کافه ریسر لیفان جدیدترین عضو از خانواده موتورسیکلت های این شرکت است.
لیفان، موتورسیکلت ساز بزرگ چینی، به تازگی مدل های جدید به سبد محصولات خود اضافه کرده است؛ محصولاتی که بیش تر در بازار چین عرضه می شوند، اما احتمال عرضه آن ها در دیگر کشورهای آسیایی و اروپا هم وجود دارد. جای تعجب ندارد که موتورسیکلت های ساخت چین معمولاً در بین افراد مبتدی و کسانی که به دنبال جایگزینی برای برندهای گران قیمت می گردند، گزینه هایی محبوب به شمار می روند. آخرین دست پرورده لیفان برای بازار موتورسیکلت، یک کافه ریسر خوش استایل است. کافه ریسر لیفان با نام KPM150 Cafe شناخته می شود و استایل رترو آن، کاملاً با الگوبرداری از موتورسیکلت BMW R nine-T Racer طراحی شده است.
همان طور که از ظاهر موتورسیکلت مشخص است، کافه ریسر لیفان با سر بزرگ و دم بریده شده خود نمایی می کند. همچون بیش تر موتورهای چینی هم‌رده،  KPM150 Cafeبا قیمت پایه ۱۳,۱۸۰ یوآن (تقریباً ۲,۰۶۰ دلار) در نسخه مجهز به ترمز ABS وارد بازار می شود. از نگاه عملکردی، لیفان KPM150 به پیشرانه ۱۵۰ سی سی تک سیلندر آب خنک مجهز شده که در حدود ۱۸ اسب بخار نیرو تولید می کند. این توان، کافه ریسر لیفان را از نظر عملکردی در رده موتورهایی چون یاماها XSR155 و هوندا CB150R قرار می دهد.
موتورسیکلت هایی که هر دو از محبوب ترین های سبک نئو رترو در جنوب آسیا هستند. KPM150 Cafe جدا از این که یک کافه ریسر شیک است، در خیابان هم توجه همه را به خود جلب می کند. پیشرانه سبک وزن ساخت لیفان برای کاربری های روزمره نیز مناسب به نظر می رسد، در حالی که، کاربری اصلی آن سفرهای کوتاه برون شهری است.
تا جایی که بحث ویژگی های فنی و ظاهری باشد، لیفان، KPM150 Cafe را عالی طراحی کرده است. کافه ریسر لیفان یک همسفر جذاب برای علاقه‌مندان به سفر با موتورسیکلت خواهد بود. همان طور که انتظار می رفت، چراغ های LED در جلو و عقب، صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی و درگاه شارژ USB به طور استاندارد در کافه ریسر لیفان به چشم می خورند. روکش صندلی هم برای زمان هایی که بخواهید دو ترک از موتور استفاده کنید، به صورت متحرک طراحی شده است.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: راید اپارت
کافه ریسر لیفان با نام KPM150 Cafe شناخته می شود و استایل رترو آن، کاملاً با الگوبرداری از موتورسیکلت BMW R nine-T Racer طراحی شده است.
همچون بیش تر موتورهای چینی هم‌رده،  KPM150 Cafeبا قیمت پایه ۱۳,۱۸۰ یوآن (تقریباً ۲,۰۶۰ دلار) در نسخه مجهز به ترمز ABS وارد بازار می شود.
از نگاه عملکردی، لیفان KPM150 به پیشرانه ۱۵۰ سی سی تک سیلندر آب خنک مجهز شده است که در حدود ۱۸ اسب بخار نیرو تولید می کند. این توان، کافه ریسر لیفان را از نظر عملکردی در رده موتورهایی چون یاماها XSR155 و هوندا CB150R قرار می دهد.







تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari