سی اف موتو وارد سگمنت ۳۰۰ سی سی شده است و اکنون می خواهد جایگاه خود در این بخش از بازار را تقویت کند. سی اف ۳۰۰ نامی تازه در دنیای موتورسیکلت است.
سی اف موتو یکی از معدود موتورسیکلت سازان چینی است که ارزش جدی گرفته شدن را دارد! این کمپانی بارها توانایی های خود را ثابت کرده است و اکنون بار دیگر می خواهد نام خودش در دنیای موتورسیکلت را ماندگار کند. از زمانی که همکاری سی اف موتو با KTM، غول موتورسیکلت سازی اتریش آغاز شد، ظرفیت و قابلیت تولید این شرکت افزایش یافت. از آن زمان شاهد عرضه مدل های جدید و هیجان انگیز از سی اف موتو در بازار جهانی بوده ایم. برای سال ۲۰۲۲، مدل های مختلف خانواده سی اف ۳۰۰ با ارتقای فنی و کیفی همراه شده اند. همچنین احتمالاً یک مدل جدید هم از این خانواده به بازار می آید که برای دوست داران استایل رترو مناسب خواهد بود.
برای آن ها که نمی دانند، کمپانی ژی جیانگ در حال ارتقای اسپرت بایک های سطح پایه خودش است. یعنی همان مدل های ۲۵۰ و ۳۰۰ SR. این اسپرت بایک ها با رنگ هایی جدید و برخی تغییرات ظاهری تازه به بازار می آیند. در همین حال، جنگنده خیابانی کوچک سی اف، یعنی مدل ۳۰۰ NK نیز تغییرات مشابه را تجربه خواهد کرد. سری اسپرت بایک های سی اف ۳۰۰ ثابت کرده اند که در بازارهای مختلف می توانند گزینه هایی جذاب برای خریداران سطح پایه باشند، اما از میان خانواده سی اف ۳۰۰ شاید هیجان انگیزترین آن ها ۳۰۰ CL-X باشد. برادر کوچک تر و نسخه تک سیلندر مدل ۷۰۰ CL-X که از استایل رودستر رترو بهره می برد. البته جزییات دقیق و مشخصات کامل نسخه جدید ۳۰۰ CL-X هنوز به طور کامل فاش نشده است. این مدل از پلت فرم ۳۰۰ NK برخوردار است. یعنی هم در شاسی و هم پیشرانه با ۳۰۰ NK اشتراک دارد. در حالی که، برادر بزرگ تر برخلاف این مدل از پلت فرم مستقل و مخصوص به خود برخوردار است.
سی اف ۳۰۰ CL-X هم به منظور کاهش هزینه ها، بر روی پلت فرم مشترک با مدل های SR و NK ساخته می شود. خانواده سی اف ۳۰۰ از پیشرانه تک سیلندر انژکتوری آب خنک به حجم ۲۹۲ سی سی بهره می برند که در حدود ۲۸ اسب بخار قدرت دارد. این اسپرت بایک ها گزینه هایی مناسب برای موتورسواران مبتدی در بازارهای اروپا، آسیا و استرالیا هستند. قبل از اعلام به روزرسانی های جدید برای ۳۰۰ سی سی های سی اف، این کمپانی جزییات تازه ای از بزرگ ترین، تکنولوژیک ترین و گران ترین گرندتورر خود که همان مدل ۱۲۵۰  TR-G است، منتشر کرده بود.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: راید اپارت
از زمانی که همکاری سی اف موتو با KTM، غول موتورسیکلت سازی اتریش، آغاز شد، ظرفیت و قابلیت تولید این شرکت افزایش یافت. از آن زمان شاهد عرضه مدل های جدید و هیجان انگیز از سی اف موتو در بازار جهانی بوده ایم.
خانواده سی اف ۳۰۰ از پیشرانه تک سیلندر انژکتوری آب خنک به حجم ۲۹۲ سی سی بهره می برند که در حدود ۲۸ اسب بخار قدرت دارد.
پیش از اعلام به روزرسانی های جدید برای ۳۰۰ سی سی های سی اف، این کمپانی جزییات تازه ای از بزرگ ترین، تکنولوژیک ترین و گران ترین گرند تورر خود که همان مدل ۱۲۵۰  TR-G است، منتشر کرده بود.







در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari