نتایج دوئل قبلی بین هوندا پاسپورت و فورد اج
مجموع آراء: ۱۱۴۴
آراء فورد: ۵۸۵
آراء هوندا: ۵۵۹
پیروز دوئل: فورد اج با کسب ۵۱ درصد از کل آراء
 
دوئل‌های این گروه
فولکس اطلس کراس اسپرت
کیا سورنتو
کیا سورنتو
سئات تاراکو
اشکودا کودیاک
اشکودا کودیاک
نیسان مورانو
شورلت بلیزر
شورلت بلیزر
هوندا پاسپورت
فورد اج
فورد اج
میتسوبیشی اوت‌لندر
هیوندای سانتافه
؟
تویوتا ونزا
جیپ گرند چروکی
؟

تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۱۸ (نسخهٔ فیس‌لیفت ژوئن ۲۰۲۰)
پلت‌فرم: Y6 هیوندای-کیا (بعد از فیس‌لیفت N3 هیوندای-کیا)
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۸.۵ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱۰۱,۵۱۳ دستگاه
فروش شش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۶۳,۱۱۰ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۷,۱۸۹ دستگاه
فروش شش ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۴,۷۹۱ دستگاه
گارانتی: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: تکنولوژی فراوان، ارائهٔ نسخه‌های هیبریدی و پلاگین‌هیبریدی، کابین ساکت و مجهز، سواری راحت
نقاط منفی: مصرف سوخت به خوبی رقبا نیست، طراحی بیرونی شلوغ، دکمه‌های زیاد روی کنسول وسط، صندلی‌های عقب ممکن است برای افراد بلندقد تنگ باشد
چکیده: سانتافهٔ راحت و شیک با طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌ها و قیمت‌های مختلف، نظر بخش عمده‌ای از خریداران را جلب می‌کند.

تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱
پلت‌فرم: CMF-CD رنو-نیسان
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۷.۸ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۹,۰۹۶ دستگاه
فروش شش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۱,۳۱۴ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۳۳,۷۲۹ دستگاه
فروش شش ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۸,۸۰۴ دستگاه
گارانتی: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: هندلینگ رضایت‌بخش و مطمئن، کابین زیبا با ویژگی‌های مدرن، طراحی بیرونی برجسته و متمایز، بسیار پیشرفته‌تر از قبل
نقاط منفی: پیشرانهٔ کم‌توان که ضعف آن در سرعت‌های بزرگراهی بیشتر احساس می‌شود، صندلی‌های ردیف سوم تنگ که عملاً غیرکاربردی هستند
چکیده: خانه‌تکانی گستردهٔ اوت‌لندر به آن کمک کرده است تا دوباره به رقابت بازگردد اما هنوز هم به پیشرانه و گیربکس بهتری نیاز دارد
میتسوبیشی اوت‌لندر
هیوندای سانتافه
این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.


کدام شاسی‌بلند میان‌سایز را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج
Mad.z.Max
اگه میتسوبیشی سی وی تی نبود، حتما بهش رای میدادم…
احمدرضا
میتسوبیشی همه جاش خوب بود
تا گیربکسشو دیدم
کیان
من با نظرتون موافق نیستم، چون سی وی تی های نسل فعلی ک فکر کنم نسل سوم یا چهارم هستن خیلی تفاوت داره با اون نسل اولیها در همه چیز، احساس تعویض دنده(رد لاین موصنوعی و… )، حس رانندگی خیلی خوب، مصرف سوخت کمتر استهلاک کمتر و … رو نمیشه ازش چشم پوشی کرد
در ضمن با سی وی تی بودنش و اسب بخار کمتر شتاب بیشتری ارائه کرده، که یعنی در عمل عالیر هست، تازه مصرفش هم کمتره
وقای این ماشین تو اروپایی ک خیلی مصرف گرایانه خرید میکنن و به کاربردی بودن خیلی اهمیت میدن ۳۳۰۰۰ هزار تا فروش کرده نکته خیلی برجسته ای هست و غیر قابل چشم پوشی
توی جدول هم تو همه چیز جلوتر هست، حداقل ماشینی نمیخری که بخاطر یاتاقان زدن و احتمال اتش سوزی براش فراخوان بزنن و بخوای دائم نگران باشی ک ممکنه موتورش اتش بگیره و یاتان بزنه!!!
Dayan5775
کیان چرا فروش یک ماهه سانتافه از فروش شش ماهه میتسوبیشی بدبخت بیشتره؟؟😂😂😂
مزدا
میتسو عالی هست اگه گیربکس و قدرت موتورش تغییر کنه
حسین
قطعا سانتافه.چند سال پیش،داشتم روزنامه میخوندم نوشته یه بچه توی ماشین توی قم درش بسته بود و بچه خفه شد و از دنیا رفت.ولی سانتافه یه آپشن داره که اگه بچه رو تو ماشین جا گذاشتی بهت هشادر میده.اصلا همینجا نوشته که یکی از نقاط قوتش تکنولوژی فراوانه.
امیازشم بالاتر از میتسوبیشیه.قیافشم بیشتر دوست دارم.صندوقشم بزرگتره.سیویتی هم نداره.
ممد ژانگولر
رای من به سالار SUV بازار ایران یعنی سانتافه خواهد بود .💪
ولی میتسوبیشی هم ماشین خوبیه حیف که گیربکس اسباب بازی روش نصبه
🔥A.H MOTORS🔥
سالار SUV؟؟؟
ممد ژانگولر
اره داداش از نظر فروش و بازار خوش فروش بودن منظورم بود
کیان
منظورش سالار یاتاقان هست
اشتباهی گفت
Dayan5775
کیان هنوز به اون کامنت سنگین اشکان فکر میکنی؟! :)))
اونو ولش کن فعلا اختلاف فروشو ببین :)))
Dayan5775
از نظر بخوای نگاه کنی سانتافه برتر هست! از نمرات محلات معتبر گرفته تا فروش خیلی بیشتر
قطعا سانتافه
ارسلان
خب باید بگم که :
وقتی با گیربکس CVT توی شتاب ۰ تا ۱۰۰ از هشت سرعته سریعتر باشی
وقتی با ۱۰ اسب بخار کمتر گشتاور برابر تولید کنی
وقتی توی ۴۰۰ متر هم سریعتر باشی اونم با CVT
وقتی با حجم موتور برابر مصرف سوخت کمتری داشته باشی ولی پرفورمنس بهتری اراعه میدی
وقتی با همه ی این حرفا قیمتت هم ارزونتره
خب مشخصه در انتخاب اوتلندر شکی نباید به دل راه داد
قیافه هم سلیقه ای هم ولی از نظره شخص خودم اوتلندر توی طراحی هم سره توی این نسخه مخصوصا داشبوردش
Dayan5775
کاشکی اینارو واس مردم نادان امریکا و اروپا و کارشناس های موتور ترند هم توضیح میدادی بلکه باعث میشد اینطور فروش شش ماهه اوتلندر اندازه یک ششم فروش یک ماهه سانتافه نباشه :))))
محمدرضا
اول این که این تنها موتور قابل انتخاب سانتافه نیست موتور های قویتر هم موجوده ولی این تنها انتخاب اوتلندر البته بجز هیبرید ها.
۲اینکه سانتافه بزرگ تره فاصله محوری بیشتری داره و جادار تره و صندوق بزرگ تری داره.و آپشن های بیشتری داره.به همین دلیل سنگین تره و روی شتابش تاثیر داره.
Sina10
خب موتوری که توی این مقایسه هست رو ما در نظر میگیریم و کاری با بقیه موتوراش نداریم
دوم اینکه هیوندای شاید از برخی جهات بهتر باشه ولی بازم این تفاوت سنگین فروش رو توجیه نمیکنه ، حتی اگه به نمراتشون یه نگاهی بندازین خیلی نزدیکن ، جدول هم همینو میگه ، تازه توی بسیاری موارد برتری با میتسوبیشیه ، از جمله تعداد صندلی بیشتر ، پرشتاب تر ،
این که میگین سانتافه طول بیشتری داره اونقدرا هم طولش بیشتر نیست ، و طول بیشتر همیشه به معنای جادار تر بودن نیست! من فاصله بین محور ها رو در نظرمیگیرم که بازم ۶ سانتی متر به نفع هیوندای هست ، یعنی این همه فروش واسه ۱۰ اسب بخار و ۶ سانتی متر؟!
دلیل اصلیش شاید نمایندگی ها و شبکه فروش بهتر اینجور چیزای خارج از خودرو باشن ، شاید هم تبلیغات گسترده تر و نام اشنا تر هیوندای در کراس اوور سازی و در کل تجربه بهتر اونا شاید مهم ترین مشکل اوتلندر بدنامی ماشین های اخیر میتسوبیشی باشه
AMG GT R
قطعا میتسو
Arman
اوتلندر نسبت به نسل قبل طراحیش خیلی بهتر شده اما بازم با توجه به مشخصات و آمارهای ذکر شده سانتافه برتر هست واقعا
Arman
فروششون رو تازه دیدم!!!!! خیلی اختلاف دارن که
اول فکر کردم اوتلندر ١١٣ هزار تا فروخته!!
mohamadreza
اوتلندر
Sina10
سانتافه یکی از بهترین ماشینای این کلاسه.
مخصوصا نسل قبلش
ولی اوتلندر واقعا پیشرفت خوبی داشته به نظرم نکات جالبی داره و برتری های خوبی داره مخصوصا قیافش ، سریعتره ،کم مصرف تره ، ۷ نفره است ، بهتر ترمز میگیره و سبک تره
معایبش هم باک کوچیک و همونطور که متن گفته صندلی های نامناسب و گیربکسCVT
سانتافه من نسل قبلش رو خیلی دوست داشتم مخصوصا اون اواخرش ، طراحیش واقعا به اوج رسیده بود
ولی این نسل جدید از همون اول عدم زیباییش رو نشون داد
البته توی کابین خیلی پیشرفت کرده و فضای بار بیشتری داره البته صندلی های کمتر! مصرف سوخت نزدیک یک لیتر بیشتر اما باک بزرگتر ، قیمت کمی بیشتر ، کندتر اما ۱۰ اسب قوی تر
ولی در کل به نظرم برتری با اختلاف بسیار کم برای میتسو بود
هر دو موتور های ناتوانی دارن به نظرم
جالب اینجاست به موتور میتسو گیر دادن که ضعیفه با اینکه فقط ۱۰ اسب بخار کمتر از هیوندای داره و خیلی سبک تره اما به این مشکل هیوندای اشاره نشد
به نظرم خیلی نزدیکن
ولی فروششون اصلا به هم نزدیک نیست!! شاید دلیلش مشکلات درون شرکتی میتسوبیشی باشه
محمدرضا
واقعا چطور به اوتلندر رای میدین.کاری به سانتافه ندارم.
ولی قعطعا اوتلندر ضعیف ترین این کلاسه.
مهردادکمال
میتسوبیشی همه چیش عالی بنظر میاد اما چرا فروشش این قدر ناامید کنندس!
محمد
امکان نداره گیربکس cvt در حداقل شتاب گیری بهتر از گیربکس دوکلاچه عمل کنه مگه اینکه اختلاف وزن دو خودرو در نظر گرفته شود
محمدرضا
اختلاف وزن و اختلاف سایز هم دارن.
datsun
Cvt های نیسان فرق دارن هر چند نیسان هم دیگه برای ماشینهای گرونترش رفته سراغ ۹ سرعته اتوماتیک
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari