شرکت اینیوس اطلاعات جدیدی در مورد گرنادیر اعلام کرده است. به گفتهٔ این شرکت، تحویل این آفرودر الهام گرفته از لندروور دیفندر در جولای ۲۰۲۲ در انگلستان آغاز می‌شود. انگلستان اولین بازاری است که گرنادیر در آن عرضه می‌شود اما اینیوس قصد دارد آفرودر خود را در بازارهای دیگری مثل اروپا، آفریقا، آسیا، اقیانوسیه، خاورمیانه و آمریکای شمالی هم عرضه کند.

قیمت گرنادیر در انگلستان از حدود ۴۸ هزار پوند آغاز می‌شود اما اینیوس فعلاً قیمت این خودرو در بازارهای خارج از انگلستان را اعلام نکرده ولی از عرضهٔ آن در تابستان ۲۰۲۳ در آمریکای شمالی خبر داده است. اینیوس به‌منظور ارائهٔ خدمات برای گرنادیر در بازارهای سراسر جهان با شرکت آلمانی بوش همکاری خواهد کرد تا خریداران گرنادیر برای سرویس و تعمیر خودروی خود به بیش از ۱۰ هزار مرکز خدمات خودروی بوش در ۱۵۰ کشور جهان دسترسی داشته باشند. البته اینیوس قصد دارد تا پیش از عرضهٔ این خودرو به بازار، ۲۳ نمایندگی فروش و خدمات را هم تأسیس کند.

به گفتهٔ اینیوس، تاکنون ۷۵ هزار نفر برای خرید گرنادیر ابراز تمایل کرده‌اند. این افراد از ۳۰ سپتامبر به مدت دو هفته به‌صورت اختصاصی امکان رزرو خواهند داشت و سپس از ۱۴ اکتبر رزرو گرنادیر برای همه آزاد خواهد شد.
R@m!n
خب چرا نری یه دیفندر ۲۰۱۲ نگیری و تیونش نکنی ؟؟؟؟
چرا باید برای یه کپی از دیفندر پول داد وقتی اورجینالش هست ؟؟
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
دقیقا میخواستم همینو بگم ، کاملا موافقم ، مخصوصا وقتی که قسمت ۴۵ هزار پوندیشو دیدم که اصلا نمیارزه
ehsan fa
چون آقای راتکلیف اونقدری پول داره که نمیدونست چجوری خرجش بکنه تو صنایع شیمیایی هم دید ازش اسمی باقی نمیمونه اومد ماشین ساخت تا اسمش ابدی بشه. اسم آقای سر جیم راتکلیف به اندازه کافی بزرگ هست که بشه به این ماشین اعتماد کرد مخصوصا که پشتیبانی بی ام و و آلمانی ها رو داره. دلیل ساخت این ماشین شاید هم بشه به تفریح مولتی میلیادرها ربط داشته باشه اینطوری که آقای راتکلیف یه روز گفته دیگه پیر شدم چیکار بود دوست داشتم انجام بدم که ندادم آها میخواستم ماشین بسازم پس برم بسازم
" Swedish Arrogant Tiger "
در صورتی خوب بود که نهایتا حدود ۳۰ هزار تا باشه.
با این پول یه دیفندر ۱۱۰ جدید میگیری یا نه نسل قبل رو با قیمت پایین تر، اصلا رنگلر روبیکان هم هست!
Amir Machine
این همه دنگ و فنگ و توسعه و تاسیس نمایندگی و همکاری با بوش برای خدمات و کلی هزینه و… آخرش شد ۴۸ هزار پوند؟ این مگه قرار نبود بعنوان یک آفرودر ساده و ارزون جایگزینی برای نسل قبلی دیفندر باشه؟ دیفندر قبلی کجا اینقدر گرون بود؟ این که دقیقاً هم قیمت دیفندر جدیده!
از طرف دیگه، برانکو با قیمتی به مراتب ارزون‌تر دقیقاً همین کارو انجام میده، یعنی میتونه جایگزینی باشه برای نسل قبلی دیفندر، ساده، ارزون، توانمند
اروپا رو نمیدونم اما گرنادیر تو آمریکا با وجود رانگلر و برانکو قطعاً محکوم به شکست خواهد بود
R@m!n
تو همون اروپاشم جیپ و دیفندر جدید و قدیم و در آینده برانکو و حتی جمینی جایی برای این کپی نمیزارن. واقعا حرکته احمقانه ای بود تولید این ماشین
Amir Machine
دقیقاً
یه ماشین بی نام و نشون و بدون خدمات مطمئن و قیمت گرون در برابر رقبایی شناخته شده و قدرتمند، عملاً بنظر نمیاد شانسی داشته باشه
پویا
آواتارت خیلی قشنگه ❤️
R@m!n
سر کل کل با یکی از بچه های دینفدرباز که کدوم ماشین جذاب تر میشه تو سایت فورد بیلدآپ کردم. اونم یه دیفندر بیلدآپ کرد. نمی دونم چرا تصمیم گرفت بحثو ادامه نده 😂😂 برانکو BADLANDS که ۶۰k آب خورد واسم 😄
امیر
با پول این میشه دیفندر نسل جدید گرفت. رانگلر هم همینطور
خب پس این دو گزینه وجود دارن چرا باید برم پول ماشینی بدم که کیفیت ، امنیت ،
مشخصی نداره معلوم نیست توانایی های خوبی داره یا نه.
ابتدای مطلب گفتم بد نیست خوبه ولی وقتی به قیمت رسیدم دیدم نه باید دورش رو
فعلا خط کشید. اگر ۲۰۰۰۰ بود آره ولی تازه شروع از ۴۸۰۰۰ پوند نه.
Reza Waffen SS
یکمی گرون نیست؟؟؟
HamiD
نباید زود قضاوت کرد …
باید ببینیم چه میکنه …
Mf1
خوب رزرو شده تا الان بنظر من همون دیفندر در لباس گوسفند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari