شرکت مهرکام پارس طی یک سال گذشته بیش از ۱۰ نوع ماده اولیه وارداتی را داخلی سازی و از خروج ارز برای خرید این مواد جلوگیری کرده است.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از ایکوپرس: مدیرعامل شرکت مهرکام پارس گفت: موفقیت این شرکت با یاری شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌های امیرکبیر و صنعتی اصفهان و شرکت های تولیدکننده مواد پلیمری به دست آمده است.
مرتضی محمدی خاطر نشان کرد: بدین ترتیب می توان گفت این شرکت در تامین مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولاتش تا بیش از۹۰ درصد به خودکفایی رسیده و امید دارد با همیاری شرکت های دانش بنیان بتواند دیگر مواد اولیه پلیمری مورد نیازش را از جمله EPP، ABS و PBT در کوتاه‌ترین زمان به خودکفایی برساند. 
وی به صرفه اقتصادی استفاده از مواد داخلی به جای نوع خارجی و جلوگیری از خروج ارز نیز اشاره کرد و گفت: مواد اولیه داخلی همواره در دسترس است و هیچگاه برای تامین آن با مشکل لجستیکی روبه‌رو نیستیم. 
گفتنی است، مهرکام پارس به عنوان یکی از شرکت های تولیدکننده مجموعه قطعات پلیمری تزیینی برای گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی، تزیینات بیرونی و تولید سپر جلو و عقب تارا، محصول جدید این گروه صنعتی را برعهده دارد. این سپرها در دو مدل برای خودروهای دنده ای و اتوماتیک تولید می شود. مجموعه سپر عقب مدل اتوماتیک به دوربین مجهز است. 
شایان ذکر است شرکت مهرکام پارس در محصول کراس اوور ایران خودرو نیز در تولید مجموعه قطعات تزیینی داخلی و بیرونی پلیمری نقش ایفا خواهد کرد.







تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *