مرسدس-مایباخ GLS 600 4MATIC تعریف جدیدی از شاسی بلندهای لوکس بوده و به همین خاطر ارائه محصولی لوکس‌تر و اسپورت تر از ساخته جدید مرسدس یک چالش سنگین برای مهندسان، تکنسین‌ها و طراحان برابوس بوده است.
2022 Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC BRABUS 800
پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی این خودرو به کیت PowerXtra B40S-800 برابوس مجهز شده و ماحصل آن قدرت ۸۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۵۰ نیوتون متری است که شاسی‌بلند لوکس مایباخ را در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده و دست‌یابی به حداکثر سرعت محدود شده ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را میسر می‌سازد.
ظاهر برابوس ۸۰۰ درست به اندازه عملکرد آن مخوف است. رنگ خاکستری دارک شادو جایگزین کروم‌های درخشان مدل تولیدی شده و به این موارد باید رینگ‌های مونوبلاک M پلاتینیم ادیشن برابوس با ابعاد ۲۴ اینچی را نیز اضافه کرد.
2022 Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC BRABUS 800
طراحان این تیونر مشهور از قطعات فیبر کربنی با عملکرد آئرودینامیکی نیز استفاده کرده و علاوه بر بهبود راندمان آن بر طراحی نیز تأثیر مثبتی گذاشته‌اند.
برابوس از بهترین و مرغوب‌ترین نوع چرم برای کابین استفاده کرده است.

شایان ذکر است نسخه استاندارد GLS 600 4MATIC قدرت ۵۵۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۳۰ نیوتون متری دارد که بهبودهای برابوس منجر به افزایش ۲۴۳ اسبی قدرت و ۲۲۰ نیوتون متری گشتاور شده است. واضح است که برای این افزایش قدرت تغییرات متنوعی نیاز خواهد بود و به همین خاطر برابوس از توربوهایی با کمپرسور بزرگ‌تر استفاده کرده است. همچنین حداکثر فشار بوست به ۱.۶ بار رسیده است. تغییراتی نیز در واحد کنترل الکترونیک پیشرانه صورت گرفته است.
2022 Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC BRABUS 800
تمامی قطعات نصب شده روی این شاسی‌بلند تست‌های وسیعی را پشت سر گذاشته‌اند و برابوس نیز برای اطمینان خاطر خریداران گارانتی ۳ ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر را ارائه می‌کند.
سیستم اگزوز پرفورمنس و ضدزنگ برابوس با مدیریت صدای فعال و خروجی‌های مشکی مات در هر دو سمت خودرو نیز باعث ایجاد صدایی گیرا و پرطنین برای شاسی‌بلند مایباخ شده و بر جذابیت سواری آن می‌افزاید.
به منظور هماهنگی رنگ مشکی روی خودرو تمامی قطعات کروم نسخه استاندارد به رنگ خاکستری تیره درآمده‌اند. در بخش جلوی این خودرو اسپویلر و تریم کربنی ورودی‌های هوا دیده می‌شود. این قطعات باعث کاهش لیفت دماغه در سرعت‌های بالا خواهند شد.
2022 Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC BRABUS 800
همچنین در بخش عقب نیز سپر تغییراتی داشته و از دیفیوزر جدید استفاده شده است. رینگ‌های سطح بالای پلاتینیم ادیشن ۲۴ اینچی نیز هماهنگی بسیار خوبی با قوس چرخ ها دارند.
2022 Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC BRABUS 800
استفاده از ماژول کنترل سیستم تعلیق بادی ایرماتیک باعث شده ارتفاع این خودرو حدود ۲۵ میلی‌متر کاهش یابد.
برابوس همچنین آپشن های بسیار زیادی را برای شخصی‌سازی داخل کابین ارائه می‌کند که شامل چندین نوع چرم و تریم داخلی و رنگ‌آمیزی می‌باشد.
2022 Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC BRABUS 800
تمامی دکمه‌ها و تریم های داخلی نیز به منظور هماهنگی با بدنه به رنگ خاکستری درآمده‌اند و عناصر کربنی خاص برابوس نیز در پشت آمپرها و پانل درب‌ها مشهود است.
این خودرو بر پایه مرسدس-مایباخ GLS 600 4MATIC بنا شده و مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی آن به ترتیب برابر با ۱۶/۹.۷/۱۳.۴ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.
AMG GT R
خیلی می خوامش
لامصب چرا این انقدر جذاب هست
مزدا
من اصلا از دسته بندی محصولات مرسدس سر در نیاوردم اونقد تنوع محصول داره
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
خشن و لوکس
Porsche 911
خیلی زیبا و قدرتمند و با ابهت
کلا تیونینگ های برابوس حرف ندارن از a کلاس تا همین غول لوکس
ولی پدال ایکاش ادیشن جدید که پورشه برای پانامرا معرفی کرد رو پوشش میدادی
ادیشنی هست به نام پلاتینیوم که خیلی جذاب و خفن ترش کرده پانامرا رو
🤍Audi e_tron gt🤍
من با ماشین های تیون شده حال نمی کنم همون ماشین ها اصلشون را دوست دارم و بیشتر به دلم می شینن
ولی کلا بخوایم بگیم این تیون بنظرم برای gls مناسب نیست این ماشین لوکسه و باید از این لوکس تر شه که اما اسپرت تر شده
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
این تیون نیست ، این خود بنزه ، برابوس در واقع تیونر تقریبا انحصاری بنزه ، درست مثل آلپینا ، و بهتر از هر تیونر آزاد دیگه ای این برندو میشناسه ، در واقع باید ماشینای برابوس رو با amg و مایباخ مقایسه کنین ، نه نوویتک و abt و …..
مرتضی
البته abt همین جایگاه رو برا آئودی و vw داره تقریبا
🤍Audi e_tron gt🤍
نه می دونم برای بنزه ولی کلی گفتم منظورم اینه که این ماشین اسپرت تیون شده و این که کلا از نسخه معمولیش تغییر کنه زیاد بنظرم جذاب نیست
Clean Energy
به به
واقعا عالیه این ماشین حالا چه فابریک چه این نسخه👌
Kiarash
زیر کاپوت ش یک نیروگاه اتمی جاسازی شده
Reza Waffen SS
دیگه سکته رو زدم
RKH7787
داخلش…..🤤
M.K karimi
نمیدونم چرا اکثرا وقتی تریم و رنگ کابین اجزای کابین رو در راستای تیونینگ تغییر میدن خیلی خوب در نمیاد ؛ البته خوب شاید مربوط به این باشه که طراح ها و … کمپانی اصلی که مسئولیت این بخش رو به عهده دارن قطعا کار کشته تر و آب دیده تر و تیم قوی تری نسبت به تیم تیون کننده هستن و زمانی که شرکت تیونینگ کننده میخواد این ترکیب که حالا ممکنه رنگ چرم یا… باشه رو تغییر بده مگر در موارد استثنا چیز خوبی در نمیاد
الان هم بنظرم کابین مدل اصلی خیلی دلچسب تر و بهتره
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *