wp-header-logo-830.png

چه چیزی باعث می‌شود یک پیکاپ آفرود جذاب و کاردرست تولید شود؟ برای شورولت، شرکت در مسابقات راه‌حل اصلی بوده و این شرکت نسخه پیش‌تولیدی سیلورادو ZR2 2022 را روانه مسابقات کرده تا نسخه نهایی این خودرو کاملاً قدرتمند ظاهر شود. شورولت می‌گوید پروتوتایپ سیلورادو ZR2 به‌صورت موفقیت‌آمیز در ۱۰ مسابقه آفرود سخت و خشن شرکت داشته که از جمله این مسابقات می‌توان به مسیر وگاس به رینو در صحرا اشاره کرد. این روند توسعه منحصربه‌فرد دقیقاً همان چیزی است که باعث می‌شود موتور اسپورت گزینه‌ای جذاب برای مشتریان باشد.

موتور اسپورت در ابتدا به عنوان راهی برای فروش خودروها مطرح بود و خودروسازان با این حربه نشان می‌دادند که چه خودروی خوبی تولید کرده‌اند. این موضوع به ویژه درباره مسابقات ۲۴ ساعته لمانز صدق می‌کند که برای نمایش قابلیت‌های اطمینان یک خودرو طراحی شده است. برخی موارد نیز وجود دارند که تأثیر مستقیم مسابقات روی خودروهای تولیدی را نشان می‌دهند اما اکثر خودروها و پیکاپ های مسابقه‌ای امروزی ویژگی‌های خاص خود را دارند. به‌جز برخی خودروهای خاصی که برای هماهنگی با قوانین مسابقات تولید می‌شوند، ارتباط زیادی بین خودروهای جاده‌ای و مسابقه‌ای وجود ندارد.

به همین دلیل است که سیلورادو ZR2 2022 خودروی هیجان‌انگیزی محسوب می‌شود. سازنده این پیکاپ سرسخت می‌گوید: “فلسفه موتور اسپورت ما فروش آنچه که با آن مسابقه می‌دهید و مسابقه دادن با آنچه می‌فروشید است. رقابت در مسابقات آفرود باعث می‌شود پیکاپ ها و قطعات پرفورمنس محصولاتمان سطح بالایی از استرس را تحمل کنند، چیزی که اکثر پیکاپ ها هرگز در معرض آن قرار نمی‌گیرند.” این روند توسعه سخت و طاقت‌فرسا باعث شده سیلورادو ZR2 خودرویی خشن‌تر و تواناتر باشد و مشتریان نیز می‌توانند این موضوع را حس کنند.

شورولت می‌گوید:
ارتباط زیادی بین پیکاپ تولیدی و نسخه مسابقه‌ای وجود دارد زیرا اکثر قطعات شاسی و قوای محرکه از جمله فریم نردبانی، پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۴۲۰ اسبی، گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک، جعبه انتقال، دیفرانسیل‌های جلو و عقب و… به‌صورت مشترک در دو خودرو بکار رفته‌اند.
به این ترتیب شما با انتخاب شورولت سیلورادو ZR2 تنها یک پیکاپ ساده نخریده‌اید بلکه خودرویی را انتخاب کرده‌اید که مثل مدلی مسابقه‌ای است.
میثم
توندرا باید با همچین غولهایی رقابت کنه
تا اینجا که تمام رسانه ها ازش کلی تعریف و تمجید کردن
باید صبر کرد ببینیم در عمل چه میکنه
پارسا عشق ماشین سابق
بینظیره چه خفنه یه دایناسوره خوشم اومد ازش
مشتاقی
این دیگه چه سمّیه؟
اصلا به چه درد میخوره با این هیکلش؟
فقط جا تنگ کنی است تو خیابونا.
نصف هیکلش هم نمیتونه بار ببره!
ehsan
پراید وانت بهترین گزینه واسه خودته.از خودش بیشتر بار میبره کوچیک هست جاشم واسه پارک خوبه.وانت امریکایی فراتر از اون چیزیه که داری نیگاش میکنی
حسین دهمرد
علاقمندان به پورشه کد موتور فلت تنفس طبیعی پورشه رو میدونید؟ میخوام درباره ش تحقیق کنم
امیر
عجب چیز خوبیه. سیلورادو در کنار رم و سری F جزو بهترین پیکاپ ها بوده.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari