تقاضا برای هیوندای پالیسید به حدی بالاست که این خودروساز کره‌ای به دنبال یافتن راه‌هایی برای افزایش تولید شاسی‌بلند بزرگ خودش می‌باشد.

پالیسید هم‌اکنون در کارخانه اولسان ۴ در کره جنوبی تولید می‌شود. این سایت هر ماه بین ۶ تا ۷ هزار دستگاه پالیسید برای بازار آمریکا تولید می‌کند اما خبرگزاری‌ها می‌گویند تقاضای بازار آمریکا برای این خودرو بین ۸ تا ۹ هزار دستگاه است.

هیوندای برای یافتن راه‌هایی برای تأمین نیازهای بازار تلاش می‌کند. یکی از احتمالات می‌تواند شروع تولید پالیسید در کارخانه آلابامای آمریکا باشد. همچنین احتمال انتقال تولید مینی ون استاریا از اولسان ۴ به کارخانه جئون جو وجود دارد که این امر باعث افزایش ظرفیت تولید پالیسید خواهد شد.

البته رسانه‌ها مدعی شده‌اند اتحادیه کارگری کارخانه اولسان ۴ هیوندای با پیشنهاد انتقال تولید استاریا به کارخانه جئون جو مخالفت کرده و معتقد است کارخانه اولسان باید به تولید هر دو خودرو در همین کارخانه ادامه دهد.
گفته می‌شود کارخانه جئون جو ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار دستگاهی دارد اما سال پیش تنها ۳۶ هزار دستگاه خودرو تولید کرده است. ظاهراً هیوندای در حال گفت‌وگو با اتحادیه‌های کارگری است تا این موضوع را حل‌وفصل کند.
 
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
طبیعتا باید تلوراید این اتفاق براش بیفته چون اون قرار بود آمریکایی پسند باشه نه این
Reza Waffen SS
هردو بین آمریکاییا محبوبن
ممد ژانگولر
داداشای عزیز حتی تو دبی موجودی کف بازار پیدا نمیکنی حتما باید سفارش بذاری تا چند ماه آینده تحویل بدن . کلا همه جا ترکونده
محمد امین
صنعت خودرو کره و ایران به صورت جدی ، در یه نقطه نزدیک به هم شروع به فعالیت کردن ، اما اونها به آمریکا محصول صادر میکنن و ما داریم محصول ۳۰ سال پیششون رو هنوز تولید میکنیم
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
ولی در عوض شرکتای ما سود دهی بیشتری دارن 💔
محمد امین
💪💪💪
Karl Benz
😂😂😂
کافر مقدس
نمای جانبی و عقبش خیلی منو یاده محصولات کادیلاک و gmc میندازه .
هیوندا و کیا تو این یک دهه عجب رشدی داشتن . چه در طراحی بصری چه فنی .یکی از موفق ترین ها بودن
پیام
قدرت اتحادیه های کارگری را تو دیگر کشورا میخونه و میبینه و با اینجا مقایسه میکنه ادم دلش به درد میاد که تو این مملکت چیزی که به اسم اتحادیه کارگری نیس اگرم هست نوکر کارفرما هستن و حرف اونا هم حرف کارفرماست حتی قدرت اینا ندارن هزار تومن حقوق کارگر بدبختا زیاد کنن چه برسه بخوان شرایط کاری را واسه کارگر راحتر کنن
Karl Benz
چرا یک اتحادیه غیر رسمی هست : اتحادیه پر کردن جیب دلالان و آقا زاده ها با بهای جون مردم
زیزیگولو
هیوندای پالیسید طراحی ارزشمندو کاملاً عضلانی تو کلاس بدنه ماشینای شاسی بلند داره و دور از ذهن نبود که بتونه جزو پرفروشترینای کمپانی هیوندای بشه چون با سطح جدیدی از تموم امکانات رفاهیو ایمنی واسه رانندگی تو جاده ها تولید شده و میرسه به دست مشتریا ….. بطور کُلی یه وسیله نقلیه واسه استفاده روزانه و سفرای جاده ای که طراحی متمایزو جسورانه تری نسبت به سایر محصولای کمپانی هیوندای داره
خوشنام
تویوتا نمیتونه ۲۰ هزار تا لندکروز تو ۴ سال تولید کنه اونوقت کیا این تعداد رو ظرف ۲ ماه تولید میکنه و میفروشه
البته یه علتش اینه که لندکروز چندان مشتری نداره و این حاشیه سازی ها فقط جنبه تبلیغاتی براش داره.
ARMAN
خیلی عالیه
MC20
اونایی که هیوندای میخرن همونایی هستن که سامسونگ دوست دارن .
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari