در سه‌ماههٔ نخست سال جاری، مرسدس بنز پرفروش‌ترین برند لوکس بازار آمریکا بود اما در سه‌ماههٔ دوم، ب‌ام‌و این عنوان را از آن خود کرد و حالا در سه‌ماههٔ سوم، لکسس از هردوی آن‌ها عبور کرده و به پرفروش‌ترین برند لوکس در بازار آمریکا تبدیل شده است. در این سه ماه، فروش برند لوکس تویوتا ۸۱,۰۹۳ دستگاه بوده درحالی‌که ب‌ام‌و ۷۵,۶۱۹ دستگاه و مرسدس بنز ۵۵,۱۳۰ دستگاه فروخته‌اند. ضلع سوم مثلث لوکس‌سازان آلمانی یعنی آئودی هم در این مدت ۴۱,۰۱۹ دستگاه فروش داشته که ۱۴ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است. البته اگر دراین‌بین فروش ۸۴ هزار دستگاهی تسلا در سه‌ماههٔ سوم ۲۰۲۱ را در نظر بگیریم، باید این برند الکتریکی را پرفروش‌ترین برند لوکس آمریکا بدانیم.

بااین‌حال، در فروش کلی نُه ماه نخست سال ۲۰۲۱ همچنان ب‌ام‌و با فروش ۲۴۳,۶۱۳ دستگاه پیشتاز است اما لکسس با فروش ۲۳۸,۸۰۵ دستگاه و اختلاف تنها ۴,۸۰۸ دستگاه، سایه به سایه در حال تعقیب باواریایی‌ها است. در فروش کلی تا پایان ماه سپتامبر، مرسدس بنز هم با فروش ۲۳۷,۴۸۸ دستگاه در جایگاه سوم قرار گرفته است. نگاهی به آمار فروش محصولات لکسس نشان می‌دهد که کراس‌اوورهای RX و NX بیش از نیمی از فروش این شرکت را تشکیل می‌دهند. این برند ژاپنی همچنین با وجود موجودی کمتر خودرو در نمایندگی‌های خود توانسته در آمار فروش بازار آمریکا هر سه برند لوکس آلمانی یعنی آئودی، مرسدس بنز و ب‌ام‌و را پشت سر بگذارد.

یکی از تحلیلگران صنعت خودرو دراین‌باره می‌گوید:
آنچه ما در طول این بحران کمبود چیپ دیدیم این است که تویوتا و لکسس سیستم‌های توزیع بسیار کارآمدی دارند و علیرغم داشتن کمترین موجودی انبار در بین همهٔ خودروسازان، به نظر می‌رسد هنوز هم موفق شده‌اند به‌سرعت خودروها را برای فروش به نمایندگی‌ها برسانند
از سوی دیگر، رئیس مرسدس بنز ایالات‌متحده اذعان داشته است که کمبود نیم‌رسانا همچنان بر این برند تأثیر می‌گذارد. وی دراین‌باره افزوده است:
علیرغم تقاضای بسیار بالا در کل سبد محصولات ما، کمبود نیم‌رسانای جهانی چالش‌هایی را در عرضهٔ محصولات در سه‌ماههٔ سوم ایجاد کرده است
رتبه
برند
فروش سه‌ماههٔ سوم
فروش نُه ماه نخست
AMG GT R
لکسوس خیلی خوب عمل کرده
کیان
این هم اثبات داشتن آشپزخانه مجهز تویوتا
تازه ار ایکس جدید معرفی نشده، و اینکه شاسی بلند بزرگتر از LX هنوز اصلا معرفی نشده و …
میدونم خیلیا با خوند این تیتر دارن به شدت عذاب میکشن، ولی خودتون و اذیت نکنید
قاسم
خودرو یکی از کالاهایی هست که توان و ظرفیت تولید اون در کشور ژاپن وجود نداره اما متاسفانه به دلایل مختلفی از جمله حقه بازی و سودجویی ژاپنیهای متقلب و سوء استفاده ژاپنی ها از مردمی که گول پروپاگاندا و تبلیغات دروغین ژاپنیهای کلاهبردار رو خوردن، ژاپنیها همچنان به تولید خودروهای زشت و بنجل خودشون ادامه میدن!! و این در حالیه که خودروسازهای معظم کره جنوبی به راحتی میتونن نیاز بازار و مردم  رو با خودروهایی که بهترین طراحی و کیفیت و آپشن رو دارن و چندین سال نوری از نظر کیفیت با ژاپنیهای بی خاصیت فاصله دارن و بالاتر هستن رو جواب بدن ولی ژاپنیها دست بردار نیستن و همچنان سعی در سر کیسه کردن مردم نگون بختی دارن که  گول اونها را خوردن و اونها خودرو میخرن !!! اگر همه جانبه بخوایم به موضوع نگاه کنیم ضعف در کیفیت و ضعف در تولید و ضعف در تامین تجهیزات و ضعف در تامین نیازها و خواسته های مشتری و همچنین فراخوانهای عظیم میلیونی به دلیل آتش سوزی و نقص فنی های فراوان در خودروهای زشت و بی روح و تکراری ژاپنی به وفور دیده میشه
میثم
شما مثل اینکه اصلا نمیدونی بازار آزاد چه جور جاییه
مهراد
@قاسم
تو سایت های دیگه اصلا کامنتا خبری نیست اگه هم باشه از مشکلات اقتصادی حرف میزنن. اینستاهم یارو پژو شوتی سواره رفته با رنجروور ۲۰۰۷ درگ گذاشته با ۱متر پیروز شده ، اونجا همه عروسی گرفتن! اینجا هم تو پدال دعوا سره کره یا ژاپنی و کوبوندن تسلا😶 ما بریم مجله ماشین+مجله نوآور ماهیانه بخریم. اینجا ارزش مطلب خوندن و کامنت دادن نداره.اون از دوستمون که واگنییر رو نه ندیده و سوار نشده نقد میکنه و این از کامنت شما.
آدم میاد مطلب بخونه ولی وقتی به کامنت ها میرسه کلا مطالب رو یادش میره که هیچ حالش از هرچی هست به هم میخوره.
قاسم
انگار تو هم متوجه نیستی که منظور من چیه حاج میثم!!! تقصیر خودشه یه جا از این حرفای الکی زده ، اینجا جوابش رو گرفت
کیان
از خجالتت ایندفعه با این اکانت اومدیو ترول بازی در میاری !؟
ماذا فاذا ؟
دنبال چی هستی ؟
سعی کم به اعصابت مسلط باشی، اینهمه حرص چیزی رو خوردن اصلا درخور یه ادم نرمال نیست
قاسم
اوهوع !!! بَه بَه چشممون به جمال ترول اعظم روشن شد!!!! چطوری نوید دو صفر ۹۸ ؟؟؟ نیستی ؟؟ پیدات نیست؟؟ کم پیدایی ؟؟ دلمون تنگ شده بود😂😂 همه ملت پدال دو صفر ۹۸ و فیکهاش رو میشناسن ولی خوشم میاد همچنان خودت رو میزنی به کوچه علی چپ و به ترول اعظم بودنت ادامه 😂😂 ولی جدی جدی نیستی ؟؟ کجایی ؟؟
قاسم
مهرداد داداش خیلی دوزاریت کجه که هنوز منظور من رو از این حرفها نگرفتی !!! دقت کنی متوجه میشی
Reza Waffen SS
باریکلا به سامورایی 👌👌👌
mohamadreza
منتظر کامنت دادن آقای سامان آذری عزیز هستیم.
آقا سامان کامنتمو دیدی خودنمایی کن !
دلمون واست تنگ شده برادر !
این پست مربوط یه ژاپنیاس ها.
یادش بخیر
سال های ۹۶تا۹۷سامان آذری مدافع سرسخت ژاپنی ها بودن.
ایشالا حرفمو زمین نندازی دوباره ببینیمت !
MehdiTurbo
چقدر جو اون موقع باحال بود دلم تنگ شده برای بچه های اون موقع از جمله اقای اذری و یه چند تا دیگه از دوستان امیدوارم هر جا هستند سالم و شاد باشند
mohamadreza
دقیقاااا
خیلی دوستانه
و کل کل های بین اعضا خیلی پخته و خوب بود .
حتی از کل کل ها هم مطلب یاد میگرفتیم .
اما الان …. .
Silent
TESLA با سرعتی همچون PLAID در حال بلعیدن بازار فروش خودروهای آلمانی و ژاپنی!
چرا که این برند جدید تکنولوژیک محور تا قبل از این حضوری در بازار نداشته و عملا با معرفی تنها ۲ مدل سدان و ۲ مدل شاسی همچین بازاری رو قبضه کرده! ورود مدل ۲۵ هزارتایی نوبت برندهای میان رده هم خواهد رسید! همه ی این موارد با در خط قرارگرفتن گیگافکتوری های در راه این برند تا پایان سال ابعاد این شرکت رو معنی می کنه.
hssn
ایشالا هروقت عملی شد و از حرف خالی خارج شد کنار هم خبرشو تو پدال میبینیم
datsun
تسلا تو لوکس بودن فقط تجهزات و آپشنها رو ارائه میده وگرنه با این طراحی داخلی و متریال به کار رفته و کیفیت مونتاژ تو میان رده همه جاش نبود
Silent
آمار فروش و می تونی ۲ باره ببینی!! توو بخش لوکس بالاتر از همه شون TESLA! در اصل کاربزرگش جذب مشتری های این ۴ برند بوده تنها در ۵ سال… البته توضیح این مطلب برا کسایی که Cvt میتسو رو بهتر از هیوندای ۲۰۲۱ می دونن سخته که تصورش از هیوندای ماشین ۲۰۱۴ هست. دنیا عوض شده
حسین
یکی بچه‌ها میگفت تسلا خیلی صندلیاش نرمه
hssn
سایلنت تو یه کامنت دادم جوابتو ولی لطف کردن پاک کردن
ولی خب دوباره میگم ، گوش کن البته اگر پاک نکنن
برو کامنتای اون پستو یبار بخون ببین قضیه چیه ، آمار هم ببین چجوریه و کی بهتر از اون یکی عمل کرده
به آمار و ارقام هم علاقه داری مثکه چون اینجا فقط آمار فروش تسلا رو دیدی
نه کیفیت افتضاح متریالاشون ، حالا نمیدونم شاید هرچی به نفعت باشه میبینی
تناقضتو میبینی؟ این اون مشکلیه که تعصبت توی حرفات ایجاد کرده
درضمن با منطق خودت راجب cvt بخوایم پیش بریم تسلا s بجز مدل پلاد که سه موتورست
هنوز همون تسلا sعه روز اوله ولی بهتر از خیلیا میدونی نیست چرا؟
چون کلی ارتقا رو تجربه کرده که گیربکس cvt هم مستثنا نیست ، اونم از روز اول تا حالا کلی تغییر کرده
روزی که یه کامنت بدون تعصب ازت ببینم عید من میشه
حسین
جناب مستر دیتا لطف کنید بفرمایید تسلا تو چه زمینه ای با چهاربرند لوکس ذکر شده در بالا رقابت داره و بازار هدفشون چه وجه اشتراکی داره در حال حاضر؟ اگه گفتی یه شکلات بهت جایزه میدم.
سوال دوم اینکه تسلا مشتری این برندها رو کشیده به سمت خودش؟ مگه اینا قبلا الکتریکی تولید می کردن که حالا تسلا مشتری هاشون رو بدزده؟ در واقع تسلا داره تو بازاری که فعلا رقیبی نیست جولان میده به قول معروف شهر ک خالی باشه قورباغه هفت تیر کش میشه. منتظریم الکتریکی های بقیه برندها بیاد ببینیم اوضاع تسلا چی میشه. تو بازار اروپا که زیر فولکس و رنو دست و پا میزنه. اگه غیر این شد یه موز و دوتا کیوی جایزه من به ایلان ماسک😁
Silent
مشتری های TESLA یک شبه از کارخونه با ماشین تولید نشدن!!! همون بنز و پورش سوارایی هستن که بعد از دیدن ویژگی هاش اوومدن برا خرید! تازه توو شرایطی که همه می دونن برند نوپا هست و شرایط تحویل و خدماتش هنوز لجستیکش در حال شکل گیری هست… اینا یعنی شروع
منتظر باقی برندها هستی: کار سخت و انجام داده تسلا یعنی برندینگ! اینجا به بعد چند قدم بعدیش که معلومه رو می گم که بدونی بیکار ننشسته که باقی بیان
راه اندازی گیگافکتوری برلین و توسعه حضور اروپا
راه اندازی فاز توسعه گیگا تگزاس و تیراژ توسعه بالا
استفاده از باطری های ۴۶۸۰ روی مدل های آتی که همین جوریش از پس سوپرکارا براوومد! سبکتر ارزون تر بهینه تر
ورود سایبرتراک ارزون قیمت و کاری
ورود مدل ۲۵ هزار دلاری با تکنولوژی کستینگ یکپارچه و نسل جدید باطری هاش
برندهای دیگه تازه اصل کارشون روزی شروع می شه که تسلا الان باش سرکار داره: کمبود زیرساخت خط تولید
بحث های نرم افزاری و توسعه ساختار انجین هاش بماند که هنوز خبر رسمی باس بیاد بعد
حسین
حتی مشتری های بنز و بی ام و لکسس هم با هم فرق دارن تا چه برسه با تسلا. یک درصد فکر کن کسی که میخواد ۹۱۱ بخره منصرف بشه بره تسلا s بخره.
یا کسی که میخواد سدان فول سایز لوکس بخره به جای اس کلاس میره تسلا اس می‌خره که یک صدم سدان های فول سایز لوکس بازار هم از نظر لوکس بودن نیست؟
همونطور ک گفتم خود این چهار برند هم مشتری متفاوت دارن. کسی که دنبال بی ام و میره یه لوکس با ماهیت اسپرت میخواد ولی مشتری لکسس یه لوکس آروم و کم دردسر میخواد که البته ماهیت اسپرت نداره. پس هیچوقت مشتری های es و سری پنج همپوشانی ندارن.
تسلا هم تا الان از خلاء موجود در بازار استفاده کرد اون هم خلاء خودروی الکتریکی هست.
راجع به سرمایه گذاری هم همه از سرمایه گذاری های سنگین و چند ده میلیارد دلاری برندها روی خودروهای الکتریکی آگاه هستن. از جمله سرمایه گذاری های تویوتا و فولکس و نیسان روی باتری های حالت جامد. زیرمجموعه هایی مثل دنسو هم کارهای زیادی در ارتباط با پیشرانه های الکتریکی انجام میدن هرچند که اصلا موضوع خاصی هم نیست. خبرش توی همین پدال هست که یاماها پیشرانه الکتریکی ۴۷۰ اسبی توسعه داده و به فروش میرسونه. صنعت امروز اینجوری نیست که هر برندی از صفر تا صد رو خودش انجام بده.
تویوتا سرمایه گذاری می کنه روی پاناسونیک واسه باتری، فولکس سرمایه گذاری می کنه
روی quantumscape
بنابراین هیچکدوم از این ها برنامه گذشته تسلا و آینده سایربرندها نیست همونطور که دیدیم تایکان به عنوان اولین محصول الکتریکی پورشه، تسلا اس مجهز به چیتا مود رو علیرغم قدرت بیشتر تسلا شکست داد.
Amir Machine
ببین حسین جان من نه طرفدار تسلام و نه اصلا علاقه‌ای به ماشینای برقی دارم اما اینکه بطور مطلق بگیم تسلا و خریدارهاش هیچ ربطی به برندهای لوکس دیگه ندارن درست نیست
همین چند روز پیش مطلبی تو پدال منتشر شد که میگفت یه نظرسنجی نشون داده جوانان آمریکایی به ماشینای برقی علاقه‌مند شدن، خب این یعنی چه؟
یعنی طرف قبلاً لکسس و BMW سوار میشده اما حالا از بنزینی خسته شده میخواد یه ماشین برقی داشته باشه، خب میره تسلا میخره و اینطوری ممکنه بخشی از خریدارهای برندهای لوکس قدیمی بازار برن سمت تسلا مگه اینکه خودشون مدلای برقی هم‌قیمت و هم‌سطح تسلا داشته باشن که این موضوع حداقل برای لکسس صدق نمیکنه
خریدار پورشه ۹۱۱ به تسلا فکر نمیکنه اما کسی که سری ۵ یا لکسس ES داشته ممکنه برای خرید بعدیش بره سمت مدل S، یا مدل ۳ ممکنه بتونه خریداری سری ۳ و C کلاس رو جذب کنه
درسته که هر برندی خریدارای خاص خودشو داره اما همه آدما که تا آخر عمر نمیخوان فقط یه تجربه داشته باشن، اکثر مردم دنبال تنوع هستن و این باعث میشه خیلی از خریدارای محصولات خانوادگی و رده میانی بنز و BMW و لکسس به سمت تسلا کشیده بشن، حالا مدلای خیلی لوکس مثل S کلاس یا اسپرت مثل ۹۱۱ بحثش جداس
M@M@DRZ 911
ماشالله لکسس چه کرده
یکی از دلایل اصلی این فروش خوب لکسس افت قیمت و استهلاک کمتر نسبت به آلمانی هاست که مشتری ها رو جذب میکنه ( همچنین از نظر بنده طراحی های به شدت بهتری نسبت به نسل کنونی خودرو های مرسدس و بیمر داره )
•Mohamad•
اگه بحث طراحیه که آئودی از هر سه تاشون بهتره ولی با این حال فروشش از همه کمتره
مسعود
از بس که مرسدس بنز توی طراحی داخلی مانیتور میگذاره دیگه شورش رو درآورده. راننده گیج میشه.
البته کیفیت لکسوس هم فوق العادس
M@M@DRZ 911
اون عکس دون چقدر نوستالژیکه ( به نظرم لکسس قشنگ تره😍😍)
" Swedish Arrogant Tiger "
هنوز برام عجیبه چرا تسلا تو آمار فروش بین لوکس ها فرار میگیره.
میثم
باریکلا لکسوس عشق من
هرچند برام مهم نیست آمار فروشش چطوریه
من عاشقشم
میثم
مجموعه تویوتا و لکسوس مدیریت خیلی کارآمدی داره
بخاطر همین یکی از سودده ترین برندهای با تیراژ بالا هستن
Mercedes-Benz
یک به یک می ایند و می‌روند گهی زین به پشت وگهی پشت به زین پریروز مرسدس بنز دیروز بی ام دبلیو امروز لکسوس فردا تسلا پس فردا یکی دیگه
Mercedes-Benz
🙃
یک به یک می ایند و می‌روند گهی زین به پشت وگهی پشت به زین پریروز مرسدس بنز دیروز بی ام دبلیو امروز لکسوس فردا تسلا پس فردا یکی دیگه یکی میره یکی میاد یکی میمونه ولی کم پیداست خلاصه خودتون میدونید دیگه هیچ چیز همیشگی نیست
یانکی
بعضی از دوستان از موفقیتهای پی در پی تسلا رنج میبرن.میگن چرا تو لوکسهاست.چرا نباشه.برید مدل ایکس رو ببینید دقیق.همون سیستم تهویه و پاکسازی هواش فقط تو کدیلاک وان نمونش موجوده.سیستمی که نزیک به ۱۰۰ در ۱۰۰ هوا رو پاکسازی و یونیزه میکنه سیستمی که در برابر حملات شیمیایی مثل سپر از سرنشیناش محافظت میکنه.بزرگترین شیشه جلو یک تکه داره.تنظیمات صندلی عقب رو ببینید چقدر جذابه.راجب تکنولوژیه درهاش که هیچی نگم دیگه.نکته دیگه برندهایی مثل جمس و جیپ و بیوئیک که هم لوکس سازی میکنن هم نیمه لوکس.مثال جیپ گرند چروکی گرند واگونیر و واگونیر لوکس و سوپر لوکس هستن.جمس یوکان.حتی شورلت هم که کوروت و تاهو و سابربن رو داره.حتی پیکاپها.مثل اف۱۵۰ رم جمس سیرا که نمونهای لوکس گرون قیمت تا نزدیک ۱۰۰ هزار چوب دارن که خودم دیوانه رم لارامی هستم.
samurai
خبری از جایزه بگیر اعظم نیست داره خاک چهارچرخاشو تو پارکینگ میگیره 🙂
جوایزتو بزار جلو اینه ۲ تا بشه 🙂
MC20
. . . . . و آن ها که ، به شهر سوپرکار ، وارد شده بودند ، دیروز در میدان اصلی شهر با نمایش ناجوانمردانه ی شکست پهلوان لامبورگینی برای مردم ، گفتند ، آی مردم بشتابید که قهرمان تسلا ، سوپرکار است و آمده با فروتنی ، شما را از شر قهرمانان مغرور و عصبانی و پوشالی و پر سر و صدا ، نجات دهد ، اکنون برخود ببالید که قهرمان جدید اینجاست ، به او دلگرم باشید ، تابرای شما ، یار و همراه و برای کودکان شما ، الگو باشد . مدتی گذشت و آنها دیدند ، کودکان شهر که پهلوان لامبورگینی را نمی شناسند و فقط آوازه ی او را ، از پدرانشان ، شنیده اند ، گرد قهرمان تسلا جمع شده اند و او شده تسلای دل کودکانه ی آنها . . . . . . . . . ناگهان ذوق زده شدند ، فکری شیطانی به سرشان زده بود ، پیران اهل دل ، برق طمع و شیطنت را در چشمان نابکارشان دیده بودند . . . تا خواستند روشنگری کنند . . . . . . . . . . . . . . . . . آنها ، رندانه ، با اشاره ای به قهرمان تسلا . . . . . . . . . . . و کودکان ، گریه کنان : پهلوان تسلا را کجا می برید و آنها پدرانه دستی برسرشان کشیدند و گفتند ، قهرمان ، متعلق به تمام مردم سرزمین است و دیگران نیز منتظر او هستند ، ولی بزودی به شهر شما ، باز خواهد گشت پس منتظر باشید و کودکان خوشحال . . . . . آنها ، شهر را ترک کردند و پس از چند روز ، به شهر سدان لاکچری رسیدند و با بوغ و کرنا همه مردم را در میدان اصلی شهر ، دور خود جمع کردند و نمایش شکست پهلوان لامبورگینی را باز نشان دادند . . . مردم شهر ، در بهت و حیرت . . . و آنها ، که با تماشای سیمای مردم می دانستند تیرشان به هدف خورده و تنور داغ است ، نانشان را چسباندند و ناگهان فریاد زدند که آی جماعت این پهلوان تسلا سدان لوکس است ، سوپرکارنیست ، ولی سوپرکار لامبورگینی را ، همان طور که دیدید در رقابتی جذاب و نابرابر و به راحتی ، شکست داد . . .حال ، زیرکانه ، منتظر واکنش مردم بودند ، پدران و کودکان ، هلهله کنان ، درحالی که برای قهرمان جدید ، غریو شادی سر می دادند ، در سر می پروراندند ، به راستی دیگر ، به قهرمان بی ام دبلیوو ی متکبر و یا قهرمان بنز پرافاده و تجدد خواه و یا قهرمان آئودی کم پیدا و کاسب ، چه نیاز ؟ و حتی مردم شهر همسایه را ، به قهرمان لکسس خام و جوان و جویای نام ، چه نیاز ؟ به راستی چه نیازی به اینهاست ؟ وقتی نمی توانند ، مثل پهلوان تسلا ، قهرمان لامبورگینی را شکست دهند و در دل ، یقین داشتند ، به آنچه به آن ، می اندیشیدند . از فردای آن روز ، دیگر ، رفتار مردم با قهرمان بنز و بی ام دبلیوو و آئودی ، تغییر کرد ، حتی جواب سلام قهرمانان را هم ، به زور می دادند و جز اندکی ، پیران با خرد و با تجربه ، کسی محلی به قهرمانان نمی داد و . . . قهرمانان ما هم ، آن شهر را ترک کردند . حال ، بیشتر پدران ، گرد پهلوان تسلا می گشتند و سکوت پهلوان تسلا را ، چماق تمجید کرده ، بر سر پهلوان بی ام دبلیوو ی پر سروصدا و عصبانی و متکبر می کوبیدند ، که فلان است و بیسان است و بهمان . . . . . . . . . . . . . کودکان که دیگر نگو ، یک دل نه ، صد دل ، عاشق پهلوان تسلا شده بودند . . . . و جز عده ای اندک از جوانان آگاه و دورادور با خبر ، از حال قهرمانان حقیقی ، کسی سراغ قهرمانان قدیمی شهر را نمی گرفت . . . . . مدتی گذشته بود و پهلوان تسلا ، تسلای دل اکثریت مردم شهر شده بود که آنها ، دوباره ، فکری شیطانی به سرشان زد ، برق طمع و شیطنت چشمان نابکارشان را کور کرده بود ، پس با اشاره ای قهرمان تسلا را . . . . . . کودکان ، باز ، گریه کنان : پهلوان تسلا را کجا می برید و آنها دوباره ، پدرانه ، دستی برسرشان کشیدند و گفتند قهرمان ، متعلق به تمام مردم سرزمین است و دیگران نیز منتظر او هستند ولی بزودی به شهر شما باز خواهد گشت پس منتظر باشید و کودکان خوشحال . . . . . . . . . آنها شهر را ترک کردند تا . . . . به شهر همسایه ، شهر قهرمان لکسس جوان و جویای نام ، رسیدند و از مردم مشتاق و منتظر خود ، شنیدند ، قهرمان لکسس جوان و جویای نام و عصبانی با دیدن نمایش شکست پهلوان لامبورگینی ، عاقبت مغموم و با غرور شکسته ، همراه قهرمان بنز و بی ام دبلیوو و آئودی ترک دیار گفتند و به شهرهای دوردست کوچ کردند . آنها ذوق زده ، دوباره فکری شیطانی به سرشان زد : اگر با تسلا ، تمام شهرهای این سرزمین را درنوردیم و با این تک نمایش ، تمام قهرمانان هر شهر را بیرون کنیم چه می شود ؟ در ذهن ، می شنیدند ، همه ی آنها به سرزمینی های دوردست کوچ خواهند کرد و خواهند مرد و در آینده ای نزدیک ، دیگر هیچ کودک و جوان و پیری ، سراغی از پهلوانان راستین ، نمی گیرد ، حتی ، هیچ کس ، آنها را به خاطر هم ، نخواهد آورد و تسلا ، در این ، کره ی سر زمین ، تا ابد ، پهلوانی می کند و ما حکمران شکست ناپذیر خواهیم شد و همه را به بردگی خواهیم برد . . . . . . سرمست از نبوغ خود ، دهان باز کردند و قهقهه ای شیطانی سردادند و بوی ک ث ا ف ت و چرکش ، اقیانوس اطلس را در نوردید و تا به اینجا رسید ، به ، ای ر ان ، به سرزمین مردمان نیک نژاد و هوشیار ، ولی افسوس که صدایش هرگز به این جا نرسید .
amir
وقتی ادم اینا رو میبینه جز افسوس خوردن چکار میتونه بکنه چون فقط میشه عکساشون رو دید حالا طرفدار هرکدوم که باشی 😑
حسین دهمرد
بهتر . شاید اینجوری یه تکونی به خودشون دادن . جالبه به اون پلاستیک های تسلا که دو روزه تق و لق میشه میگن لوکس. البته منم به ماشین برقی دارم علاقه مند میشم ولی تو لوکس سازی کیفیت متریال و برندینگ حرف اولو میزنه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *






آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari