انتظار می‌رود شرکت باجاج اتو نسل جدید پولسار ۱۵۰ و ۲۰۰ را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند. این موتورسیکلت بر اساس پلتفرم جدیدی شکل می‌گیرند که قبلاً در F250 و N250 بکار رفته‌اند.

راجیو باجاج مدیر این شرکت در ماه آگوست اعلام کرده بود زمانی که پولسارهای ۲۵۰ سی‌سی جدیدی معرفی شد مدل‌های کوچک‌تر هم طی یک سال آینده عرضه خواهند شد. او گفته بود در آینده نزدیک شاهد بزرگ‌ترین تغییر در سبد محصولات این شرکت خواهیم بود.
این مدیر ارشد اخیراً و در زمان عرضه پولسارهای ۲۵۰ سی‌سی گفته بود نسل جدید مدل‌های ۱۵۰ یا ۲۰۰ سی‌سی در حال توسعه هستند.

به همین خاطر با اطمینان بالا می‌توان گفت باجاج نسل بعدی پولسار ۱۵۰ و پولسار ۲۰۰ را در سال آینده معرفی خواهد کرد.
باجاج اخیراً سبد محصولات پولسار خود را در مدل‌های ۱۲۵، ۱۵۰، ۱۸۰، ۲۲۰F، NS125، NS160، NS200، RS200، F250 و N250 عرضه می‌کند.

هنوز مشخص نیست که مدل‌های پولسار ۱۸۰ و ۲۲۰F هم در آینده عرضه خواهند شد یا خیر اما به نظر می‌رسد شانس زنده ماندن این مدل‌ها بالا نیست. البته پولسار ۱۲۵ همچنان در دسترس خواهد بود زیرا تقاضای مطلوبی برای آن وجود دارد.
انتظار می‌رود باجاج پولسار ۱۵۰ جدید استایل مشابهی با N250 نیکد داشته باشد و طراحی پولسار ۲۰۰ جدید هم مشابه F250 باشد.

این مدل‌های نسبتاً کوچک از پشت آمپرهای جدید و پیشرانه‌های ارتقا یافته سود خواهند برد. از آنجایی که باجاج از برند دومینار برای محصولاتی با حجم پیشرانه ۳۰۰ سی‌سی و بالاتر استفاده می‌کند بنابراین سری محصولات پولسار حداقل در مقطع کنونی حداکثر حجم ۲۵۰ سی‌سی خواهند داشت.
میثم
عجب پیشرفتی
اونم بی هیچ ادعایی، تو بوق و کرنا نمی‌کنن
دو عکس آخر خودش گویای سطح پیشرفت صنعت موتور‌سیکلت‌ هند است
میثم
و البته لازم به تاکیده که سطح سایت چند روزه به دلیل تنوع مقالات واقعا بهبود پیدا کرده.
بخصوص بعد از ورود آقای اسلامی این مورد خیلی محسوسه.
سپاس از تمام عوامل
عاشق پدال
انفیلد.
موتورهاشو دیددم. خیلی لاکچرین. سخت جون. و ارزون. در واقع کیفیتشون شاید به بی ام و نرسه اما کیفیتشون بالاست.
قیمتشونم نصفه
نوید محمد
کجا دیدی؟
NAVID۰۰۹۸
موتورباز نیستم اما موتورسواری را دوست دارم و سال‌هاست که تجربه‌ی موتورهای مختلفی را داشتم و دارم !
موتورهای هندی به شدت کاربردی هستند و به شدت کم‌استهلاک یا عملاً بدون هیچ استهلاکی مثل ساعت کار میکنند حتی اگر به خدماتشون هم نرسید ، مثل یاماها۱۰۰ یا ایژ قدیمی‌ها که مطمئناً برخی از شما دوستان میشناسید !
برای کسانی که میخواهند زیاد با موتور رفت‌و‌آمد کنند تا به کار و زندگیشون راحت‌تر برسند و ترافیک را پشت سر بگذارند ، به شدت موتورهای باجاج ۱۵۰ و ۱۸۰dts را پیشنهاد میکنم که درسته ظاهر مدرنی ندارند اما به شدت کار راه بنداز هستند و کنترل راحتی هم در رانندگی با ترمز خوب دارند که به تمام موتورهای مضخرف بیکلاژ با اون قاب‌های گران و شکننده میچربند !
به نظر من تو هر خونه‌ای باید یه موتور سیکلت باشه و چه بهتر از کم خرج‌ترینش باشه که راحت میشه تا ۲۰ سال از آن موتور استفاده کرد و حتی بیشتر بدون کلافگی در خرابی و پیدا کردن قطعه !
البته موتور سیکلت ktm مدل دوک ۲۰۰ که اتریشی هم هست و در ایران تماماً منتاژ میشه اما به شدت موتور معرکه‌ایه در تمام زَوایا ( اما خدا نکنه تصادف کنید باهاش که قطعاتش در حد خودروهای bmw گرونه اما همه چیزش هست و پیدا میشه و البته بازار خرید و فروش خوبی هم داره و باید نسبت به خدمات تعویض روغن و فیلتر آن حساس باشید که البته ارزشش را داره ).
البته تا میتوانید هم از مدل‌های بیکلاژ دوری کنید که تا وقتی نو هستند خوبه اما خدا نکنه یه مدت از استفادتون بگذره و تو خرج بیوفته یا یه زمین کوچیک بخورید یا تصادف کوچیک بکنید که بیچاره میکنه آدم را چه تایوانی باشه چه ژاپنی چه چینی و … همشون به درد خرید از نونوایی میخورند و بس !
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari