سوالات خود را اینجا مطرح کنید
خانه » اخبار خودرو » ام وی ام ایکس 22 پرو، یک قدم به عقب و سه قدم به جلو
تست‌درایو ام وی ام ایکس ۲۲ پرو (MVM X22 Pro) در پیست اتومبیلرانی آزادی انجام شد. مدیران‌خودرو به مناسبت ورود این کراس‌اوور ساب‌کامپکت استایلیش به خطوط تولید خود روز شنبه اول آبان 1400 یک مراسم خوش‌آمدگویی ویژه در پیست اتومبیلرانی تهران برای اهالی رسانه‌های تخصصی حوزه خودرو برگزار کرد. راستش را بخواهید ما هم هرچه فکر کردیم در حال و اوضاع فعلی هیچ استقبالی بهتر از یک تست‌درایو تخصصی در پیست برای خودرویی تازه‌وارد به بازار به ذهن‌مان نرسید.
تا انتهای گزارش تست‌درایو ام‌وی‌ام x22 pro همراه ما باشید تا بتوانیم داستان یک روز «کاملا ماشین‌بازانه» را برایتان تعریف کنیم و اطلاعات مربوط به قیمت ام وی ام x22 را در اختیار شما قرار دهیم.
برای خرید تضمینی جدیدترین خودروهای ام وی ام کلیک کنید.
ام وی ام x22 pro که برخی منتظر بودند ام وی ام x22 پلاس نام بگیرد، نسخه به‌روزرسانی‌شده یکی از مینی‌ کراس‌اوورهای شناخته‌شده در بازار ایران است که در رده مینی‌ کراس‌های نسبتا ارزان‌قیمت بازار توانسته همواره سهم قابل‌قبولی از سبد این کلاس را به‌خود اختصاص بدهد؛ خودرویی که گرچه میراث‌دار هاچ‌بک فالوین 2 یا همان ام‌وی‌ام 315 خودمان است اما از ابتدای کار بر پایه المان‌های یک شاسی‌بلند شهری شکل گرفته است.
چهره ایکس 22 که در حال‌حاضر نمی‌توان آن را قدیمی نامید از سال 2020 دست‌خوش تغییرات اساسی یا فیس‌لیفت ماژور شد. نتیجه کار هم خودرویی از آب درآمد که در نمای جلو شباهت بی‌حدوحصری به هیوندای کُنا دارد. حال این مینی‌کراس که در چین و برزیل چری تیگو 2 پرو و در بازارهای بین‌المللی 3 ایکس پلاس نام گرفته، تحت برند ام‌وی‌ام قدم به بازار تشنه تنوع ایران گذاشته است.
تست‌درایو MVM X22 Pro در پیست اتومبیلرانی آزادی
کمپانی چری سیاست‌گذاری‌های جالب‌توجهی دارد. این خودروساز که اگر بخواهیم آن را به شکلی بهتر تشبیه کنیم باید بگوییم نقش ایران‌خودرو را در چین بازی می‌کند، به‌خوبی می‌داند کجا و به چه اندازه‌ای باید روی هر محصول سرمایه‌گذاری کند.
اکنون چری زیرمجموعه‌های زیادی دارد و با کراس‌اوورهای فول‌سایزی چون اکسید رویای حضور در بازار آمریکای شمالی را در سر می‌پروراند. البته بهتر است بگوییم حضور در ایالات‌متحده و کانادا برای چری یک رویا نیست و شاید واژه «برنامه» تعریف بهتری به نظر برسد. طبق آن‌چه بیان شد، چری برای هر محصول متناسب با کشش بازار آن هزینه می‌کند و طی هر سال آتش تندی جهت ریخت‌وپاش و عرضه مدل‌های کاملا جدیدِ مشهور به «All New» برای یک خودروی موفق ندارد.
از بین بهترین‌ها بخر؛ کارشناسی شده، به‌قیمت و تضمینی!


اگر می‌خواهید مقصود ما را بهتر متوجه شوید، پیشنهاد می‌کنیم سیر تحول کراس‌اوور کوچک ایکس 33 را از 10 سال پیش تاکنون در مدیران‌خودرو دنبال کنید. خودرویی که هم‌چنان بر پایه همان مدل اولیه- که خود وام‌دار نسل دوم تویوتا راو4 (2000-2005) بود- از نظر ظاهری و فنی به‌روزرسانی می‌شود تا در کورس رقابت باقی بماند.
چنین اقدامی شاید خوشایند بسیاری از مشتریان اروپایی و آمریکایی نباشد اما برای بازار هدف این خودرو که آمریکای لاتین، ایران، روسیه، مصر، شمال آفریقا و … است، ازقضا نوعی تعهد به عرضه محصول جدید به‌شمار می‌رود.
ام وی ام ایکس 22 پرو تست شد!
به‌ این‌ترتیب چری یک تغییر چهره اساسی روی پیکره کلی و کابین محصول پرفروش خود اعمال می‌کند، در بخش فنی تا می‌تواند از فناوری‌های روز بهره می‌گیرد و محصول بهینه‌سازی‌شده خود را با یک پسوند پرو، پلاس و مانند اینها روانه بازار هدف می‌کند. نتیجه چه می‌شود؟ عرضه خودرویی که فراتر از فیس‌لیفت است، در عین حال نسل جدیدی از آن محصول نیز به‌شمار نمی‌رود و از طرفی قیمتش نسبت به نسخه قبلی افزایش چشم‌گیری ندارد!
نکته اصلی ماجرا همین‌جاست. جایی‌که هوشمندی چری موجب می‌شود علاوه بر حفظ ترکیب برنده، مشتریانی که با سطح خاصی از درآمد این محصول را گزینه مناسبی برای خود می‌دانستند، در عمل بتوانند حتی به مدل جدید خودروی مورد نظر نیز فکر کنند؛ اتفاقی که با عرضه مدل جدید محصولات هیوندای، کیا و تویوتا در ایران شاهد عکس آن بوده‌ایم.
وقتی نسل جدید آزرا می‌آید، آن‌قدر قیمت بالاتری دارد که بیشتر آزرا سواران سابق نمی‌توانند حتی به خرید آن فکر کنند. سانتافه، اپتیما، سورنتو، سوناتا، یاریس، کرولا، پرادو، کمری و بسیاری از خودروهای محبوب دیگر نیز در بازار کشورمان در همان ماه‌های ابتدایی عرضه نسل جدید این‌چنین به درِ بسته خورده‌اند.
MVM X22 Plus مینی‌ کراس‌اوور جدیدی که وارد بازار شد!
چری بازارهای هدف خود را به‌خوبی می‌شناسد و ازقضا طبق استراتژی جدید خود لایه‌های مختلف بازار کشوری چون ایران، حتی در رده کراس‌اوورهای پریمیوم را نیز هدف قرار داده است. چری تیگو 7 و 8 پرو هر 2 گواهی محکمی بر این مدعا هستند. چری آن‌جا که باید هزینه می‌کند و به‌موقع نسل‌های جدید محصولات خود را به بازار می‌فرستد و جایی‌که جایز نیست با حداقل‌ها محصول فعلی را به استانداردهای روز صنعت خودروسازی نزدیک می‌کند. این است شاهکار علم آغشته به هنر مدیریت در دوران مدرن! شک نکنید، چری هیوندای و هوندای آینده است.
حال ام وی ام ایکس 22 پرو با همین سیاست روانه بازار ایران شده تا علاوه بر تکیه بر موفقیت‌های مدل قبلی، نقایص آن را نیز پوشش بدهد؛ سیاستی که کمی قبل‌تر نماینده دیگری با نام آریزو 5 پرو براساس آن به بازار ایران معرفی شد.
میخوای بدون نگرانی، خودروی کارشناسی شده، با 100% ضمانت بدنه بخری؟ از همراه مکانیک کمک بگیر. خرید خودرو
اگر بخواهیم صادق و منصف باشیم باید بگوییم ایکس 22 پرو نسبت به نسخه پیشین تغییرات اثربخش و بهبودهای قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده است. چهره خودرو در جلو کاملا متحول شده که از یک‌سو شباهت بی‌اندازه‌ای به زبان طراحی جدید هیوندای و به‌طور خاص مدل کُنا دارد و از سوی دیگر از جلوپنجره کهکشانی که بخشی از زبان طراحی چری است، بهره می‌برد.
ام وی ام x22 پرو چه تفاوتی با مدل‌های قدیمی خود دارد؟
به‌هرحال حتی با وجود تقلید مستقیم چری از هیوندای، چراغ‌های کشیده جلو و مه‌شکن‌های بزرگی که به زیبایی درون سپر جای گرفته‌اند طراحی جلوی این خودرو را کم‌نقص جلوه می‌دهند. داخل x22 جدید نیز داشبوردی به چشم می‌خورد که به یک نمایش‌گر 9 اینچی به‌عنوان سیستم اطلاعات و سرگرمی مجهز است. سردنده جدید و جذاب، غربیلک فرمان دی‌کات خوش‌دست و صندلی‌های راحت‌تر و دربرگیرنده‌تر از مدل قبلی ماموریت دارند روح جوانی را در کالبد ایکس 22 میان‌سال بدمند. از این پس می‌توان گفت انواع ام وی ام x22 تنوع بیشتری دارند.
نگاهی به داشبورد و جعبه دنده ام وی ام x22 پرو
افزوده شدن تجهیزاتی چون اتوهلد، ترمز پارک الکتریکی و فرمان برقی نیز خبر از بهبود همه‌جانبه تجربه رانندگی با ام وی ام ایکس 22 پرو در شهر و جاده می‌دهند. همچنین وقتی درون کابین این خودرو می‌نشینید به‌سادگی درمی‌یابید که متریال مورد استفاده در بخش‌های مختلف به میزان قابل‌توجهی بهبود یافته‌اند. برای نمونه بهره‌گیری از قطعات پلاستیکی با ظاهر فیبرکربن و پیانو بلک ترکیب چشم‌نوازی از 2 نوع تکسچر «مات و برجسته» و «صاف و براق» پدید آورده است.
به نظر می‌رسد چینی‌ها نیز کم‌کم مانند ژاپنی‌ها در حال کشف فرمول تولید قطعات ارزان‌قیمت پلاستیکی با ظاهر دلچسب و دوام بالا هستند.
با کم‌خرج‌ترین کراس اوورهای بازار داخلی آشنا شوید!
به‌روزرسانی‌های مدل پرو در بخش آپشن قابل‌قبول هستند اما جای خالی یک پشت‌آمپر تمام‌دیجیتال یا دست‌کم نمایش‌گر TFT برای سیستم کامپیوتر سفری و کی‌لس استارتر به‌شدت مشهود است. هرچند بی‌انصافی است اگر بگوییم نشان‌دهنده‌های عقربه‌ای جدید جذاب‌تر از نمونه ساختارشکنانه قبلی نیستند. اگرچه آپشن‌های ساده مذکور می‌توانستند به درخشش هرچه بیشتر ایکس 22 پرو کمک کنند؛ گزینه‌هایی که البته در نسخه فول‌آپشن این خودرو (عرضه شده در بازار چین) به کار گرفته شده‌اند.
آپشن‌های MVM X22 Pro، محصول جدید مدیران خودرو
حال اگر کمی پا را فراتر بگذاریم و خواهان سقف پانورامیک، دوربین ثبت وقایع، تنظیم برقی، گرمکن و سردکن صندلی‌ها، گرمکن فرمان، هدآپ‌دیسپلی، آینه الکتروکرومیک و آپشن‌های ریز و درشت دیگر نیز باشیم می‌توانیم این خودرو را در رده محصولات کم‌نظیر در بازار آپشن‌پسند ایران قرار بدهیم.  
اما فراموش نکنیم‌ مدیران چری و ام‌وی‌ام بهتر از هر کسی به جذابیت آپشن‌های مذکور واقف هستند و از سویی می‌دانند آپشن‌های بیشتر برابر است با قیمت بالاتر و همان بلایی که سر نسل‌های جدید خودروهای وارداتی محبوب در بازار ایران آمد.
پس مدیریت هزینه‌ها در این خودرو به شکلی منطقی صورت گرفته و حتی از برهم زدن نظم طراحی بخش عقب خودرو اجتناب و تنها به افزودن یک دیفیوزر مشابه آن‌چه پیش‌تر در تیگو 5 شاهدش بوده‌ایم، بسنده شده است. درمجموع این خودرو از نظر ظاهر و آپشن یک پکیج منطقی و قابل‌قبول برای بازار ایران به‌شمار می‌رود.
میخوای بدونی قیمت روز خودرو مورد نظرت چنده ؟ از همراه مکانیک کمک بگیر. قیمت خودرو
حال می‌رسیم به قسمت شیرین ماجرا، یعنی مشخصات فنی ام وی ام ایکس 22 پرو! جایی‌که دیگر خبری از آن موتور تنفس طبیعی 1/5 لیتری و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک قدیمی نیست. درون سینه ایکس 22 پرو یک قلب کوچک سه سیلندر با حجم تقریبی یک لیتر و مجهز به توربوشارژر می‌تپد. مجموعه‌ای که با یک گیربکس CVT با قابلیت تعویض دستی 9 دنده مجازی جفت می‌شود؛ همان جعبه‌دنده‌ای که در مدل آریزو 6 و نسخه بهبودیافته آریزو 5 پرو نیز شاهدش هستیم. پس با این اوصاف نقص‌های فنی ایکس 22 اتومات قبلی را تا حد زیادی می‌توان به فراموشی سپرد.
ام وی ام X22 pro گیربکس CVT با قابلیت تعویض دستی 9 دنده مجازی
سیستم پیشرانشی ایکس 22 پرو در حالت بهینه 102 اسب‌بخار قدرت (اعلام رسمی مدیران‌خودرو -برخی منابع ارقام 98 و 107 را نیز بیان کرده‌اند) و 150 نیوتن‌متر گشتاور به تولید می‌رساند. ارقامی که اگر نسبت قدرت به وزن خودرو را محاسبه کنید چندان چشم‌گیر نیستند و باید به مرور زمان و در بوته آزمایش مصرف‌کنندگان با توجه به کیفیت بنزین داخلی سنجیده شوند.
هرچند حتی اگر ایکس 22 پرو با بیشینه توان خود در خدمت راننده باشد، بازهم نمی‌تواند مینی‌کراس چالاک و قدرتمندی لقب بگیرد. موضوعی که ازقضا شاید برای عمده مشتریان این خودرو اهمیت چندانی نداشته باشد.
بهترین کراس‌اوور‌های 400 الی 500 میلیونی بازار کدام‌ها هستند؟
بررسی فنی MVM X22 pro
به‌هر صورت باید پذیرفت ام وی ام ایکس 22 پرو خودرویی فراتر از یک هاچ‌بک و برخوردار از نمای کراس‌اوورها برای استفاده روزمره شهری است. جایی‌که بیش از شتاب اولیه و ثانویه، زور و کشش موتور و پایداری بی‌نقص در پیچ‌ها؛ فرمان برقی، ارگونومی بالای داشبورد، دکمه‌ها، ابزارک‌ها و صندلی‌ها، گیربکس اتوماتیک کم‌استهلاک با عملکرد نرم و یکنواخت، سیستم مولتی‌مدیای مدرن و آپشن‌های ریز و درشتی چون TPMS کاربرد دارند.
بر همین اساس باید گفت ایکس 22 پرو با تکیه بر چهره زیبا و مدرنی که در نمای جلو دارد، به‌علاوه داشبورد ارگونومیک خود می‌تواند طرح تکراری نمای عقب، فقدان آپشن‌هایی چون سیستم ورود بدون کلید و پشت‌آمپر دیجیتالی را پوشش بدهد.
بررسی کامل MVM X22 Pro محصول جدید مدیران خودرو
تجربه نشان داده محصول خوش‌چهره پرفروش است و ایکس 22 پرو بی‌تردید در رده مینی‌کراس‌های استایلیش بازار ایران، دست‌کم در نمای جلو قرار می‌گیرد. جایی‌که رقیب اصلی این خودرو یعنی جک اس3 ایستاده و در برابر تغییرات ظاهری دلچسب ایکس 22 پرو کمی قدیمی به نظر می‌رسد.
از دیگر سو رقیب خوش‌استایل دیگرِ این سگمنت، یعنی هایما اس 5 فعلا در بازار حضور ندارد و تا اطلاع ثانوی ماجرای رقابت در این رده به دوئل ایکس 22 پرو و جک اس 3 ختم خواهد شد. هرچند کرمان‌موتور نیز همواره ثابت کرده رقیب دست‌وپا بسته‌ای نیست و در بزنگاه‌ها برگ‌برنده خود را رو می‌کند.
ام وی ام ایکس 22 پرو رقیب خوش استایل هایما اس 5
راستش را بخواهید از همان لحظه اولی که پشت فرمان ایکس 22 پرو نشستیم، صندلی و آینه‌ها را تنظیم کردیم، ترمز را فشردیم و شستی دنده را به داخل هدایت کردیم تا سردنده را روی حالت درایو قرار دهیم، از خود می‌پرسیدیم: «آخر چرا در پیست؟» پرسش ما چندان هم بی‌راه نیست.
مثل آب خوردن ماشینت رو بفروش!


ام وی ام ایکس 22 پرو خودرویی نیست که برای مانورهای سنگین هیجانی ساخته شده باشد و حین ورود به قوس پیچ‌ها راننده را متقاعد کند عوضِ فشردن پدال ترمز، پای راستش را با تمام قدرت روی پدال گاز بفشارد.
اصلا چرا باید این‌چنین باشد؟ چری و مدیران خودرو نیز مدعی نیستند ام وی ام ایکس 22 پرو در پیست بدون بادی‌رول (Body Roll) و با بالاترین پایداری ممکن می‌تواند عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به‌نمایش بگذارد.
اما به نیکی می‌دانیم شرایط تست جاده‌ای و شهری این خودرو برای انبوه خبرنگاران در فاز نخست مهیا نیست و شاید همان‌گونه که ابتدا عرض کردیم به چالش کشیدن این مینی‌کراس در پیست آزادی پیش‌درآمد خوبی برای محک زدن توانایی‌های آن در خیابان‌های پرترافیک، بزرگراه‌های شلوغ، آزادراه‌های خلوت و جاده‌های کوهستانی و کویری باشد.
عملکرد خیره کننده‌ ام وی ام ایکس 22 پرو در پیست بدون بادی‌رول
مدیران‌خودرو برنامه دارد ام وی ام ایکس 22 پرو را برای انجام تست شهری نیز در اختیار رسانه‌های تخصصی حوزه خودرو قرار بدهد و آن‌جاست که کنکور اصلی برای این خودرو استارت می‌خورد. بله! رانندگی در پیست آزادی را باید کنکور آزمایشی ایکس 22 پرو به‌حساب آورد. آزمونی که البته در آن مردود نیز نشد و نمره قبولی را کسب کرد.
هرچند ما حین رانندگی در پیست نیز همواره نیازمندی‌های رانندگی در شهر را مدنظر داشتیم و از این حیث باید اعتراف کرد فنربندی ایکس 22 پرو نرمی مناسبی دارد که هم می‌تواند جاذب ضربات مسیر به سیستم تعلیق خودرو باشد و هم در پیچ‌ها اگر با سرعت منطقی برانید و فرمان را به‌صورت چکشی وارد قوس پیچ نکنید، تعادل خودرو را حفظ کند. سیستم پایداری آن نیز باتوجه به تیزی معمول فرمان‌های برقی، عملکرد قابل دفاعی در پیست از خود ارائه می‌دهد.
نتیجه تست‌درایو MVM X22 Pro
توقع شتاب اولیه خارق‌العاده از خودرویی در قامت یک مینی‌کراس شهری اکونومی کمی دور از انصاف است اما ایکس 22 در شتاب ثانویه و پس از ورود توربو به مدار نیز اندکی پایین‌تر از انتظار ما ظاهر شد. هرچند شتاب ثانویه نامحسوس از مشخصه‌های خودروهای مجهز به گیربکس CVT است.
ورود بیش از اندازه صدای موتور خودرو به کابین نیز از جمله مشکلاتی است که نشان می‌دهد مدیران‌خودرو باید در اسرع وقت و پیش از اعلام طرح‌های فروش و پیش‌فروش این خودرو آن را مرتفع کند.
به‌هرحال ام وی ام ایکس 22 پرو در پیست مثل یک نرم‌تن به زمین نمی‌چسبد و با یک اشاره به پدال گاز آسفالت را نمی‌خراشد. اگر سعی کنید تست گوزن را با این خودرو شبیه‌سازی کنید و برای برخاستن صدای جیغ از لاستیک‌های آن بکوشید، در عمل به خودرو فشار بی‌دلیل وارد آورده‌اید. زیرا به هیچ‌عنوان قرار نیست یک مینی‌کراس مانند یک کروکی اسپرت چسبندگی داشته باشد. حتی اگر کپچر، تیوولی، 2008 و مینی‌کراس‌های گران‌تر بازار را نیز در پیست به چالش‌های سنگین بکشید نتیجه فوق‌العاده‌ای نصیب‌تان نخواهد شد. اما درمجموع ایکس 22 پرو در زمینه پایداری کاملا ایمن و قابل اتکا است.
نظر نهایی درخصوص ایکس 22 پرو را باید پس از بارها رانندگی در ترافیک‌های سنگین و طولانی، حین نیاز به پارک سریع در فضاهای کوچک، زمان فیکس کردن صندلی کودک روی صندلی عقب و نظافت کابین، حین ترمزهای ناگهانی در بزرگراه‌های لغزنده طی روزهای بارانی و برفی، زمان استفاده از کولر در روزهای گرم تابستان، هنگام بهره‌گیری از امکانات سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید با صفحه نمایش 9 اینچی، حین شروع حرکت در سربالایی‌ها، زمان چرتکه انداختن برای محاسبه مصرف سوخت واقعی خودرو، پس از مشخص شدن میزان استهلاک سیستم توربوشارژر خودرو به مرور زمان و کارایی آپشن‌هایش اعلام کرد.
عملکرد خوب mvm x22 pro در شتاب ثانویه
پیشرانه سه سیلندر یک لیتری توربو ممکن است به مذاق عده‌ای خوش نیاید اما فراموش نکنیم که این پیشرانه می‌تواند در مسیرهای شهری مصرف سوخت پایین در حد یک خودرو با قدرت 50 اسب‌بخار و در مسیرهایی که راننده نیازمند دستیابی به سرعت‌های بالاتر است، توانایی حرکتی یک خودرو مجهز به موتور 1/6 تا 2 لیتری تنفس طبیعی را به ارمغان بیاورد و البته به همان اندازه نیز بنزین بسوزاند. پس چنین پیشرانه‌هایی آپشن مهندسی مصرف سوخت را در برابر راننده قرار می‌دهند.
شاید ایکس 22 پرو با عدم ارائه برخی آپشن‌های مرسوم و اعمال کمترین تغییرات در بخش جانبی و عقب خودرو پنج سال بعد از معرفی مدل نخست از نظر عده‌ای یک قدم به عقب برای عرضه‌کننده‌اش محسوب شود اما با قاطعیت می‌توان گفت مدیران‌خودرو با معرفی این مینی‌کراس مدل 2020 حداقل سه قدم محکم به جلو برداشته است.
جذابیت غیر قابل انکار نمای جلو، ارتقاء ارگونومی خودرو و طرح داشبورد، به‌علاوه استفاده از یک پیشرانه کم‌حجم توربو را می‌توان این سه گام مهم و موثر دانست.
بهترین خودروهای 500-700 تومان از نظر مشخصات فنی و پیشرانه را بشناسید!
نمای جلو و ارتقاء ارگونومی mvm x22 pro
تردیدی نداشته باشید این تست‌درایو پاییزی در پیست آزادی علاوه بر ساختن یک روز به‌یادماندنی برای تیم فنی همراه مکانیک، عزم ما را بیش از گذشته برای به‌چالش کشیدن توانمندی‌های شهری ام وی ام ایکس 22 پرو به‌عنوان خودرویی قابل اعتنا در بازار امروز ایران جزم کرد. پس مطمئن باشید در اسرع وقت حاصل تست چندروزه این خودرو و پس از گذشت دست‌کم یک‌سال از ورود آن به بازار، تست درازمدتش را تقدیم حضورتان می‌کنیم.
اگر قصد خرید این خودرو را دارید شک‌ نکنید می‌توانید از جنبه‌های مختلف روی همراه مکانیک حساب باز کنید. از ارائه به‌روزترین مقالات تست فنی و شهری خودرو گرفته تا مشاوره خرید، کارشناسی خودرو و حتی یافتن ماشین مورد نظر شما؛ ما کنارتان هستیم.
در مورد قیمت ام وی ام ایکس 22 پرو باید بگوییم هنوز رقم دقیقی از سوی مجموعه مدیران‌خودرو به‌عنوان قیمت نهایی این خودرو اعلام نشده است. اما طی گفت‌وگویی که در پایان مراسم تست‌درایو ام وی ام ایکس 22 پرو با بابک صدرایی، مدیر بازاریابی شرکت مدیران‌خودرو داشتیم، مشخص شد قیمت ام وی ام x22 در محدوده 500 میلیون تومان خواهد بود و این خودرو طی ماه آینده (آذر 1400) راهی بازار می‌شود.
پس می‌توان گفت Mvm x22 پرو قیمت‌گذاری نسبتا منصفانه‌ای را باتوجه به بهای نسخه‌های صفرکیلومتر مدل پیشین تجربه خواهد کرد. اما باید بنشینیم و ببینیم آینده چه سرنوشتی برای این تازه‌وارد کوچک با آرزوهای بزرگ رقم می‌زند.
بیشتر بخوانید

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد رای: 5
اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

جلوشو دوست دارم، عقب و کنارش قدیمیه، فرمون و دنده اش هم قشنگه. ولی نمی‌دونم فنیش چجوری در میاد از آب.
خوشکله جلوش، رخ باحالی داره اما گرونه! لامصب دیگه زورمون به ماشین صفر نمی‌رسه
این مثلاً الان شاسی محسوب میشه؟ من مزدا۳ دارم، واقعا بفروشمش با پولش اینو میدان بم؟
شرایط فروششو هم بگین. بایو اسم بنویسیم؟
سلام شایسته جان
هنوز اعلام نشده. انتهای مطلب نوشتیم تا یک ماه آینده اعلام می‌کنن و ما هم به سرعت خبررسانی می‌کنیم.
اخبار خودرو
معرفی خودرو
نکات خرید و فروش خودرو
خدمات ما

source

توسط autokhabari