با امضای تفاهم‌نامه میان شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری کشور، خرید قطعات اصلی و دریافت خدمات استاندارد از تمامی فروشگاه‌های ایساکو و نمایندگی‌های ایران‌خودرو با بهره‌مندی از تسهیلات بدون بهره «ایساکو کارت» برای دارندگان تاکسی فراهم شد.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از ایکوپرس: این تفاهم‌نامه که با حضور سیدرضا مفیدی، مدیرعامل شرکت ایساکو و مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک رسالت به امضا رسید، امکان استفاده از تسهیلات «ایساکو کارت» را برای تمامی رانندگان تاکسی فراهم آورد. 
در راستای این برنامه، امکان خرید قطعات و لوازم یدکی و همچنین دریافت خدمات تعمیرگاهی به صورت اقساطی و بدون کارمزد، برای تمامی رانندگان تاکسی در سراسر کشور با استفاده از «ایساکو کارت» ایجاد شده است.
در این تسهیلات رانندگان تاکسی می‌توانند، با استفاده از ایساکو کارت از مبلغ ۳۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال در فروشگاه‌های مجاز ایساکو خرید اعتباری بدون کارمزد انجام دهند. رانندگان تاکسی دارای ایساکوکارت می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های مرکزی ایساکو در تهران و فروشگاه‌های معرفی شده در سایر شهرها و استان ها علاوه بر خرید اعتباری، از شش درصد تخفیف نسبت به قیمت فروش مشتری نهایی بهره‌مند شوند. 
گفتنی است، «ایساکو کارتِ» رانندگان محترم تاکسی یک کارت اعتباری تا سقف حداکثر ۳۰۰ میلیون ریالی با بهره‌مندی از زیرساخت، بانک رسالت است که برای خرید قطعات و دریافت خدمات از شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و امکان تقسیط مبلغ خرید تا شش ماه با سه ماه تنفس، در نظر گرفته شده تا دسترسی دارندگان تاکسی به قطعات اصلی ایساکو بیش از پیش تسهیل شود.
از جمله امکانات این کارت می‌توان به قابلیت تکرار اخذ تسهیلات (دو مرتبه در سال) فقط با یک مرتبه اعتبارسنجی، شروع بازپرداخت اقساط بعد از اولین تراکنش، واریز ماهانه اقساط توسط مشتری به بانک بدون کارمزد، انجام مراحل بانکی و اعتبارسنجی توسط مشتری به صورت غیرحضوری (اعتبارسنجی توسط مرآت بانک رسالت) و .. اشاره کرد.
لازم به ذکر است، در پنج سال اخیر کارکنان برخی ادارات و نهادهای دولتی طرف قرارداد، همچون شرکت خدمات ارتباطی رایتل، پژوهشگاه قوه قضاییه، پلیس راهور، تعاونی مصرف فرودگاه‌های کشور، آبفای استان همدان، کشتیرانی والفجر و… و بسیاری از تعمیرکاران و یدکی‌فروشان خارج از شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از امکانات این کارت بهره‌مند شده‌اند.







تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *