wp-header-logo-939.png

نسل دوم آکورا MSX از لحاظ تجاری موفقیتی در پی نداشت زیرا فروش این سوپراسپرت ژاپنی در طول پنج سال حضور در بازار هرگز مناسب نبود و به همین دلیل به‌زودی از خط تولید کنار خواهد رفت. آکورا اما برای خداحافظی با سوپراسپرت خود به‌تازگی نسخهٔ جدیدی بنام تایپ S را معرفی کرده است که تاکنون زیاد در مورد آن شنیده‌ایم اما حالا می‌توانیم پرفورمنس آن‌را هم بررسی کنیم زیرا NSX تایپ S اقدام به تایم زنی در پیست کرده است.

این خودرو با رانندگی قهرمان مسابقات IMSA «ریکی تیلور» در پیست خیابانی لانگ بیچ در کالیفرنیا اقدام به تایم زنی کرده و به سریع‌ترین خودروی تولیدی این پیست تبدیل شده است. تایپ S ظرف ۱ دقیقه و ۳۲.۷ ثانیه یک دور این پیست را طی کرده که حدود سه ثانیه از تایم NSX معمولی در همین پیست سریع‌تر است. در سال ۲۰۱۹ نسخهٔ معمولی NSX در پیست لانگ بیچ تایم ۱ دقیقه و ۳۵.۶ ثانیه را ثبت کرد. این تفاوت زمان قابل‌توجه نشان می‌دهد که NSX تایپ S صرفاً از اعتبار نام تایپ S استفاده نکرده و پرفورمنس قابل‌توجهی را ارائه می‌کند.

از این نسخه تنها ۳۵۰ دستگاه ساخته می‌شود که ۳۰۰ دستگاه آن برای ایالات‌متحده در نظر گرفته شده و ظرف تنها ۲۴ ساعت همهٔ آن‌ها رزرو شدند. در NSX تایپ S مجموع قدرت قوای محرکهٔ هیبریدی که از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو و سه موتور الکتریکی تشکیل شده به ۶۰۰ اسب بخار قدرت رسیده است. قیمت این نسخه در آمریکا از ۱۶۹,۵۰۰ دلار آغاز می‌شود که در صورت سفارش پکیج سبک‌وزن به ۱۸۲,۵۰۰ دلار افزایش پیدا می‌کند.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
اسمشو نشنیدم حداقل خودروی رکورد دار قبلیو بگین تا ببینیم خوب بوده یا کار شاقی نکرده
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
منطقی ترین و ساده ترین طراحیو جوری انجام دادن که از خیلی فراری ها و لامبورگینیا و تمام سوپرکار هایدیگه قشنگ تر باشه شاید این نسل nsx اون پرفورمنس دلخوهشو ارائه نداد ولی بدون شک از نظر طراحی یکی از بزرگترین موفقیت های چندسال اخیر خودرویی در این موضوع بود ، من که خیلی دوستش دارم هر چند اه نه شتابش به خوبی پرفورمانته ، نه توی پیست به خوبی ۷۲۰ هست ، نه توی اسم و اصالت به بزرگی f8 ولی با این حال من دوستش دارم چون آرمش و ظاهرش جوریه که احساس میکنم خیلی با آدم قراره خودمونی تر از بقیه اونا باشه چون قرار نیست مثل مکی و فراری و لامبو خودشو خیلی سطح بالا بگیره و همه چیزو واسه راننده های عادی سخت کنه ، بلکه این یه هونداس ، مثل یه آکورد عضوی از خانواده میشه ، مثل سیویک رفیقت میشه میدونم شاید این متنم خیلی غیر منطقی بود ولی این حسیه که من به nsx دارم
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
دوستانی که دیس دادن دقت کنن که من پیستو گفتم که اسمشو نشنیدم نه خود ماشین
کافر مقدس
یکی از زیباترین ها تو این دهه اخیر بوده
مهدی
این دلی است نه بر اساس ارزش و قدرت و کلاس و…
همه بگید لامبو من میگم آکورا MSX
همه بگید مک لارن فقط آکورا MSX
همه بگید …. من میگم آکورا MSX
همه بگید …. من میگم آکورا MSX
همه بگید …. من میگم آکورا MSX
….
….
عرفان
وقتی که اسمشو بلد نیستی چجور اینقدر عاشقشی !!!!!!!
nsx درسته نه msx
GT
البته ایشون NSX هستند نه MSX 😁
HamiD
باشه داداش
قطعا MSX خودروی تواناییه و صد در صد بهتر از سوپر اسپورت های برتر بازار هست … حیف شدش این MSX
در کل حاجی وضعیت شاد اینا چطوره؟ فکر کنم دبیر زبانتون خیلی خوب نبوده چون فرق M و N رو نمیدونی و جالبه ۵ بار هم تکرارش کردی بچه … شایدم مقطع ابتدایی هستی و هنوز زبان بهتون درس ندادن!
خوشنام
بنده خدا صفحه کلید کامپیوترش مشکل داره
انقدر متلک بارش کردید، قهر کرد.
Reza Waffen SS
من میگم لامبور حالا تو هی بگو NSX
محمد امین
هوندا جزو برند هایی هست که در مسابقات imsa به صورت حرفه ای شرکت میکنه و ماشینشون رو برای این پیست ها اپتیمایز کردن و پرفورمنس خوبی هست برای این ماشین ، ۳ ثانیه بسیار قابل توجه هست
البته خودم مسابقات imsa رو خیلی دنبال نمی‌کنم، اخه هم محبوبیت و هم اعتبارش رو تا حدودی از دست داده، و در کلاس های محبوب دهه ۹۰ دیکه برگزار نمیشه، زمانی که مزدا ۷۸۷b و فراری ۳۳۳sp در دیتونا دور می‌زدند، واقعا قبلا یه نماد بود imsa
اما الان شده یه جورایی شده فقط مسابقه ی شورلت
MOHAMMAD.Z06
فقط شده مسابقه شورلت؟
کلاس های imsa شامل ( DPi , lmp2 , lmp3
, GTLM , GTD ) هستش
تنها نمایندگان جنرال موتورز کادیلاک در کلاس DPi
و شورلت در کلاس GTLM هستن
خودرو های فراری در کلاس GTD حضور دارن
کلاس GTLM بالا ترین کلاسی هستش که خودرو های مشابه جاده ای در اون حضور پیدا میکنن
محمد امین
اینها رو میدونم
کاملا
نگفتم فقط شورولت در این مسابقه ها شرکت میکنه
گفتم شده مسابقه ی شورولت
فرق این دو جمله زیاده
چند تا تیم از شورولت شرکت میکنه در این مسابقات … بیش از ۵۰ درصد شرکت کنندگان از تیم های شورولت هستن
یانکی
حتی اگه تمام ماشینها کوروت باشه و فقط یه فراری در کنارسون بازم ربطی نداره فراری اگر میتونه شکستش بده.فراری تو تموم شدس جایی که باید رقابت کنه محو شده.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari