گروه قطعه سازی کروز در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو از یازده محصول جدید خود رونمایی کرد. همچنین نمایندگان مجلس، مدیران دولتی، فعالان صنعت خودرو، مدیرعامل ایران خودرو و کارشناسان این حوزه از دستاوردهای جدید کروز در نمایشگاه قطعات دیدن کردند.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، به گفته کارشناس طراحی مرکز نوآوری کروز ای سی یو ( ECU ) خودروهای توربو شارژر برای محصولات داخلی خانواده EF و TU از جمله قطعات جدید هستند که به مرحله تولید رسیده اند. این محصولات که قطعاتی استراتژیک برای گروه کروز به شمار می روند، کاملا بومی سازی شده است.
فرزاد صبحی با اشاره به اینکه تمام مراحل طراحی، تولید و توسعه محصول در کروز انجام شده است، ادامه‌داد: « واحد کنترل بدنه کامیونت شیلر، مبدل سرعت کامیون FAW و رادیو پخش سورن پلاس از دیگر قطعات جدید تولید شده در کروز هستند ».
وی اضافه کرد: « در بحث راحتی سرنشین نیز سیستم اچ بک را به کانورتور (DC TO DC) مجهز شده که توانسته است استانداردهای اسکانیا را کسب کند ».
این کارشناس گروه قطعه سازی کروز ادامه داد: « جلو آمپر سه بعدی ساینا و کوییک، کوئل فیدلیتی، اسپویلر دیگنیتی، داشبورد کوییک جدید، دوربین دید در عقب شیلر و پدل شیفتر رانا پلاس از دیگر قطعات جدیدی هستند که به همت متخصصان گروه تولید شده اند ».
صبحی با اشاره به تمرکز گروه قطعه سازی کروز بر شناسایی نیاز بازار و صنعت خودرو افزود طی سال های اخیر بر تولید قطعات الکترونیک به صورت بومی تمرکز شده است و تاکنون دستاوردهای خوبی نیز در این زمینه به دست آمده است که ای سی یو توربو شاژر از جمله آن ها به شمار می روند.
وی با تاکید بر کیفیت و نوآوری محصولات گروه اضافه کرد: « در حال حاضر علاوه بر تامین بخشی از قطعات مورد نیاز گروه بهمن، سایر خودروسازان از جمله سایپا و ایران خودرو نیز از قطعات تولید شده در کروز استفاده می کنند ».
صبحی همچنین با اشاره به فعالیت های مرکز نوآوری این شرکت اظهار کرد: « با توجه به نیاز صنعت، تمام قطعاتی که تولید می شوند، هر سال مجددا ارتقاء پیدا می کنند و بر اساس به روز ترین تکنولوژی و دانش در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند ».
علی طجوزی
پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار







تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *