به خودروهایی که طراحی آن‌ها در هر زمانی زیبا و برتر و جذاب است، کلاسیک مدرن می‌گویند و محصولاتی از لکسوس، پورشه، شورولت، آلفا رومئو، فورد، جیپ و دوج از جمله‌ی آن‌ها هستند که هرگز از مد نمی‌افتند.
برخی از خودروها هرگز از مد نمی‌افتند. این موضوع نادر است، اما اتفاق می‌افتد. چنین خودروهایی پیر و مستهلک می‌شوند، اما هرگز جذابیت و برتری خود را در طول زمان از دست نمی‌دهند و همیشه عالی به نظر می‌رسند.
برخی ممکن است آن‌ها را خودروهای کلاسیک مدرن بنامند. در عرض چند سال آن‌ها دیگر جدیدترین و بهترین نیستند، دیگر خودروی برگزیده‌ی ماه نیستند، اما همیشه خاص باقی می‌مانند. این خودروها تا ابد و بدون محدودیت، خاص هستند.
به گزارش اتوبلاگ، این خودروها لزوماً ارزش قیمتی زیادی ندارند. با این حال، برخی ممکن است به سرعت یا به اندازه مدل‌های دیگر مستهلک نشوند. اما این چیزی نیست که ما در این‌جا درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم. این‌ها خودروهایی هستند که علاقه‌مندان همیشه در کنار خیابان آن‌ها را مطلوب می‌یابند. آن‌ها خودروهایی هستند که ۱۰ سال بعد در اواخر شب از eBay خرید می‌کنید، زیرا نمی‌توانید فکر آن‌ها را از سرتان بیرون کنید. آن‌ها خودروهایی هستند که وقتی یکی از نمونه‌هایشان را با ظاهر تقریبا نو در ترافیک یا پارکینگ مشاهده کنید، برای همیشه شما را هیجان‌زده می‌کنند.
نمونه‌های اخیر زیادی در چند دهه‌ی گذشته وجود دارند که می‌توانند به‌عنوان خودروی با طراحی کلاسیک مدرن محسوب شوند. اما سپس به این فکر کردیم که چه مدل‌هایی در سال ۲۰۲۱ برای همیشه جذاب خواهند بود؟ در سال ۲۰۳۰، کدام خودروها و وانت‌های جدیدی را که امروز به فروش می‌رسند، در اواخر شب از eBay خرید خواهیم کرد؟ ما سوپراسپرت‌ها و دیگر خودروهای بسیار گران‌‌قیمت را از فهرست خارج کردیم تا همه چیز را در محدوده‌ی دستیابی نگه داریم و در نهایت به ۱۲ خودرو رسیدیم.
 
بکسوس ال سی / Lexus LC قرمز رنگما رتبه‌بندی عددی را برای هیچ یک از خودروهای این فهرست اعمال نمی‌کنیم، اما اگر چنین کاری کرده بودیم، لکسوس LC شماره ۱ می‌شد. طراحی خودروی دیگری در فهرست وجود ندارد که بتواند احساسات ما را مانند لکسوس LC تحریک کند. وقتی که فقط توقف کرده، طرحی مفهومی است که به زیباترین روش‌ها به حقیقت پیوسته و برای رویدادهای Concours در دهه‌های آینده برنده‌ای واقعی به شمار می‌رود. با وجود همه‌ی این ستایش‌هایی که گفتیم، هنوز حتی به پیشرانه‌ی ۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر و قدرتمند لکسوس LC ۵۰۰ اشاره نکرده‌ایم. این خودرو در در مسابقات درگ برنده نمی‌شود و در مقابل هر رقیبی با قیمت مشابه، در پیست برنده نخواهد بود. اما هیچ‌یک از این مسائل مهم نیستند. این احتمالاً بهترین خودرویی است که می‌توانید بخرید و لکسوس LC پس از خرید دلیل تمام این تمجیدها را به شما می‌گوید.
 
شورولت کوروت / Chevrolet Corvette زرد رنگشاید لکسوس LC خیره‌کننده نباشد، اما شورولت C8 کوروت جدید همیشه وسیله نقلیه‌ی خاصی است و خواهد بود. این اولین کوروت پیشرانه وسط است که فوراً آن را در تالار مشاهیر خودرو تثبیت می‌کند. تمام آمار و مشخصات عملکردی برای پشتیبانی از ظاهر شبیه به ابرخودروی آن وجود دارد و همچنان بهترین خودروی عملکردی در فروش امروزی است. علاوه بر اینکه C8 ظاهری عجیب و غریب دارد، اولین کوروت دارای فضای داخلی بسیار عالی است که می‌تواند پا به پای رقبای لوکس رقابت کند. دلایل زیادی وجود دارد که C8 برای سال‌های آینده مطلوب باقی می‌ماند، به این معنی که بیش از قرار گرفتن در فهرست، شایستگی دارد.
 
آلفا رومئو جولیا / Alfa Romeo Giuliaاگر از ما سؤال کنید که کدام سدان چهاردر را در گاراژ خود پارک می‌کنیم، قبل از اینکه مغزمان بتواند ما را متوقف کند، قلب‌هایمان «Giulia» را به زور روی زبان‌مان آورده است. سال‌های خیلی زیادی از آغاز فروش آلفا رومئو جولیا نمی‌گذرد، ولی فروش خوبی دارد. اما این موضوع خیلی مهم نیست، زیرا امروز هم به همان اندازه چند سال پیش زیبا است. برای به تصویر کشیدن زیبایی طراحی آلفا رومئو جولیا، نیازی به انتخاب مدل کوادریفوگلیو (Quadrifoglio) نیست، اما ضرری هم ندارد. ما هرگز از شنیدن صدای پیشرانه‌ی ۲/۹ لیتری خورجینی ۶ سیلندر توئین توربوی برگرفته از فراری که آهنگ شیرین ایتالیایی خود را می‌خواند، خسته نخواهیم شد و مطمئناً این خودرو در سال‌های آینده جذاب باقی می‌ماند.
 
فورد برانکو / Ford Broncoفورد به‌تازگی استایل خاصی را برای برانکو ۲ در و چهاردر جدید ایجاد کرده است. چگونه مدل جدید می‌تواند از مد بیفتد درحالی‌که مدل قدیمی هنوز هم امروزه در بازار برای یافتن رقیب خودنمایی می‌کند؟ تنوع ظاهری و سبکی که فورد در برانکو (Bronco) به میان می‌آورد، نیز به این موضوع کمک می‌کند. مدل پایه ۲ در با جعبه‌دنده معمولی ممکن است خودروی ایده‌آل برخی افراد باشد، اما مدل رویایی دیگران می‌تواند نسخه‌ی چهاردر بدلندز (Badlands) با بسته Sasquatch باشد. این دو به‌شدت متفاوت به نظر می‌رسند، اما هر دو بی‌انتها خواهند بود. درست مانند آفرود بعدی در این فهرست، ما گمان می‌کنیم که فورد برانکو برای مدت طولانی از مد نخواهد افتاد.
 
جیپ رانگلر / Jeep Wranglerاگر فورد برانکو بتواند وارد فهرست شود، قطعا جیپ رانگلر (Wrangler) نیز می‌تواند وارد شود. جیپ در طول چند نسل گذشته هیچ دلیل واقعی برای تغییر شدید رانگلر نداشته است، که گواهی بر توانایی آن برای شیک بودن در دهه‌های آینده است. می‌توانید لاستیک‌های بزرگ‌تری نسبت به قبل داشته باشید، یک سری چراغ‌های LED به آن اضافه کنید و حتی آن را با پیشرانه‌ی پلاگین هیبریدی سفارش دهید، اما خوبی طراحی اولیه رانگلر به پایان نمی‌رسد. کافی است به قیمت‌های دست دوم نگاهی بیندازید و خواهید دید جیپ رانگلر یکی از محصولاتی است که به نظر نمی‌رسد تاریخ پایانی برای از دست دادن محبوبیت خود داشته باشد. رانگلرهای قدیمی و جدید عالی هستند و به احتمال زیاد رانگلرهای آینده نیز همچنان عالی خواهند بود.
 
پورشه ۹۱۱ / Porsche 911البته ما پورشه ۹۱۱ را هم در این فهرست قرار می‌دهیم. نسل ۹۹۲ از پورشه ۹۱۱ ممکن است بزرگ‌ترین و شبیه‌ترین مدل به گرندتورر باشد، اما همچنان تقریباً از انتقادات مربوط به هزینه‌های بالا مصون می‌ماند. درست مانند جیپ رانگلر و فورد برانکو که قبلا در این فهرست به آن‌ها اشاره شد، خودروساز آلمانی پورشه ۹۱۱ را با سبک‌های بدنه و سطوح کارایی متعدد خود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها کرده است. فرقی نمی‌کند که چه نسلی از ۹۱۱ را معرفی می‌کنید، همه‌ی آن‌ها سبک خود را دارند و به این سبک وفادار باقی می‌مانند. بله، حتی نسل ۹۹۶ که مدت‌ها طرفداری زیادی نداشت، به سمت بازگشت و افزایش قیمت پیش می‌رود. با در نظر گرفتن همه‌ی این موارد، فکر کردن به مدلی که بهتر از ۹۱۱ با این فهرست مطابقت داشته باشد، دشوار است.
 
آئودی RS6 آوانت / Audi RS6 Avantحالا این‌جا جایی است که ما وارد دنیای استیشن واگن می‌شویم. ممکن است آئودی RS6 آوانت در آزمایش مقایسه‌ای بعد از مرسدس-AMG E 63 S استیشن واگن در جایگاه دوم قرار گرفته باشد، اما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که ظاهر بهتری دارد. استیشن واگن‌های آئودی، تا زمانی که به عقب بازگردند (RS2 آوانت) هرگز سبک یا فاکتور جالب خود را از دست نمی‌دهند. با دیدن اینکه چگونه آئودی RS6 آوانت به‌راحتی یکی از بهترین خودروهایی است که امروزه می‌توانید بخرید، گنجاندن در فهرست خودروهای کلاسیک مدرن بسیار آسان است. فقط نگاهش کن! این استیشن واگن از نظر مطلوب بودن و استهلاک از هر کراس‌اور یا شاسی‌‌بلند دیگری با اختلاف بسیار بالایی، جلوتر خواهد ایستاد.
 
ولوو وی 60 / Volvo V60ولوو V90 نیز می‌توانست به‌راحتی در این فهرست قرار بگیرد، اما ما تصمیم گرفتیم به دلیل مدل مهندسی پولستار (Polestar) و طراحی اسپرت‌تر آن، V60 را انتخاب کنیم. شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد جدیدترین و بهترین خودروی استیشن واگن ولوو نیز شایسته جایگاهی در بین سایر خودروهایی است که از مد نمی‌افتند. این خودرو جعبه‌ای، عجیب و غریب و بسیار خوشایند برای رانندگی و خیره شدن است. ما مطمئن نیستیم که خودروهای برقی پلاگین هیبریدی (PHEV) چقدر دوام خواهند داشت، اما اگر بخواهیم یکی از محبوب‌ترین و نسبتاً مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌های این دوران را به یاد بیاوریم، باید ولوو V60 T8 مهندسی شده توسط پولستار باشد. این استیشن واگن در طول زمان دوام خواهد آورد و حتی اگر روزی بتوانید آن را با قیمت‌های مناسب تحویل بگیرید، برای هر کسی که عاشق خودرو است، همیشه جذاب خواهد بود.
 
مزدا میاتا / مزدا MX-5مزدا MX-5 نیز تقریباً به آسانی پورشه ۹۱۱ در این فهرست گنجانده می‌شود. این روزها با عرضه مدل‌های جدید سوبارو BRZ و تویوتا GR 86، جستجو برای بهترین خودروی اسپرت و ارزان‌قیمت وجود دارد، اما میاتا بدون شک انتخاب نمادینی است که بیشترین سابقه را در پشت آن دارد. این واقعیت که نسل ND مزدا میاتا بسیار خوب به نظر می‌رسد، اعلام خاص و ابدی بودن آن را آسان‌تر می‌کند. مزدا خودروی اسپرت فوق‌العاده کوچک، سبک و زیبا را به ما داد که همه ما می‌خواستیم. دقیقاً همان‌طور که ما آرزویش را داشتیم حرکت می‌کند، بنابراین هیچ راهی وجود ندارد که میاتای کوچک به این زودی‌‌ها از مد بیفتد.
 
دوج چلنجر هل کت ردآی / Dodge Challengerهم‌اکنون که فورد موستانگ و شورولت کامارو به سمت خودروهای اسپرت رفته‌اند، این تنها دوج است که قدرت خودروی عضلانی واقعی آمریکایی را به رخ می‌کشد. هیچ خودرویی این نکته را بهتر از دوج چلنجر نشان نمی‌دهد. وصل بودن دوج چلنجر به پیشرانه‌ی خورجینی هشت سیلندر عظیم و سوپرشارژ نوستالژی جالبی است و این خودرو آن‌قدر سروصدای مهیبی ایجاد می‌کند که فوراً در هر محله‌ای منفور می‌شود. ما از آن زمان تا به حال شاهد کاربرد بهتری از نشانه‌های سبک یکپارچه‌سازی با پلتفرم موجود در خودروهای اسپرت نبوده‌ایم. با توجه به اینکه شکل و طراحی کلی چلنجر برای همیشه تغییر نکرده، می‌توان گفت که دوج این کار را به درستی انجام داده است. ما می‌‌دانیم که در آینده نزدیک خودروی برقی دوج در راه است، بنابراین تا زمانی که هنوز اینجا است از این کلاسیک بی‌انتها لذت ببرید تا آخرین قطره بنزینی را که می‌تواند، بنوشد.
 
جگوار اف تایپ / Jaguar F-Type جگوار اف تایپ (Jaguar F-Type) یکی از آن خودروهایی است که به اندازه کافی زیبا به نظر می‌رسد و باعث می‌شود برخی از ایرادهای اصلی آن را نادیده بگیریم. این همان چیزی است که وقتی سبک طراحی اولین عامل خرید باشد، می‌خرید. پورشه ۹۱۱ از آن پیشی خواهد گرفت و شورولت کوروت از آن بهتر عمل خواهد کرد؛ اما وقتی صحبت از زیبایی ظاهری خالص به میان می‌آید، هیچ چیز با جگوار اف تایپ برابری نمی‌کند. اگر تیپ‌های R یا SVR را دریافت کنید، هیچ چیز صدایی را که از اگزوز چهارگانه بی‌نظیرش می‌دهد، بهتر نمی‌کند. مهم نیست که مطالعات قابلیت اطمینان کانسیومر ریپورتس (Consumer Reports) چه می‌گویند، این جگوار همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب ما خواهد داشت و شایسته‌ی آن است.
 
تویوتا 4رانر / Toyota 4Runnerما این فهرست را با برخی از خوبی‌های تویوتا در آف‌رود تکمیل می‌کنیم. تویوتا تاکوما می‌تواند به عنوان جایگزین در این زمینه عمل کند، اما انتخاب مورد علاقه‌ی ما تویوتا فوررانر (۴Runner) است. پیکاپ‌های تویوتا اغلب تغییر نمی‌کنند و زمانی که تغییر می‌کنند، تغییر آن‌ها خیلی کم است. همه‌ی این‌ها برای تویوتا فوررانر خوب است، زیرا این یک طراحی درجه یک در رده خودروهای خارج از جاده به شمار می‌ِرود. استایل ساده و خشن این خودروی شاسی‌‌بلند قدیمی نمی‌شود و درحالی‌که سایرین در فناوری بسیار از آن پیشی می‌گیرند، ۴Runner هرگز از جذاب بودن دست نمی‌کشد. تقریباً مانند هر وانت پیکاپ دیگر تویوتا، فوررانر ارزش خود را تا سال‌های پایانی عمر حفظ خواهد کرد و طراحی تویوتا یکی از فاکتورهای بزرگی است که باید از آن تشکر کرد.
در مورد این فهرست یا نامزدهای مورد نظرتا با ما اختلاف نظر دارید؟ نظرات خود را با پدال در میان بگذارید.
Aboalfazl demon
پورشه ۹۱۱ و داج چلنجر اصیل ترین خودرو های تاریخ هستن
شاهرخ
چلنجر در صنعت خودروسازی مثل کت و شلوار توی صنعت مد میمونه
هر چند کت و شلوار خیلی قدیمیه ولی هیچ وقت از مد نمیوفته چون اصالت داره
چلنجر هم همینطوریه
sam
چلنجر در صنعت خودروسازی اگر بخواد نماد باشه ؛ نماد فسیل، هرزگردی و هندلینگ پایین میشه . اصالت رو میشه همراه با طراحی و تکنولوژی مدرن داشت مثل پورشه ۹۱۱ و خیلی ماشین دیگه ! ۲۰ سال یه فسیل رو با یک شکل و پلت فرم تولید کردن هنری نداره .
شاهرخ
همینی که بهش میگی فسیل تو این چند سال گذشته ادعای خیلی ماشینای گرونتر از خودشو خوابونده که آدمایی مثل تورو خیلی میسوزونه
sam
تو آسفالت عادی که از ماشین های ۵۰۰ اسبی میخوره
اگه هوا صاف باشه و باد مخالف نیاد و دیمن تو آسفالت چسبی درگ با لاستیک جلوی فرغون و سوخت و جت کل قطعات داخلی جز صندلی راننده و فرمونش هم جدا شده باشه تازه شاااید بتونه تایم خوب بزنه !
AMIN (M.A.S)
sam
خیلی خوشم میاد حتی تحقیقم نمیکنی که دیمن بدون کریتش یعنی تایر ((اسکینی)) و ECU مسابقه ای و… تایم ۹.۹ رو برای یک چهارم مایل ثبت میکنه
و این تایم ((بدون در نظر گرفتن رول اوت)) هست و کماکان پرشتاب ترین ماشین دنیا در یک چهارم مایل در زمان خودش محسوب میشد
و این رکورد رو حدود ((چهارسال))حفظ کرد تا قبل از ورود مک لارن ۷۶۵
و یه چیز جالب تر
حتی در حالت اکو و شتاب گیری محدود ((برای کاهش مصرف سوخت))۱۱.۵۹ برای یک چهارم مایل ثبت میکرد
هلکت ردای چلنجر هم تایم ۱۰.۴ رو ثبت کرده توی سایت پدال هم هست میتونی ببینی
Porsche 911
لطفا یکم اطلاعات داشته باشید بعدا راجع به هر چیزی که حتی هیچ چیز ازش نمیدونید صحبت کنید
به نظرم چلنجر حتما حتما در این ایست می‌بود چون نه از مد میفته و اصالت خودش رو تا جایی که تونسته به خوبی حفظ کرده
همچنین ۹۱۱ که اونم جاش در این لیست محفوظ هست چون ۹۱۱ هم مثل چلنجر هم اصالت داده و هیچوقت هم هیچ نسلی ازش از مد نمیفته و هنوز هم که هنوزه مدل های قدیمی جذابیت خودشونو حفظ کردن
اما اگر بخوایم حساب کنیم بیش از ۱۰۰۰ خودرو ماندگار میشه نام برد ۱۲ که سهله!
خودرو هایی مثل
مرسدس
SLS
SLR
G wagen
SL
S class و…‌
از بقیه کمپانی ها آنقدر زیاد هست که میشه گفت و اینایی که نوشتم از نظر خودم خیلی ارزش بالایی واسه این رده بندی دارند…
میثم
لکسوس
شوی
دوج
مزدا
انتخابهای من هستند
NAVID۰۰۹۸
خودروهای ماندگار فراوانند ، خیلی خیلی فراوان با سلایق عام و خاص !
اما نظر من این هست که هر خودرویی ۳۰ سال از ساختش گذشته باشه و استاندارد و تمیز نگه داشته باشند را میشه ماندگار خواندش اما کلاسیک خیر !
ماندگار از نظر من در ایران ( تویوتا پرادو دو در ۴و۶سیلندر با کد اتاق j120 و با کمی اِرفاق میشه گفت نیسان ماکسیما یا میشه گفت هیوندای سوناتا اتاق NF و آزرا ۲۰۱۱ یا تویوتا کمری گرند و حتی اتاق تخم‌مرغی ۲۰۰۸ یا bmw E46 و بنزهای
E280 و S کد اتاق W220 و W221 ).
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
ببخشید ربطی به پست نداره ولی پدال ، اگر میشه خبر خداحافظی والنتینو روسی ، یکی از بهترین موتورسوار های رقابت های موتو gp رو پوشش بدین ، حتی تام کروزو و بوفونم براش ویدیو گذاشتن ، من خودم یکی از طرفدار های پروپاقرصشم
SF90 STRADALE
اسطوره موتور سواری دنیا 🏆🏆
چند روز پیش فراری به پاس قدردانی از این اسطوره ایتالیایی ، ایشون رو به پیست فیورانو دعوت کردن و یک فراری ۲۹۶GTB را برای رانندگی در پیست در اختیارشون گذاشتن که لحظات شاد و لذت بخشی رو ثبت کردن
دست فرمون خوبی داشت و دریفت های قشنگی میزد
قهرمان ها همیشه در ذهن ها ماندگار میشن ….
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
کاملا درسته من خودم ایشون رو بهترین موتورسوار تاریخ موتو gp ( قبلا اسمش کلاس ۵۰۰ سیسی بود ) میدونم
SF90 STRADALE
انتخاب های این لیست سلیقه ای هستن
میشه گزینه های بیشتری هم اضافه کرد
توی این لیست لکسوس و جگوار چشم منو گرفتن 😍😍
یه مورد هم من اضافه می کنم …. LaFerrari
AMG GT R
البته
خودرو های هایپر اسپرت ها و سوپر اسپرت ها هیچ وقت از مد نمیفتن بلکه ارزش کلکسیونی پیدا میکنن
hssn
انزوی افسانه ای هم همینطور
زیباترین و فراری ترین فراری تاریخ
احترام خیلی خاصی براش قائلم
SF90 STRADALE
نمیدونم چرا نمیتونم تفاوتی بین مدل های فراری قائل بشم و بگم این بهتر از اونه
همه رو عاشقانه دوست دارم و انتخاب بهترین فراری تاریخ کار بسیار تا بسیار سختیه
۲۸۸GTO . F40 . F50 . Enzo . LaFerrari
F12 Berlinetta . 458 Speciale . 812 Superfast
Clean energy (بر باعث بانیش…)
ولو و فورآنر
چندان جالب نیستن (بد نیستن ولی انقد هم خفن نیستن)
ولی بقیه اش…. بلهه….
محمد امین
مقاله ی جالبی بود ، عنوان رو که خوندم خیلی جذاب بود ..
ولی می‌شد خودرو های دیگه ام توی لیست باشه ، هزاران مدل ماشین هستن که این شایستگی رو دارن و نام بردن همشون خیلی وقت بره
یه نکته ی فان هم در مورد ۹۱۱ بگم ، البته جنبه ی فان داره و کسی ناراحت نشه ، و خودم هم طراحی جا افتاده ی ۹۱۱ رو خیلی دوست دارم …
۹۱۱ هیچوقت قدیمی نمی‌شه طراحی اش ، چون شما هر نسلش رو که بخری ، طراحی اش مشابه با جدید ترین نسخه ی بازارش هست 😅😅 جرمی میگه همشون بیتل فیس لیفت هستن
AMG GT R
پورشه ۹۱۱
چلنجر
F تایپ
آرزو های من هستن حتی اگه از مد بیفتن
new RAMIN
آقای اسلامی ممنون از مطلب
یه سری ماشین ها واقعا از مد نمی افتن و بعد گذشت حتی ۱۰ سال باز هم زیبا محسوب میشن… ولی یه سری ماشین ها علاوه بر اینکه از مد نمی افتن بلکه با ۶ یا ۷ تغییر ساده میتوان آن هارا به مدل روز تبدیلشون کرد! حتی اگه برای ۴۰ سال پیش باشن!یکی از این خودرو به نظرم کرایسلر امپریال لبارون ۱۹۷۲ هست. زیبایی در ساده بودن هست و این خودرو این جمله رو معنی میکنه.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a7/Imperial_Crown_%281970%29%2C_47-11-MV_p3.JPG/1024px-Imperial_Crown_%281970%29%2C_47-11-MV_p3.JPG
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c8/1972_Chrysler_Imperial_Le_Baron_photo-3.JPG/1024px-1972_Chrysler_Imperial_Le_Baron_photo-3.JPG
انصافا هنوز هم زیباس.با اینکه معلوم هست قدیمی هست ولی چیزی از مد روز کم نداره!
نکته جالب درباره این پدیده،داخلش هست که برگای هر کسی رو میریزونه!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/70/1971_Chrysler_Imperial_LeBaron_hardtop_sedan_%288184793800%29.jpg
چه کاری انجام دهیم تا امپریال لبارون ۱۹۷۲به خودرو روز تبدیل شود؟!
ابتدا داشبرد رو چرم و پلاستیک نرم بپوشانید سپس فرمون رنجروور ۲۰۲۲را روی این خودرو بگذارید،صفحه نمایش ۱۱ اینچی جای اون قسمت قدیمی و عقربه خودرو بگذارید. به کراسیلر لبارون ۲۰۲۲ خوش آمدید! آیا موافق هستید!؟
حتی اگه اینکارها را هم نکنیم این ماشین به اندازه کافی در حال حاضر هست!
https://classiccarsbay.com/media/main/vehicle_photos/18/8d/f3/188df309bffff3d881102997f3b08df5.jpg
خداوکیلی به کیفیت نگاه کنید…برگای آدم میریزد! صندلی های عقبش جزئیاتش در حد جنسیس G80 هست! کافیه عکس های صندلی عقبش رو تو گوگل ببینید…
ماشین های کمی تو تاریخ بودن که از زمان خودشون ۱۰ها سال جلوتر بودن. یکیشون این امپریال لبارون ۱۹۷۲بود.عشقی هست لعنتی!(البته بعد کادیلاک الدورادو و لینکلن کانتینانتال مارکV)
امیر
عظمت چلنجر و کوروت بزرگتر از تاریخچه ی همشون!
mojtaba Ghasemi
دوج و جیپ رو هستم …❤
GT
جی کلاس از خیلی خودرو های این لیست بیشتر لایق این عنوانه SLR و SLS هم همینطور
فورانر را زیاد موافق نیستم
charger
تویوتا فوررانر همون لحظه معرفی از مد افتاده بود چه برسه به الان
arshiasvj
پس اونتادور و ۴۵۸ کجان؟؟؟!!!
کوبیده
رانندگی با ولوو سواری چگونه است
اصلا هیچ تصوری ازش ندارم
سیدمهران+میرابوالقاسمی
مزدا عشقه
" Swedish Arrogant Tiger "
شاید بهتر بود نویسنده تیتر میزد ۱۲ خودرویی که من دوست دارم.
Khosrow
فکر کن انزو نباشه یه چی مثل کت شلوار عمریکا باشه 😂😂 / باشه تو خوبی ..
حسین دهمرد
چندتایی الکی تو مقاله بودن. و اسطوره های بنز هم متاسفانه جاشون خالیه.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *