همه ما به خوبی می‌دانیم که مالکیت یک سوپرکار انتخابی بسیار هزینه‌بر خواهد بود. تنها نگه داشتن یک خودرو فرم ایده آل بدون شخصی‌سازی یا ارتقای پیشرانه چندین هزار دلار هزینه در بر خواهد داشت و گاهی اوقات این مبلغ می‌تواند بسیار بالاتر باشد؛ و اگر درباره بوگاتی و محصولات اخیراً این خودروساز صحبت کنیم شما احتمالاً باید به مبالغ بسیار بالاتر فکر کنید. باور نمی‌کنید؟ خب بهتر است ادامه این مطلب را بخوانید تا ذهنیتتان کاملاً تغییر یابد!

محمد الکوی زمانی که ظاهراً یکی از طرفداران بوگاتی در سنگاپور است اخیراً پستی در فیس‌بوک منتشر ساخته است. او اخیراً به شوروم بوگاتی در سنگاپور سر زده و به اطلاعاتی درباره هزینه‌های نگهداری شیرون پور اسپورت دست یافته است. او سپس این مبالغ را بر اساس دوره زمانی ۴ ساله جمع‌آوری کرده و نتیجه نهایی مبالغ هنگفتی بوده است.

لیست هزینه‌های جمع‌آوری شده کاملاً مفصل بوده و ما تصمیم گرفته‌ایم تا تنها روی موارد مهم‌تر تمرکز کنیم. در نظر داشته باشید که مبالغ موردبحث از دلار سنگاپور به رینگیت مالزی تبدیل شده و ما هم آن‌ها را به دلار آمریکا تبدیل کرده‌ایم. کار را با ترمزها شروع می‌کنیم که دیسک‌های سرامیکی جلو به همراه لنت‌های ترمز قیمت ۵۸۹۵۲ دلاری دارند. همچنین شاید نیاز به تعویض روغن و لوله‌های ترمز داشته باشید که ۵۸۹۵۱ دلار دیگر را به هزینه‌ها می‌افزایند.

در یک خودروی عادی شما معمولاً نیازی به تعویض رینگ‌های آلیاژی نخواهید داشت اما در شیرون پور اسپورت باید هر ۱۴ تا ۱۶ ماه این کار را انجام دهید. یک دست رینگ سبک‌وزن جدید ۴۹۹۵۸ دلار قیمت دارد که قیمت نسبتاً پایینی است زیرا قیمت رینگ و لاستیک‌های ویرون در دو سال پیش ۱۰۰ هزار دلار بوده است.
اما شوکه کننده ترین هزینه نگهداری شیرون پور اسپورت به تعویض توربوشارژرهای گرت در هر ۴۲ تا ۴۸ ماه مربوط می‌شود که چهار توربوی این خودرو حدود ۲۵۹۷۸ دلار قیمت داشته و یک دست خنک‌کننده داکت هوا با قیمت ۲۱۹۸۲ دلار عرضه می‌شود. شما همچنین مجبور به تعویض باک سوخت ۴۳۹۶۳ دلاری خواهید بود. مکانیک‌های بوگاتی نیز توربوهای جدید را با قیمت ۲۸۵۷۶ دلار تنظیم می‌کنند.
🔥A.H MOTORS🔥
هر چقدر که زیاد باشه هزینه نگه دایش به زانت نمی رسه!
https://dirindirin.com/arzan-va-motmaen/
وضعیت ما …
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
چقدر حق گفت😂😂😂😂
اشکان
😱😱😱
محمد امین
بوگاتی اصتحلاک خالی هست ، ادمه کونیخزگ یا لافراری داره از چیزی حدود ۱۰ سال پیش با پیمایش ۵۰۰۰ مایل هنوز آچار نیفتاده و فابریک هست ، بعد اینورو باید باک سوخت و توربو و …. عوض کنی ، پول این قطعاتش حدودا اندازه ی یه سوپر کار ۳۰۰ هزار دلاری میشه
یه مورد دیکه هم در مورد پورشه ی ۹۱۱ ، مگین اگه بخوایم یه فیلتر روغن یا هرچیزی دیگه که مربوط به موتور هست عوض کنی ، باید کل بخش عقب ماشین پیاده بشه و حداقل یه نصفه روز درگیر عوض کردن فیلتر هوا میشه
اصلا فاز این کارهارو نمیفهمم ، مکلارن یا فراری که پورشه فن ها میگن خیلی زیاده روی میکنن ، خیلی راحت دسترسی کامل به تمام اجزای مصرفی موتور وجود داره
M PERFORMANCE
اتفاقا یه فیلمی دیدم از همین که طرف میخواست فیلتر های ۹۱۱ کررا s رو عوض کنه
خیلی راحت دو تا پیچ چراغ رو باز کرد و تعویض کرد روهم ۱۵ دقیقه طول کشید این یعنی اصلا دردسر نداره
این بوگاتی ها هم به نظرم زیادی گرون هستن ولی جذابن
یعنی جذابه!
چون تمام بوگاتی های حال حاضر بچه و نوه و نتیجه و خود ویرون هستن 😑😂
OMID
تعویض روغن که بین فراری و پورشه و لامبورگینی تقریبا مشابه هست
از زیر روغن باید تخلیه بشه و از بالا فقط میشه روغن اضافه کرد که البته توی ماشینای هر سه تا کمپانی دریچه اضافه کردن روغن به راحتی قابل دسترسه
تعویض شمع هم به طور ذاتی توی موتور های تخت سخت تره و چیزی نیست که مختص پورشه باشه
توی ۹۱۱ به خاطر ساختار تخت موتور دریچه بالایی موتور عملا کاربردی نداره واسه همین هم باز نمیشه
محمد امین
منظورم این هست که به هر حال سخت هست تعویض قطعات مصرفی پورشه ی ۹۱۱
و در آخر m پرفورمنس جان ، اتفاق چیزی که من شنیدم این هست که باز کردن فیلتر هوای ۹۱۱ بیشتر از اینها زمان میبره ، اگر همون چیزی که شما میگی و ۱۵ دقیقه باشه ، تعویض فیلتر هوای یه لامبورگینی یا فراری یا مکلارن ، مثلا ۳ دقیقه زمان می‌برد که عملا ۵ بار سریع تره ، پنج عدد بزرگی است برای یه نسبت
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
این آقا فکر کرده طرفی که این ماشینو میخره با قرض و وام خریده که یه گوشه نگهش داره و تکونش نده! اونی که پول اینو داده پول هرچیزی رو داره،این هزینه های ۴۰هزاردلاری برای اونا هیچی نیست…
Reza Waffen SS
خوب طبیعیه
Aran+Milan
با این حساب به چه دردی میخوره? همه جای دنیا هم محدودیت سرعت هست
حسین
اتوبان های آلمان چی؟
پیست‌ها و فرودگاها چی؟
Reza Waffen SS
به درد کلکسیونرا می‌خوره یه نوع سرمایه‌گذاریه
M.K karimi
خلاصه اینکه فقط باید بگیریش بزاریش گوشه طاقچه…
datsun
تیغ زدن مایه دارها به روش کاملا محترمانه
SS
وقتی میشه چرا انجام ندن کار نمایندگی ها همین هست
در مورد ماشینهای اینچنینی چون حتما برای فروش باید سابقه سرویس درست حسابی داشته باشن بدتر هم هست
اخه کدوم ماشینی هر دو سال نیاز به تعویض رینگ داره
اون هم بوگاتی که پرکارکردترینش شاید ۱۰ هزار کیلومتر هم تو دو سال راه نره
Dna
خیلی دوست دارم در مورد هزینه نگهداری پاگانی و کونیگزرگ بدونم دوستان اطلاعاتی دارن؟
سهند
به دلیل پیشرانه کوچکتر کونیگزگ استهلاکش از بوگاتی بیشتر است پس طبیعتاً هزینه نگهداریش کمتر نیست که بیشتره
«دلیل اصلی بزرگ بودن پیشرانه پس از درنظر گرفتن ۱۶ سیلندر آن، کلیدی ترین عامل شیرون، اطمینان از ماندگاری و دوام آن است. مدل‌های زیادی با قدرت‌های بالای ۱۰۰۰ اسب بخار تولید می‌شوند؛ اما پس از چند دوره سرویس کامل، کارایی خود را از دست می‌دهند. می‌توان پیشرانه‌های V8 با قدرت ۱۵۰۰ اسب بخار تولید کرد، اما عمر این خودروها بسیار کوتاه خواهد بود.»
این جمله را خود بوگاتی گفته است.
در پایین یه لینک میزارم حتما ببینید البته اگر پدال تایید کند. ( معمولا لینک های سایت رقیب را تایید نمی کند.😅)
امیر
یا حضرت ورشکستگی ، پس این به چه دردی می خوره ؟ مخصوصا اگر
توی ایران باشی. البته برای کسی که پول این رو داره چیزی نیست.
datsun
ضمنا هزینه تعویض روغن ۲۵هزار دلار ! هنوز تو فکر خریدشی؟ استهلاک بالاست از تو گزینه‌ های خرید حذفش میکنیم😂
سهند
این هم لینک:
https://www.zoomit.ir/car-articles/272803-engineering-of-bugatti-chiron/
امیررضا
بوگاتی خیلی خیلی وقته دیگه یه اتومبیل نیست، صرفا یه اثر هنری محسوب میشه و کاملا برای کلکسیون ساخته شده‌. اصلی‌ترین دلیل خرید یه بوگاتی مخصوصاً در این دوران که دیگه الکتریکی ها دارن باب میشن، فقط بخاطر سرمایه‌گذاری هست که الان ۵ میلیون دلار میدید برای یه بوگاتی و ده سال بعد ارزشش میشه ۲۰ میلیون دلار. فقط و فقط کلکسیون و سرمایه‌گذاری. حالا یه عده هم هستن اینارو میبرن پیست و دور دور و غیره.
ارشیاsvj
اونی که ماشین ۵ میلیون یورویی میخره چه اهمیتی داره براش اینجور چیزا.
Achtung
مرسدس پروجکت وان که باید هر پنجاه هزار تا موتورش عوض بشه هزینش چقدره؟
" Swedish Arrogant Tiger "
شاید زیاد اغراق شده، چه نیازی به تعویض لوله های ترمز یا بام خودرو هست و یا حتی رینگ ها، حالا دیسک ترمز منطقی تره.
شاید هم از درک ما خارجه!
حسین دهمرد
اینها رو که میبینم کوروت برام ارزشمندتر میشه.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari