کمپانی فراری تصاویر جدیدترین محصول سفارشی خود با نام فراری BR20 را منتشر کرده است که مثل بسیاری از پروژه های سفارشی براساس خودروهای مدرن ساخته شده است.
این خودروی خاص براساس سفارش یکی از مشتریان خاص و قدیمی فراری و به صورت کاملاً سفارشی براساس فراری GTC4 Lusso ساخته شده است؛ خودرویی که به پیشرانه V12 مجهز می شد و استایل بدنه شوتینگ بریک را داشت، اما فراری BR20 در طراحی عقب تغییر داشته و استایل فست بک را، به سبک کلاسیک هایی مثل ۴۱۰ Superamerica در دهه های دور، به خود گرفته است. خلاف دیگر محصولات سفارشی و خاص فراری، که از خودروهای کلاسیک الهام در طراحی داشته اند، در فراری BR20 با وجود الهام از خودروهای کلاسیک، المان های مدرن و جذابی می بینیم که ما را یاد خودروهای اخیر این برند می اندازد.
در مقایسه با فراری GTC4 Lusso، در طراحی این خودرو چراغ های جلوی کوچک تری را داریم که کشیدگی آن ها تا بالای گلگیرها ادامه پیدا نمی کند و علاوه بر آن، طراحی ورودی های هوا به کلی تغییر کرده است. علاوه بر این، طراحی عجیب و جدیدی را در قسمت رکاب می بینیم که رنگ آن با اسپلیتر هماهنگ است. در مجموع، تغییرات اعمال شده در این خودرو باعث شده است فراری BR20 نه تنهااستایل متفاوتی داشته باشد، بلکه ظاهری عجیب و متمایز در آن ایجاد شده باشد تا کاملاً سفارشی بودن آن قابل تشخیص باشد.
تغییرات اساسی اما در عقب رقم می خورد؛ جایی که، شیب فست بک در انتهای بدنه باعث می شود ظاهر این خودرو در عقب شبیه به خودرویی مثل فراری ۵۹۹ GTB شود. اگر از نوع چراغ های مربعی در خودروهای جدیدی مثل SF90 و GTB 296 خسته شده اید، در فراری BR20 چراغ هایی گرد را با الهام از خودروهای کلاسیک ببینید. به عنوان نکته برجسته طراحی باید بگوییم این خودرو به رینگ های ۲۰ اینچی مخصوصی مجهز شده که به صورت خاص برای این خودروی سفارشی طراحی شده است که ظاهری بسیار زیبا دارد.
درون کابین روکش تمام چرم را با رنگ قهوه ای تیره می بینیم و صندلی های عقب حذف شده است و جای خود را به جای چمدان و بار داده اند که از این فضا دسترسی به صندوق هم فراهم است. علاوه بر چرم در داخل از چوب و فیبرکربن هم در قطعات استفاده شده است تا در کنار اسپرت بودن حس لوکس بودن را هم در این خودرو تجربه کنید. در مورد تغییرات فنی اطلاعاتی منتشر نشده است، پس بر این اساس، همان پیشرانه تنفس طبیعی ۶٫۳ لیتری V12 را، که در GTC4Lusso دیده بودیم، با خروجی نهایت قدرت ۶۸۱ اسب بخار برای آن خواهیم داشت که قدرت این پیشرانه به وسیله سیستم تمام چرخ محرک به چرخ ها منتقل می شود.
فراری مشخصات شخص سفارش دهنده این خودرو را منتشر نکرده است و هنوز معلوم نیست دو کاراکتر BR برگرفته از چه نامی هستند؛ احتمال دارد این دو حرف، حروف ابتدایی نام مشتری ثروتمند و قدیمی فراری باشند که گفته می شود در فرآیند طراحی این خودرو مستقیماً اعمال نظر کرده است.
محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار
در مورد تغییرات فنی اطلاعاتی منتشر نشده است، پس بر این اساس، همان پیشرانه تنفس طبیعی ۶٫۳ لیتری V12 را، که در GTC4Lusso دیده بودیم، با خروجی نهایت قدرت ۶۸۱ اسب بخار برای آن خواهیم داشت که قدرت این پیشرانه به وسیله سیستم تمام چرخ محرک به چرخ ها منتقل می شود.
فراری مشخصات شخص سفارش دهنده این خودرو را منتشر نکرده است و هنوز معلوم نیست دو کاراکتر BR برگرفته از چه نامی هستند؛ احتمال دارد این دو حرف، حروف ابتدایی نام مشتری ثروتمند و قدیمی فراری باشند.







تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *