شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با هدف‌گذاری تسهیل دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به قطعات اصلی و افزایش سهم بازار، رکورد فروش روزانه و ماهانه خود را در روز پایانی شهریورماه امسال پشت سر گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از ایکوپرس: معاون بازاریابی و فروش ایساکو در این باره گفت: ایساکو علاوه بر گذر از رقم فروش ۵۸ میلیارد تومان در روز پایانی شهریور ماه، توانست بالاترین رقم فروش روزانه را از ابتدای سال در کارنامه کاری خود ثبت کند. همچنین این مجموعه در همین ماه با گذر از رقم ۶۰۳ میلیارد تومان توانست در حوزه توزیع قطعات، تمام رکوردهای ماهانه پیشین خود را پشت سر گذاشته و رشد شایان توجهی را تجربه کند که این به معنای تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات مورد نیاز است.
شهرام غلامی تشریح کرد: افزایش روزافزون سهم بازار، همه ساله به عنوان یکی از اهداف کلیدی در دستور کار ایساکو قرار می‌گیرد و هدف نهایی آن بهبود استانداردهای خدمت‌رسانی به مشتریان و ایجاد رابطه‌ای برد ـ ‌برد بین ذی‌نفعان و شرکت است. ایساکو در این راستا با اجرای طرح‌های نو و خلاقانه می‌کوشد، با سهولت بخشیدن به دسترسی مشتریان به قطعات و لوازم مصرفی مورد نیاز، رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش را افزایش دهد.
وی در ادامه گفت: ایساکو در سال اخیر بر طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، برای نخستین بار در ادوار ارزیابی (بازنگری چهار) موفق شد «رتبه یک» حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور را کسب کند و بدین ترتیب با پشتوانه یازده سال صدرنشینی پیشین خود، برای دوازدهمین سال متوالی جایگاه برتر را در سطح کشور به خود اختصاص دهد.
غلامی افزود: این مجموعه در سال گذشته نیز با افزایش فروش لوازم یدکی به میزان ۵۰ درصد برابر با ۱۲۰۰میلیارد تومان جهش بی‌سابقه‌ای را در زمینه فروش رقم زد. همچنین با افزایش۲۰ درصدی نرخ تامین و عرضه قطعات نسبت به درخواست در بخش تجاری و فروشگاهی و بالاترین میزان پاسخگویی به نیازمندی مشتریان به قطعات، علاوه بر افزایش سهم بازار موفق به کسب سود خالص ۱۵۲ درصدی از محل بازرگانی شد.
غلامی گفت: شرکت ایساکو در سال گذشته در راستای ایفای نقش مسوولیت‌های اجتماعی، اقدامات مناسبی در خصوص فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خرید قطعات اصلی و عواقب به‌کارگیری قطعات تقلبی، بی‌کیفیت و غیر اصل صورت داد که باعث شد دارندگان محصولات ایران‌خودرو، بیش از پیش نسبت به مزایای خرید لوازم یدکی اصل از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساکو آگاه و نسبت به تهیه این محصولات ترغیب شوند.
وی افزود: از سوی دیگر شرکت ایساکو طی سال‌های اخیر با همکاری نهادهای نظارتی که همچنان در جریان است، چندین کارگاه زیرزمینی تولید و توزیع قطعات تقلبی و بی‌کیفیت که با سوء استفاده از بسته‌بندی و هولوگرام این شرکت جان و مال مردم را به مخاطره می‌انداختند کشف و پلمب کرده که این اقدام سهم موثری در اعتمادسازی و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات اصلی این مجموعه داشته است.






در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]





source

توسط autokhabari