سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، شورلت رسماً از کوروت Z06 جدید پرده‌برداری کرده است. این سوپراسپرت جدید اولین نسخهٔ پرفورمنس بالا از کوروت C8 و اولین Z06 موتور وسط در تاریخ شورلت محسوب می‌شود. رئیس جنرال موتورز در مراسم رونمایی Z06 در موزهٔ خودروی پترسون گفته است:
کوروت Z06 جدید سوپراسپرت آمریکایی را از نو تعریف می‌کند. این خودرو طراحی متمایز و دینامیک پیشرفتهٔ کوروت موتور وسط را ارتقاء می‌دهد تا توانایی‌های پیست فوق‌العاده را با پرفورمنسی در سطح جهانی ارائه کند

اصلی‌ترین ویژگی Z06 جدید، پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی میل‌لنگ تخت آن است که با نام LT6 شناخته می‌شود. این موتور ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور دارد و قوی‌ترین پیشرانهٔ V8 تنفس طبیعی تولیدی دنیا محسوب می‌شود. پیشرانهٔ LT6 که ردلاین آن به دور فوق‌العادهٔ ۸,۶۰۰ rpm می‌رسد، برخلاف پیشرانه‌های سنتی آمریکایی از طرح سوپاپ DOHC استفاده می‌کند و پاسخگویی و توانایی در پیست اولویت‌های اصلی آن است. به همین دلیل، شورلت که نمی‌خواست واکنش این موتور را کُند نماید، از سیستم پرخوران صرف‌نظر کرده و حتی میل‌لنگ سبک و حجم کمتر را برای آن در نظر گرفته است.

برای اینکه پیشرانهٔ LT6 برای استفاده در پیست آماده باشد، در آن سیستم روغن‌کاری کارتل خشک به سبک مسابقه‌ای استفاده شده است. علاوه بر این، این پیشرانه از طریق کوروت مسابقه‌ای C8.R در پیست‌های مسابقهٔ سراسر جهان آزمایش شده و در فصل ۲۰۲۰ مسابقات IMSA شش پیروزی کسب کرده است. این پیشرانه تماماً از آلومینیوم ساخته شده و برای وزن کمتر و استحکام بیشتر نیز به پیستون‌های آلومینیومی فورج‌کاری شده و شاتون‌های تیتانیومی مجهز شده است.

به لطف این موتور و همین‌طور گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه، کوروت Z06 ظرف تنها ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ اما قدرت بیشتر به هوای بیشتری هم برای خنک شدن نیاز دارد و به همین دلیل، دماغهٔ خودرو با الهام از C8.R مسابقه‌ای از نو طراحی شده است. در اینجا، ورودی‌های هوا بزرگ‌تر شده‌اند و حالا هوای بیشتری را به سمت مبدل حرارتی مرکزی هدایت می‌کنند تا پیشرانه، ترمزها و گیربکس بهتر خنک شوند. با این کار، همهٔ این قطعات برای مدت طولانی‌تری بهترین عملکرد خود را ارائه می‌کنند.

مهم‌ترین تغییر در بخش عقبی خودرو اما چهار سر اگزوز در وسط دیفیوزر است. مهندسان شورلت دو سال را صرف تنظیم دقیق این لوله‌های اگزوز کرده‌اند تا صدای آن‌ها متفاوت از تمام کوروت‌های قبلی باشد. در همین حال، گلگیرهای خودرو هم عریض‌تر شده و عرض کلی کوروت ۹.۴ سانتی‌متر افزایش یافته است. این عرض بیشتر امکان استفاده از بزرگ‌ترین رینگ‌ها در تاریخ کوروت را فراهم کرده است که در جلو ۲۰ اینچی و در عقب ۲۱ اینچی هستند. این رینگ‌ها که در هفت طرح مختلف قابل انتخاب خواهند بود، با لاستیک‌های میشلن پوشیده می‌شوند که در جلو ۲۷۵ و در عقب ۳۴۵ هستند.

سیستم تعلیق Z06 از کالیبراسیون خاصی بهره می‌برد که با استینگری متفاوت است اما بااین‌حال راننده امکان انتخاب از بین تنظیمات زیادی را چه برای پیست و چه برای رانندگی‌های روزانه خواهد داشت. برای متوقف کردن این سوپرکار سرکش هم ترمزهای برمبو با کالیپرهای شش پیستونه و دیسک‌های ۱۴.۶ اینچی در جلو و ۱۵ اینچی در عقب در نظر گرفته شده است درحالی‌که ترمزهای کربن سرامیکی با دیسک‌های ۱۵.۷ اینچی در جلو و ۱۵.۴ اینچی در عقب هم برای آن قابل سفارش هستند. ساختار Z06 نیز آن‌قدر مستحکم است که نسخهٔ کانورتیبل آن به هیچ‌گونه تقویتی نیاز نداشته است.

در بخش آئرودینامیک، کوروت Z06 به‌صورت استاندارد با یک اسپلیتر جلو و یک بال عقب معمولی ارائه می‌شود اما کسانی که خواهان داون‌فورس بیشتر هستند بهتر است پکیج آئرودینامیکی فیبر کربنی را سفارش دهند که ظاهر Z06 را به برادر مسابقه‌ای آن شبیه می‌کند. این پکیج شامل اسپلیتر بزرگ‌تر جلو، باله‌های طرفین سپر جلو و بال بزرگ‌تری در عقب می‌شود.

علاوه بر این، برای Z06 پکیج سفارشی دیگری بنام Z07 هم ارائه می‌شود که همهٔ ارتقاءهای آئرودینامیکی قبلی را به‌علاوهٔ چند مورد دیگر مثل لاستیک‌های بسیار چسبندهٔ میشلن اسپرت کاپ ۲ R ZP را به همراه دارد. این لاستیک‌ها به‌طور خاص برای Z06 جدید توسعه پیدا کرده‌اند. همچنین برای این ماشین رینگ‌های فیبر کربنی هم قابل سفارش است که وزن غیر فنر سوار را ۱۸ کیلوگرم کاهش می‌دهد. با این رینگ‌ها و پکیج Z07، وزن خودرو به ۱۵۶۰ کیلوگرم می‌رسد. به گفتهٔ شورلت، به لطف همهٔ این اقدامات، کوروت Z06 جدید می‌تواند ۱.۲۲ جی شتاب جانبی را تحمل کند و در سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۶۵ کیلوگرم داون‌فورس تولید نماید.

اما علاوه بر بهبودهای فنی فراوان، شورلت برای اینکه از رقبا عقب نماند، داخل کوروت Z06 جدید را هم با متریال سبک‌وزن اما لوکس و باکیفیت بهبود داده است. اصلی‌ترین ویژگی در اینجا، فیبر کربن است که در قسمت‌های مختلفی مثل غربیلک فرمان، پدال‌های تعویض دنده و کنسول میانی به چشم می‌خورد. علاوه بر این، تریم قرمزرنگ جدیدی بنام آدرنالین هم برای این خودرو قابل سفارش است. همچنین به لطف هفت رنگ داخلی مختلف، سه نوع صندلی، شش رنگ مختلف برای کمربندهای ایمنی، دو پکیج فیبر کربنی و یک پکیج آلومینیومی، خریداران می‌توانند کوروت خود را منحصربه‌فرد کنند.

تولید کوروت Z06 جدید از تابستان آینده در کنتاکی آغاز خواهد شد. به گفتهٔ شورلت، مردم سراسر جهان می‌توانند جذابیت‌های این خودرو را تجربه کنند زیرا این مدل هم مثل استینگری در هردو نسخهٔ فرمان چپ و فرمان راست تولید می‌شود. قیمت Z06 جدید هم در زمانی نزدیک به آغاز فروش آن اعلام خواهد شد.

GT
وای خدا 😍 چقدر جذابه، بالاخره بعد این همه وقت ایشون تونست رکورد SLS را بزنه
PN
بسیار عالی غول وارد میشود…..
Ninja
عالی شده
عاشق نسخه کروکش شدم
و عاشق کابینش
Ninja
اها بچه ها یه سوال
فرق اسپایدر کروک و رودستر کانورتیبل …. دقیقا در چیه
معادل فارسی همشونم میشه روباز
ولی انگار کانورتیبل معمولا برا ماشینهای لوکس تر استفاده میشه اسپایدر رودستر برای ماشین ها اسپرت و کروک هم ….
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
اسپایدر و رودستر در واقع به ماشینای سقف باز با دو صندلی گفته میشه و فقط فرقشون بخاطر اصطلاحاطشونه مثل ۹۱۸ اسپایدر و حتی مزدا میاتا ، کانورتبیل و کبریولت به خودروهای سقف باز چهار صندلی گفته میشه و اکثرا ماشینای کبریولت یا کانورتبیل گرند تورر لوکس و شیک هستن و نه اسپرت مثل سری ۴ و e کلاس که گرند تورر های لوکس هستن ‌، اسپیدستر هم به ماشینای کروک بدون سقف میگن که در اکثر مواقع دو نفرن و بعضی وقتاا شیشه جلو ندارن
Ninja
ممنون
Reza Waffen SS
مفید بود ممنون
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
اسپیدستر مثل فراری مونزا و وریتاس rs3
مهدی موتور
سلم رودستر یا اسپایدر ۲ نفرس
کانورتیبل ۴ نفرس فکر کنم
Reza Waffen SS
بسیار زیبا و دوست داشتنی
🔥A.H MOTORS🔥
ایکاش فورد به هم به جای اینکه اخر کاری گند یزنه به ابهت موستانگ مثل شورلت یه V8 شایسته برای موستانگ طراحی میکرد
OMID
ماستنگ سه تا V8 شایسته داره چهارمی هم داره اضافه میشه
کایوتی و وودو و پردیتور
Silent
قیمت حدودی ماشین چیزی حدود ۹۰K$ خواهد بود! یکچیزی حدود ۲.۴ میلیارد با جیب دلاری تازه :))
همچین پکیجی توو هیج جا جز corvette نمی تونه باشه ! کیفیت کابین هم بشدت بهبود یافته… یعنی ارزون تر از هر سدان پرفورمنسی حالا سوپراسپورت بکنار
Ninja
با اینکه با هیچ کدوم از حرفات موافق نیستم با این حرفت هستم
Amard
سوپر اسپرت با این قیمت نیست در حدش امااسپرت مثل اعودی rs6 و بی ام وی m5 هستند که هم قیمت هستند و پرفورمنس در حد همین دارند
Mad.z.Max
دقیقا درست میگی!
این ماشین یه جواهر بی رقیبه! انجین رویایی با ردلاین ۸۶۰۰، قدرتمندترین در نوع خودش، تحمل شتاب جانبی ۱.۲۲ جی که درواقع هیولای پیچ زدن هست، کروزر جاده ای و ماشین پیستی…
اتاقشم فوووق العادس، متریالشم همینطور.
طراحیشم خیلی زیباس
این ماشین رقیبی نداره! الان باز دوستان البته ممکنه بگن فلان ماشین ۵۰۰ هزار دلاری بهتره از این، که باید در جوابشون بگم قیمت کوروت خییییلی پایینتر از این حرفاس. باقی شرکتا هم اگه میتونستن، مطمئن باشید تا حد امکان قیمت رو رقابتی میکردن…
Erfan
ماشین زیباییه، جلوی یه V8 تنفس طبیعی هم که نمیشه مقاومت کرد 👌
ایران
واقعا عالی و محشره یک تنفس طبیعی اونم با این شتاب هرکی بخره لذت بینظیری با این ماشین خواهد برد
Alireza
دیگه هیچ ایرادی بهش وارد نیست، طراحی پخته تر شده و پرفورمنس داره به حد اعلا میرسه به حدی که از zr1 قبلی سریعتره
خیلی ببخشید ولی کسایی ک هنوزم با موتوروسط شدنش مخالفن باید کم کم بیان پایین سرمون درد نگیره😂
nikzad
۶۷۰ اسب قدرت رو توی دور ۸۴۰۰ در اختیار راننده میذاره یعنی اوج هیجان.
بارها به صدای جذاب z06 اشاره شده که همراه با گیربکس ۸ سرعته و ترمز برمبو کربن سرامیکی ۶ پیستونه و تعلیق مگنتیک راید کنترل ۴.۰ یک شاهکار محسوب میشه.
من شخصا پکیج فیبرکربن و z07 رو بیشتر دوست دارم خصوصا به خاطر لاستیک میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ R
امیدوارم توی پیست ها و درگ به خوبی خودشو نشون بده👌
porsche 919 hybrid evo
عالیه
بی نظیره
ویدئویی دیدم که این خودرو کات آف می‌کرد و صدای فوق العاده جذابی داشت
بی نظیر بود
توی این نسل از کورت فقط و فقط همین Z06 رو دوست دارم
هیچ نقصی نداره با اون V8 همه‌چی تموم…
shayan demon
۶۷۰ اسب بخار از موتور ۵.۵ لیتری اتمسفر دور موتور ۱۰ هزار شتاب ۲.۶ قیمت فقط ۶۰ هزار دلار دیگه اروپای گرون فروش و متقلب باید برن تو لونشون وقتی این هست دیگه کسی نمیاد ۲۰۰ هزار تا واسه پورشه و مکلارن گرون فروش بده این اوله راهه تازه کوروت های زورا و ای رای و ZR1 که رونمایی بشه ماشینای الکی گرون اروپایی باید توو کارخونه خاک بخورن
محمد امین
۶۰ هزار دلار که نسخه ی استینگری هست
این حدود ۹۰ تا ۱۰۰ هزار دلاره
Sina10
مشکل بزرگ همه کوروت ها در واقع افزایش قیمتش تو اروپاست بهش مالیات و … میچسبونن و قیمتش میره بالا
اما تو امریکا فوق العاده میارزه باید دید این مدل Z06 قیمتش چجور میشه که احتمالا ارزون باشه
OMID
نسلای قبلی کوروت هم ارزون بود ولی همچین اتفاقی نیوفتاد
این چیزا فقط تو توهمات شما امکان پذیره
RezaRs
دنیای جالبی داره جنسشو می خوام
امیر
۲.۶ ثانیه خیلی معرکه است. ظاهر عالی ، کابین عالی ، موتور محشر
ابر+عظیم+سلطان+خانِ+خفن+باحال+سوپر+ویژه+توپِ+دمش+گرم!
یعنی این کروت از همون نسل اولش تا به الان یک شاهکار به تمام معنا بوده واقعا😘🥰🤩👌
محمد امین
خیلی بهتر از اون چیزی که تصور می‌کردم شد
از نظر بصری با اینکه تغیرات کمی داشته ، اما جذابیتش دوچندان شده مخصوصا با این رنگ ها
و واقعا اعداد خوبی رو داره ارائه میده ، و یه سطح جدید از پرفورمنس برای کوروت، ماشینی که میتونه توی پیست با ۹۱۱ gt3 رقابت کنه و توی خیابون هم با هوراکان کل کل کنه .‌‌در صورتی که قطعا قیمت خیلی کمتری دراه
صداش خیلی جالب شده ، شبیه v8 آمریکا نیست و شبیه شده به ۴۵۸ که به خاطر شباهت ساختار موتور هاشون هست که بر اساس‌ موتور میلنگ تخت فراری توسعه داده‌ شده
شتاب ۲.۶ عالی …
خیلی منتظر هستم تا تایم نوربرگ و ۴۰۰ مترش رو ببینم
تصور ایکه zr1 چه قدر خوب باشه واقعا سخته
این کار کوروت واقعا تحسین برانگیز هست ، اگر می‌خواست راه کوروت های قبلی مثل c6 و c7 رو ادامه بده ، الان نهایتأ می‌تونست لاستیک دود کنه و عقبش سر بخوره و چها متر هم کاپوت داشته باشه …
ولی الان با الگو برداری از صنعت سوپر کارهای اروپا و توسعه ی این تکنولوژی هاشون و ارزون کردن این تکنولوژی ها ، میتونه به معنای واقعی یک سوپر کار باشه
شاید دیگه یه آمریکایی اصیل نباشه.. ولی یه خودرو قابل احترام هست
محمد امین
در اخر فقط یه نکته ای بگم
اون ادمه که گفته دو سال داشتیم روی سیستم اگزوز کار می‌کردم، مثل س..گ دورغ میگه ، چرا باید دوسال کار کنن تا کورت صدای ۴۵۸ بده…؟
من دیشب کاملا سیستم اگزاست این ماشین رو برسی کردم دقیقا از شیپ ها ی سیستم اگزاست ۴۵۸ استفاده کردن ، یعنی میلیمتر به میلیمتر رو که چک کردم یکسان بود
فقط تفاوت‌ اینجاست که ، خروجی شماروی ۱ و ۳ اگزوز ۴۵۸ دقیقا با خروجی شماره ی ۱ و ۴ این ماشین یکسان هست ، کاملا ، و خروجی شمار ی ۲ اگزوز فراری ۴۵۸ ، رو دو بار استفاده کردن و به همین دلیل ۴ اگزوز داره این ماشین که هم به سنت کوروت بر میگرده و هم به اینکه خب موتورش بزرک تر از ۴۵۸ هست باید خروجی های بیشتری هم داشته باشه
یانکی
ای جان چه فشاری داره بهت وارد میشه.دوست داری وی۸ تنفس طبیعی اونم قویترین در تاریخ.بشین تا فراری پورشه بنز بیمر برات بسازن.انقدر لجت گرفته از عظمت آمریکایی به هزیان گویی افتادی.ببینم حتمن پورشه سیستم موتور وسط رو اختراع کرده یادت نیست بیس پورسه همون فولکس بیتل هست.زمانی که کوروت بنا نهاده شد توسط آمریکاییهای بزرگ البته بعد من پورشه در فکر این بود کاش بیشتر سلاح کشتار جمعی میساختم.اینو بدون اگر آمریکاییها نبودن دنیا همچنان همون سه چرخه کارل بنز رو باید سوار میشد.شایدم ویران خودرو وانتش رو میساخت.مقل اینه که بگم انجین وی۸ وی۱۲ وی ۱۶ هر کی میسازه از کدیلاک لینکلن پاکارد تقلید کرده.آمریکاییها همیشه برا سبک مردم خودشون ماشین میسازن ولی اگر اراده کنن برا کل دنیا بسازن میشه موستانگ کوروت.
Karl Benz
۱.اگه کوروت تازه شده قویترین v8 تنفس طبیعی جهان ، ۷،۸ سال قبل مرسدس این عنوان رو به دست آورد 🙂
۲. اگه همون کارل بنز نبود ، نه بنز بود ، نه ماشین آمریکایی بود ، نه چیز دیگه . پس بدون آمریکا جلو آلمان بزرگ چیز خاصی برا گفتن نداره 😂
به قول انزو فراری که ایتالیایی بود 🙁 فورد ، تو بهتره بری همون ماشین کوچولو های خودتو بسازی .)
البته فورد فقط نه ، بلکه کل آمریکایی ها 🙂
Karl Benz
🙁 دیگه چیه اون وسط
[email protected]@DRZ
از ساعت ۷ که بیدار شدم تا الان که معرفی شد بیشتر از ۵ بار پدال رو چک کردم از بس که منتظرش بودم😂😂
M.K karimi
عجب دلبری شده 😍💕🤤
تا دندوووون مسلح 💪💪🤛🤛
اولین نسلش که معرفی شد هنوز شخصیت و هویت خودشو خوب پیدا نکرده بود اما هر چی جلوتر میریم داره با هویت تر و جذاب تر میشه .
محمد مختاری آذر
کاملا بی نظیر هستش من خیلی پسندیدم موتور واقعا قدرتمند بدون استفاده سوپرشارژر شتاب واقعا عالی یکی از طراحی های کاملا زیبا هستش اون خطوط روی بدنه نسبت به نسخه اصلی زیبایی رو افزایش میده قیمت کاملا مناسب همه این ها خودرو رو تبدیل به هیولای زیبا میکنه
Milo
مشخصاتش روحمو نوازش کرد
دمت گرم شورلت…👍
Sina10
این دیگه چه هیولاییه!!
پورشه ۹۱۱ توربو اماده باش!!
قدرتشو!! شتابش!! و مهم تر از همه قیافه اش! کوروت استینگری برام جذاب نبود ولی این ماشین با رنگ نقره ای فوق العادس!
رد لاینش رو!! کابینش با رنگ قرمز!!!
یعنی حرف نداره ، قیمتش هم احتمالا حدود ۹۰ تا ۱۲۰ هزار دلار در بیاد که مفته
یکی از بهترین ماشین های امسال
میثم
هیچ
هیچ
هیچ
هیچ حرفی برای گفتن نمی‌مونه
امیرحسین
عاشقشم
عالی در حد
یعنی با این پکیج با این قیمت کجا میتونی چنین ماشین اسپرت خوبی پیدا کنی
تازه یه v8 طبیعی که بهترین هم هست جااااااااااااانم
مخصوصاً اینکه رینگ های کربنی هم میتونی سفارش بدی چ شود ژوووووووووووووون
بهتر از این نداریم
عاشقشم میتونی صفر تا ۱۰۰ مث یه گاوچرون آمریکایی بتازی مستر
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
فوق العاده زیبا ، قشنگ ، مناسب ، خوش صدا و پرفورمنسیه ، یعنی عاشق اون موتور هشت سیلندرش شدم ، توی v8 های تنفس طبیعی دوتا موتور هستن که عشقن ، اونا هم موتور sls و همین کوروتن و فوق العادن ، بینهایت این ماشین دوست داشتنیه ، بینهایت ارزش خریدش بالاس خیلی بالاتر از امیرا ، کیمن و بقیه ماشینای اسپرت هم قیمتش ، فقط یکم با دیفیوزر جلو و ارتفاع نمای عقب مشکل دارم که زیاد مهم نیست ، در کل امیدوارم که ماشین درگ نباشه و توی پیست خیلی خوب باشه ، اینم به لیست ماشینای مورد علاقه غیر اروپاییم اضافه شد
Karl Benz
ماشینی که واقعا خوب باشه ، حرفی باقی نمیزاره . مثل همین کوروت
net
دیوار بلند کنسول خیلی بد هست.چراغ جلو برای سال ۲۰۲۱ جالب نیست و قدیمی هست و نیاز به تغییر داره.۴ اگزوز که در وسط کنار هم هست جالب نیست اگر مثل نسل قبلی ۴ اگزوز در سمت چپ و راست بود قشنگتر میشد
RezaRs
همه جوره عالییی
OMID
ظاهرش خیلی از مدل استینگری بهتر شده
سپر جلو هم به خاطر حالت وی شکل کمی یاد آور هوندا ان اس ایکس هست
کابینش از اول هم خوب بود الان بهترم شده
کوروت بلاخره پکیج کامل پیست رو داره موتورهای پوشراد قبلیش چندان مناسب پیست نیستن
نکته جالب هم اینجاست که رینگ های فیبر کربنی اون قدر زیاد و ارزون شدن که کم کم دارن روی ماشینای تولید انبوه مثل ماستنگ و کوروت میان
مهدی
فقط بلند بگو عالی
سال ۱۳۶۳ شمسی همسایمون یه شورولت کامارو آبی کاربنی داشت با تایرهای پهن توکوچه پارک میکرد لذت میبردیم اتفاقا یه روز تو پاییز چند تا برگ نارنجی و قرمز رو کاپوت وسقفش افتاده بود عالی شده بود
با این مدل یاده اون افتادم
Arman
همه چی تمامه
M.A.S
خب طرفداران کوروت
ZO6 جدید هم اومد
منتظرم عملکردشو توی رینگ ببینم با این حجم داون فورس خیلی فشار بیاره بتونه رکورد وایپر ACR مدل ۲۰۱۰ رو رد کنه ۲۰۱۶پیشکش (البته خب حداقل انتظار اینه که رکورد وایپرو بشکنه)
و برای یاد اوری شورولت کوروت C8 استینگری (فک کنم با پکیج Z51) تایم ۷:۲۹ رو در رینگ ثبت کرد
کانال تراتل هاوس برخلاف ویدیو های درگ ریسینگش که معمولا خنده دار هستن (گاها خوبن) ویدیو های جالبی از لپ تایم ماشین های مختلف در پیست Dunnville autodrome ثبت میکنه که در این پیست شورولت کوروت ZR1(که مجهز به پکیج ترک هم بود) با قدرت و گشتاور بیشتر تایم ۱:۰۸ ثبت کرد و مغلوب داج وایپر ACR با تایم ۱:۰۷شد
کوروت C8 Z51 در این پیست تایم ۱:۱۱ ثبت کرده
مقایسه تایم شوی کوروت ZR1—— داج وایپر ACR
پیست ۸موتور ترند: ۰:۲۲.۷۰——–۰:۲۲.۳۰
پیست لاگونا سکا : ۱:۳۲.۴۶——-۱:۲۸.۶۵
پیست ویلو اسپرینگ:۱:۲۳.۷۰——–۱:۲۱.۲۴
پیست نوربرگ رینگ :۷:۰۴(تایید نشده) ———۷:۰۱.۳۰(تایم مجله)
پیست Dunnville اتو دروم(تراتل هاوس) : ۱:۰۸:۵۹——-۱:۰۷.۵۵
پیست بین المللی ویرجینیا:۲:۳۷.۲۵———-۲:۴۰.۰۲
اگر شما به مسیر های پیست ها توجه کنید متوجه میشید در پیست هایی که بیشتر توانایی پیچیدن و هندلینگ خودرو به چالش کشیده میشه و پیچ های تند تری وجود داره اختلاف کوروتZR1 و وایپر بیشتر میشه که برتری ستاپ هندلینگ و سیستم تعلیق و شاسی وایپر رو میرسونه در برابر کوروت C7که رفتار غیرخطی شاسیش به شدت زبانزد بود
و شاید کوروت در ویرجینیا از مزیت قدرت بیشتر در مسیر مستقیم استفاده کرده
به این مساله هم توجه کنید که داون فورس وایپر به شدت بیشتر از کوروت هست و یکی از علل برتری کوروت در مسیر مستقیم هم همینه
یوسف
عالی شده😍😍😍
امیرعلی
منتظر اون عده دقلک ها هستم که بیان بگن امریکایی های همبرگر خور و یخچال ساز
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *