در این ویدیو به سراغ سانگ یانگ رکستون G4 فیس لیفت مدل ۲۰۲۱ ملقب به امپراطور کره ای رفته ایم و این شاسی بلند اتوماتیک و آفرودی را در ایران معرفی کرده ایم. به تازگی آخرین نسخه از رکستون با تغییرات جدید پا به بازار ایران گذاشته و تحویل آن به مشتریان آغاز شده است.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، رکستون G4 بزرگترین محصول کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی به حساب می آید که با مدل ۲۰۱۷ پا به بازار جهانی گذاشته است. این خودرو در رده SUVهای متوسط قرار می گیرد که البته ابعاد به مراتب بزرگتری نسبت به کراس اوورهای متوسط دارد. با توجه به اینکه سانگ یانگ ساختار شاسی و اتاق مستقل را برای رکستون G4 در نظر گرفته است، این خودروی کره ای در جایگاه SUVهای واقعی قرار می گیرد و به نوعی قابلیت های برای سفرهای آفرودی دارد.
این خودرو در بازار جهانی با دو پیشرانه دیزلی و بنزینی عرضه می شود. با توجه به شرایط و قوانین بازار ایران، رامک خودرو رکستون G4 را در تنها در نسخه بنزینی به بازار معرفی کرده و برای همین این شاسی بلند کره ای تنها با پیشرانه دو لیتری توربو GDi در ایران عرضه می شود.
سانگ یانگ رکستون G4 مدل ۲۰۲۱ توانی معادل ۲۲۲ اسب بخار با گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر را داراست که جعبه دنده شش سرعته Aisin نیز قدرت را به چرخ های جلو و عقب این SUV می رساند. با توجه به قابلیت کمک سبک و سنگین می توان این خودرو را در رده شاسی بلندهای آفرودی به حساب آورد.
۹ کیسه هوای ۱۳ نقطه ای
رادار خطی
رادار نقطه کور
سیستم کنترل پایداری
رادار پیشگیری از تصادف و برخورد با عابر پیاده
ترمز اتوماتیک در مواقع اضطراری
رادار تابلوخوان
سیستم ضد واژگونی
پشت آمپر نیمه دیجیتال با امکان انتخاب نوع طرح گرافیکی
تودوزی چرم
۷ صندلی
صندلی های جلو برقی با حافظه صندلی راننده
گرمکن صندلی های جلو و عقب
سردکن صندلی های جلو
گرمکن فرمان
سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه
سیستم تهویه ردیف سوم و کمپرسور کولر مستقل
بخارزدای هوشمند شیشه ها
رینگ های ۲۰ اینچی
تنظیم سه حالته وضعیت دیفرانسیل
سنسور نور
سنسور باران
شستشوی اتوماتیک شیشه های جلو
سانروف
خروجی دوشاخه برق ۲۲۰V با توان ۲۰۰W
استارت دکمه ای
آینه های تاشو برقی
دوربین ۳۶۰ درجه
ترمز پارک برقی
اتوهلد
نور بالای اتوماتیک
آینه وسط حساس به نور
درب صندوق برقی
زاپاس مشابه به لاستیک های اصلی
کروز کنترل
و…
حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی سانگ یانگ رکستون G4 در اسب بخار
بیشتر بخوانید: طولانی ترین تست رکستون G4 در ایران
پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: علیرضا پاداش
ویدیو: رضا چوکامی
اجرا: حسین دلاور






در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]





source

توسط autokhabari