مایباخ دوران ناموفقی در بازگشت به صحنه داشت و درست در دوران بدشانسی دایملر-کرایسلر احیا شد و مدل‌های ۵۷ و ۶۲ آن نتوانستند به‌طور کامل با خودروهای رولزرویس و بنتلی رقابت کنند. با این حال، مرسدس از برند مایباخ چشم‌پوشی نکرد و در سال ۲۰۱۴، آن را با استراتژی جدید و به‌عنوان یک برند زیرمجموعه و فرعی برای تولید نسخه‌های لوکس‌تر از خودروهای مرسدس زنده نگاه داشت.

مایباخ در دوره جدید بیشتر روی S کلاس با بدنه کشیده و با تجهیزات سفارشی و مجلل تمرکز داشته است. پروژه‌هایی چون S650 کابریولت و G650 لنداولت هم تکمیل‌کننده روند آن بوده‌اند. در این میان مایباخ GLS نیز طرفداران خاص خود را دارد و البته به‌زودی شاسی‌بلند الکتریکی EQS با نشان مایباخ نیز که نسخه بلندقامت EQS سدان محسوب می‌شود به این خانواده خواهد پیوست.

در همین حال دایملر، صدمین سالگرد تولد مایباخ را جشن می‌گیرد. ازنظر فنی شرکت اصلی یعنی Luftfahrzeug-Motorenbau GmbH در سال ۱۹۰۹ تأسیس شده اما تغییر نام آن به Maybach-Motorenbau GmbH در سال ۱۹۱۲ صورت گرفته است. بنابراین اکنون در صد سالگی نام مایباخ قرار داریم.

خارج از مدل‌های مجلل پولمن، مایباخ S کلاس Edition 100، پیچیده‌ترین نسخه تا به امروز از این لوکس باز آلمانی محسوب می‌شود. این خودرو بر اساس مدل پرچم‌دار V12 شکل گرفته که ۶۲۱ اسب بخار قدرت داشته و برای نخستین بار با سامانه چهار چرخ محرک نیز ارائه می‌شود.

رنگ‌آمیزی دو رنگ بدنه Cirrus Silver / Nautical Blue و چرخ‌های خاکستری براق و علائم سفارشی Edition 100 نشان از نسخه تولید محدود و سفارشی این خودرو در مقایسه با نسخه‌های استاندارد مایباخ S کلاس دارند. یک روکش اختصاصی هم برای بدنه این خودرو در نظر گرفته شده است.

در داخل کابین از چرم منحصر به فرد با رنگ سفید کریستالی یا مرواریدی بهره گرفته شده است. با توجه به پول پرداختی، هر ویژگی لوکسی که به ذهنتان می‌رسد را در این خودرو دریافت می‌کنید. از قسمت عقب درجه یک کاملاً عایق صدا با سیستم صوتی فراگیر برمستر ۴D تا صندلی‌های تهویه دار و دارای ماساژور و البته نشان‌های Edition 100 که در سرتاسر کابین دیده می‌شوند.
تولید این نسخه به ۱۰۰ دستگاه محدود خواهد شد و البته هنوز جزئیات قیمت آن افشا نشده‌اند اما با توجه به قیمت نسخه معمولی V12 که از ۲۱۷ هزار یورو آغاز می‌شود می‌توانید قیمت آن را هم حدس بزنید.

حسین
از کابین سفید برای مسافرت خوشم می آید.
AMG GT R
یکی از بهترین فضا های داخلی رو داره
Reza Waffen SS
یکی چیه ، خود خودشه لعنتی
Audi rs e_tron gt
واقعا خیییییلیییییی بهش علاقه دارم
به طوری که قابل توصیف نیست
عاشقششششم
نوید محمد
با آرزوی موفقیت برای تمامی پدالی های عزیز، امیدوارم روزی برسه داشتن چنین ماشینهایی برای ما آرزوی محال نباشه.
ولی در هر صورت از جوّ کاربران پدال خوشم میاد. تو این اوضاع شلم شوربای اقتصاد ایران حفظ روحیه با دلخوشی های کوچیک، کار بزرگی است.
آقا آبتین عزیز با علاقه زیاد به خودروهای آمریکایی قدر شورلت نووای کلاسیک پدرشون رو میدونند، آقا نوید ۹۸ هم تعصب خاصی روی تویوتا دارند و فعلا یه کوئیک قرمز رنگ خریدند، آقا ماهان باصفا که تو آرزوی آفروده و با جستجو تو اینترنت اطلاعات خوبی درباره آفرود کسب کردند، آقا رامین روی برندهای چینی تعصب دارند و انصافا اطلاعاتشون زیاد است، آقای رستمی که به دوچرخه علاقه زیادی دارند و حتی با سرعتهای غیرقابل باور باهاش رفتند، ارسلان جان که با تکیه بر حس ششم قوی تونستند آینده درخشان خودشون رو تصویر کنند و …
واقعا از بودن در کنار شما دوستان لذت میبرم و ازتون مطلب یاد میگیرم. فقط مدتی است برخی دوستان به پدال سر نمیزنند. دلم براشون تنگ شده.
انشالله روزی میرسه که همه بتونیم ماشینهای مورد علاقه شون رو به آسونی تهیه کنند و سوار بشن و دوستان پدالی تجربه راندن ماشینهای روز دنیا رو با بقیه اشتراک بزارند. البته تا اون موقع همه ماشینا برقی شدند!
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
اصلا اگر ماشینای سوپر لوکس داخلشون روشن نباشه انگار یچیزی کمه ، مایباخم که جای خود ، واقعا فوق العادس
محمد
آخرین غرش های v12 مرسدس و مایباخ ،بینظیره😍😍😍
مهزیار
بیریخته
" Swedish Arrogant Tiger "
واقعا عالیه، ولی همچنان نتونستم با طراحی داشبوردش کنار بیام به ویژه نمایشگر بزرگ راننده.
نسل قبل طراحی به مراتب زیباتر و لوکس تری داشت.
Philipp
خدای من باز این رینگا 😐
zeg
رینگ ها رو از قالپاق پراید الهام گرفته 😂
مک وال
به نظرم یه دونه ازینا رو مرسدس به همیلتون هدیه بده به مناسبت صدمین بردش تو فرمول یک
اینجوری عجب صد تو صدی میشه!
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari