لندروور دیفندر تیون شده قطعاً خودرو جذابی از آب درمی آید. تیونر Heritage Customs در جدیدترین پروژه خود، به سراغ نسل نو لندروور دیفندر رفته است.
این پروژه با نام Valiance Tuxedo Black شناخته می شود. جان پیتر کروزن، بنیان گذار شرکت Heritage Customs، در یک بیانیه درباره این محصول گفته است: «این شبح سیاه رنگ برای آن دسته از مشتریانی طراحی شده است که معتقدند، دنیا برای آن ها کافی نیست! آن چرخ های ۲۲٫۰ اینچی فراصوت و رنگ مشکی خاص بدنه به خوبی خاص بودن خودرو را نشان می دهند. در کابین Valiance نیز زمان زیادی صرف شده است. تم Tuxedo Black در سر تا سر این محراب مقدس به چشم می خورد!»
ظاهر بیرونی این آفرودر انگلیسی به رنگ Tuxedo Black درآمده است. البته گویا این رنگ به تنهایی برای متمایز کردن Valiance از دیفندر معمولی کافی نبوده است. تغییرات بصری Heritage Customs را به شکلی آشکارا در چهره این لندروور دیفندر تیون شده می توان مشاهده کرد. روف رک جدید و نردبان کناری از جمله این تغییرات هستند. در سایر نقاط بدنه هم باید به هواکش کناری و ست رینگ های آلیاژی ۲۲٫۰ اینچی اشاره داشت. رینگ ها هم به شکل یکسان با بدنه به رنگ مشکی برس خورده درآمده اند. البته این رینگ ها را می توان در سایز کوچک تر ۲۰٫۰ اینچی نیز سفارش داد.
شرکت تیونر برای کابین این لندروور دیفندر تیون شده هم اصلاحاتی در نظر گرفته است. برای مثال، پدال ها به نوع استیل تغییر یافته اند. همچنین شاخه های غربیلک فرمان، بخش پایینی کنسول مرکزی، داشبورد، کاور بلندگوها و دستگیره درها هم همگی به رنگ Tuxedo Black درآمده اند.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: کار اسکوپس
این پروژه با نام Valiance Tuxedo Black شناخته می شود.
تغییرات بصری Heritage Customs را به شکلی آشکارا در چهره این لندروور دیفندر تیون شده می توان مشاهده کرد. روف رک جدید و نردبان کناری از جمله این تغییرات هستند. در سایر نقاط بدنه هم باید به هواکش کناری و ست رینگ های آلیاژی ۲۲٫۰ اینچی اشاره داشت. رینگ ها هم به شکل یکسان با بدنه به رنگ مشکی برس خورده در آمده اند.
برای مثال، پدال ها به نوع استیل تغییر یافته اند، همچنین شاخه های غربیلک فرمان، بخش پایینی کنسول مرکزی، داشبورد، کاور بلندگوها و دستگیره درها هم همگی به رنگ Tuxedo Black درآمده اند.    







در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari