تویوتا لندکروزر ۳۰۰ آفرودی قطعاً متفاوت و متمایز با نسخه استاندارد آن خواهد بود.
شاید کمی گیج کننده به نظر بیاید، اما GR Sport نام فول ترین نسخه از تویوتا لندکروزر ۳۰۰ است. این مدل برای کسانی که به آفرود علاقه مندند، گزینه ای ایده آل به شمار می رود. اما اگر قرار باشد که روزی تویوتا نسخه ای قدرتمندتر از لندکروزر را برای آفرود عرضه کند، این خودرو به چه شکلی خواهد بود؟ این جاست که رندرهای گرافیکی به درد می خورند و تجسم ما را واقعیت می بخشند. یک تصویرسازی فرضی از تویوتا لندکروزر ۳۰۰ آفرودی که جذاب از آب درآمده است.
نصب یک اسنورکل و استفاده از تایرهای چهار فصل، اولین ملزومات آفرودی شدن یک خودرو هستند. رندر تویوتا لندکروزر ۳۰۰ آفرودی براساس سری ۷۰ سالگی این شاسی بلند محبوب شکل گرفته است. گرافیست های وب سایت روسی Kolesa در کنار اسنورکل حرفه ای، قلاب های بکسل بند دوتایی را نیز برای این رندر در نظر گرفته اند. البته این امکانات احتمالاً در آینده نزدیک توسط خود تویوتا هم به عنوان آپشن های اضافه بر روی لندکروزر سری ۳۰۰ عرضه می گردند.
راستش را بخواهید، تویوتا واقعاً در حال حاضر، نیازی به افزایش تنوع خط تولید لندکروزر ۳۰۰ ندارد، چراکه همین الان هم با دریافت بیش از ۲۰,۰۰۰ سفارش قادر به پاسخ‌گویی به تقاضای بازار نیست. اخیراً هم با توجه به کمبود تراشه های الکترونیکی در خط تولید، تویوتا گفته که ممکن است زمان انتظار خریداران لندکروزر سری ۳۰۰ تا ۴ سال افزایش یابد. تویوتا تأیید کرده است که نسخه جدید توندرا، دیگر پرچم‌دار سایز بزرگ این شرکت، در سال ۲۰۲۲ با قوای محرک هیبریدی عرضه خواهد شد. این پیکاپ فول سایز از پلت فرمی یکسان با لندکروزر جدید بهره می برد و در نسخه هیبریدی، از ترکیب پیشرانه تویین توربو ۳٫۵ لیتری V6 و یک موتور الکتریکی استفاده خواهد کرد. مجموع قدرت و گشتاور خروجی این پیشرانه به ترتیب به ۴۳۷ اسب بخار و ۷۹۰ نیوتن متر می رسد.
دیگر سناریوی محتمل این است که نسل جدید لکسوس LX هم به صورت هیبریدی عرضه گردد. البته باید دید که لندکروزر سری ۳۰۰ و نسل جدید LX چگونه از هم متمایز خواهند شد. به هر حال، انتظارها بر آن است که نسخه شیک پوش لندکروزر ۳۰۰ یا همان LX جدید، حداکثر تا اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی شود. 
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: موتور وان
نصب یک اسنورکل و استفاده از تایرهای چهار فصل، اولین ملزومات آفرودی شدن یک خودرو هستند. رندر تویوتا لندکروزر ۳۰۰ آفرودی براساس سری ۷۰ سالگی این شاسی بلند محبوب شکل گرفته است. گرافیست های وب سایت روسی Kolesa در کنار اسنورکل حرفه ای، قلاب های بکسل بند دو تایی را نیز برای این رندر در نظر گرفته اند.
این پیکاپ فول سایز از پلت فرمی یکسان با لندکروزر جدید بهره می برد و در نسخه هیبریدی، از ترکیب پیشرانه تویین توربو ۳٫۵ لیتری V6 و یک موتور الکتریکی استفاده خواهد کرد. مجموع قدرت و گشتاور خروجی این پیشرانه به ترتیب به ۴۳۷ اسب بخار و ۷۹۰ نیوتن متر می رسد.
انتظارها بر آن است که نسخه شیک پوش لندکروزر ۳۰۰ یا همان LX جدید، حداکثر تا اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی شود.       






در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]





source

توسط autokhabari