چندی پیش لندروور با انتشار تیزری مبهم، از رونمایی نسل جدید رنجروور در هفتهٔ آینده خبر داد اما حالا چندین تصویر از این خودرو افشا شده تا برنامه‌های بریتانیایی‌ها را به هم بریزد! با انتشار این تصاویر، کاملاً تیزر رسمی رنجروور به فراموشی سپرده شد زیرا تصاویر افشایی کاملاً واضح بوده و نمای جلو، عقب و داخل خودرو را به‌خوبی نشان می‌دهند.

با توجه به این تصاویر، نسل جدید رنجروور در جلو و پروفیل جانبی تا حد زیادی شبیه به نسل کنونی است هرچند که جلوپنجرهٔ جدید و ورودی هوای بسیار ساده‌تر در سپر، نمای مدرن‌تری را ایجاد کرده‌اند. نمای جانبی خودرو هم هرچند کاملاً بدون تغییر به نظر می‌رسد اما تریم روی درهای جلو تغییر کرده و دستگیره‌های در معمولی قبلی هم حالا مثل اووک و ولار با نمونه‌های مخفی جایگزین شده‌اند. نمای عقبی خودرو اما بیشترین تغییرات را داشته است و حالا بجای چراغ‌های عمودی نسبتاً پهن قبلی از چراغ‌های بسیار باریک‌تری استفاده شده که در هنگام خاموش بودن به شکل یک پانل مشکی‌رنگ درمی‌آیند که توسط بخشی افقی با نوشتهٔ RANGE ROVER در زیر شیشهٔ عقب به هم متصل شده‌اند.

در داخل خودرو غربیلک فرمان چهارپرهٔ جدیدی به چشم می‌خورد که شبیه به ب‌ام‌و سری ۷ دههٔ ۲۰۰۰ به نظر می‌رسد. تریم چوب طبیعی زیبا روی کنسول و نمایشگر لمسی بزرگ‌تر تبلت مانند که از همهٔ محصولات لندروور بزرگ‌تر است هم از دیگر ویژگی‌های داخلی نسل جدید رنجروور هستند. این نمایشگر جدیدترین نسخه از نرم‌افزار Pivo Pro رنجروور را ارائه می‌کند و با انتخاب‌گر دندهٔ جدید، صفحه آمپر TFT و پانل لمسی برای کنترل سیستم تهویه همراه است.

هرچند شاید نسل جدید رنجروور در ظاهر خیلی متفاوت از قبل به نظر نرسد اما در زیر پوست تغییرانی اساسی را تجربه کرده است زیرا روی پلت‌فرم جدید MLA Flex لندروور ساخته شده که قابلیت تجهیز به پیشرانه‌های درون‌سوز، پلاگین‌هیبریدی و تمام الکتریکی را دارد. البته رنجروور الکتریکی به این زودی‌ها به بازار نخواهد آمد و این شاسی‌بلند جدید بریتانیایی در ابتدا با همان پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی هیبریدی خفیف نسل قبلی ارائه خواهد شد. این شرکت اما پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 سوپرشارژ قبلی را کنار خواهد گذاشت و بجای آن از موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی ب‌ام‌و استفاده خواهد کرد.

نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی رنجروور جدید هم از همان قوای محرکهٔ دیفندر ۴۰۰e استفاده خواهد کرد که از یک موتور ۲ لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی با مجموع قدرت ۴۰۰ اسب بخار تشکیل شده است. نسل جدید رنجروور مثل قبل در دو نسخهٔ کوتاه و کشیده ارائه خواهد شد اما نباید انتظار ارائهٔ نسخهٔ سه ردیفهٔ آن‌را داشته باشیم. فروش این خودرو از بهار سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

Aran+Milan
زیبا
مزدا
پشمام ریخت!!
خدایش طراحی عقبش با اون چراغ ها خیای ضایع هست
GT
لاچکرررری 👌 ولی بنظرم طراحی بیرونی ظرافت بیشتری داره
RezaRs
کمی عقب زشته
کاش مانیتور بزرگتر بود
در مجموع اما عالیه
محمد
نسل قبلی اینقدر خوب بود که نشه بیشتر از این دستکاریش کرد. اما به‌ نظرم پشتش درحد رنجروور نیست.
[email protected]@DRZ
جلوش رو کمی شبیه ولار کردن مخصوصا گرافیک چراغ هارو . طراحی کابین هم که مثه همیشه عالی و نمای عقب هم خوبه.
AMIR / ARMI
نمای عقب با اون چراغ ها عالیه خیلی کلاسیکش کرده
نمای جلو به نظرم یکم زیادی تخت به نظر میاد
ولی کابینش اون خروجی هوا کولر ها زشته کاش یه جوری مخفیش بکنن کاری که مثلاً تسلا می‌کنه
خیلی ساده و خوشگل تر میشه
Mad.z.Max
کاش فنی و قابلیت اطمینانش ردیف باشه، طراحیش همینم قشنگه 🙂
Amin
یکی پشتش نت موزون شده ، ولی در کل خودرو زیبایی هست ، هرچند تغیرات نسبت به نسل قبلش ناچیزه
AMANTE
اول که نمای عقب رو دیدم، گفتم چقدر زشته ولی الان بعد چند روز به نظرم زیباست.
طراحی داخلی هم مانیتور درون داشبورد بود بهتر بود.
new RAMIN
درود بر رنجروور!
۹ سال پیش نسل جدیدشو معرفی کرد و بازی رو عوض کرد! حالا هم قرار است نسل جدیدش را بهار ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند و دوباره بازی رو عوض کند… جالب اینجاس نسل حال حاضر ۳ بار فیس کوچکی گرفته ولی با این حال قدیمی هست.با اینکه قدیمی هست تو کلاس خودش از اکثر شاسی بلند ها سرتره. تو آفرود هم بعد گذشت نزدیک ۱دهه هنوزم ثابت کرده آفرودر یعنی چی…اگر این بود نسل قبلش که۹سال سن دارد پس وای به حال نسل جدید. قطعا تا سال۲۰۲۸ این نسل فرمانراویی میکند//اما هیچ ماشینی بی عیب نیست: عیب این ماشین در داخلش هست.ای کاش صفحه نمایش در داخل داشبورد میبود. یعنی ای کاش همین صفحه نمایش رو میذاشت داخل داشبورد. آن وقت در ظاهر و باطن ۹۹ درصد بی نقص میشد. طراحی جلو اصیل و طراحی عقب جذاب و زیبا.
رونمایی رسمی این ماشین ۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ در ساعت ۲۰:۳۰ به فقط بریتانیا هست
این یعنی حدود ۱۱ شب به فقط ایران…۴روز دیگه نسل جدید وارد میشود…به به!
Farzad
استاد تمام SUV ها میخواد با توپ پر وارد میدون شه ، چه شود .
Hamid
طراحی عقبش واقعا کلاسیکه!
ای کاش یکم تغییرات بیشتری در جلوی ماشین هم اعمال میکردن …
در کل چیز توپیه!
منتظر نسخه های فول و سطح بالاتر رنجروور هستیم!
AMG GT R
برید کنار سرور کراس اوور ها وارد می شود
سهند
پادشاه شاسی بلند ها !
یانکی
نمای داخلش باید مثل نسل فعلی انحصاری میبود الان عین جگوار شده.تغییر خاصی نمیبینم نسل قبل قشنگتره.میتونستن از ولار الگو بگیرن.با قرار گرفتن انجین بیمر فقط بهتر میفروشه ولی دیگه نباید با رقبای اصیل مقایسه کردش چونکه توان ساخت انجین نداره کمپانیش.یه چیزی که عجیبه این کراس اوور دو ردیفه رو با suv های واقعی سه ردیفه مقایسه میکنن.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari