در این قسمت از شتاب به سراغ دنا پلاس توربو اتوماتیک رفتیم و شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو را تست کردیم.
دنا پلاس توربو اتوماتیک به پیشرانه EF7 توربو شارژر مجهز است. این پیشرانه یورو ۵ حجمی معادل ۱۶۴۵ سی سی سی سی دارد که حداکثر اسب بخار ۱۵۰ قدرت و ۲۱۵نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این توان از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
حتما بخوانید
ویدیوی تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک
مصرف سوخت ترکیبی نمونه اتوماتیک دنا پلاس توربو توسط ایران خودرو ۶٫۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده و مصرف سوخت شهری آن کمی بیشتر از ۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر در شرایط استاندارد است. فضای بار ۵۰۰ لیتری و ظرفیت باک ۶۰ لیتری از دیگر ویژگی های این خودروی ارتقا یافته به حساب می آید.
در حال حاضر دنا پلاس توربو اتوماتیک با کد کلاس ۷۰۷۰۲ تولید و به دست مشتریان می رسد. این نسخه دارای رینگ آلومینیومی است و ۴ کیسه هوا در آن دیده می شود. صندلی های جلوی برقی، سانروف، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی، پخش DVD، دوربین و سنسور پارک عقب، آینه های تاشو برقی، راهنمای تعویض لاین، کروز کنترل، بلوتوث، حالت رانندگی اسپرت و برفی جعبه دنده، قابلیت تیپ ترونیک جعبه دنده، غربیلک فرمان چرمی و… از جمله ویژگی ها و امکانات دنا پلاس توربو اتوماتیک ۷۰۷۰۲ است.
دنا پلاس توربو اتوماتیک شتابی در حدود ۱۰٫۷ ثانیه دارد.
دنا پلاس توربو اتوماتیک به پیشرانه EF7 توربو شارژر مجهز است. این پیشرانه یورو ۵ حجمی معادل ۱۶۴۵ سی سی سی سی دارد که حداکثر اسب بخار ۱۵۰ قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این توان از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.







تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *