wp-header-logo-862.png

ام جی در حال بسط بازار فروش خود در اروپا با محصولات جدید است و پرچم‌دار تمام الکتریکی مارول R به این روند کمک خواهد کرد. اگر این نام برای شما آشناست باید بدانید که با خودروی کاملاً جدیدی روبرو نمی‌شوید زیرا این خودرو از سال ۲۰۲۰ در بازار چین ارائه شده است و درواقع این یک نسخه بازطراحی شده از رووی مارول X می‌باشد که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود.

رووی مارول R دو سال بعد معرفی شد. و اکنون نقش پدی معنوی‌ام جی Marvel R را بازی می‌کند. ام جی نشان‌های خود را روی این خودرو قرار داده و تغییر خاص دیگری دیده نمی‌شود. چراغ‌های LED جلو به صورت سرتاسری بوده و ترکیب سپر و شکاف‌های آن، چهره‌ای مدرن بدان بخشیده‌اند.

مارول R در سه سطح لوکس، کامفورت و پرفورمنس در دسترس است. مدل‌های لوکس و کافورت مجهز به دو موتور الکتریکی روی اکسل عقب هستند که ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. این پیشرانه باعث کسب شتاب صفر تا صد ۷.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌شود.

نسخه پرفورمنس، دارای سه موتور الکتریکی بوده که یک موتور آن روی محور جلو قرار می‌گیرد و خروجی ترکیبی آن به ۲۸۴ اسب بخار و ۶۶۵ نیوتن‌متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این نسخه ۴.۹ ثانیه است اما حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعتی را حفظ می‌کند.
همه مدل‌های ام جی مارول R با مشخصات فنی اتحادیه اروپا با باتری ۷۰ کیلووات ساعتی ارائه می‌شوند که ۴۰۲ کیلومتر برد برای نسخه‌های دو موتوره و ۳۷۰ کیلومتر برد برای نسخه ۳ موتوره را فراهم می‌سازد. باتری را می‌توان در ۴۳ دقیقه از طریق یک شارژر DC از ۵ تا ۸۰ درصد شارژ کرد. استاندارد Vehicle-to-Load نیز به باتری اجازه می‌دهد تا انرژی سیستم‌های الکتریکی خارجی را با حداکثر بار ۲۵۰۰ وات تأمین کند.

ام جی ادعا می‌کند که کابین ۵ نفره این خودرو با مواد اولیه درجه یک و تجهیزات سخاوتمندانه تجهیز شده است. ظرفیت صندوق بار در عقب ۳۵۷ لیتر است و البته یک فضای اضافی ۱۵۰ لیتری هم در زیر کاپوت جلو خواهید داشت. درون کابین یک نمایشگر لمسی بزرگ ۱۹.۴ اینچی در کنسول مرکزی شیب‌دار مسلط است که سیستم اطلاعات و سرگرمی اختصاصی MG همراه با پشتیبانی از گوگل اندروید اتو و اپل کار پلی در آن گنجانده شده است. یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیجیتالی هم برای نمایشگر راننده در نظر گرفته شده است.

تجهیزات استاندارد شامل کنترل خودکار تهویه دو ناحیه‌ای، ۴ درگاه USB، سقف پانوراما و روکش چرم می‌شود. تریم‌های لوکس و پرفورمنس از دوربین ۳۶۰ درجه، روشنایی محیطی، صندلی‌های گرم شونده و سیستم صوتی درجه یک Bose سود می‌برند. از نظر ایمنی هم مجموعه MG Pilot شامل ۱۴ ADAS ازجمله دستیار ترافیک خیال شما را تا حد زیادی راحت خواهد کرد.
در بازار اروپا، MG Marvel R در کنار MG HS پلاگین هیبریدی به فروش می‌رسد و با کیا نیرو، اشکودا انیاک EV و فولکس ID.4 رقابت خواهد کرد. قیمت نسخه کامفورت از ۳۹۹۹۰ یورو معادل ۴۶ هزار دلار آغاز می‌شود. مدل لوکس هم ۱۰ هزار یورو گران‌تر بوده و نسخه پرچم‌دار با قیمت ۴۷۹۹۰ یورو یا ۵۵ هزار دلار به فروش خواهد رسید.
ممد ژانگولر
این ماشین ۱۰۰٪ میاد ایران و چندتا دونه مثل همیشه میفروشه و خدمات پس از فروش رو هوا تا 🤲🏻تحریم بعدی 😎
علی
چری qq الکتریکی هم ایران نمیاد
چون کلمه التریکی و برقی بهش وصله
پس خواب دیدی خیر باشه
میثم
ماشین برقی هرگز نمیاد به ایران چون زیرساخت شارژ فراهم نیست
همه هم نمیتونن برن جایگاه های شارژ عمومی و کلی در صف شارژ وایسن
وقتی تنونی تو خانه ت ماشینتو شارژ کنی قطعا خریدار خیلی خیلی محدودی خواهد داشت
تازه قینت برق رو چجوری میخوان حساب کنن، خانگی یا صنعتی، پر مصرف یا کم مصرف که خود اینا یه داستان دیگست
اینا رو ماشینای هیبریدی یه امتیازی دادن که بعدا اونم حذفش کردن وای بحال ماشین تمام الکتریکی
با این روند تا ۱۰ سال دیگه هم تمام الکتریکی به ایران نمیاد
امیر
ظاهر و کابین عالی داره. برد بدی هم نداره ولی ۵۵۰۰۰ هزار دلار یکم رو اعصاب رفته.
Aran+Milan
با این قیمت ماشینای بنزینی خیلی بهتری نمیشه خرید?
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari