wp-header-logo-662.png

کمپانی هوندا به تازگی، هوندا پاسپورت ۲۰۲۲ را معرفی کرده است. این خودرو در مدل جدیدش به روزرسانی هایی در ظاهر و امکانات داشته است که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.
پاسپورت شاسی بلند کمپانی هوندا است که  از سال ۱۹۹ تا ۲۰۰۲ به عنوان SUV به تولید رسید، اما پس از سال ها مشکلات فنی در این خودرو به خصوص در بازار آمریکا باعث شد کیفیت این محصول هوندا زیر سؤال رود. در سال ۲۰۱۷ نسل جدید این خودرو به صورت تخصصی برای بازار آمریکا و در کلاس کراس اوور متوسط معرفی شد و با تحولی بزرگ با سبک جدید طراحی های هوندا به بازار آمد و توانست نام پاسپورت را دوباره زنده کند. حالا مدل جدید هوندا پاسپورت آمده است تا با به روزرسانی هایی جدید، سهم خود در بازار را افزایش دهد.
تغییرات ظاهری در هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲ از جلو آغاز می شود. در این خودرو طراحی کاپوت تغییر کرده و برآمدگی آن بیش تر شده است. گلگیرها بازطراحی شده اند و جلوپنجره حالتی عمودی تر پیدا کرده است. کمپانی هوندا در پاسپورت جدید طراحی سپرها را تغییر داده است و ورودی های هوای روی سپر هم در راستای بهبود آیرودینامیک تغییر کرده اند. تغییرات به نمای عقب هم می رسند و سپر جدیدی در هوندا پاسپورت می بینیم که نسبت به مدل قبل اسپرت تر و خشن تر طراحی شده است و خروجی های اگزوز بزرگ تر شده اند. علاوه بر این در پاسپورت جدید رینگ های ۱۸ و ۲۰ اینچی با طراحی متفاوت قابل سفارش هستند.
یکی از تغییرات در مدل جدید پاسپورت اضافه شدن تریم جدیدی با نام تریل اسپرت (TrailSport) است که پیش تر، کمپانی اعلام کرده بود نسخه هایی با این نام سری جدید محصولات هوندا خواهند بود که با تمرکز بر آفرود ساخته می شوند. پاسپورت اولین محصول هونداست که با تریم تریل اسپورت عرضه می شود که در این تریم عرض بیش تر را داریم و جلوپنجره، سپر و… در ظاهر متفاوت شده اند تا این تریم از نسخه معمولی متمایز باشد. در این تریم رینگ های ۱۸ اینچی مخصوص با طراحی متفاوت و نشان تریل اسپورت در بدنه اضافه شده است و در داخل هم تودوزی نارنجی رنگ و نشان تریل اسپرت دیده می شود.
در تمام تریم های هوندا پاسپورت جدید که شامل تریم تریل اسپرت هم می شود، پیشرانه ۳٫۵ لیتری V6 تنفس طبیعی را داریم که توان تولید حداکثر قدرت ۲۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر را دارد. قدرت پیشرانه از طریق جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک به تمام چرخ ها منتقل می شود و توزیع گشتاور برداری در این خودرو باعث می شود تا هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲ از پس مسیر های ناهموار برآید.
در هوندا پاسپورت جدید امکانات ایمنی و کمکی راننده قابل قبولی نظیر سیستم ترمز هوشمند، هشدار تصادف جلو، رادار رانندگی بین خطوط، هشدار سرنشین عقب، کروز کنترل تطبیقی و… را می بینیم. دقت کنید امکانات ذکرشده به صورت استاندارد در این خودرو دیده می شود و با این امکانات، پاسپورت یکی از بهترین های کلاس خودش خواهد بود. هوندا پاسپورت مدل ۲۰۲۲ زمستان آینده به نمایندگی های این نشان در آمریکا می آید و قیمت این خودرو هم در همان زمان اعلام می گردد.
محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار
در تمام تریم های هوندا پاسپورت جدید که شامل تریم تریل اسپرت هم می شود، پیشرانه ۳٫۵ لیتری V6 تنفس طبیعی را داریم که توان تولید حداکثر قدرت ۲۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر را دارد. قدرت پیشرانه از طریق جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک به تمام چرخ ها منتقل می شود.
در هوندا پاسپورت جدید امکانات ایمنی و کمکی راننده قابل قبولی نظیر سیستم ترمز هوشمند، هشدار تصادف جلو، رادار رانندگی بین خطوط، هشدار سرنشین عقب، کروز کنترل تطبیقی و… را می بینیم.
یکی از تغییرات در مدل جدید پاسپورت اضافه شدن تریم جدیدی با نام تریل اسپرت (TrailSport) است که پیش تر، کمپانی اعلام کرده بود نسخه هایی با این نام سری جدید محصولات هوندا خواهند بود که با تمرکز بر آفرود ساخته می شوند. پاسپورت اولین محصول هونداست که با تریم تریل اسپورت عرضه می شود که در این تریم عرض بیش تر را داریم و جلوپنجره، سپر و… در ظاهر متفاوت شده اند تا این تریم از نسخه معمولی متمایز باشد.






در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]





source

توسط autokhabari