طی سال های اخیر، عوامل متعددی باعث شده است که بسیاری از افراد توانایی و امکان خرید و استفاده از خودروهای لوکس و پریمیوم وارداتی غیر چینی را از دست بدهند، اما پرشیا پریمیوم شرایطی فراهم آورده است که علاقه‌مندان می توانند خودروی دلخواه را با شرایط متنوع خریداری کنند.
ممنوعیت واردات خودرو، از یک سو، کسب و کار فعالان این عرصه را مختل کرد و باعث بیکاری تعداد زیادی از نیروهای متخصص شد، سرمایه های بسیاری یا راکد ماند و یا از بین رفت و از سوی دیگر، به دلیل شرایط اقتصادی و همچنین افزایش شدید نرخ ارز و کاهش قدرت خرید مردم موجب شد که بسیاری از  مردم از دسترسی به خودروهای لوکس و پریمیوم دلخواه غیر چینی محروم شوند.
در چنین شرایطی و همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی کشور پرشیا پریمیوم با بررسی عوامل متعدد راهکاری انتخاب کرد که هم بتوان براساس آن نیاز علاقه‌مندان را برطرف کرد و هم بخشی از نیروی کار متخصص را جذب کرد و هم با فراهم کردن شرایط متنوع به قدر توان، حباب بازار را شکست.
با این هدف، پرشیا پریمیوم با فراهم کردن زیرساخت ها و خلق ابزارهای متنوع آغاز به کار کرد. در واقع، پرشیا پریمیوم کسب و کاری نوین است که بر تمام محصولات غیر چینی بازار تمرکز دارد و روی مدل های بالای ۲۰۱۳ فعالیت می کند. در این شرایط علاقه‌مندان به خودروهای پریمیوم و لوکس وارداتی با انتخاب های زیادی رو به رو هستند و متناسب با انتخاب و شرایطی که دارند می توانند از این امکان برخوردار شوند.
خریدار با حضور در این شعبه های پرشیا پریمیوم، از جمله «فرمانیه»، می تواند خودروی مدنظر را انتخاب کند. پیشنهادهای پرشیا پریمویم نیز به نحوی است که مشتری قدرت انتخاب بالایی پیدا می کند. مشتری با پیش پرداخت از ۳۰ تا ۶۰ درصد و اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه  می تواند خودرو خریداری کند. البته در تمام مراحل کارشناسان پرشیا پریمیوم در کنار مشتری حضور دارند. آن ها پس از مشاوره، شرایط منعطف و اقساطی را ارائه داده است و به طور کامل توضیح می دهند. در این شرایط مشتری با درک و آشنایی کامل می تواند روش دلخواه را انتخاب کند. با این حال، انتخاب خریدار تنها به خودروهای حاضر در نمایندگی فرمانیه محدود نیست. یعنی اگر خودروی مدنظر در نمایندگی موجود نباشد در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت، تیم تأمین خودروی دلخواه مشتری را تهیه خواهد کرد.
پرشیا پریمیوم یک کمیته تخصصی قیمت گذاری دارد که با توجه به شرایط بازار بهترین قیمت رقابتی را استخراج می کند که منافع مشتری از این منظر نیز تأمین شود. خریدار نیز این فرصت را دارد که قیمت ارائه شده را بررسی کند و از درستی آن مطمئن شود. ضمن این که، در این فرایند کارمزد پرشیا پریمیوم بسیار معقول و منطقی تعریف شده است که در این زمینه نیز مشتری احساس خاطر بیش تری پیدا می کند.
برای اطمینان خریدار از اصالت و سالم بودن خودرو، تمام برندها هنگام خرید از سوی یک تیم تخصصی کارشناسیِ فنی می شود و فهرستی دقیق از نتیجه آن تهیه و تحویل می شود. مشتری این فهرست را هم می تواند با کارشناس خود در میان بگذارد و پرشیا پریمیوم این امکان را نیز فراهم کرده است. در همین حال، خودروهای ب ام و و مینی با توجه به دارا بودن نمایندگی رسمی در ایران، برای بررسی کامل و PDI شدن به دفتر مرکزی این شرکت رفته تا فرایند با توجه به استانداردهای آنان تهیه و تکمیل شود.
فعالیت و راهکار های پرشیا پریمویم به فروش اقساطی ختم نمی شود، بلکه کسانی که قصد فروش و یا تعویض خودرو هم داشته باشند می تواند از امکانات پرشیا پریمیوم استفاده کنند. در این حالت اگر خودرو شرایط مناسبی داشته باشد پس از بررسی توسط تیم کارشناسی و تأیید استانداردهای مدنظر، توسط مجموعه پرشیا پریمیوم خریداری می شود و اگر خودرویی استاندارهای مدنظر و سایر گزینه ها را دارا نباشد پیشنهاد می شود که خودرو به صورت امانی تا پیدا شدن مشتری در اختیار پرشیا پریمیوم قرار گیرد.
یکی دیگر از امکاناتی که پرشیا پریمیوم برای علاقه‌مندان به خودروهای وارداتی فراهم کرده طرح تعویض است. در این طرح مشتری می تواند خودرو با برندهای مختلف را به پرشیا پریمیوم بیاورد و پس از تأیید استانداردهای مدنظر به دلخواه با یکی از مدل های ب ام و معاوضه کند. عکس این قضیه نیز صادق است. در این طرح همچنین انعطاف در بازپرداخت اقساط بیش تر و کارمزد کم تر خواهد بود.
در حال حاضر، پرشیا پریمیوم ۲ شعبه و نمایندگی فعال در فرمانیه و خیابان مطهری تهران دارد. ضمن این که، شعب استان زنجان و مازندران در حال استانداردسازی و افتتاح هستند. در عین حال، با توجه به استقبال از این راهکار نوین، پرشیا پریمیوم در راستای برنامه های توسعه ای خود در صدد است که به سرعت بر تعداد شعب خود در تهران بیافزاید و در سایر شهرستان ها نیز نمایندگی های پرشیا پریمیوم را گسترش بدهد.
برای دسترسی و آشنایی بیش تر علاقه‌مندان به اکسسوریز و لایف استایل قرار است به زودی بخش پرشیاتو و پرشیاساین نیز به شعبه های پرشیا پریمیوم اضافه شوند.
پایگاه خبری اسب بخار







در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari