wp-header-logo-158.png

مزراتی MC20 به عنوان جدیدترین سوپرکار این برند کاملاً خبرساز بوده است. MC20 از استایل به‌روز و پیشرانه‌ای جدید سود برده و گروه نوویتک اخیراً با این خودرو سری به اتوبان‌های آلمان زده است. برخلاف دیگر ویدئوهای منتشر شده از این دست با تست حداکثر سرعت روبرو نیستیم اما راننده در صورتی که ترافیک اجازه دهد شانس بالا بردن سرعت را داشته است.

نیروبخش MC20 پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی جدید است که قدرت ۶۲۱ اسب بخاری و گشتاور ۷۲۹ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب انتقال یافته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۳۲۳ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

زمانی که اتوبان ترافیک کمتری داشته راننده فرصت شتاب گیری سریع را پیدا کرده و به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده است. راننده به دنبال ثبت سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت هم بوده اما فقط سرعت ۲۷۵ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است. ترافیک خودروهای حاضر در اتوبان فرصت رسیدن به سرعت‌های بالاتر را از راننده سلب کرده است. البته جذاب‌ترین نکته در این میان صدای بسیار خوب پیشرانه این مزراتی بوده است.

MC20 چیزی بیشتر از یک سوپر اسپورت عادی برای مزراتی بوده و از جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت خودرو سود می‌برد. در بطن این خودرو ساختار مونوکوک کربن فیبر قرار گرفته و در آینده نسخه‌های کانورتیبل و تمام الکتریکی‌اش نیز تولید خواهد شد. MC20 توانسته ۲ هزار ساعت تست‌های تونل باد را پشت سر بگذارد و این امر حاکی از تلاش‌های مزراتی برای توسعه محصولی درخور بوده است. انتظار می‌رود این خودرو اواخر سال جاری روانه بازار شود.
ارش
قیمتش در حد اندازه پورشه و لامبورگینیه به نظرم لامبو و پورشه ارزش خرید بیشتری داشته باشن.
SRT
خب اینکه معلومه،ماشینای مازراتی همیشه پایین ترین ارزش خریدو داشتن
هرچند این یکی بهتره نسبت ب قبلیا..
حسین
لطفا نگید لامبو.چون خیلی زشته
ارشیاsvj
عجب سلیقه ای🤣🤣🤣🤣
Reza Waffen SS
دقیقا
MC20
دوس دارم جزو اولین نفرا باشم که نظر میدم واسه گل پسر جدیدمون . زیبا ، اصیل ، خوش نفس ، در خور نام برند ، کاش موتورش ۶ نبود که صداش هم مازراتی می شد . روح مازراتی ۸ سیلندره . تعادل و جاودانگی .
MC20
گل پسر جدیدمون . اصیل ، زیبا و خوش نفس . در خور نام برند . کاش موتور باز هم ۸ سیلندر بود که صداش هم مازراتی می شد . روح مازراتی ۸ سیلندره . تعادل و جاودانگی . دست فرانک استفنسون درد نکنه . روح آلفیری شاد .
پیام
با رنگ قرمز واقعا جذابیتش دو برابر میشه
امیر
خیلی ماشین شیکی ، کابین و فرمون عالی ،
صدای موتور هم نسبتا خوبه.
MC20
طراحی توسط کلوس بوسه انجام شده ، یک ویدیو ی آنالیز از فرانک استفنسون درباره mc20 من رو به اشتباه انداخت ، خصوصا که طراح mc12 هم استفنسون بوده .
MC20
دستی به ام چی ونتیو دستی به سوپرفست رقصی چنین میانه پیست هایم آرزوست .
یانکی
این حق وایپر بود نسل جدید رو عرضه کنه.هر چند بزودی این مازراتی هم جاش تو ذباله دان تاریخه.مثل بقیه ایتالیاییها.
porsche
فعلا که رکورد svj کل صنعت آمریکارو خریده😁😁😂
***
Reza Waffen SS
بیگ لایک
محمد امین
جسارتا مگه ایتالیایی ها با شما چه کار کردن ؟🤔
فکر میکنم خاطره ی خوبی باهاشون نداری..
حسین
اتفاقا تو یه کامنتی اشاره کرد دوستشون داره.ببین چه قدر متعصبه که…
من حدس میزنم که اگه مازرتی،آلفارمءو،.. اینا آمریکایی بودند و برعکس داج و کرایسلر… ایتالیایی بودن،کامنت میزاشت و می‌نوشت:این پول نباد صرف برند‌های بی کلاس و ارزون قیمت بشه.پرستیژ مازراتی صدتای داج و کرایسلر رو میخره و آزاد میکنه و…هزارتا چرت و پرت دیگه.اما اینقدر این یانکی متعصبه که من دیگه حوصله توضیح دادن ندارم.
یانکی
من دشواری ندارم ولی واقعیت همینه با تتمه ایتالیا خوش باشید که بزودی تو ذباله دان تاریخن.میدونی چرا از ایتالیا و آلمان و کلا اروپاییها بدم میاد.چونکه پست فطرت هستن گلوبالیست هستن.هر وقت قدرت بگیرن مثل هیتلر بی شرف و موسیلینی بی همه چیز جنایت ضد بشر انجام میدن.چونکه هیچ وقت از مردم ایران حمایت نکردن.تو داستان کوی دانشگاه سال ۸۸ سال ۹۶ سال ۹۸ و ۱۴۰۰ اصلا از ما مردم حمایت نکردن.از ژاپن بدم میاد چونکه تمام ماشینهای سرکوب تویوتا هست.تمام دست بندهای جدید ساخت آلمانه.ولی آمریکا همیشه پشت ما بود خدمت به خلق کرده و هر وقت هم کار بدی کرده تحت تاثیر اروپای کثیف بوده.کمه یا بازم بگم.
HamiD
داداش اصلا کاملا حرفت درسته ، فقط شرمنده ، عمه جناب بایدن بود که ۲ تا بمب اتم به ژاپن زد؟!
به به چقدر بشر دوسته این آمریکا فقط نمیدونم چرا بهترین سلاح های جنگی رو تولید میکنه …
چقدر تو باهوشی حاجی! دمت گرررررررررررررررم!!!
در ضمن ، مجدد عمه بایدن بود که هواپیما رو رو خلیج فارس زد؟!
Reza Waffen SS
نه اینکه آمریکا دلش همیشه واسه ما سوخته واه واه واه
حسین
جنایات آمریکا علیه ایران به اندازه‌ی یک کتاب میشه.
چه خدمتی؟
Moein
منتظر باش وایپر هم میاد😂😂
یانکی
به قول ابر عبدی وایپر قد هیکلت میچینه
Moein
هشتگ بشین بسوز
Reza Waffen SS
اگه ایتالیا نبود اصلا چیزی به اسم طراحی وجود داشت ؟؟؟
آقای متعصب ایتالیا مهد هنر جهانه شما در حد و اندازه ای نیستید که این حرفارو بزنید. چه گذشته چه الان و چه آینده ایتالیا و اروپا مهد خودروسازی بودند هستند و خواهند بود شک نکنید
محمد امین
انصافا نمیشه ایراد خاصی گرفت ، اما پرشتاب هست و هم پرفورمنس خوبی داره و با تکنولوژی‌ بالا ساخته شده ، و زیادی هم هست، قیمتش هم معقوله، درسته بعضی ها پورشه رو با این قیمت انتخواب میکنن، ولی این خاص تره و قطعا در آینده افت قیمت خیلی کمتری رو داره
شتاب این نسخه با هوراکان rwd یکی هست ، که هم قیمت هم هستن
شاید جانشین خوبی برای mc12 نبود ، ولی محصول خوبیه
R@m!n
رکورد پیست یا درگ ازش هست ؟؟ بنظرت کدوم شش سیلندر ایتالیایی موتور بهتری داره، فراری یا مازراتی ؟؟
محمد امین
فعلا رکورد پیست ازش نیومده ، هرچند فکر می‌کنم رکوردی هم ازش نیاد …
اما صفر تا دویست رو ۸.۳ زده که از اونتادور svj بهتره ، از هوراکان evo rwd هم بهتر بوده ، نسبت به قیمتش محصول خوبی هست ، اونم از مزراتی که سال هاست ماشینی نساخته که در این سطح باشه ، و قبلا هم که mc12 رو معرفی کردن ، از سیر تاپیازش رو فراری ساخته بود و عملا آخرین سوپر کاری که خودش ساختن مربوط به دهه ۷۰ میشه: یعنی مزراتی بورا
هنوز رقبای آلمانی بهتر هستن ، اما در کل یه نقطه‌ ی عطفی برای مزراتی محصوب میشه
در مورد سوال اخرتون رامین جان ، فعلا اطلاعات خیلی محدوده ، اما تاجایی که من شنیدم ، موتور v6 فراری ، نامزد بهترین موتور v6 و بهترین موتور سال شده البته نتایج نهایی هنوز اعلام نشده ، اما احتمالش خیلی زیاده که جایزه ی بهترین موتور سال از v8 فراری گرفته بشه و به v6 فراری برسه .. در صورتی که موتور مزراتی این امتیاز هارو نگرفت
درکل ، من فکر می‌کنم بهترین v6 های بازار، فورد gt که گل کاشت واقعا ، همچنین موتور v6 فراری که عالی هست
ولی موتور v6 مزراتی یه لول پایین تره ، آخه جایی شنیده بودم که ساختار ۹۰ درجه ای که براش درنظر گرفتن، تاثیر منفی بر روی خروجی گشتاور و همیچین مصرف سوخت داره
محمد امین
البته یه نکته نکته رو فراموش کردم بگم در مورد v6 فراری ، که سیستم توربو شارژ ها هست که گفته شده حدود نصف هزینه ی ساخت موتور شامل این بخش میشه ، و دارای تکنولوژی های تک سیستم mguh خودرو های فورمول یک هست ، البته اینجا خبری از e turbo نیست ، اما خلاصه اش اینه که طراحی جدید توربو شارژ ها و نرم‌افزار که اونها رو کنترل‌ میکنه و همچنین تغیر در مکان نصب توربو ،یعنی بین فضای خالی سیلندر ها و جایی که هوا متراکم تر هست ،و تغیراتی که روی سیستم روانکاری شفت توربو ها انجام شده با چرخش ۱۸۰ هزار دور بر دقیقه ، باعث شده که کمترین توربو لگ رو در بین موتور های ساخت فراری داشته باشه ، با توجه‌ به‌ این‌که توربو لگ های موتور های فراری چیزی حدود یک دهم هست ، پس میشه عملا گفت این موتور دیگه خود صفر هست
درصورتی که توربو لگ موتور مزراتی به صورت رسمی حدود ۳ درصد اعلام شده ، که حدود توربو لگ موتور تخت پورشه هست
R@m!n
مرسی از توضیحات عالیت محمد امین جان ❤❤
یه نکته خیلی عجیب راجب موتور فراری زاویه سیلندرهاست که برای اولین بار در تاریخ (اگر اشتباه نکنم) ۱۲۰ درجه شده که اینکار باعث شده ظرفیت و قطر هر سیلندر برابر با موتور هشت سیلندر قبلی هست و خیلی قطعات مشترکن.
عملا همون موتور V8 هست در حجم کوچکیتر که این واقعا خودش باز تعریف موتور سازی هست.
AMG GT R
توی فیورانو تست کردن ولی زمانش اعلام نشده
درگ هم که من ندیدم برگزار کنن
ولی واضح هست که از لحاظ فنی فراری چه تو درگ و چه تو پیست برتر هست به دلیل قدرت بسیار بیشتر و تکنولوژی بهتر
akrh78
فقط من بودم که صداش برام جذاب نبود یا برا بقیه هم همینطوره؟
البته v6 چیه که دیگه تویین توربوش صدا داشته باشه
MPNobel
من موندم همش یک‌مشت آلمانی پسند نظرشون میزازن که این به درد نمی خوره این‌چیه…….قبول دارم‌مهندسی آلمانی عالیه….ولی کی از طرح تکراری قورباغه ای پورشه خسته نشده؟ حتی مرسدس هم خودوری تمام اعیاری مثل فراری و لامبو مازارتی نمی تونه بسازه که یک شاهکار باشه….
باید قبول کرد مَهد خوردهای اسپرت ساز دنیا ایتالیاست…این به این نشون که فراری بهترین خوردو با کیفیت ترین و اسپرت دنیاست….
MC20
گل گفتی داداش و جای هیچ حرفی دیگه نمی مونه . حق مطلب ادا شد .
عرفان
طرح قورباغه ای پورشه ۹۱۱نشان از اصالتشه و با وجود پایبندی به اصالت میبینیم که چقدر مدرن جلوه میکنه خصوصا (GT3) شما اولین نفر هستید که میبینم به طراحی پورشه ۹۱۱ ایراد میگیره
(در ضمن نه المانی فنم نه پورشه فن )
عاشق MC20 هم هستم
و بنظرم باعث تزیق جونی دوباره به مازاراتی شد
abdi_mahdi
نه اصلا از طراحیه پورشه خسته نشدیم اصالت پورشه به همینه و درضمن فرای بهترین خودرو.. فراری شرکته
MC20
گل گفتی داداش . حق مطلب ادا شد .
" Swedish Arrogant Tiger "
واقعا دوست داشتنیه، صدای اگزوز جذابی هم داره که برای یه V6 توئین توربو عالیه.
SF90 STRADALE
امروز وقتی خبر رکوردشکنی SF90 استراداله در یکی از پیست های فرانسه رو دیدم یاد چند جمله ماندگار از دوستان طرفدارِ مکلارن افتادم
یکی گفت فراری لات کوچه خلوتِ و اگه راست میگه بره تو پیستی که چندتا ماشین گردن کلفت رکورد زده باشن
یکی گفت هیچ فراری نزدیک رکورد سنا هم نمیتونه بشه !!
ما هم گفتیم فقط صبر داشته باشید ….
ارزش رکورد SF90 استراداله اینجاست که پیست محور نیست ولی هایپرکار میلیون دلاری پیست محور رو به راحتی شکست میده 👑👑
دانیال_Surrey،England
ایمان جان من هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم.
لینکی داری؟؟
..
اون شخصی که گفت sf90 لات کوچه خلوت طرفداره لامبو بود و هیچ طرفدار مک لارنی توهین نکرد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari