چین بزرگ‌ترین خودروساز جهان محسوب می شود و ایران به عنوان بیستمین خودروساز بزرگ جهان معرفی شده است.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از ایسنا، صنعت خودرو کماکان در انحصار چند کشور معدود باقی مانده و بیشتر خودروهای جهان در شش کشور نخست تولید می شوند. آمارهای فوق با استناد به گزارش سازمان بین المللی تولیدکنندگان وسایل موتوری- مستقر در پاریس- و تا انتهای سال ۲۰۱۹ تهیه شده است.
حجم کل خودروهای تولید شده تا پایان سال ۲۰۱۹: ۲۵ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۶۶۵ دستگاه
میزان تغییر در تولید خودرو به نسبت سال قبل: ۷٫۵ درصد کاهش
حجم کل خودروهای تولید شده تا پایان سال ۲۰۱۹: ۱۰ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۹۱۹ دستگاه
میزان تغییر در تولید خودرو به نسبت سال قبل: ۳٫۷ درصد کاهش
حجم کل خودروهای تولید شده تا پایان سال ۲۰۱۹: ۹ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۲۹۸ دستگاه
میزان تغییر در تولید خودرو به نسبت سال قبل: ۰٫۵ درصد کاهش
حجم کل خودروهای تولید شده تا پایان سال ۲۰۱۹: چهار میلیون و ۶۶۱ هزار و ۳۲۸ دستگاه
میزان تغییر در تولید خودرو به نسبت سال قبل: ۹ درصد کاهش
حجم کل خودروهای تولید شده تا پایان سال ۲۰۱۹: چهار میلیون و ۵۱۶ هزار و ۱۷ دستگاه
میزان تغییر در تولید خودرو به نسبت سال قبل: ۱۲ درصد کاهش
حجم کل خودروهای تولید شده تا پایان سال ۲۰۱۹: سه میلیون و ۹۸۶ هزار و ۷۹۴ دستگاه
میزان تغییر در تولید خودرو به نسبت سال قبل: ۲٫۸ درصد کاهش
حجم کل خودروهای تولید شده تا پایان سال ۲۰۱۹: سه میلیون و ۹۵۰ هزار و ۶۱۷ دستگاه
میزان تغییر در تولید خودرو به نسبت سال قبل: ۱٫۹ درصد کاهش
حجم کل خودروهای تولید شده تا پایان سال ۲۰۱۹: دو میلیون و ۹۴۴ هزار و ۹۸۸ دستگاه
میزان تغییر در تولید خودرو به نسبت سال قبل: ۲٫۲ درصد افزایش
حجم کل خودروهای تولید شده تا پایان سال ۲۰۱۹: دو میلیون و ۸۲۲ هزار و ۳۵۵ دستگاه
میزان تغییر در تولید خودرو به نسبت سال قبل: ۰٫۱ درصد افزایش
حجم کل خودروهای تولید شده تا پایان سال ۲۰۱۹: دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۴۶۰ دستگاه
میزان تغییر در تولید خودرو به نسبت سال قبل: ۲٫۹ درصد کاهش
ایران با تولید ۸۲۱ هزار و ۶۰ دستگاه خودرو، بالاتر از لهستان و مالزی و رومانی و پایین تر از ترکیه و انگلیس و ایتالیا به عنوان بیستمین خودروساز بزرگ جهان معرفی شده است.
البته چه خودرو با چه تکنولوژی‌هایی و اینکه چقد دانش دارن مهم و اینکه تولید خودرو در ایران به ضرر مردم بوده






در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]
البته چه خودرو با چه تکنولوژی‌هایی و اینکه چقد دانش دارن مهم و اینکه تولید خودرو در ایران به ضرر مردم بوده





source

توسط autokhabari