مدیر پروژه توسعه رانا پلاس از عرضه این خودرو با گیربکس نیمه اتوماتیک از ابتدای سال آینده خبر داد.
حمیدرضا حاجی اسماعیلی، عنوان کرد: نظر به استقبال بازار از خودروی رانا پلاس گیربکس دستی با موتور TU5، در مرحله نخست این پروژه، تجهیز راناپلاس به گیربکس شش سرعته دستی با موتور ارتقا یافته TU5 پلاس در دستور کار قرار گرفت که ضمن تجهیز آن به سقف شیشه‌ای، استفاده از فرمان برقی نیز با هدف کسب حداکثری رضایت مشتری به این خودرو افزوده شد. در مرحله دوم نیز، طراحی و توسعه رانا پلاس شش سرعته نیمه اتوماتیک (AMT) با موتور TU5 پلاس در حال انجام است.
خودرو برقی تازه های خودرو در ایران مشخصات رانا برقی قیمت رانا هیبریدی مجله خودرو محصولات جدید ایران خودرو فرشاد مقیمی کیست
وی با اشاره به پروژه طراحی و تولید رانا پلاس نیمه اتوماتیک (AMT)، تولید انبوه این محصول را در سه ماهه اول سال آینده پیش‌بینی و تصریح کرد: تاکنون چندین دستگاه از این محصول به عنوان نمونه اولیه برای انجام کالیبراسیون تولید شده که در ادامه آزمون‌های ارزیابی طراحی نیز بر آن اعمال خواهد شد.
مدیر پروژه رانا پلاس نیمه اتوماتیک، بهبود در بخش تعویض دنده محصول را از جمله تفاوت با نوع رانا پلاس دانست و گفت: مکانیزم تعویض دنده راناپلاس AMT به صورت چرخشی بوده که ضمن سادگی در عملکرد و استفاده توسط راننده، دارای طرح جدید و جذابی است. هم چنین قابلیت تعویض دنده به صورت دستی توسط راننده از طریق افزودن بازوهایی در دو طرف پشت غربیلک فرمان فراهم شده تا در صورت نیاز استفاده شود. این قابلیت با هدف کاربرد راحت‌تر و جذابیت بیش تر در رانندگی در برخی خودروهای لوکس اتوماتیک تحت عنوان «تیپ‌ترونیک» تعبیه می‌شود.
امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!
با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن
اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…
فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!
به گفته وی، در ارتقای خودروی رانا پلاس از پنج دنده به شش دنده و سپس به شش دنده نیمه اتوماتیک AMT، با توجه به ارتقای عملکرد موتور از TU5 معمولی به TU5 پلاس، مزیت‌هایی برای محصول ایجاد شده که سبب راحتی و رضایت بیشتر در رانندگی خواهد شد.



source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *