جستجو در خودروبانک

براساس گزارش اعلام شده از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، در مردادماه امسال بیش از 14 هزار گزارش تخلف به این سازمان ارائه شده است که در این بین سهم تعمیرات خودرو برابر با شکایات مرتبط با گران‌فروشی نان و مرغ بوده است.
بیشترین شکایات اعلام شده در حوزه تعمیرات خودرو، مربوط به تعمیرات خودروهای سبک یا سواری بوده است. تردیدی نیست که افزایش قیمت قطعات خودرو موجب شده تا شکایات مرتبط با گران‌فروشی و تخلف افزایش یابد. در این بین وجود قطعات یدکی تقلبی نیز در افزایش شکایات بی‌تاثیر نبوده است.
مطابق گزارش منتشر شده از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نارضایتی مشتریان از نرخ انجام تعمیرات مهم‌ترین دلیل برای شکایت مشتریان بوده است. بنابراین به نظر می‌رسد برخی تعمیرگاه‌ها با توجه به افزایش شدید قیمت قطعات خودرو، درخواست اجرت بیش از حد معمول را دارند که این مساله موجب شکایت مردم به سامانه 124 شده است.

گروه خودروبانک با شعار “دسترسی به بهترین انتخاب” تلاش دارد از طریق این وبسایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وبسایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره میشود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم.
خودروبانک بهترین سایت خودرویی منتخب مردم در هشتمین و نهمین جشنواره وب ایران
هر گونه نقل مطلب از هر قسمت این سایت بدون اجازه کتبی از مدیریت سایت ممنوع می باشد
کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه خودرو بانک می باشد – ©2021

source

توسط autokhabari