معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: به منظور رفاه هر چه بیشتر حال مردم، هیچ خودرویی تا سقف سه میلیون تومان جریمه توقیف نخواهد شد، اما از این مبلغ به بالا و در صورت مشاهده پلیس خودرو اعمال قانون می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از ایرنا، سرهنگ عین الله جهانی افزود: با توجه به شرایط یادشده مبنی بر افزایش سقف جریمه تا مبلغ سه میلیون تومان برای جلوگیری از توقیف خودرو، هر خودرویی اعم از پلاک شهرستان و غیره که دارای بیش از این مبلغ جریمه باشد توقیف و اعمال قانون خواهد شد.
وی با بیان اینکه تا پیش از این میزان جریمه خودروها برای توقیف یک میلیون تومان بود، اظهار داشت: اجرای این طرح تعداد رانندگان کمتری را متوجه خواهد شد و این افراد فرصت بیشتری برای پرداخت جرایم خود دارند.
معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی درخصوص نحوه تردد رانندگان در فصل زمستان در خارج از شهرها نیز گفت: با توجه به شرایط ناپایداری جوی به خصوص جاده های مناطق کوهستانی، خودروها باید مجهز به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ باشند و در غیر این صورت توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.
سرهنگ جهانی با تاکید بر اینکه ممکن است برای راننده ای این سوال پیش بیاید که مثلا در هوای آفتابی چه نیازی به زنجیر چرخ است که در پاسخ به این سوال باید گفت: بسیاری از رانندگان از شرایط جوی و جاده های مناطق کوهستانی مسیر تردد خبر نداشته و ممکن است پس از ورود به این مناطق هم خود و هم دیگران را دچار دردسر کنند که پلیس با درایت و مدیریت خود مانع آنان خواهد شد.
وی تصریح کرد: پلیس با توجه به مسئولیت و وظیفه خود می تواند در هر لحظه از رانندگان درخواست مشاهده تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را کند که عدم وجود این تجهیزات سبب اعمال قانون توسط پلیس می شود.
سرهنگ جهانی با تاکید بر اینکه از رانندگان می خواهم با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگانی یاری رسان پلیس در ارائه خدمات باشند، گفت: از رانندگان برون شهری می خواهم از هرگونه مسافرت غیر ضروری در جاده ها خودداری کنند.
برادر من رو تو امریکا برای ۱ مایل سرعت بیشتر جریمه کردن و در سوابقش ثبت شده
بعد توی ایران ۳ میلیون جریمه خودرو توقیف نمیشه !
من موندم توی سال ۲۰۲۱ که همه سیستم ها برخط شده اصطلاحا چرا باید جریمه یک خودرو به این مبلغ برسه که پلیس منت بزاره بگه خودرو پارکینگ نمیره!؟







تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]
برادر من رو تو امریکا برای ۱ مایل سرعت بیشتر جریمه کردن و در سوابقش ثبت شده
بعد توی ایران ۳ میلیون جریمه خودرو توقیف نمیشه !
من موندم توی سال ۲۰۲۱ که همه سیستم ها برخط شده اصطلاحا چرا باید جریمه یک خودرو به این مبلغ برسه که پلیس منت بزاره بگه خودرو پارکینگ نمیره!؟






source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *