سیستم هوشمند قیمت گذاری ایساکو باعث شده است طی سال های اخیر، علاوه بر بالا رفتن کیفیت تولید و حفظ حقوق مصرف کنندگان، پای افراد سودجو از بازار قطعات کوتاه تر شده است و مصرف کنندگان بتوانند با روش های متنوع از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار شوند.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، طی سال های اخیر تحریم و شرایط اقتصادی، گرانی نهاده های تولید و افزایش نرخ از یک سو باعث بالا رفتن قیمت قطعات شده است و از دیگر سو، موجب ورود افراد سودجو با قطعات تقلبی بی کیفیت به بازار شده است. در همین رابطه مدیر توسعه و فروش ایساکو می گوید:
«ایساکو به دلیل این‌که از اقشار مختلف سطح جامعه حمایت‌های لازم را داشته است و بتواند همچنان زنجیره وفاداری را بین دارندگان محصولات ایران خودرو و شرکت مادر، به‌عنوان تنها متولی خدمات پس از فروش حفظ کند. در حوزه اصلاح قیمت‌های جاری در قطعات OEM بررسی‌هایی انجام داده و سیستم قیمت‌گذاری هوشمند را راه‌اندازی کرده است.»
مهدی برازجانی نژاد می افزاید: «این سیستم هوشمند آخرین اطلاعات بازار را به صورت دقیق و لحظه‌ای رصد می کند تا با توجه به گستردگی بازار مصرف محصولات ایساکو اجحافی صورت نگیرد.»
وی ادامه داد: «در واقع، با این سیستم هم منافع شرکت در نظر گرفته می شود و هم ارزان فروشی و گران فروشی صورت نخواهد گرفت.»
مدیر توسعه فروش و صادرات ایساکو با اشاره به برنامه دیگر شرکت از گروه قطعات جدید ایساکو می گوید: «کار دیگر ایساکو
تعریف قطعات OES یا قطعات اقتصادی است. شاخصه این قطعات، بسته‌بندی سفیدرنگ آن است.»
برازجانی ادامه می دهد: «بعد از حدود چهار دهه فعالیت در حوزه خدمات پس از فروش، ایساکو به این نتیجه رسید که به هر حال با تعریف یک بسته‌بندی جدید می‌تواند برندسازی را در سطح کشور داشته باشد و به ذائقه‌های مختلف پاسخ دهد. در واقع، با توجه به بررسی‌های میدانی صورت گرفته، این گروه جدید علاوه بر رضایت با استقبال خوبی همراه شده است.»
این مقام مسئول در ایساکو می افزاید: «در حال حاضر، ۳۶۰ قلم قطعه از اقلام ضروری مثل لنت، تیغه برف‌پاک‌کن، برخی از تسمه‌ها و آن قطعاتی که استاندارد اجباری هستند، در این گروه توزیع می شوند که به زودی محدوده این قطعات بیش تر نیز خواهند شد.»
برازجانی با اشاره به این که این موارد بخشی از اقدامات ایساکو جهت ارائه هر چه بهتر خدمات است تأکید می کند محصول دیگری که تعریف شده، بحث ایساکو کارت است. در حال حاضر، شاید مردم با توجه به شرایط اقتصادی در بحث هزینه کردن برای خودرو با مشکل مواجه باشند. به همین دلیل، برای ایجاد امکان جدید محصولی را تحت عنوان ایساکو کارت تعریف کرده ایم. دارندگان این کارت می توانند قطعات مورد نیاز خودرو را به صورت اعتباری با یک کارمزد حداقلی تا سقف ۶ ماه دریافت کنند. اعتبارسنجی هم توسط بانک رسالت انجام می شود.»
وی می افزاید: «این کارت علاوه بر بحث اعتبار به اقشار مختلف جامعه، تخفیف دیگری دارد که مختص رانندگان تاکسی، تعمیرکاران و یدکی فروشان است. در واقع، این محصول تاکنون در ایران بی سابقه بوده و مختص ایساکوست؛ یعنی کارت خرید اعتباری بدون بهره و کارمزد، با اقساط ۶ ماه، سه ماه تنفس از ۳ تا ۳۰ میلیون تومان.»
مدیر توسعه بازار و فروش ایساکو در ادامه درباره حضور ایساکو در بازارهای خارجی تصریح می کند: «حضور ایساکو در بازارهای صادراتی، تابع حضور ایران خودرو در آن کشورهاست. اگر شرکت ایران خودرو محصولی را صادر کند، وظیفه‌ ارائه خدمات پس از فروش در آن مناطق با ایساکوست.»
برازجانی می گوید: «در حال حاضر، احیای بازار عمان را در برنامه‌ داریم و بعضی از خودروهای مشترک در کشور ترکیه را هدف قرار داده ایم و بحث توسعه بازار را در کشور ترکیه داریم. در کشور سنگال، الجزایر و تونس نیز بحث توسعه بازارهای تجاری‌ را در دستور کار داریم. همچنین برنامه صادرات یک‌میلیون دلاری قطعات OES را هدف گذاری کرده ایم. البته عدد خیلی بزرگی نیست، اما این برای شروع کار است.»
علی طجوزی
عکاس: علیرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار







تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari