شرکت FV فرانجیونتو پس از انتشار بیانیه‌ای در ماه آوریل از نسخه تولیدی جدیدترین سوپرکار خود یعنی سورپاسو GT3 رونمایی کرد. در رویداد معرفی این خودرو شخصیت‌های مختلفی از جمله اولین مالک سوپرکار سورپاسو GT3 حضور داشتند. این فرد جراح قلب مشهور در جهان یعنی دکتر عبدالله راوه می‌باشد.

سورپاسو GT3 کاملاً شخصی سازی شده است. خریدار برای این کار وارد دو برنامه شخصی‌سازی با نام Programma Sviluppo و Programma Ego شده و به مدت ۳۰ روز با تیم طراحی همراه می‌شود تا خودرویی باب میل خود را تحویل بگیرد.

همان‌گونه که در تصاویر دیده می‌شود، رنگ غالب در اولین مدل تولیدی قرمز است. این خودرو به‌صورت کامل از فیبر کربن تولید شده و کابین نیز دارای پوشش چرم اعلا و آلکانترا می‌باشد.

سورپاسو برادر هایپرکار آسفن است هرچند آسفن فعلاً به‌صورت فیزیکی دیده نشده است.
نیروبخش این سوپرکار ایتالیایی پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری است که دارای دو کمپرسور حجمی بوده و قدرتش به ۸۸۰ اسب بخار می‌رسد. این نیرو به تمامی چرخ ها فرستاده شده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۴۵ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

فعلاً قیمت سورپاسو GT3 اعلام نشده اما با توجه به وضعیت خاص و انحصاری این خودرو میزان فیبر کربن بکار رفته در ساختار می‌توان انتظار قیمت بالایی را داشت.

FV فرانجیونتو در ابتدا اعلام کرد تحویل این خودرو به مشتریان از جولای شروع می‌شود هرچند به نظر می‌رسد این کار با تأخیر همراه شود.
محمد امین
از کابینش خوشم اومد ، اما در طراحی خارجی اش اصلا تناسب خاصی وجود نداره ، و خیلی شلوغ کاری کردن ، البته بیس طراحی شون بد نیست ، اما در کل جالب نشده
فکر‌میکنم پرفورمنس خوبی داشته باشه، اما تا وقتی شرکت های معتبر تر هستند در این زمینه ، من این ماشین رو پیشنهاد نمی‌کنم
اما یه نکته‌، من تا اونجایی که اطلاعاتم قد میداد، تا به حال هیچ موتور v10 رو ندیده بودم که پرخوران شده باشه، آخه دلیلی تا به حال برای اینکار پیدا نشده ، پرخوران موتور v10 رو بهبود نمی بخشه ، خرابش میکنه ، توضیحاتش خیلی پیچیده هست ، اما هیچ‌جوره نمیتونم این کارشون رو درک کنم
Ali_x76
آئودی RS6 اوانت مدل ۲۰۰۹ از موتور V10 تویین توربو استفاده میکرد
محمد امین
اره ، این رو یادم نبود
ولی خود آئودی هم در ادامه گفت که این بهترین انتخواب نبود و بعدا پشیمان شدا ، و فراخوان هم داشت به خاطر یه سری مشکلات موتوری
ب هر حال ممنون که اشاره کردین
حسین دهمرد
این کمپرسور حجمی منظورش توربوعه؟ چرا ننوشته توربو؟
چه دلیلی داره استفاده نکنن؟ حتی بوگاتی ۱۶ سیلندر هم توربوعه
محمود
سلام چرا دیگه دوئل ها برگزار نمی شه
Reza Waffen SS
چقدر زشته حالمو بهم زد بخصوص عقبش
Sina10
نتیجه زیاده روی در قطعات اضافه ظاهری
پشتش فاجعه است
مسعود
طراحش رقابت تنگاتنگی با منصوری در شلوغ کاری و گند زدن داره 😂
AMG GT R
طراحی ظاهری افتضاح تمام داخلش هم بد نیست
Mf1
طراحی شاید زیاد خوب نباشه امیدوارم که بتونهدر تمامی پیست ها به آتیش بکشه و ایتالیای از این خواب طولانی بیدار کنه
بعضی خودروها فقط طبل تو خالی هستن که فقط صدا دارن اگه صدا براشون اینقدر اهمیت داشت پیست هم براشون اهمیت داشت خیلی بهتر میشد و رقابت های جذابتری میدیم
محمد امین
وضعیت ایتالیایی ها توی پیست خوبه
خوب است و خیر
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
چقد شبیه این ماشین باحالای داخل بازیاس ، درسته قشنگ نیست ولی باحاله
amir???
این ماشین با آئودی ارتباطی داره؟
شکل داشبورد و فرمون و صفحه نمایشش کاملا مثل r8 هست
– A M I R –
توصیف این ماشین ساده است. تیون آئودی R8 به بی تناسب ترین حالت ممکن.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari