نسل جدید میتسوبیشی اوت لندر پلاگین هیبریدی تا نیمه دوم سال آینده روانه بازار آمریکا نخواهد شد اما این برند ژاپنی تیزرهایی از شاسی‌بلند الکتریکی شده خود را منتشر کرده است. اگرچه همه جزئیات این خودرو در دسترس رسانه‌ها نیست اما گفته می‌شود نسخه تکامل یافته سیستم پلاگین هیبریدی میتسوبیشی در اوت لندر ۲۰۲۳ بکار خواهد رفت تا این خودرو در آب‌وهوای متنوع سواری ایمنی و راحتی داشته باشد.
درحالی‌که نسل پیشین اوت لندر پلاگین هیبریدی از یک پیشرانه الکتریکی در عقب استفاده کرده بود، اوت لندر PHEV 2023 دارای دو پیشرانه الکتریکی در جلو و عقب خواهد بود. بسیار مشتاقیم بدانیم این دو پیشرانه چه قدرتی خواهند داشت اما فعلاً چیزی توسط میتسوبیشی اعلام نشده است.

دیگر عضو مهم این خودرو پیشرانه درون‌سوز است. نسل قبلی از پیشرانه ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۲۶ اسب بخار و گشتاور ۲۰۱ نیوتون متر استفاده کرده بود. نسخه‌های اولین اوتلندر پلاگین هیبریدی هم به پیشرانه ۲ لیتری مجهز بود اما فیس‌لیفت صورت گرفته باعث شد کل قدرت این سیستم پلاگین هیبریدی به ۲۲۱ اسب بخار برسد.

میتسوبیشی می‌گوید در نسل جدید اوت لندر پلاگین هیبریدی از نسخه تکامل یافته سیستم چهار چرخ محرک خود استفاده خواهد کرد. این سیستم توزیع قدرت بهتری بین چرخ های جلو و عقب خواهد داشت. مدل‌های درون‌سوز استاندارد از قدرت ترمز فقط برای چرخ سمت چپ یا راست اکسل جلو استفاده می‌کنند اما نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو دارای سیستم کنترل ترمز چرخ های عقب خواهد بود.

قوای محرکه این خودرو بسته به شرایط جاده‌ای می‌تواند ۷ حالت رانندگی متفاوت را بکار گیرد. سه حالت اصلی نرمال، سنگ‌ریزه و برف وجود داشته و حالت قدرت جدید نیز ظرفیت کامل قوای محرکه را در اختیار راننده قرار می‌دهد. حالت اکو نیز مصرف سوخت کم را اولویت خود قرار داده است.
زیزیگولو
نمیدونم سال ۹۶ بود یا سال ۹۷ که شرکت آرین موتور که نماینده رسمی میتسوبیشی تو ایران هستش میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی وارد کرد
میثم
۱۲۴ اسب بخار برای موتور ۲.۴ لیتری نسل قبلی خیلی پایین بوده
ظاهرا همچنان راندمان موتورش پایینه چون کل مجموع قدرتش ۲۲۱ اسب بخاره
مقایسه بشه با تویوتا راو۴ پلاگین هایبرید با قدرت ۳۰۵ اسب بخار
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari