مرسدس بنز EQS از همین پاییز راهی بازار ایالات‌متحده می‌شود و حالا قیمت مدل‌های مختلف آن برای این بازار اعلام شده است. قیمت پایهٔ این سدان پرچم‌دار الکتریکی از ۱۰۲,۳۱۰ دلار آغاز می‌شود که برای مقایسه، ۷,۴۹۰ دلار از قیمت پایهٔ ۱۰۹,۸۰۰ دلاری S کلاس کمتر است. این خودرو در دو مدل SQS450 تک موتوره و EQS580 4Matic دو موتوره به بازار عرضه می‌شود که اولی ۳۲۹ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور و دومی ۵۱۶ اسب بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

هرکدام از این مدل‌ها در سه تیپ مختلف بنام‌های پریمیوم، اکسکلوسیو و پیناکل ارائه می‌شوند. قیمت EQS450 پریمیوم از ۱۰۲,۳۱۰ دلار و قیمت EQS580 پریمیوم از ۱۱۹,۱۱۰ دلار شروع می‌شود. EQS450 پریمیوم به نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۲.۸ اینچی معمولی مجهز است اما EQS580 پریمیوم از هایپراسکرین بهره می‌برد که شامل صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۷.۷ اینچی و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای سرنشین جلو می‌شود. گرم‌کن و تهویهٔ صندلی‌های جلو، سقف پانوراما، سیستم صوتی برمستر و نورپردازی داخلی ۶۴ رنگ هم از دیگر تجهیزات تیپ پریمیوم است.

کسانی که خودروی لوکس‌تری می‌خواهند اما می‌توانند سراغ تیپ اکسکلوسیو بروند که قیمت آن در مدل EQS450 از ۱۰۵,۷۱۰ دلار و در مدل EQS580 از ۱۲۲,۵۱۰ دلار آغاز می‌شود. در این تیپ، ماساژور و گرم‌کن سریع صندلی‌های جلو، کنترل تهویهٔ چهار منطقه‌ای، هدآپ دیسپلی و سیستم پخش عطر ایر بالانس به لیست تجهیزات اضافه می‌شود.

و درنهایت بالاترین و گران‌ترین تیپ هم پیناکل با قیمت ۱۰۸,۵۱۰ برای EQS450 و ۱۲۳,۳۱۰ برای EQS580 است که بیشتر روی سرنشینان عقب تمرکز دارد و برای کسانی در نظر گرفته شده که رانندهٔ شخصی دارند. به همین دلیل، در این تیپ گرم‌کن، تهویه و تنظیم برقی پشتی صندلی‌های عقب با حافظه و پشت‌سری‌های راحت‌تر به همراه پد شارژر بی‌سیم در زیر آرنجی عقب و پورت‌های بیشتر USB-C ارائه می‌شود.

سازمان EPA آمریکا هنوز برد نسخه‌های مختلف EQS را اعلام نکرده اما حداکثر برد آن طبق آزمایش‌های WLTP اروپا ۷۸۵ کیلومتر اعلام شده است. صرف‌نظر از میزان برد، پرچم‌دار الکتریکی مرسدس از قابلیت شارژ سریع برخوردار است که می‌تواند از ۱۰ تا ۸۰ درصد از باطری‌ها را ظرف ۳۰ دقیقه شارژ کند. همچنین همهٔ خریداران EQS به مدت دو سال از شارژ سریع ۳۰ دقیقه‌ای رایگان در همهٔ جایگاه‌های شارژ آمریکا بهره‌مند خواهند بود.
مهدی
جلوپنجره ش خیلی زشت نیست؟
Audi rs e_tron gt
نه اصلا خیلی هم زیباست
چرا انقدر به این ماشین ایراد می گیرید خداییش این نقطه ضعفی نداره
حالا یخورده سنگینه که این موقعی که پشت فرمان می شینیم حس میشه
البته اینم نمی تونم قبول داشته باشم چون بعضی چیز ها که در این سایت ها می بینم احساس می کنم اشتباه هستن
ما یک بی ام و x4 2015 داشتیم تو سایتا زده بود که حداکثر سرعتش ۲۳۲ کیلومتر بر ساعته اما ما تونستیم تا ۲۴۰ تا هم باهاش بریم!
بعد از اون یک کاین ۲۰۱۲ داشتیم گفته قبل از اینکه بخریم مشخصاتشو و آپشن هاش نگاه می کردیم مثلا زد چراغ دیلایت نداره اما ما گرفتیم داشت
برای همین دیگه این ها رو دیدم احساس می کنم یه سری چیز هام می تونه اشتباه باشه
در کل که این ماشین عالیه من عاشق eqs هستم به نسخه های پایه ی اس کلاس ترجیحش می دم اما به نسخه مایباخ اس کلاس خیر
ممد ژانگولر
منم با آئودی موافقم
به نظرم ماشین موفقی خواهد شد
Audi rs e_tron gt
ممنون داداش محمد 🙏😁
Nima RST
داخل عکسای تو روزش معلوم نیست، یسری چراغ داره جلو پنجرش که وقتی روشن میشن خیلی قشنگ میشه
مسعود
یعنی باید گرون تر میشد؟
اس کلاس اصلا یه چی عجیب غریبه
تازه این خیلی زشته به نظرم، اصلا و ابدا با طراحیش کنار نمیام سر و تهش باهم فرق نذگداره 😄
ARAZ
خیلی زشته از بیرون شبیه تخم مرغ شانسی میمونه
داخلش هم هیچی نداره فقط تحت تأثیر تسلا قرار گرفتن سه چهار تا تبلت چسبوندن
نکته منفی ترش اینه که سیستم اطلاعات سرگرمی با گرافیک خیلی بدی داره انگار تم کارتونی نصب کرده باشی سیستم تسلا خیلی شکیل تر و رسمی تر و باکیفیت تر به چشم میاد
به نظرم لوسید ایر خیلی خوبه هم لوکسه هم طراحی بیرونی خیلی شکیلی داره
Audi rs e_tron gt
این ماشین جایگاه متفاوتی با لوسید ایر داره این eqs است
همان طور که از اسمش می دونید پس یک ماشین لوکسه
اما لوسید ماشین سری و لوکس قراره با هم باشه منم اونو ترجیح می دم ولی به طور کلی جایگاه متفاوتی دارن
تسلا رو که عاشقشم معلومه قطعا بهتره ولی کلا این هم عالیه هر کی بد میگه از حرصه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
لوکس ترین خودروی الکتریکی هست ولی لوکس ترین خودروی بنز نیست و من به نظرم s کلاس یه چیز دیگس ، پرستیژ و ابهت s کلاس غیر قابل انکاره
زیزیگولو
مرسدس بنز EQE  مدل ۲۰۲۲ تو سگمنت سدانها با پیشرانه تموم برقیه که با هر بار شارژ میتونه ۶۰۰ کیلومترو طی کنه و با وجود اینکه یه ماشین برقیه ولی تو رده ماشینای سطح بالا و لوکس هستش که روی پلتفرم MEA  تولید شده
سهند
eqs خیلی عالیه، این ماشین به دلیل الکتریکی بودن از s کلاس هم ساکت تر است و تکنولوژی هایش هم که بی رقیب است.
بهترین سدان های فول سایز از نظر من:
۱ رولز رویس فانتوم
۲ رولز رویس گوست
۳ بنتلی فلایینگ اسپور و مرسدس میباخ s650
۴ مرسدس eqs
۵ مرسدس s کلاس
۶ بی ام و سری ۷ و آئودی a8
۷ لکسوس LS
میثم
طراحی جلو زار میزنه
افتضاح
ولی ظاهرا انقدر تکنولوژی توش ریختن که کسی به طراحیش فکر نکنه
Sina10
خب معلومه که اس کلاس گرونتره
این ماشین با اینکه خیلی خوبه ولی نصف اس کلاس زیبایی طراحی نداره
همین EQS رو اگه ببری به ۱۰ سال قبل ، بهش میگن رقیب X6 !!!
با این ابعاد عجیب فرم خوبی نداره ، دو تا عکس آخر بخوبی نشون میده که عدم تناسب داره دلیلشم ، اینه که خیلی بزرگ و پهنه و ابعادی تخم مرغی داره و شبیه کراس اوور های کوپه شده
جدا از این بحث ها ، ولی انصافا عجب کابینی داره!!
من نسل قبل اس کلاس کابینشو خیلی بیشتر دوست داشتم ولی این EQS هم کابینش فوق العاده اس
Hamid
یکم بیشتر ماهیت الکتریکی می‌داشت عالی تر میشد
منظورم طراحی بیرونی
الان هم عالیه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari