در روزهای گذشته، شاهد معرفی جدیدترین و بزرگ ترین و صد البته لوکس ترین اس یوی وی ساخت شرکت هونگچی با نام LS7 بوده ایم؛ خودرویی با ابعادی نزدیک به شورولت سابربن و تجمل گرایی در حد رولزرویس و مرسدس میباخ جی ال اس!
برند هونگچی، هونگژی یا به زبان انگلیسی Hongqi را باید از معدود لوکس سازان چینی دانست. این نشان با قدمت قابل توجه ۶۳ سال، توانسته است همواره محصولات لوکس و خاصی را به بازار چین و برخی کشورها عرضه نماید؛ چنان که، برخی از محصولات این برند توسط رؤسای جمهور چین نیز مورد استفاده بوده و هستند. در چند سال گذشته، با تقویت تیم مهندسی و طراحی هونگچی توسط فاو، شاهد هستیم که محصولات متنوعی از این خودروساز چینی به بازارهای مختلف (حتا بازارهایی متمول همچون امارات و عربستان سعودی) معرفی و عرضه شده است. برخلاف اکثر خودروهای چینی، سدان ها و کراس اوورهای هونگچی به هیچ وجه در رده خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت قرار نمی گیرند و قیمت های به نسبت بالایی دارند.
در روزهای گذشته، شاهد معرفی جدیدترین و بزرگ ترین و صد البته لوکس ترین اس یوی وی ساخت این شرکت با نام LS7 بوده ایم؛ خودرویی با ابعادی نزدیک به شورولت سابربن و تجمل گرایی در حد رولزرویس و مرسدس میباخ جی ال اس!
بله درست و دقیق خواندید؛ ابعادی نزدیک به غول آمریکایی یعنی سابربن؛ هونگچی LS7 با طول حدودی ۵.۵ متر و اورهنگ های بسیار کشیده جلو و عقب از نظر اندازه بسیار به سابربن ۵.۷ متری نزدیک است.
طراحی دماغه هونگچی LS7 به سرعت ما را به یاد محصولات رولزرویس مخصوصاً کالینان می‌اندازد. هرچند طراحان برند هونگچی این مورد را رد کرده اند و این سبک طراحی را امضای برند هونگچی و نه تقلید قلمداد می‌کنند.
ساید خودرو نیز به برخی از محصولات آمریکایی و صد البته کولینانِ انگلیسی بی شباهت نیست، اما چراغ های عقب خودرو و نحوه چیدمان داخلی آن ها را می‌توان خاص و متفاوت در نظر گرفت.
نکته جالب توجه، عدم رونمایی از فضای داخلی و طراحی داشبورد LS7 توسط کمپانی هونگچی است.
در زیر کاپوت هونگچی LS7 یک پیشرانه حجیم ۸ سیلندر به همراه تکنولوژی توربوشارژ قرار گرفته است. این پیشرانه قادر به تولید قدرت بسیار چشمگیر و قابل توجه ۶۵۹ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر است. گفتنی‌ست حجم این پیشرانه و گیربکس مورد استفاده برای انتقال قدرت آن هنوز اعلام نشده است، اما قطعاً شاهد خودرویی دو دیفرانسیل با توانایی های حرکتی بالا خواهیم بود.

رضا صفرآبادی فراهانی
پایگاه خبری اسب بخار
این خودرو از یک پیشرانه ۸ سیلندر با حداکثر قدرت ۶۵۹ اسب بخار و گستاور ۸۵۰ نیوتن بهره می‌گیرد.
طراحی خودروهای این برند، همانند همین LS7 یا سدان H9، در ظاهر بسیار شبیه به رولزرویس کالینان و سایر خودروهای رولزرویس همچون فانتوم و… است؛ ضمن این که، بهره گیری سران و رؤسای جمهور کشور چین از این خودرو و تجمل گرایی این برند نیز باعث شده است هونگچی (هونگژی) را رولزرویس چینی‌ها قلمداد می‌کنند.
طراحی اشغالی داره
چینی بودن خودش را کامل نشان داده
تو دوره زمونه ای که خود آمریکایی ها بیخیال موتور های ۸ سیلندر شدن.ماشین هشت سیلندر ساختن جرئت میخواد!!!
البته همون روز رویس کالینان که گفتین واقعا طراحی نامأنوسی داره.







در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]
طراحی اشغالی داره
چینی بودن خودش را کامل نشان داده
تو دوره زمونه ای که خود آمریکایی ها بیخیال موتور های ۸ سیلندر شدن.ماشین هشت سیلندر ساختن جرئت میخواد!!!
البته همون روز رویس کالینان که گفتین واقعا طراحی نامأنوسی داره.






source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *