نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک CT6-V و جگوار XJ R
مجموع آراء: ۱۳۸۰
آراء کادیلاک: ۹۷۶
آراء جگوار: ۴۰۴
پیروز دوئل: کادیلاک CT6-V با کسب ۷۰ درصد از کل آراء
دوئل‌های این گروه
پورشه پانامرا توربو S
مرسدس AMG GT63
مرسدس AMG GT63
ب‌ام‌و M8 گرن کوپه
آئودی RS7
ب‌ام‌و M8 گرن کوپه
ب‌ام‌و M5
مازراتی گیبلی تروفئو
ب‌ام‌و M5
کادیلاک CT6-V
جگوار XJ R
کادیلاک CT6-V
کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ
دوج چارجر هلکت
؟
مرسدس E63 AMG
آئودی RS6
؟

تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱
پلت‌فرم: آلفا II جنرال موتورز
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: پنج ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: پنج ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۵ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: شتاب انفجاری، هندلینگ چابک، سواری راحت در زمان نیاز
نقاط منفی: سیستم‌های کمک‌راننده فقط با گیربکس اتوماتیک ارائه می‌شوند، احتمالاً آخرین کادیلاک V8 است
چکیده: در دورانی که سدان‌های اسپرت V8 به‌تدریج رو به انقراض هستند، کادیلاک در CT5-V بلک‌وینگ شاهکار فوق‌العاده‌ای خلق کرده است

تاریخ معرفی: جولای ۲۰۲۰
پلت‌فرم: LA کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: پنج ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: از بیرون ترسناک اما در داخل متناسب، چابک‌تر از چیزی که به نظر می‌رسد، شتابی شوکه کننده
نقاط منفی: فضای کابین به‌اندازهٔ قیمت خوب نیست، فرمان بسیار بی‌احساس، مستعد نابود کردن لاستیک‌های عقب
چکیده: دوج چارجر هلکت معمولی با ۷۱۷ اسب بخار قدرت برای افراد معتاد به آدرنالین به همراه خانواده است و ردآی ۷۹۷ اسب بخاری این هیجان را حتی بیشتر می‌کند
CT5-V بلک‌وینگ
چارجر هلکت ردآی
این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.


کدام سدان میان‌سایز پرفورمنس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج
F22RAPTOR
من خیلی هردوشونودوست دارم
ولی عاشق کدیلاک هستم❤️
A ….. She reminds Me of love ….. A
من اعتراض دارم وقتی M5 حذف شده بود چرا دوباره برگشتم دادین درسته این بحثا قبلا شده ولی باید به نتیجه احترام بزاریم نمیشه چون یه عده گفتن M5 برگرده شما هم نتایج رو تغیر دادین!!!
۱۳
اعتراض وارد نیست
لطفاً نظم دادگاه رو به هم نزنید
مهراد
آقا محمد باقر ، با نظرتون کاملا موافقم
AMG GT R
M5 پادشاه این سگمنت هست
حرفت عین این می مونه که بگی شیر سلطان نیست
mos
رستمی نژاد اگه اعتراض داری میتونی سایت رو برای همیشه ترک کنی.
اون فقط یه مقایسه بود جزو دوئل ها نبود.
هر چند که رای بیشتر دلیل بر این نمیشه که ماشین بهتر باشه فقط تعداد فن های اون برند (یا بهتره بگیم کشور!) مشخص میشه.
A ….. She reminds Me of love ….. A
از سر حرص توهم شده با ژاپنی ها دشمنم و هستم تا فشار وارد شه بهت ببینم چه میشه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
AMG GT R
کادیلاک یه اشراف زاده هست
دوج یه یاغی هست
انتخاب منم اشراف زاده هست
(Saeed(peugeot
واقعا رخ دوج و هیکل عضلانی شو با هیچی نمیشه عوض کرد
میثم
با احترام فراوان به جناب دوج
انتخاب من قطعا کادیلاک است
یانکی
پدال این کار زشتیه کردی.چارجرذقبلا تو دوئل بیمر رو شکست داد.اابته قبلا هم گفته بودم که متصدیان پدال دژمنی خاصی با آمریکایی دارن.خیلی جالبه آمریکایی فقط همین دوتا سدان رو دارن و از لجتون اینا رو روبه روی هم گذاشتین.خدا وکیلی با این همه گرفتاری چجوری میتکنید گوشه ای از ذهنتون رو درگیر همچین کاری بکنید.نکته بعدی انقدر تو دژمنی با آمریکایی غرق شدین مشخصان چارجر رو هر چقدر تونستید دست کاری کردید.چا جر ردای شتاب ۰تا۱۰۰ رو تو ۳ ثانیه مینه و ۴۰۰متر رو تو۱۰.۵.حداکثر سرعت چارجر رو یه دفعه میزدی ۱۲۲ خیالتون راحت میکردید.
MOHAMADREZA
راس میگه
تاپ اسپید هلکت رو دست کاری کردن
از دست این ملت 😂😂😂
یانکی
خود داج صفر تا صد ردآی رو ۳.۵ثانیه اعلام کرده ؛ بعد تو میگی ۳ ؟!
porsche
یه جور میگه پدال دژمن😁 آمریکایی هاست انگار به پدال چیزی میرسه طرف کسیو بگیره
بابا کلا تو کار آنتی پدالیا😉😉😉
محمدرضا
زورش میرسه میخوای چیکار کنی🤣
hssn
یانکی عزیز شما که دشمنیتون با زمین و زمان و اروپایی و ژاپنی ثابت شده نباید بحث این حرفا رو پیش بکشید
اون شکستی که شما و چنتا دیگه از دوستان ازش حرف میزنید برای مقایسه ای بود که قبل از دوران شروع دوئل ها برگزار شده بود که دوستان اکثرا بدون درنظر گرفتن بعضی مسائل رای متفاوتی داده بودن اما وقتی برای دوئل درنظر گرفته شد درخواست تغییر دوئل ها و تجدید نظر دادند که به حق بودش
درضمن اینها عددهای اعلامی کارخونه هستند و اون ۲۲۳ کیلومتر هم مشخصا اشتباه تایپی بوده و هرکسی ذره سر رشته داشته باشه میدونه با حدود ٨٠٠ اسب همچین چیزی غیر ممکنه و اشتباه جای دیگه صورت گرفته
Mad.z.Max
اگر برعکس این اتفاق افتاده بود و چارجر مقابل ام ۵ حذف شده بود، بعد امروز میومدین میدیدین نه تنها چارجر برگشته، بلکه حالا ام۵ رو مثلا مقابل مرسدس جی تی ۶۳ گذاشتن، بازم همین صحبت رو میکردین؟
MOHAMADREZA
یانکی
خود داج صفر تا صد ردآی رو ۳.۵ثانیه اعلام کرده ؛ بعد تو میگی ۳ ؟
عجب !!
Karl Benz
اگه اینجا آمریکایی ها به جون هم افتادن آلمان ها هم بالا به جون هم افتادن دوئل پورشه و بنز و آئودی و بی ام و رو ببین متوجه میشی .
Mad.z.Max
دقیقا منم موافقم با این قسمت که ام ۵ یدور جلو چارجر حذف شد. خودم توی همون دوئل هم شرکت کردم، حتی بعضی از کامنتاش هم یادمه. واقعا عجیبه!
mos
دوست عزیز اون دوئل نبود صرفا یه مقایسه عادی بود.
این لینکش:
https://www.pedal.ir/%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%85-%D9%88/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%A8%E2%80%8C%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%D9%88-m5-%D8%AF%D9%88%D8%AC-%DA%86%D8%A7%D8%B1%D8%AC%D8%B1-%D9%87%D9%84%DA%A9%D8%AA-%D8%B1%D8%AF%D8%A2%DB%8C/
۶ ماه پیش هم یه مقایسه مثل این بین لکسس IS500 و کادیلاک CT4-V انجام شد و لکسس رای آورد. ولی کادیلاک همچنان تو دوئل سدان های کامپکت پرفورمنس هست چون اون مقایسه ربطی به دوئل ها نداشت.
https://www.pedal.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%84%D8%A7%DA%A9/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%B3-is500-f-sport-%DA%A9%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%84%D8%A7%DA%A9-ct4-v/
Mad.z.Max
عجب، جالب بود، و حق با شماس، عنوان مقاله دوئل نبود!
اما توی هشتگ های پایین مقاله، هشتگ دوئل هم هست (منظورم بین ب ام و و داج هست)
مازیار
ترجیح یک داج به یک کادیلاک؟
خوب از این جوک بگذریم
درمورد CT4V میخواستم بگم طراحیش چنگی به دل نمیزنه اما گفتم بیخیال داستان میشه
اما حالا که CT5V هست باید بگم نسبت به CT4V بسیار پخته تر و زیبا تر هست ، وحشی و اسپرتی که در عین حال در نگاه اول یه کادیلاک میبینی و تلفیق اینها با هم کاری بود که طراحان GM بخوبی به انجام رسوندن
سایر موارد و مشخصات فنی هم که نیاز به تعریف نداره
درمجموع دمت گرم کادیلاک کار بزرگی انجام دادی
ممد ژانگولر
من به اونی که گفت از بیرون ترسناکه و دل همرو ‌میبره و گنده لاته محله رای دادم 😁
دوج چارجر هلکت 💪
ممد ژانگولر
آخه من موندم کادیلاک سابقه اسپورت سازی نداشته کلا چند ساله امده وسط که بهشم نمیاد
دوج ماشالله از زمانی که یادمه همیشه خودروهای اسپرت لاتی عضلانی میزده اهل اتوکشی و سوسول بازی هم‌ نیست
و جالب اینجاست کادیلاک تو تنها جایی رأی میاره همینجاست
دلم سوخت برای دوج‌ 😔
چی بگم صلیغست دیگه ما احترام میذاریم ولی کافیه یبار دستتونو بکنید تو سولاخ اگزوزهای جفتشون ببینید کدومش داغ تره
اونجاست که میفهمید‌حرارتی که از دوج خارج میشه دو برابر کادیلاکه 😎
مهراد
ممد ژانگولر ، برادره عزیزه پدالیه من ، هیکلت بشدت تکه 😘
ممد ژانگولر
یدونه ایی داداش مهراد 🙌
M.K karimi
حرف دلمو زدی جناب ژانگولر 👌🏻😎
ممد ژانگولر
🌹😎
porsche
کادیلاک دنده عقب از دوج تو پیست سرتره
درباره ی کیفیت خب یه طرف قضیه کادیلاکه که جزو برند های لوکس و نیمه لوکسه که خیلی چیزا رو تضمین میکنه
اما دوج خیلی ظاهر قشنگی داره که واقعا دوست داشتم s کلاس جدید همین طرح رو داشته باشه
در کل رای من کادیلاکه
خیلی بهتره،یعنی خیلییی،اما دوج قشنگ تره
محمدرضا
این کادیلاک اینقدر ابهت داره و قشنگ هست که بخاطر محاسنش بشه به چارجر ترجیحش داد😍
porsche
👍BIG
MOHAMADREZA
منم به کادیلاک رأی دادم .
گرچه اصلا آمریکایی باز نیستم
ولی واقعا این ۲ تا ماشین بدجوری جذاب و تو دل برو هستن !!
Aboalfazl demon
قلبم با هلکت . مغزم به کادیلاک
عارف
👍👍👍👍👍👍
GT
کادیلاک همه چی تمومه 👌ولی چارجر یه سری اشکالات داره
در ضمن حداکثر سرعت چارجر را نوشتید ٢٢۶ کیلومتر! لطفا اصلاحش کنید
MOHAMADREZA
حس میکنم تو دوئل ها یکی از کاربران عزیز سایت آرا رو دست کاری میکنه !!!
همین ۱ دیقه پیش هلکت جلوتر بود
حالا یهو کادیلاک کلی جلو افتاد ازش !
مگه میشه ؟!
Erfan
بنظر من کادیلاک دقیقا داستان پوشیدن کتونی با کت شلواره.
هر موقع بخواید میتونید باهاش درگ بزنید یا مسابقه بدید هر موقع هم که بخواید میتونید باهاش مهمونی برید، کلا خیلی ماشین معقول تری و هر دو دنیا رو با هم داره، با توجه به اینکه این ماشین ها عمدتا باید توسط خانواده ها استفاده بشن و اصطحلاک کمتر، کیفیت بهتر و… رو باید در نظر گرفت انتخاب من کادیلاکه.
از حق نگذریم داج هم ظاهر فوق العاده ای داره.
محمدرضا
ولی کتونی با کت شلوار خیلی فاجعست تا سر کوچه هم نمیشه رفت چه برسه مهمونی
Erfan
نه منظورم اینه که هردوش رو میتونید داشته باشید باهاش 😅
محمد امین
خیلی به هم نزدیک هستند اگر پیست رو در نظر نگیریم واقعا دوج سر تره چون تقریبا تمام مشخصات کادیلاک رو با ۱۰ هزار دلار قیمت کمتر داره، ولی اگر کسی برای پیست بخواد استفاده بکنه کادیلاک محصول‌ کامل تری هست
ولی واقعا اختلاف ها میلی‌متری هستن ، مثلا حدود یک دهم ثانیه در ۴۰۰ متر و صفر تا صد و کمتر از یک لیتر اختلاف مصرف سوخت و ترمز گیری جفتشون برابر هست و اختلاف حدود ۰.۳متر عملا قابل چشم پوشی هست
Sina10
کادیلاک خیلی بهترقطعا بهترین سدان دنیا نیست چون معایبش کم نیست ولی حداقل از ۳ تا سدان برتره
از معایب کادیلاک : مصرف سوخت زیادش نسبت به المانیا ، فضای صندوق عقب و طراحی عجیب پشتش و همچنین تو خط مستقیم رقیب المانیا نیست
ولی خیلی باحال و هیجان انگیزه ، قیمت مناسبی داره ، کابین خوبی داره البته نسبت فقط به قیمتش ، موتور جالب بلک وینگ و سریع در پیست
دوج خیلی سریع در ۴۰۰ متر و شتاب گیری ولی اینجا از کادیلاک کند تر بود ، قیمت مناسب ، قدرت وحشتناک از هلکت و گشتاور نزدیک به ۱۰۰۰ نیوتن متر
اما خب واضحه کادیلاک بهتره
کادیلاک از ۱۰ تا ماشین برتر کل بازاره ، این شاهکار فوق العاده ی کادیلاک !! البته بشخصه نسخه CT4-V بلک وینگ با ارزش تره به نظرم ، ایکاش کادیلاک اینقدر سریع به سمت برقی سازی نره و شاهکار هایی دیگه ای مثل اینو بیشتر بسازه ، CT4 و CT5 بلک وینگ توانایی پرفورمنس کادیلاک رو نشون داد
M.A.S
طول و فاصله محوری بیشتر
صندوق بزرگتر
قدرت و گشتاور بیشتر و مصرف کمتر نسبت به قدرت تولیدی
شتاب گیری بسیار سریعتر (حدود۱۰.۵برای یک چهارم مایل)
تاپ اسپید بیشتر
و قیمت کمتر
برتری های هلکت هستن در مقابل متریال با کیفیت تر و هندلینگ بهتر کادیلاک
انجین هلکت
هلکت درواقع یکی از محبوب ترین انجین های در حال تولید در دنیا هست
این انجین ۳۷۶ اینچ معکبی با بلوک چدنی (یکی از دلایل وزن بالای هلکت خصوصا در محور جلو همین موتور چدنی هست برای مقایسه LT4و LT5 بلوک الومینیومی و وزن موتور کمتری دارن) که در ابتدا در سال ۲۰۱۴ روی چلنجر هلکت معرفی شد
یک انجین پوشراد همی V8 تجهیز شده به سوپرچارجر ۲۴۰۰CC هست که میتونه ۱۱.۶PSI فشار ایجاد کنه که این عدد در هلکت ردای و دیمن با افزایش حجم سوپرچارجر به۱۴.۵PSI رسیده
این انجین ها از سیستم تزریق سوخت چند نقطه ای یاMPI بهره میبرن،ضریب تراکم ۹.۵:۱دارن و ترتیب پاشش شون هم مثل سایر V8های امریکایی
۱-۸-۴-۳-۶-۵-۷-۲ هست
بورXاستروک انجین ۹۱mmX104mm هست و حداکثر ۷۰۷[email protected] و۶۵۰[email protected] ایجاد میکنه
MOHAMADREZA
یه سوال دارم
خیلی هم تحقیق کردم و لی به نتیجه نرسیدم
انجین هلکت برا هر سیلندر ۲ تا سوپاپ داره ؟!
اصلا یکم درمورد OHVتوضیح میدی ؟!
M.A.S
جناب محمد رضا
بله به دلیل ساختار همی انجین هلکت دو سوپاپ در هر سیلندر داره
کلمه hemi مخفف hemisphere به معنی نیمکره هست
و در انجین های همی بخش بالای محفظه سیلندر به شکل نیمکره هست و شمع دقیقا عمود بر محفظه سیلندر در بالا قرار داره
سوپاپ ها در این ساختار در طرفین سیلندر به صورت کاملا افقی قرار دارن و به همین دلیله که انجین های همی اصلا نمیتونن ۴ سوپاپ در هر سیلندر داشته باشن(البته سوپاپ های بزرگتری دارن مثل سایر انجین های قدیمی)
سیستم OHV هم خب یک ساختاریه که تقریبا میشه گفت منسوخ شده محسوب میشه
توی این ساختار سوپاپ ها درون سرسیلندر قرار دارن و میل سوپاپ ها توی خود بلوک قرار میگیرن و ارتباط بین اینا توسط یه میله به نام پوشراد (PUSH ROD) انجام میگیره
datsun
موتور ohv بیشتر از دو سوپاپ در هر سیلندر امکان پذیر نیست ولی سوپاپ های بزرگتری نسبت به ohc دارن
Mad.z.Max
خیلی ممنون از کامنت های شما، آموزنده بود 🙂
MOHAMADREZA
Mad.z.Max
الانه که باید گفت :
تموم شد ؟
خیلی تأثیرگذار بود😂😂😂😂
.
.
.
.
.
ولی خارج از شوخی
ممنون از هردو عزیز
datsun وM.A.S
datsun
حداکثر سرعت دوج رو اشتباه نوشتین ۲۲۰
این دوج خیلی از اسب بخار و گشتاور رو حروم میکنه متأسفانه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
اسب بخار های دوج معلوم نیست کجا میرن ، برعکس کادیلاک که از تک تک اسب هاش استفاده میکنه و توی پیشت و شتاب بهتر عمل میکنه ، مخصوصا توی پیست که چارجر حری برای گفتن مقابل کادیلاک نداره ،طراحی کابین کادیلاک هم بسیار مدرن تر و زیباتر از چارجر هست
انتخابم بدون شک کادیلاکه
پویا
به نظرم عبارت *احتمالا آخرین موتور v8کادیلاک*باید از نقاط مثبت Ct5 به حساب بیاد و درضمن هیچ خودروسازی فکر نکنم سیستم کمک راننده برای گیربکس دستی عرضه کنه.
M.K karimi
با وجود اینکه طرفدار دوجم و الان هم رای به دوج دادم اما تقریبا هیچ جوره نمیتونم تو این دوئل برتری رو به دوج بدم 😂
اگه بین M5 و دوج بود ( که قبلا هم گذاشته بودن ) قطعا رای اکثریت و البته خودم دوج بود . ولی واقعا الان صرفا بخاطر اصالت و عشقش رای دادم ولی واقعا نه از نظر قیمت ، نه از نظر پیست ، نه از نظر درگ ، نه از نظر کابین ، نه از نظر کیفیت ساخت نمیشه دوج رو برتر دونست . البته شاید از نظر ظرفیت تیون برتری با دوج باشه …
شاید اگه دوج همون نسخه غول ( ghoul ) رو تولید میکرد ورق بر میگشت…
Kf
شرمنده چارجر دیگه پیر شدی بهت رای ندادم
[email protected]!n
هر دو محصول فوق العاده جذابن اما کادیلاک در همه موارد مدرن تر و با کیفیت تر هست.
Mad.z.Max
آقا جریان برگردوندن ام ۵ چی بود؟ من قشنگ یادمه حذف شد توی دوئل!!
بعد حالا چارجر رو جلوی تنها رقیب امریکاییش گذاشتین؟
یخورده عجیبه این وضعیت
مازیار
خوب این سکه یه روی دیگه هم داره دوست من
اگه آمریکایی ها هر کدوم مثلا با بنز و بی ام و دوئل داشتن ممکن بود هردو حذف بشن و تو مرحله بعد هیچ آمریکایی نباشه اونوقت حتما شاهد اعتراضاتی از اون جهت می بودیم ، اما اینطوری دستکم تو مرحله بعد حتما یه آمریکایی هست اینطور نیست؟
درست مثل قرعه کشی بازیهای ورزشی
هرچند خیلی دقیق نمیشه پیش بینی کرد اما خوب احتماله دیگه
و اگه به برنده شدن آمریکایی اطمینان دارید خوب میتونید تا آخر کار از برنده شدنشون مطمئن باشید معادله ساده ای هست
Mad.z.Max
این هم صحبت جالبی بود.
به قهرمان شدن در سگمنت اطمینان ندارم، اما اطمینان دارم ب ام و ام ۵ در دوئل یا نظر سنجی یا هرچیزی که اسمش هست، در مقابل چارجر با اختلاف قابل توجه حذف شد. اطمینان دارم اگه توی این دور های مقدماتی هرکدوم از شرکت کننده های دیگه با آمریکاییا میخوردن قطعا حذف میشدن. چون فکر نمیکنم جذابتر از ام ۵ داشته باشیم توی اروپایی ها.
لینک نظر سنجی/دوئل مذکور هم دوستان بالاتر گذاشتن. ام فایو در مقابل چارجر حدود ۲۰ درصد رای کمتری اورد
[email protected]!n
اصلا مگه مهمه کی اول شه ؟؟؟ داج دوست داری بیمر دوست داری یا هر چیزه دیگه ای برای خودته حالا با بردش چی دستتو می گیره یا با باختش چی از دست میدی ؟؟؟ مطالب و مقایسه هارو ببینیم لذت ببریم جنگ و دعوا چرا ؟؟؟
اگر پول میدن یا سایت شرط بندی در کاره بت می زنین به ما هم بگین.
Mad.z.Max
سردبیر محترم، ممکنه توضیحی درباره برگردوندن ام ۵ به چرخه دوئل ها بدین؟ من یادمه حذف شده بود؟ آیا اون نظر سنجی بود؟ دوئل نبود؟
و اینکه چرا تنها نماینده های آمریکایی که اتفاقا بسیار هم پرطرفدارن، مقابل هم قرار داده شدن به این زودی؟
چون یدور اثبات شد چارجر از ام ۵ جذابتره؟ باید اینجور از چرخه دوئل ها خارج میشد؟
جواد عقیلی
درود بر شما.
به دو دلیل این تصمیم رو گرفتیم. اول اینکه بررسی آی پی و کوکی های ثبت شده در آرا به درخواست کاربرانی که تشکیک کرده بودن انجام شد و تغییرات مشکوکی در رای ها دیده شد مثلا در یک ساعت نیمه شب، ۱۲۰ نفر به یک خودرو رای دادن. دوم اینکه M5 بدون هیچ تعصبی، استاندارد و پدر معنوی این کلاس هست و حذف اون در مرحله نخست عادلانه نبود. همین قضیه در مورد چارجر هم صدق می کنه. بعلاوه ما تصمیم گرفتیم در مورد خودروهایی که آرای بسیار نزدیکی با هم دارن، در مراحل بعدی هم تعدادی از شکست خورده های سربلند که آمار بالاتری دارن رو باز در دوئل ها قرار بدیم.
مهم این هست که اینجا ما به دنبال پیروزی و شکست نیستیم و حتی اگه امکان داشت همه خودروها رو دو به دو در برابر هم قرار می دادیم تا سلایق و علایق مخاطبا بیشتر مشخص بشه.
یانکی
خودت از مزخرفاتی که تحویل دادی خندت نگرفت.وجود داشته باش بگو دوست داشتیم و دژمن آمریکایی هستیم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
جناب *** چه وضعیه در آوردی! باخت که باخت چیزی از تو کم شده…
datsun
داداش بهتر نیست با سردبیر سایت که انقدر زحمت میکشن و ما استفاده میکنیم محترمانه برخورد کنید.
Hamid
هیچ درکی از حرف های ایشون نداشتی و نخواهی داشت!!!
یه چیزی ***
تاریخ ۲۱ آذر ۹۹ اون مقایسه در سایت قرار داده شد. (بین ام فایو و چارجر)
و در تاریخ ۲۴ آذر ۹۹ پدال اعلام کرد که قراره فصل جدید دوئل ها رو برگزار کنه …
امیدوارم اینقدر متوجه باشی که ۲۱ آذر زودتر از ۲۴ آذر اتفاق افتاده …
و قبلش دوئلی در کار نبوده و صرفا یه نظر سنجی بوده … احتمالا جناب سردبیر هم فکر کردن اون نظر سنجی دوئل بوده (چون دوئل ها رو عموما جناب دهقان برگزار میکنن بیشتر خبر دارن) ؛ شایدم من اشتباه متوجه شدم …
در ضمن …
این بچه بازیا چیه!
میگن چرا چارجر رو انداختین جلو کادیلاک … اعتراض هم دارن!
اینطوره آلمانی باز ها باید بیشتر معترض باشن!
چون پورشه پانامرا توربو S
در برابر
مرسدس AMG GT63
قرار گرفت
که قطعا هر دوشون از این چارجر بهتر و با ارزش تر و با کیفیت تر هستن …
یکیشون حذف شد
کسی چیزی نگفت!
این دوئل ها هم قطعا ماشین بهتر رو مشخص نمیکنن … شک ندارم توی اون نظر سنجی بین ام فایو و چارجر حتی مشخصات رو نخوندی!!! رفتی ی چی آمریکایی دیدی بهش رای دادی …
انتخاب من هم بی شک کادیلاک هست … اولین فاکتور طراحی داخلی کادیلاک هست باعث میشه بهش رای بدم … بقیه فاکتور ها که بماند!
جواد عقیلی
سخت نگیر داداش. دژمنی چیه دیگه؟ دژمن ماشینای آمریکایی؟
MOHAMADREZA
واقعا متاسفم واست !
جناب سردبیر موسس این سایت هستند!
بعد طرز حرف زدن این جناب رو ببین !
این سایت که با همکاری آقای دهقان و احمدزاده بی هیچ چشم داشتی اینقد اطلاعات خودرویی در اختیارمون میزاره !
کاش اینارو میفهمیدی !
اونوقت ببین اومدی سر یه دوئل مال زمان قاجار چجوری حرف میزنی !
AMIR / ARMI
چون پدر معنوی این کلاس حقش نیست حذف بشه چقدر حرفه ای دوستان اعتراض نکنید خب علایق شخصی هم باید دخیل باشه دیگه
Mad.z.Max
شما اول میفرمایین «ام فایو پدر معنوی این کلاس هست و عادلانه نبود حذف شدنش» بعد در ادامه میفرمایین «اینجا ما بدنبال پیروزی و شکست نیستیم..»
یه جورایی حرف خودتونو نقض کردین، ضمن اینکه این دوئل ها کاملا برنده و بازنده دارن! یکی برنده میشه یکی حذف! پس اصل قضیه همینه، طبیعی هم هست!
من حس میکنم عدالت رعایت نشده.
ضمن اینکه درمورد قرار گرفتن دو نماینده ی آمریکایی مقابل همدیگه هم اصلا قانع نشدم، درواقع توضیحی نگرفتم. اگه عدالت به این هست، پس میشد مثلا ام فایو و جی تی ۶۳ رو هم مقابل هم گذاشت! (که البته اون هم عادلانه نیست، ولی تا حدودی مشابه میشه)
مهدی
درسته کادیلاک خوبه اما هیچی برای من اون هیولای خوش سابقه و وحشی نمیشه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
واقعاً دوئل سختیه،سخت ترین دوئل پدال تا اینجای کار، قبلم میگه دوج منطق میگه کادیلاک، ظاهر هردوشون معرکه ست، داخل کادیلاک خیلی قشنگ تره و از طرفی لیست مشخصات رو که نگاه کردم نظرم خیلی عوض شد، کادیلاک توی همه چیز سرتره جز ابعاد باک بنزین،ابعاد کلی خودرو و قیمت، با قدرت و گشتاور کمتر هم حتی بهتر از دوج عمل کرده، ترجیح میدم رای ندم چون هردو ماشین محبوب ترین برای من هستن…
MC20
جناب عقیلی ، من شخصا از بابت گفتار آمیخته با خشم بعضی دوستان ، از حضرت عالی ، عذرخواهی می کنم . سایت پدال جزو معدود محصولات ایرانی است که در کنار محتوی درخور ، به فرم ایده ال نیز ، دست پیدا کرده و این جای بیان و تشکر داره و توفیقات روز افزون شما و آقایان احمد زاده و دهقان رو ، در راه خدمت رسانی به فرزندان عزیز این بوم و بر ، از درگاه خداوند متعال ، مسئلت دارم . سربلند و پاینده باشید .
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari