نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ و دوج چارجر هلکت
مجموع آراء: ۱۲۶۰
آراء کادیلاک: ۶۹۴
آراء دوج: ۵۶۶
پیروز دوئل: کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ با کسب ۵۵ درصد از کل آراء
دوئل‌های این گروه
پورشه پانامرا توربو S
مرسدس AMG GT63
مرسدس AMG GT63
ب‌ام‌و M8 گرن کوپه
آئودی RS7
ب‌ام‌و M8 گرن کوپه
ب‌ام‌و M5
مازراتی گیبلی تروفئو
ب‌ام‌و M5
کادیلاک CT6-V
جگوار XJ R
کادیلاک CT6-V
کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ
دوج چارجر هلکت
کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ
مرسدس E63 AMG
آئودی RS6
؟

تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۱۶
پلت‌فرم: MRA مرسدس
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۵ درصد
حفاظت از کودکان: ۹۰ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۷ درصد
سیستم‌های ایمنی: ۶۲ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست Figure 8 موتورترند: ۲۴.۲ ثانیه
نقاط مثبت: مثل موشک اسپیس‌ایکس شتاب می‌گیرد، در پیچ‌ها انگار روی ریل قرار دارد، حالت دریفت، کابین باکیفیت
نقاط منفی: فعال‌سازی حالت دریفت پیچیده است، لاستیک‌های فاق کوتاه ضربه‌های بزرگی را به کابین وارد می‌کند، از E53 بسیار گران‌تر است
چکیده: مرسدس E63 S ترکیبی درخشان از پرفورمنس خیره‌کننده و تجمل فراوان را ارائه می‌کند

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹
پلت‌فرم: MLBevo گروه فولکس‌واگن
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۳ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۵ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۱ درصد
سیستم‌های ایمنی: ۷۶ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
تایم در پیست Figure 8 موتورترند: ۲۴.۲ ثانیه
نقاط مثبت: یک استیشن با ظاهری عضلانی، صدای جذاب پیشرانهٔ V8 توئین توربو، تعامل و درگیری راننده با خودرو فراتر از اعداد روی کاغذ است
نقاط منفی: قیمت گران، به صرفه‌جویی در مصرف سوخت فکر نمی‌کند، افزایش حداکثر سرعت به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت الزاماً با ترمزهای کربن سرامیکی گران‌قیمت همراه است
چکیده: آئودی RS6 با بدنه‌ای عضلانی و پرفورمنسی فوق‌العاده، هر علاقه‌مندی را تحت تأثیر قرار می‌دهد
مرسدس E63 AMG
آئودی RS6
این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.


کدام سدان میان‌سایز پرفورمنس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج
GT
آئودی خوش فرم تر و زیباتر ولی در عملکرد مرسدس بهتر، انتخاب استیشن واگن اشتوتگارتی هست 😍
AMG GT R
آئودی ظاهرش خیلی خوبه اما
من مرسدس رو انتخاب میکنم چون پرفورمنس بهتر فضای بار بیشتر قیمت کمتر رو ارائه میده
MERCEDES BENZ SL 73 AMG (R129)
خب اینجا به تقابل دو اسطوره آلمانی میرسیم
فارغ از عدد و ارقام و عکس های ظاهری که همه ما دربارش میدونیم
یک تفاوت اساسی بین ابن دو تا استیشن در مورد رانندگیشون وجود داره :
آئودی rs6 در عمل خیلی رام تر و اهلی تر هستش و به اصطلاح حس یک مهندس قوی هیکل رو به راننده میده و خیلی مهندسی شده هستش ؛ یعنی آئودی جوری موتور و گیرباکس و سیستم کواترو رو program کرده که همه قدرت صرف پرفورمنس بشه و ماشین خیلی متمدنانه تر نسبت به مرسدس شتاب بگیره ..‌
اما ای ام جی جوری موتور ماشین رو تیون کرده ( البته کلا شخصیت موتور v8 ای ام جی کمی طغیانگر تر و ماسل کار مانند است ) که ماشین حس رانندگی رام نشده تر و وحشی تر و خشن تری رو به راننده بده و من این موتور رو به موتور یه ماسل وحشی تشبیه میکنم ….
جالب اینکه مرسدس با وجود سیستم ۴matic+ اونقد وحشیانه و رام نشده لانچ میکنه که اولش کمی هم بکسواد میکنه … ( این مورد قطعا توسط خود ای ام جی عمدا ایجاد شده برای ارائه تجربه لذت بخش تر رانندگی ) خلاصه از نظر من مرسدس یک ماسل کار آلمانی هستش.
یا از خصلت های ماسل مانند مرسدس میتونم به این اشاره کنم که سر پیچ های تند یه ذره عقب ماشین حس در رفتن به راننده میده و راننده رو بیشتر برای کنترل ماشین درگیر میکنه….. در خالیکه سیستم کواتروی آئودی همیشه جوریه که حداکثر ترکشن و چسبندگی رو ایجاد کنه.
از نظر صدای اگزوز که قطعا مرسدس بهتره ( تو ای ام جی یه گروه از مهندسین کلا بصورت تخصصی روی صدای اگزوز کار میکنن )
از نظر ظاهر که بدون تعصب آئودی خیلی عضلانی تر و جذاب تر هست …
یه جا هم خونده بودم که سرعت تعویض دنده ها تو مرسدس خیلی سریع نیست ….
در کل با اینکه همیشه طرفدار آلمانی ها هستم ؛ یکم انتخاب سخته ولی در کل اینجا به نظرم آئودی ماشین برتری هست ..‌
GT
روی کاغذ برتری کامل با مرسدس هست، به جز پنج کیلومتر اختلاف سرعت که چندان هم چشمگیر نیست
Yasin
پدال اینا استیشن هستن قاطی کردیا
محمد
هالا شما اینجوری حمله نکن ساید داره تغییرات اساسی رو پشت سر میگذاره.و خودش جای امید داره.
سهند
خب چه فرقی دارد یا استیشن یا سدان
در ضمن برای مقایسه با آئودی rs6 مرسدس e63 استیشن بهتر است چون rs6 نسخه سدان ندارد.
Silent
RS6 avant بهترین گزینه توو این پلتفورم هست!
ولی عکس های کابینش گویای دوره ای هست که توسط TESLA یکجورایی بفراموشی سپرده شد! چیه اوون مانیتورهای روی هم دیگه و دکمه هایی که صرفا در حد تنظیمات صندلی و گرمایش هست! و در نهایت اوون سر دنده که از گیرباکس علم شده توو کابین و ورودی های هوایی که با دست تنظیم می شه! جا داره بگم سری های ۲۰۲۱ مدل ۳ حتی! داره به سمت سیستم تعامل کلامی با راننده پیش می ره و حتی نیاز به پیدا کردن اپشن از منوی مانیتور هم نداره.
یکزمانی پر کردن دکمه های فراوان توو کابین نماد تجمل بوود مثل کنسول و دور دنده پورش سال های ۲۰۱۲ :))
محمد
اون زمان هر دکمه نشنه یک آپشن بود.ولی دیگه آپشن های تیگو ۸ مدل ۲۰۱۹ از پرشه ۲۰۱۲ بیشتره.
بهترین کار همین مانیتوره.
البته که تسلا موثر بود ولی اگر ازش استقبال نمیشد همه از اون استفاده نمیکردن مثل در های بال پرنده ایه model x که باوجود مزیت های فراوان ازشون استقبال نشد.
🤍Audi e_tron gt🤍
در اینجا قطعا آئودی انتخاب من است👌❤💥
Kf
وقتی فقط میخوای پای تسلا رو وسط بکشی
GT
سایلنت، ازت یه درخواست دارم، به جای هیت کردن برند های مورد علاقه دیگران و این توهین ها، لطفا به همون معرفی تسلا مشغول باش، لازم نیست برای دوست داشتن برند مورد علاقه ات بقیه برند ها را تخریب کنی. در ضمن این حجم از هیت کردن و توهین به بقیه، برای کسی که این حجم از دیتا تو مغزش هست، زشته واقعا
Silent
هیت نیس فکت هست! گیر کردن توو گذشته برا جهان مدرن مفهومی نداره.
بالاتر از ایودی و بنز وقتی دارم میبینم Lambo اوروس داخلی ش و نگاه بنداز! دکمه استارت و استاپ به رنگ قرمز!!! یا انتخاب حالت رانندگی توسط اهرمی که گویا نشستی توو جنگنده و بعد میبینی توو درگ SVJ و PLAID طرف ژست گرفته :)) حالا دنده های اسپورت پشت فرمون رو هی رد کن که قراره برسی یه روزی به سدان
۲ ماه دیگه که X PLAID بیاد خیلی دوس دارم ببینم همین اروس قراره چه شکلی کنار بیاد با قضیه. گوشی P990 ای داشتم و الان کسی ببینه می گه اینجا رو :))
محمدرضا
تحت هیچ شرایطی یه بنز رو به یک آئودی ترجیح نمیدم. در هیچ کلاسی.
میثم
بنز با قیمت کمتر مشخصات بهتری داره
Roham
چرا با تعداد ۳۴ رای، نظرسنجی رو بستید؟!!!
چرا من نمی تونم وارد بشم؟!!
چرا سایت مشکل پیدا کرده؟!!!
جواد عقیلی
درود. نظرسنجی باز هست فقط کسی که رای داده براش بسته می شه.
امیر
اول اینکه پدال این ها استیشن هستن نه سدان میان سایز
دوم اینکه مطمئنید این نسل کلاس e سال ۲۰۱۶ معرفی شده ؟
سوم اینکه مطمئنید هر دو این ماشین ها یه تایم زدن توی پیست ؟
مهدی
انتخاب بین این دو تا واقعا سخت بود
آئودی ظاهر خیلی عالی داره ولی مرسدس پرفورمنس بی نظیری داره و مشخصات بهتر و قیمت پایین تری داره
اما واقعا هر دوشون دوست داشتنی هستن
" Swedish Arrogant Tiger "
از نظر فنی که مرسدس برتری داره قیمتش هم پایین تره البته زیاد محسوس نیست، فقط میمونه کابین آئودی که یه جورایی انتخاب رو سخت میکنه
ولی نهایتا e63.
Reza Waffen SS
انتخابم ائودی RS6
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *