تسلا گزارش تولید و تحویل محصولات خود در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ را منتشر کرد.

با فروش جهانی ۲۴۱,۳۰۰ دستگاهی تسلا مدل Y، مدل ۳، مدل S و مدل X، این شرکت فراتر از انتظارات عمل کرده است. تسلا هدف‌گذاری خود برای این بازه زمانی را بین ۲۲۲ هزار تا ۲۳۳,۵۰۰ دستگاه اعلام کرده بود اما عملکرد این شرکت آمریکایی بهتر بوده است.
همچنین تسلا یک‌بار دیگر رکورد تاریخی‌ای برای فروش محصولاتش بر جای گذاشت و توانست فروش ۲۰۱,۲۵۰ دستگاهی در سه‌ماهه دوم امسال را بشکند.

در سه‌ماهه سوم امسال شاهد فروش ترکیبی ۲۳۲,۰۲۵ دستگاهی برای تسلا مدل ۳ و Y بوده‌ایم. همچنین فروش ترکیبی تسلا مدل S و X نیز برابر با ۹۲۷۵ دستگاه بوده است.

 
از نظر تولید باید گفت این شرکت تولید کلی ۲۳۷,۸۲۳ دستگاهی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ داشته که از این میزان تعداد ۲۲۸,۸۸۲ دستگاه سهم مدل ۳ و Y و ۸۹۴۱ دستگاه سهم دو خودروی مدل S و X بوده است.

همین عملکرد باعث شده تسلا یک‌بار دیگر سه‌ماهه سودآوری را تجربه کند. تسلا گفته است:
ما در سه‌ماهه سوم امسال حدود ۲۳۸ هزار دستگاه تولید کرده و بیش از ۲۴۰ هزار دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل دادیم. ما باید از مشتریان خود به خاطر صبر بالای خود تشکر کنیم. ما به همراه تأمین‌کنندگان در حال برطرف کردن چالش‌های زنجیره تولید و تأمین هستیم.
تسلا در ادامه اظهار داشته است:
نتایج مربوط به درآمد خالص و جریان سرمایه ما به همراه باقی عملکرد مالی تسلا اعلام خواهد شد. میزان تحویل خودروهای ما به مشتریان باید با اندکی محافظه‌کاری بررسی شود زیرا ما فقط در صورتی که خودرو به مشتری تحویل شده باشد آمار را به حساب خواهیم آورد. آمار نهایی شاید تا ۰.۵ درصد بالاتر باشد. میزان تحویل خودروهای تسلا تنها یکی از فاکتورهای عملکرد مالی کمپانی بوده و در زمینه نتایج مالی سه‌ماهه سوم نباید فقط به این معیار تکیه کرد. از جمله فاکتورهای دخیل در این قضیه می‌توان به هزینه‌های فروش، تغییرات ارزش ارزهای جهانی و… اشاره کرد.
Silent
این روند صعودی با راه اندازی گیگافتوری تگزاس برلین بصورت تصاعدی رشد خواهد کرد برای ۲۰۲۲… برلین که تا حدودی برنامش برای تولید مدل های رده میانی و تامین خدمات قطعات هست برا اروپا و کاهش زمان تحویل
ولی گیگافکتوری تگزاس به عنوان فاز توسعه! محل بارگیری مدل های دانش محوری هست مثل موتورها و تیراژ باطری های جدید این شرکت. به عنوان بزرگترین مجموعه یکپارچه که بر مبنای انرژی های پاک تامین برق خواهد داشت.
چیزی که آمار فروش بخوبی نشون می ده عموم مردم پووولی در حد مقبول برا خودرو پرذاخت می کنند و عملا با ورود مدل ۲ ۲۵$k شاهد ثبت رکورد فروش جهانی خواهیم بود.
ممد ژانگولر
همتون میدونید من مولتی برند حال میکنم و از اینکه تبلیغ شرکتی بکنم و بزرگ نمایی کنم بدم میاد .
ولی اینجا باید جمله خدمتتون عرض کنم چون تسلا مظلوم واقع شده :
کجایند کسانی که از تسلا بد میگفتن ؟!!!😁
اشکان
سلام به همه پدالی ها! من تقریبا۹۹درصد سایت های خودرو های داخلی رو برسی کردم تقریبا هیچکدومشون این همه گارد نسبت به تسلا ندارن. اتفاقا عاشقشن! تو اینیستا هم همیطور! همه به به چه چه خفن هست عین موشک میره آمار فروشش کهکشانی هست الی آخر.
ولی چرا تو پدال همه دعوا دارن؟😐 دیروز تو پست درگ تسلا ۹۰ تا کامنت فقط ۵ تاش فنی بود اونم چون من سوال کردم تسلا فنا پاسخ دادن وگرنه هیچ چیز فنی ندیدم ببشتر توهین بود! واقعا تو این سایت این همه تنفر از تسلا از کجا میاد؟ تا حالا این همه تنفر ندیده بودم اونم از یه کمپانی!
.
.
.
پدال جان گیم پلی ride4 اومده. مسابقات موتورسواری انصافا گرافیکش برگ ریزونه! پوشش بده بی زحمت. اخبار گرن توریسمو۷ هم بزارید بد نمیشه ها🙂 میدونم اینجا سایت خودرو هست ولی خب اینا هم جزوه خودرو و حمل نقل هستن ولی در مجاز!😁
بهزاد
چیزی که شما بیان کردید چند تا مشکل داره.
شما که فنی نیستی و سوال فنی میپرسی از کجا میتونی متوجه بشی که جواب درست بهت دادن؟!
آیا اکانت شما به نوعی سوال و جواب از خودتون نمیتونه باشه؟
مثلا یک زمانی اون طرف که اندازه ی فیزیکی باتری را که فکر میکرد فرمول شیمیایی ساخته با اکانتی به نام رضا از خودش سوال میکرد و جواب میداد!
زمانی اینجا فضای کاملا فنی و پر مغزی بود که با کمال تاسف با ورود برخی کاربران آمریکن فن فضا و جو به شدت نزولی شده و چون این کاربران دستشان رو شده اهل فن به ندرت برای مباحث فنی پا پیش میزارن و شما یک لحظه تصور کن با شخصی مثل سایلنت بتونی مبحث فنی را به جایی برسونی.
البته این نکته یادمون باشه کاربرانی که الان تو سنگر تسلا جا گرفتن در گذشته حضور داشتن اما با افول علاقه مندی ها تقریبا چیزی برای بحث نداشتن و فقط دو سه تا وانت بار مونده بود که در حال حاضر فقط تسلا هست که حس غرور رویای made in USA را براشون بوجود میاره و نهایت هم یک نیم نگاهی به برانکو و جیپ تو آفرود دارن برای بحث و در باقی موارد فقط به دنبال تشنج هستند.
AMIR / ARMI
شمایی که خیلی فنی هستی از مقایسه تسلا و نیسان آبی حرف میزنی
و خودرو های الکتریکی رو فقط چهار تا باتری قلمی و موتور سشوار میبینی
آخه من با چنین آدمی چه بحث فنی باید داشته باشم
ولی جالبه که اون یه سری افراد فنی که میگی حضور ندارن دلیلش جو سایت نیست
اتفاقا حضور دارن این همه اکانت جدید که مثل قارچ سبز شده همش مال من نیست که
حضور دارن منتها چیزی برای گفتن ندارن
یه تسلا فن در مورد توانایی پیست پلاد چند بار توضیح داد موضوع رو این همه باز کرد
به صورت آماری و مثالی توضیح داد چی شد ؟
شد مقایسه تسلا با نیسان آبی
مازیار
دوست من بهزاد
کامنتهای شما رو به خاطر دارم
در کنار محتوای فنی قابل قبول ، اغلب دارای جنبه انتقادی همراه با مقادیری طعنه و کنایه
چه خوبه که در کنار نقدهای منفی و حمله به علائق دیگران ، به نقدهای مثبت و دفاع از علائق خودتون هم بپردازید که قطعا مثل اون محتوای فنی قابل قبول ، مفید خواهد بود
راجع به نظرتون درمورد دوستان آمریکایی فن هم عرض کنم که معمولا بحث غیر مفید ، بین فن های دوآتشه دو جناح صورت میگیره یعنی تا تحریک نشن واکنش نشون نمیدن حالا چه فن آمریکایی یا ژاپنی
Audi rs e_tron gt
آقای Reza Waffen SS
ببخشید خواستم چیزی به شما بگم
اینکه فقط در درگ تسلا و اونتادر که مطلب قبلی بود شما گفتی مسخره ترین درگی بود که دیدید
من یه کامنت گذاشتم که پدال از این درگ ها زیاد بذاره کامنتم زیر کامنت شما افتاد فکر نکنید خدایی نکرده قصد بدی دارم یا به شما خواستم بد بگم
کامنتم اتفاقی اونجا افتاد
متشکرم🙏
mos
این بهترین و دقیق ترین حرفی بود که میشد زد.
طرفدار های تسلا همون طرفدار های آمریکایی بودن که قبلا حرفی واسه گفتن نداشتن اما حالا که تسلا برجسته شده طرفدارش شدن تا عقده های چندین ساله خودشون رو خالی کنن. حتی اینم براشون کافی نیست اکانت فیک میزنن و به خودشون لایک فیک میدن!
پویا
اره همه آمریکایی فن ها فیکن بدبخت بودن تازه صنعت خودروسازی آمریکا مال نهایتا ۱۰ ۲۰ سال گذشته بوده قبلش هم چیزی برا گفتن نداشتن که یه دفعه تسلا وارد شده 😂😂
Mercedes-AMG
درسته
صنعت آمریکا اصلا دست و پا بسته نیست و قبل این تسلای نو ظهور هم ماشینای قدر و زیبایی و قدرتمندی تولید میکردن
ولی خب اره اونموقع آمریکا داخل درگ خیلی معتبر و برنده نبود و همیشه از آلمانی ها یا ژاپنی ها و ایتالیایی ها شکست میخوردن
اما حالا تسلا اومده و ارزش خودروساز های بزرگ رو زیر سوال برده
MOHAMMAD.DEMON
خودرو سازان امریکایی در بیش از ۳۵ سگمنت خودویی که وجود داره
در بیش از ۲۵ تاشون حضور دارن و در بیش از ۱۵ تاشون بهترین کلاس خودشون میسازن
بیشترین تنوع انجین ۸ سیلندر رو دارن و متنوع ترین محصولات عرضه میکنن
این حرف های ضد من یه غاز جمعش کنید وگرنه باید شروع کنی دفاع کردن از هاچبک های ۴ سیلندر ژاپنی
mos
پویا همشون فیک نیستن ولی تو یکی قطعا فیکی :))
وقتی میگم حرفی برای گفتن نداشتن یعنی شرکت های آمریکایی از دهه ۹۰ تا همین چند سال پیش نتونستن خودشون رو با مدرن شدن سازگار کنن. نتیجش شد طراحی های افتضاح کیفیت و قابلیت اطمینان پایین و ورشکست شدن این همه شرکت مثل پونتیاک مرکوری اولدزموبیل و… بقیه هم با کمک های دولتی و آویزون شدن به بقیه زنده موندن.
این حقیقته میخواید ناراحت بشید یا هر چی مهم نیست.
mos
ممد دیمون تو راحت باش هر چی میخوای بگو به هر حال آخرش سوژه خنده ای
AMIR / ARMI
. یکی از دلایلی که تنفر از تسلا در این سایت زیاده اینه که تسلا یه برند اروپایی مخصوصا آلمانی نیستش
. دومین دلیل اینه که روند صنعت خودرو رو عوض کرد و باعث شد درون سوز ها منسوخ بشن
. سومین دلیل اینه که ماشین هاش سریع هستن و باعث شدن سوپر اسپورت های چند صد هزار دلاری کند به نظر بیان
. دلیل چهارم اینه که این سریع بودن با هزینه کم در اختیار مردم قرار داد در حالی که قبلاً سریع بودن مختص برند هایی بود که با قیمت های بالا ماشین می‌فروختن
. اما آخرین دلیل اینه که برند های مورد علاقه برخی عقب موندن و ترند آین روز های دنیا تسلا هستش
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
یه کامنت خواستم بدم ولی اصلا حوصله بحث کردنو ندارم ، ایشالا از تسلاتون به سلامت استفاده کنید
Mercedes-AMG
همین درون سوز شامل چلنجر.چارجر.دورانگو ترک هاوک.اسکالید.یوکان.سیلورادو.موستانگ کامارو میشه
در مقابل اینا هنوز هم درون سوز منسوخ میشه؟🙂
AMIR / ARMI
تا به اینجای سال تسلا آمار فروش ۶۲۶ هزار دستگاهی داشته
و با احتساب سه ماهه آخر سال احتمالا پرونده امسال با آمار فروش نزدیک ۹۰۰ هزار دستگاهی بسته بشه فوق‌العاده هستش
ولی همچنان خیل عظیم از مشتری در لیست انتظار هستشن که باید نیازشون بر طرف بشه
واقعا تسلا یکبار دیگه نشون داد تفکر آمریکایی
همیشه پیروز هستش . نو آور باش تا پیروز باشی
محمد امین
چه طور وقتی شرکت های دیگه مشکل کمبود چیپ دارن ، تسلا داره رکورد فروشش رو افزایش میده
سر این موضوع خیلی میشه بحث کرد ، به نظرم تسلا یه جورایی پارتی داره در این قضیه و چیپ های مورد نیازش تامین میشه ، در صورتی که شرکت های دیگه باید در صف باشند و منتظر دست های پشت پرده
AMIR / ARMI
دلیلش تحلیل و مدیریت درست هستش
اون زمانی که اوضاع خوب بود تسلا اقدام به انبار کردن میکرد
یکی از بزرگترین شاخصه های اقتصاد و مدیریت تحلیل و پیشبینی هستش
دلیل اینکه یه روز میشنوید تسلا بیت کوین هاش میفروشه یه روز به جای پول قبول میکنه یه روز تصمیم عجیب جدید میگیره تا عرصه رودستر عقب تر بندازه یه روز یه خبر عجیب دیگه می‌شنوید همش به خاطر تحلیل و پیشبینی هستش
اینکه الان سدان ها دارن منقرض میشن از سال ها پیش پیشبینی شده بود و آمریکایی ها خروج کردن از این بازار
و یه چیز دیگه تامین قطعات تسلا و سیستم مدیریتی تسلا و سیستم ارتباط با مشتری و فروش تسلا کاملا متفاوت هستش و ابداع خود شرکت هستش
هیچ چیز اتفاقی نیست و با پارتی و این چیز ها نیست
اینکه الان تسلا بزرگ ترین خریدار لیتیوم دنیا هستش همچنین بزرگ ترین خریدار باتری دنیا ربطی به هیچ چیز نداره به غیر از مدیریت درست
فردا پس فردا می‌بینید بزرگ ترین عرضه کننده برق دنیا تسلا هستش تعجیب نکنید چون از مدت ها قبل این کار شروع کردن
Mercedes-AMG
بازم جالبه که همینطور که گفتی هیچ مشکلی ندارن و چیپ هاشون به طور مداوم تامین میشه
ولی یه بهونه واسه تولید رودستر داشتن که چیپ نداریم فعلا…
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
فروش تسلا قابل تحسینه اما هنوز باید محصولاتشو گسترده تر کنه تا به فروش حدود ۲ میلییون و نیم دستگاهی برند هایی مثل بنز برسه
Mercedes-AMG
با گسترش گیگافکتوری هاشون تو برلین آلمان و تگزاس رشد تولید و فروش خواهند داشت باید دید چه میشه
ولی اصلا فکر نمیکنم به فروش برند بزرگ و سوددهی مثل مرسدس برسه
محمد امین
یه پاسخ به آقا المیراج بدم ، در مورد اون حرفی که راجب به قدرت به وزن تسلا و مقایسه ی اون با ریماک کردن و نتیجه گرفتن که اگر تسلا این نسبت رو داشت در ۴.۸۱ چهارصد متر رو ثبت می‌کرد
اول باید بگم که این مسائل خیلی پیشرفته تر از اون چیزی هست که من و شما بهش فکر می‌کنیم، و به ساعت ها محسابه و آزمایش لازم داره،  اما به طور کل میشه اینطور نتیجه گرفت
باید بگم  که نسبت قدرت به وزن فقط دو تا کمیت scalaire را به هم ربط میده و صرفا  در کل مسیر درگ تاثر مستقیم نداره و  مربوط به مقطع خاصی از مسیر میشه، پس نمیشه به عنوان یک ملاک و مزیت مورد سنجش قرار بگیره  ، موضوعاتی که مورد اهمیت هستن در طی مسیر یک چهارم مایل به طور کلی در سه بخش قابل توضیح هست
مقطع اول  لانچ  هست که لانچ خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردا هست، چون به صورت مستقیم تاثیر در شتاب جانبی خودرو داره ، از موضوع های مهم در لانچ سیستم wdrive و وزن خودرو و استحکاک ایستایی مابین لاستیک و سطح پیست و کنترل سیستم های الکترونیکی هست ، تسلا با داشتن وزن ۲۱۶۰ کیلو گرم درایور ۴wd با کنترل‌ الکترونیکی خوب و استحکاک زیاد لاستیک های استاندارد خودش ، تقریبا تمام شرایط ریماک نورا رو داره و حتی  شرایط وزن بیشتر  به نفع تسلا هست  ، و همچنین نورا به صورت استاندارد برای دستیابی به سرعت های بالا ، از لاستیک هایی با ضریب استحکاک کمتر استفاده میکنه ، پس در عمل میشه گفت تسلا حداقل در لانچ پتانسیل عملکرد بهتر رو از ریماک داره ، و قطعا از پتانسیل خودش هم به خوبی استفاده میکنه پس در کل لانچ بهتری داره هرچند که سیستم های کنترل‌ الکترونیکی بسیار دخیل هستند اما شرایط فیزیکی برای تسلا مهیج تر از هر سوپر کار موجود هست ، مخصوصآ با در نظر گرفتن نمودار گشتاور  _ دور موتور  ،پیشرانه ی الکتریکی تسلا
نکته ی دوم بعد از لانچ کردن ، یه مقطعی وجود داره که اصطلاحا به مقطع استرس معروف هست ، یعنی  بعد از جداشدن خودرو از سطح و خارج شدن از حالت سکون، عملا به خاطر حفظ چسبندگی بیشتر  سیستم های الکترونیکی گشتاور و توان خروجی موتور رو کنترل میکنن به دلیل عدم هرزگردی و در این شرایط موتور در حالت فول لود قرار نمیگیره و عملا در بخش لانچ و مقطع استرس نسبت قدرت به وزن بیهوده هست، و کمیت های فیزیکی مانند ضریب استحکاک جنبشی  بین لاستیک و سطح ، و  کنترل های الکترونیکی  بسیار گسترده ای که در این دو مقطع انجام میشه  ، کلیدی  هستند  ، در این  مقطع هم شرایط تسلا بهتر هست  ، وزن بیشتر و ضریب استحکاک جنبشی بیشتر لاستیک ها باعث میشه که در مقطع استرس سیستم های الکترونیکی،  آزادی بیشتری برای خروجی گرفتن از گشتاور و قدرت موتور داشته باشن ، و در این مقطع،  از عوامل مهم نمودار گشتاور _دور موتور پیشرانه هست
پس تا اینجای کار قدرت به وزن و ضریب درگ عملا بی معنی هستند
در مجموع،  مقطع لانچ و استرس،  روی هم رفته به طور معمول در شرابط مطلوب برای ریماک نورا حدود نیم ثانیه زمان بیشتری میبره
مقطع سوم ، مقطع power sensitive  هست ، یعنی بعد از طی مراحل لانچ و استرس خورد کاملا آماده میشه که از حداکثر توان خودش استفاده کنه ، مهم ترین عوامل در این مرحله،  وزن کمتر،  ضریب درگ کمتر و° توان بیشتر موتور در افزایش دور موتور ° هست
درک موضوع آخر بسیاز مهمه و وارد مسائل مهندسی  سیالات و مکانیک میشه
در مقطع سوم، نسبت قدرت به وزن از اهمیت قابل توجهی برخوردار هست، اما به طور کلی عملکرد پیشرانه در افزایش دورموتور مهم ترین عامل تایین کننده هست  که مستقیما به طراحی پیشرانه  و  نرم‌افزار کنترل برمی گرده
باید گفت که شرایط تسلا  در بخش ایرودینامیک بهتر هست، البته نه اینکه ایرودینامیک بهتری داشته باشه، نه ، بلکه  ضریب درگ پایین تر و تولید دانفورس کمتر و ارتفاع بیشتر از سطح زمین و همیچین زاویه کف خودرو که عملا حدود صفر است ،باعث حداکثر شدن جریان هوا و ‌کاهش بیشتر ضریب درگ میشه،  و مزیت بسیار مهمی هست
اما نورا یه هایپر کار  دانفورس بالا  هست و ارتفاع کمتر و زاویه ریک بیشتر و طراحی کف خورد برای دانفورس بیشتر ، باعث میشه که درکل ضریب   درگ بیشتری داشته باشه و درمقطع سوم ، بسیار تایین کننده هست این موضوع
و در آخر باید بگم که ریماک باوجود  ضریب درگ بیشتر ، و شرایط ایرودینامیک نامطلوب برای درگ و سطح تماس بیشتر بدنه با هوا ،در کنار این معایب قدرت بیشتر و استحکاک جنبشی کمتری در بین سطح جاده و لاستیک ها داره پس ، نیم ثانیه ی عقب افتاده رو جبران میکنه و در آخر نیم ثانیه هم زود تر درگ رو تمام میکنه ، پس میشه گفت در مقطع سوم که قدرتی هست ، و نسبت قدرت به وزن اهمیت پیدا میکنه ، حدود یک ثانیه سریع تر از تسلا عمل میکنه،پس  یعنی که انتظاری رو که از قدرت بیشتر از ش داریم برآورده میکنه و قدرت بیشتر با ضرب  درگ بیشتر مقابله میکنه و نتیجه اینکه ضریب قدرت به وزن کمتر تسلا ، هیچ دلیلی منطقی برای مقایسه ی سرعت پیمایش چهارصد  متر این دو خودرو نیست ، و هرخودرو ، با توجه به مشخصه های فیزیکی ، انتظار ها رو برآورده میکنن و در هر مقطع قابل پیش‌بینی هستند ، نه تسلا معجزه خاصی میکنه نه نورا
البته برسی کلی به مدل سازی و محاسبات ریاضی بسیار زمانبری خطم میشه
امیدورام به درک خوبی از درگ رسیده باشید و دیگه هیچوقت قدرت به وزن تسلا رو مطرح نکنید
Audi rs e_tron gt
چطور کامنت انقدر طولانی دادی؟
من وقتی اینطوری زیاد می دم بارگذاری نمیشه
Elmiraj
Nevera به ازای هر تُن از وزنش ۴۱۹ اسب بخار قدرت بیشتری از S plaid داره ( نزدیک دو برابر!!!)
ساختار فیبر کربنی ، یک موتور بیشتر در محور و قیمت ۱۸.۵ برابری…!!!
اونوقت همه شرایط به نفع S plaid هست ؟!؟!
هیچ بهانه‌ای قادر به توجیه این عملکرد ضعیف Nevera در مقابل S plaid نیست…
.
.
مقایسه تسلا با این جوجه استارتاپ ها بسیار خنده داره…..
نوامبر ۲۰۱۷ که پروتایپ رودستر جلوی چشم همگان بار و بار ها شتاب زیر دو ثانیه را به نمایش گذاشت ، امثال نِورا ها در فاز اولیه توسعه هم نبودن…
Sina10
خب الانم همون استارتاپ ها به مرحله تولید رسیدن و رودستر همچنان در حال به تعویق افتادنه😅
الان که فعلا سریعترین ماشین استاندارد کارخونه ای در خط مستقیم دنیا ، ریماکه بعدشم پلاد
رودستر یا پلاد پلاس هم تولید نشده و هر حرفی دربارش بی ارزشه
(JONATHAN (TESLA
ساخت یه خودرو با تعداد مشخص ( که شما بهش میگید هایپرکار تیراژ محدود )
با به تولید رسوندن یه خودروی تیراژ بالا اصلا یکی نیست
چه بسیار افرادی که اقدام با ساخت هایپرکار با ارقام و اعداد عجیب و غریب تو گاراژ خونه خودشون میکنن
این ریماک ظرفیت تولیدش چقدره ؟ سالی چند دستگاه ؟ خدمات پیشتبانی داره اصلا ؟
اعداد ارقام و رکورد های عجیب کاملا قابل دستیابی برای هر شرکتی هستش
ولی کدوم میتونن تجاری سازیش بکنن توجیه اقتصادیش بکنن
خیلی قبل تر از امثال ریماک شرکت هایی مثل تسلا به این ارقام و اعداد رسیدن
اگه قراره صرفا چند دستگاه بسازی خیلی راحت میشه این کار عملی کرد
M.A.S
درباره اینکه سیستم درایو ریماک کاملا ضعیفه و با قدرت ۱۹۱۴HP و ۲۳۶۰NMگشتاور تایمش اصلا قابل توجیه نیست هیچ شکی نیست
اما جناب Elmiraj
سوال بنده اینه که عدد ۴.۸۱ رو چطور محاسبه کردید؟
اشکان
@amir-usa
@بهزاد
آقا من اشتب کردم سوال پرسیدم، الان دعوا میشه😶🙄
Elmiraj
اگر آلمانی ها ماه جولای مجوز نهایی را به گیگا برلین اعطا می‌کردن پیش بینی ها از تحویل ۳۰۰ هزار دستگاه در این سه ماهه می‌گفتن که به براحتی امسال ، تسلا را به هدف فروش یک میلیون دستگاهی می‌رسوند .
این آمار فروش نسبت به سه ماهه سوم ۲۰۲۰ رشد ۷۳ درصدی را نشان میده ، و اگر تسلا با همین فرمان پیش بره همانطور که تحلیل گر wedbush چندی پیش گفت فروش امسال تسلا بین ۸۵۰ تا ۹۵۰ هزار دستگاه و برای سال ۲۰۲۲ هم بالای ۱.۳ میلیون دستگاه خواهد بود .
اگر تسلا امسال موفق به فروش ۹۰۰ هزار دستگاه بشه رشد سالانه ۸۰ درصدی ثبت میشه که دور از تصور هر رقیبی هست…
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari