به نظر می رسد صنعت خودروسازی کشور برای برخی افراد تبدیل به تریبونی شده است که از طریق آن بتوانند دوباره مطرح شده و هم نقش خود در برخی مسائل را پنهان کنند. مانند نقل قولی که اخیرا از قول یکی از مدیران عامل خودروسازی کشور در سایت دولت بهار منتشر شده است.
به گزارش وبسایت دولت بهار: ” یکی از مدیران عامل اسبق دو خودروساز بزرگ درباره دلیل گرانی خودروهای تولید داخل به دولت بهار گفت تا ۴۰ درصد قیمت خودرو، فساد است و خودروسازان این هزینه را از مصرف کننده دریافت می‌کنند!
* رییس جمهوری اگر علاقمند به دریافت اطلاعات تکمیلی است با ادمین دولت بهار تماس بگیرند.”
این خبر در حالی منتشر شده است که واقعاً از نظر محتوای خبری نه تنها هیچ ارزشی ندارد، بلکه در قالبی همان مثال آی دزد آی دزد قرار می گیرد که سارق با توجه به شلوغی اوضاع و ناشناس بودن سعی در پاک کردن اثر خود در ماجرا دارد. اما با این حال در خصوص این خبر بد نیست ستاره سابق خودروسازی به چند پرسش ساده پاسخ دهد.
یک؛ افشاگر تا الان چرا سکوت کرده بوده و چرا ادامه دار شده است؟ آیا در دوره ایشان همه چیز بر وفق مراد بوده است؟
دو؛ ایشان در این فساد چه نقشی داشته است؟ اگر نقشی نداشته و سکوت کرده است، جرم و گناهش و با خود مفسدین برابر و رفتارش عین فساد است.
سه؛ چرا به طور شفاف محل و نوع و زمان فساد را بیان نکرده است؟
چهار؛ اگر قرار بر افشاگری است، اولاً چرا نامی از خود نبرده است تا هم از یک سو از حمایت مردم برخوردار شود و هم شرایطی فراهم شود تا جوانب موضوع با اطلاعات ایشان بررسی شود؟
پنجم؛ چرا فسادی که نتیجه آن از بین رفتن حق و مال و جان مردم است باید به سمع ادمین یک سایت برسد؟
شش؛ وی در شکل گیری این فساد ها چه نقشی داشته است؟ همچنین با توجه به اینکه سال هاست بسیاری از فساد در خودروسازی دم می زنند، چرا در زمان تصدی گری اش جلو آن گرفته نشده است؟
این ها بخشی از پرسش هایی است که اگر این ستاره افشاگر بتواند به آن ها پاسخ دهد، هم پرسش های بیشتر و عمیق تری مطرح خواهد شد و هم می توان به سرچشمه های فساد رسید و اگر توانی باشد آن را خشکاند. البته اگر شک برانگیز بودن انتشار خبر در سایت منتسب به دولت مهر ورز را در نظر نیاوریم !
پایگاه خبری اسب بخار
دقیقا درست گفته
هر کی گفته باید ازش بپرسیم چطوری باید جلوشو گرفت







تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]
دقیقا درست گفته
هر کی گفته باید ازش بپرسیم چطوری باید جلوشو گرفت






source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *