندکروز گرفتن.کاش تصمیم رو عوض کنن این رو هم نفرستن آمریکا بد جور تحقیر میشه.اصلا چه اجباریه خودش رو سه ردیف لوکس بدونه این تو عقب اسکالید esv جا میشه.باور کن برای کپی از جیپ میخواستن مانیتور هفتم رو هم بزارن دیگه جا نداشتن.
حسین
این عکس خودته؟
خوشحال میشم بچه‌ها عکسشون را بذارن پروفایلشون توی پدال.
حسین
همه‌ی این ایراد هایی که می‌گیری به خاطر اینه‌که ماشینای سرکوب تویوتا هستند؟
RezaRs
سلام اقای ظهرتون بخیر یانکی این خودتون هستید؟
یانکی
سلام دوست من.بله خودم هستم البته جرج کلونی هم از عکس من استفاده میکنه
Sina
در کل واقعا بهترینه
اگر اهل عدد و رقم نوشته های روی کاغذ باشی اره رقبا بهترن
اما اگر اولا این چیزهای حاشیه ای رو بذاری کنار و واقع بین باشی میبنی چرا کشورهای پایین خلیج فارس که هر ماشینی براشو‌ن مثل آدامس فراوونه چسبیدن به لکسوس و تویوتا
و دوما اگر مرتب توی جاده باشی و مصافتهای طولانی کارت باشه میفهمی هیچ چیز جای یه رانندگی با ارامش خاطر از خراب نشدن و عبور راحت از هر مانع و جاده ای و آفرود و گل و رودخونه رو نمیده
اسب بخارهای بالا شتاب های پایین تر و سقف سرعت بیشتر رقبا هیچکدوم در واقعیت بکارت نمیان
چون اخرش محبوری تا یه حدی سرعت بری و یه حدی قدرت نیاز داری مهم دوام و آفرود و با پس اندازی سیستم اطلاعات سرگرمیش هم که به نظرم از همه هم رده های خودش چ المانی چ امریکایی بهتره
Iman99
نه اشتباه میکنی بهتر نیست
تو همه موارد چه آلمانی چه امریکایی بهترین هستن
Iman99
این رو گفتم که یه چیزی رو مطلق نگی شاید به ظن تو اینطور به نظربرسه ولی چون قابل اثبات نیست پس نباید اون رو به همه تعمیم بدی
بخصوص مثال بازار امارات که هروقت به نفعت بود مثال بازار امریکا رو میزنی ولی به این یا لندکروز که رسیدی بازار امارات مثال میزنی اونها که چندتا چندتا میگیرن که هرکدوم رو که خراب کردن برن سراغ بعدی منطق اونها اینه امارات غیر ازمین صاف و تپه های رملی و امکانات رفاهی چیزی نداره.
اینها رو که گفتم نمی‌خوام این رو زیر سوال ببرم نه اینم شاسی بلند قابل احترامی هست و کاملا قابل قبوله ولی بهتر از اینم هست تو همه موارد بخصوص تو آفرود
فعلا بحث نکردیم چون دوست دارم همه چی به خوبی تموم شه
Sina
منم نگفتم در همه موارد بهترینه
هر بررسیی که نگاه کنی میاد چندین پارامت رو در نظر میگیره امتیاز میده و در مجموع نتیجه گیری میکنه کدوم بهتره
یک ماشین شاسی بلند اولویت اولش باید آفرود قوی؛ جادار بودن؛قدرت و جون سختی باشه
اول باید اینهارو به بهترین نحو انجام بده بعد بره سراغ مابقی مثل شتاب صدای موتور سقف سرعت و…
چونکه شاسی بلند رو برای اینها میخری وگرنه سدان اسپرت ها گزینه های بهتری هستن
حالا من میگم اره این ماشین بزرگترین نیست پر شتاب ترین نیست لوکس ترین نیست اما وقتی بعنوان شاسی دوست میری سمت این ماشین میبینی از همه هم رده هاش بهتره چونکه همه چیز رو در حد اعتدال داره
امیرعلی
واقعا من نمی فهمم چرا هر وقت حرف به بررسی فروش لکسوس و رقبا میرسه
میاین بازار حاشیه خلیج فارس رو بررسی می کنید و میگید چون اونجا فروش لکسوس بیشتر از رقباشه پس بهتره!!!!
اگه منطقی بخوایم باشیم تو بازار های اروپا و آمریکا هم کسی جلوی لکسوس رو نگرفته اون جا هم بازار آزاده ولی فروش lx از رقباش کمتره
پس با بررسی یک بازار خاص که فروش یک برند تو اون بیشتره نتیجه نگیر که اون برند بهتر از رقیباشه
و مورد دوم واقعا چطوری سیستم سرگرمی مرسدس gls و کادیلاک اسکالید و لینکن نویگیتر رو پایین تر از این ماشین میدونی ؟؟
در کل من قصد توهین به هیچ ژاپنی فن رو نداریم ولی وقتی میبینم یک عده با مقایسه های آبکی شون میان لوکس و اشرافیت آلمانی ها و قدرت و راحتی امریکایی ها رو زیر سوال میبرن تعجب می کنم
Iman99
ما هم واسه همین چیزا سعی میکنیم تا جایی که ممکنه بحث ایجا نشه ولی بعضی حرفا واقعا درست نیست مثل همین چیزی که جناب sina گفت.
ما هم منطقی و محترمانه گفتیم ال ایکس قابلیت آفرود مناسب داره لوکس هم هست قیمتش هم نه خیلی زیاده و نه کم
از هر کدوم از مواردی که هست یه مقداری ازش داره ولی نه حد اکثر اون یعنی به میزان مناسبی لوکسه راحتی مناسبی داره کلا از موارد مختلف یه مقدار مناسبی رو تامین میکنه ولی بهترین هرکدومش نیست واقعا واسه همینه که در پاسخ به اون دوستی که پیاز داغشو زیاد میکرد گفتم قابل احترامه ولی بهترین نیست درکل بهتر هم هست اینطوری بگیم چون اگه تنش ایجاد نشه بهتره وگرنه که من خوراکم بحث کردنه.
عاشق پدال
منم قصد توهین به تو رو ندارم. ولی خیلی خیلی ادم باید احمق باشه لوکس و اشرافیت و کیفیت ژاپنی ها رو زیر سوال ببره. چشمک
Aran+Milan
جلو پنجره یکمی زشت نیس?
M.K karimi
یکم که چه عرض کنم ://
مهدی
یا حضرررت عباس این دیگه روی bmw رو سفید کرده😑😑😑😑
حسین
تازه یادت اومد؟
چند سال همین جوریه.
mr.m
سیستم مولتی ترین اتوماتیک که امسال حرفش شد سالهاست توسط رنجروور اختراع شده و استفاده شده!
خوبه ولی انتظارم بیشتر بود
یوسف
داداش خب رنجرور سرآمد تمام شاسی هاست….. همه باید ازش الهام بگیرن….
امیرحسین
سلام
تشکر از جناب دهقان
طوفان تویوتا شروع شده🥳😅
لندکروزر بهتر شده ولی نسل قبل این بهتر بود.
دوستان حالتون چطوره؟یه چند وقتی بود حال کامنت گذاشتن نداشتم راحت بودین از حرف های مسخره ما نه؟😅
جناب احمد زاده حال شما خوبه؟قبلا کرونا گرفته بودین حالتون پرسیدم فکر کنم جواب ندادیم گفتم الآن بپرسم😅
پدال تشکر ازت که لایک و دیسلایک مثل قبل شد و الآن میتونیم کانگارو ویرایش کنیم😘
PN
این جور جلو پنجره ها به هم ماشینی نمیاد و این ماشین هم جزو این دسته هست
امیرحسین
تو کامنت بالاییم منظورم بود که کامنترو ویرایش کنیم که کیبوردم خودکار خرفارو جایگزین میکنه،طراحی نسل قبلش بهتر بود،خیلی بهتر بود،این یکی بنظرم یکم زشت شده😬البته شاید از نظر من این شکلیه و نظر شما یه چیز دیگه باشه،طراحی داخلیش دیگه خیلی بد تر شده😅من که نسل قبلو از این بیشتر دوست دارم حالا ظاهرش که با بهتره نسبت به داخلش ولی داخلش نسبت به بیرون خیلی بدتره😅ولی برخلاف عموپ وقتی نسل جدید اس کلاس معرفی شد من هک دوست داشتمش طرحیشو.واقعا بنظرم طراحی لندکروزر خیلی بهتره چه دخل چه خارج.
نسل قبلش👍
نسل جدیدش👎
اصلا قبلا این لایکو دیسلایک محدود بود انگار کلا این کامنتا یجوری شده بودند اصلا کامنتا حسو حال انگار نداشتند،اینجوری بهتره حالا بقیه دوستان یکم مراعات کنند تا دوباره محدود نشه باز،پدال جان مشکلات زیاده بزارین دوستان میان اینجا یکم از مشکلات دور بشن و فراموششون کنند و به همین چیزا سرگرم باشند و تمام دغدغشون لایکو دیسلایک باشه.بخصوص تو این اوضاع کروناوو قرنطینه وو از اینجور چیزا،آره اینجوری بهتره.آدم از اون دنیا دور میشه وارد دنیای خودرو میشه خوبه.
جسارتا یه عرض دیگه هم داشتم خدمت عوامل محترم پدال اگه میشه این تایم ویرایش رو بردارین یا تایمشو اضافه کنین لطفا🙏
حسین
طراحی بیرونیش تغییر چندانی نکرده ولی طراحی داخلی خیلی بهتر شده و خوبه.
از ردیف دوم صندلیش هم تو نسخه vip خوشم اومد. کیفیتش از توی تصویر داره حرف میزنه. نشون میده که بعضی برندهای اقتصادی نمی تونن با بزک دوزک و مانیتور الکی زیاد ادای لوکس هارو در بیارن در حالی که داخل کابین شون از خطوط تولیدشون بوی گند می گیره.😁
در کل به خاطر طراحی خارجی‌ امتیازش یه مقدار پایین میاد. مثلا هفت از ده
Swedish arrogant tiger
تغییر خاصی تو نمای جلو حس نمیشه، نمای عقبش اما (به ویژه چراغ ها) بنظرم برای یه شاسی بلند لوکس فاجعه ست، شبیه کراس اوور های چینی و کره ای شده!
MOHAMMAD.DEMON
کابینش مقابل اسکالید و نوگیتور و گرند واگنیر حرفی برای گفتن نداره
عاشق اون چرم شل ول زیر دسته دنده شدم 😂
تویوتا نکن این کار با ما
Iman99
انصافا تو چرم کاری کم نمیذاره وقتی یه چیز درستی هست میگم واقعا چرم کاری های دور فرمون صندلی ها راضی کنندس.
حسین
حرفی برای گفتن داره.آقای آمریکایی فن.
Aboalfazl demon
با قیمتش که صد در صد بالاس . مثل همیشه از رقبای آمریکاییش در آمریکا کمتر میفروشه .
+AMG GT R)Audi R8)
در مورد کابین و کیفیت نمی دونم
ولی انصافا اون چرم دور دنده خودرو رو چیپ نمایش میده
Sajjad
جلو پنجره کرومش خداست
ولی با نمای جانبی کنار نمیام خطوط روی گلگیر میتونست بهتر باشه
Silent
کسی که کابین JeeP واگنییر و ببینه با اوضاع احوال lx کنار نمی یاد! مثل همه تولیدات تویوتا محافظه کاری و ساده سازی به اسم دوام!
در نهایت می شه ماشین لوکس جهان سوم و ماشین تپه نوردی برا امریکا مشخصا تفاوتش با لندکروز به عنوان مدل لوکس تو چی هست وقتی جفتشون پایه سقف فلزی دارن و مانیتورهایی که رو هم سواره به اسم افرود!
قیمت ماشین باس دید اساسا با لند چه تفاوتی داره!
حسن
همه چی تمومه یک منزل متحرک وامن ولوکس
امیرحسین
واقعا جلو پنجره رو نباید مث لند می‌زدند
نسخه قبلی ساده و زیبا بود
یه نسخه رنگ سفید بهتر
اما شیب به سمت پایین کاپوت خیلی بد و شبیه به ماشین های قدیمی کرده کاشکی مث شاسی های آمریکایی کاپوت هم یه خط صاف رو طی می‌کرد و بعد انحنای بهش میدادن
در مورد کابینباید بگم از لحاظ تکنولوژی عالی حتی اینکه کلا دیجیتال شده عشق کردم و مشکلم با اینه که چرا صاف و یکدست نیست اینکه یه حالت کج و معوج بدن جذاب نیست درکل سبک لند بهتر بود
نمره کابین به هر حال مثبت و عالیست
فنی هم بحثی نیست دارای اسب بخار فوق‌العاده ای هست واین نشان دهنده توانایی ماشین که میتوان درکنار لوکس بودن به شما قدرت خوبی هم ارائه بده
یه چیزی که با لکسوس حال نمیکنم اینه که نمیدونم چرا کاپوت جلو رو به سمت داخل جمع می‌کنند و تو طراحی ها به پهن بودنش فکر نمی‌کنند ولی اگه بخوان یکم عرض بدن خیلی از دید و منظر من زیبا میشه البته شاید به خاطر این که حس لوکس بودن رو شاید نمی‌خوان از دست بده
به هرحال ماشین های شاسی با ابهت و عریض بودن زیبا هستند
من راضیم ازش اما می‌تونست بهتر باشه
SF90 STRADALE
به نظرم خیلی خوب شده 👍👍
چندتا SUV فول سایز میشه نام برد که هم لوکس باشه ، هم آفرودر توانایی باشه و هم کیفیت و دوام بالایی داشته باشه ؟؟
LX جدید همه رو با هم داره و یکی از بهترین ها در کلاس خودشه و میتونه رقبای بزرگشو به چالش بکشه
محمد
وسعت بازار لکسس بزرگتر از رقیبای اصلی امریکاییشه. اما من اصلا چیزی توی این ماشین نمی بینم که لااقل توی امریکا بتونه با اونا رقابت کنه
رامتین
خیلی خوشم اومد. موتور بهتر شده. گیربکس هم حرف نداره. انتخابم ورژن F-SPORT. طراحی از نظر من در بیرون کمی بهتر شده و در داخل کاملا برتر.
( 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪 ( Amirreza
خدایی کدوم ماشین لوکسی جلوپنجرش این شکلیه ، عقبش بهتر شده ، خیلی سنگین تر شده ، نمای کناریش ابهتش فوق العادس اما نمای جلویی جلوپنجره اصلا به قشنگی نسل قبل نیست ، کابینشم خیلی محافظه کارانس
مهدی
کلا ظاهر lx مثل به لندکروزی میمونه که داده باشی به یه تیونر محلی که با قالب و فایبر کیت بدنه اسپرت واسش طراحی کنه . ناهماهنگ و گرون
حسین دهمرد
همون لندکروزش بهتر بود. البته تو کلاس خودش آمریکاییها قورتش میدن
+AMG GT R)Audi R8)
اسکالید بیشتر دوست دارم
با مهربونی جهان زیباتره
چرا یکی باید اینو به لندکروز ترجیه بده ؟
همچی لوکسم نیست
MC20
در قیاس با رقبای آلمانی و آمریکایی ، اگر کسی بخواد این رو بخره ، به نظر من برای دوام بیشتر و مثال زدنی اش می خره تا دیگر پارامترها چون در قیاس با دیگران از تجملات کمتر ، شخصیت پایین تر ، و سواری کسل کننده و بی هیجان ، رنج می بره . تجمل ، قرین ظرافته و تولید کنندگان ژاپنی و مشتریان حاشیه خلیج همیشه فارس ، در طول سالیان ، به دنیا نشون دادن که در ژنتیک شون ظرافت زیادی به چشم نمی خوره و در زندگی خواهان تجمل کمال گرایانه ، نیستن اما متاسفانه ، بعضی از مردم ، با بی سوادی ، افراط گرایی در مصرف رو ، تجمل می دونن که البته اسمش ، تجمل نیست بلکه اسمش ، نوکیسه گی فرهنگی یا تازه به دوران رسیدگی فرهنگی است و خوشبختانه در مواجه شدن با اصالت ناب اروپایی رنگ می بازد .
جان کلام اینکه این وانت بزک شده ی عقب مانده ی ژاپنی که بسیار بادوام هم هست تجمل رو در کیهان شناور نمی کنه بلکه بازتاب روح محافظه کار و با استقامت مردم سخت کوش سرزمین خورشید تابان هست و . . . .
Sina10
کابینش باید خیلی بهتر میشد ، اون لکسوسی که اکثرا کابین های زیبایی میسازه، مثلا کابین LC رو ببینید ، فوق العاده است ، چرا اونو برا این نیاوردن؟
قیافه جلوش هم با جلوپنجره مشکی خوبه ولی فقط با جلوپنجره مشکی وبس
البته حتما افرود خوبی داره نسبت به بقیه ولی توقع داشتم لوکس تر میشد ، قرار هم همین بود که این ماشین لوکس تر بشه
در کا بد نیست به نظرم ولی خیلی جای کار داره
امیدوارم پیشرانه های خوبی داشته باشه
میثم
طراحی خوبی داره
ولی من بعنوان فن تویوتا لکسوس انتظار بیشتری داشتم
متاسفانه برآورده نکرد
آمریکاییها بخصوص اسکااید و گرند واگنیر ارزش خرید بینظیری دارن
میثم
کلا به این نتیجه رسیدم فن یه برند بودن اصلا چیز خوبی نیست
حتما این مورد رو اصلاح میکنم
بجای تعصب و فن بودن بهتره مدلهای خوب از هر برندی رو پذیرا باشیم و ازش لذت ببریم
البته از تو گوشی😂😂😂
میثم
یکی از ماشینایی که خیلی نظر منو به خودش جلب کرده فورد ماوریکه.
واقعا موندم چطور همچین ماشینی با این قیمت ساختن؟
محمدرضا
رنجر هم فقط۵دهزار دلار گرون تره وخیلی بهتره.
کلا مجبورند توی اون بازار رقابتی این قیمت هارو بدن اگر میگفت ۲۲هزار دلار همه میرفتن رنجر میخریدن چه کاریه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *