مرسدس بنز EQS محصولی واقعاً برجسته است. البته این خاص بودن نه به خاطر ظاهر بلکه به خاطر تکنولوژی‌ای است که زیر پوست خود پنهان نموده و یکی از دلایل آن استفاده از بزرگ‌ترین باتری موجود در بین تمامی خودروهای الکتریکی تولیدی می‌باشد. این خودرو بسته به تریم انتخابی از قدرت بالایی هم بهره مند می‌شود اما آیا این قدرت زیاد برای شکست دادن پادشاه لوکس‌های مرسدس کافی خواهد بود؟ بیایید نگاهی به این موضوع داشته باشید.
Mercedes EQS Meets S-Class
کار واو در جدیدترین ویدئوی خود مسابقه درگ مورد انتظار بین مرسدس EQS و S کلاس را برگزار کرده است. البته مجری این برنامه قوی‌ترین نسخه از دو خودرو را انتخاب نکرده ولی از طرفی ما شانس تماشای رقابت نسخه‌های نسبتاً ارزان‌قیمت این دو خودرو را داشته‌ایم.

EQS موردبحث از یک پیشرانه با قدرت ۳۳۰ اسب بخار و گشتاور ۵۷۰ نیوتون متر سود برده و این نیرو را به چرخ های عقب می‌فرستد. چنین قدرتی حتی برای سدانی لوکس و بزرگ کفایت کرده و ذکر این نکته هم مهم است که با خودرویی حدود ۲.۵ تنی روبرو هستیم.

S کلاس هم به پیشرانه ۳ لیتری توربوی بنزینی با سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی مجهز بوده و قدرت ترکیبی ۴۳۵ اسبی و گشتاور ۵۲۰ نیوتون متری دارد. این پیشرانه با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. وزن این سدان لوکس هم به ۲۰۶۵ کیلوگرم می‌رسد. نکته جالب اینکه بین این دو مدل ویژه، EQS ارزان‌تر است.

خب حالا که با آمار و ارقام آشنا شدید آیا می‌توانید حدس بزنید کدام خودرو سریع‌تر به خط پایان خواهد رسید؟ خب شاید با نگاه به ارقام بتوانید برنده نهایی را پیش‌بینی کنید اما نتایج به دست آمده کمی متفاوت هستند. تست ترمز این دو خودرو را هم حتماً تماشا کنید که حاوی نکات جالبی است!
پویان
خوبه. ولی چینی ها دارن در برقی ها خوب پیش، میرن.
ویتنام هم همینطور
GT
دستکاری لایک و دیسلایک ها خوش میگذره؟ 🙂
با لایک فیک حقیقت تغییر نمیکنه
GT
با ۵تا دیسلایک فیک هم حقیقت تغییر نمیکنه🙂
ارین صاحب جمعی
دیگه این دنیا بدرد نمیخوره یک روزی مشکل مون این بود که کادیلاک ct5 برداریم یا بیمر m5 یا دوج چلنجر برداریم یا دوج هلکت یا پورشه ۹۱۱ برداریم یا مرسدس sl آلان دیگه‌ جوری شده که فقط دو سال دیگه هلکت و چلنجر زندن و بعدش میرن همیشه فکر میکردم برقی ها برمیگردن تو موزه نگو حالا یادگاری های صنعت خودرو دارن میرن تو موزه قبلا دعوا سر آلمان و امریکا بود که کی صداش بیشتره کی درگ و میبره یا بین ژاپن و آمریکا کدوم محکم تره الان شده مقایسه چین و ویتنام انقدر دنیا مزخرف شده که دیگه کلاشینکوف داره ماشین میزنه و یواز روسی تو بازار آمریکا با استقبال عالی مواجه شده
ارین صاحب جمعی
دیگه با برقی شدن ماشینا کشورهای ضعیف تو تولید ماشین احتراقی و کلا تو تولید ماشین خیلی قوی میشن من بنظرم از همین الان به خودروسازی جهان تسلیت بگیم بابت اینکه حتی به دوج ها هم رحم نکردی و میخوای اونارو رو هم برقی کنی خدای من من که طاقت دیدن دوج برقی ندارم اصلا اون دوج نیست زهرماره من دوج و فقط با صدای زمین لرزه های وحشتناک شیطان میشناسم فقط میتونم بگم این جناب ماسک را ۵ دقیقه در اختیار بنده بزارید .😊😁😁😁😁😁😁😁😁
ALIREZA
هیچکدام لوسید ایر دریم ادیشن تمام
ارین صاحب جمعی
داداش علیرضا اگه قرار باشه آدم با یک برند جدید و نامعتبر اصالت و کیفیتو در نظر نگیره پس همه بریم ریویان بخریم چون از فورد بهتره پس اگه اینجوریه شما عکس فوردو بردار چون ریویان بهتره بنز هیچ وقت نمیذاره رقیباش ازش بهتر باشن همونطور که امروز eqxx را معرفی کرد لوسیدم که هنوز نیومده گفته باتری نداریم
ALIREZA
دوست عزیزن ریویان رو صرف بهتر بودن نسبت به برندی خاص انتخاب نکردم ، ریویان یه برند تازه وارده و بااین مشخصات قابل احترام ، وجود این تازه کارا نشون دهنده ی اینه که قواعد بازی در حال تغییره و آینده ی خودروسازی به شدت جذاب
ارین صاحب جمعی
فکر کنم این دفعه به جای عکس شیطان و ببر که میذاشتن روی دوج چلنجر و هلکت عکس اهو بزارن تو دشتهای آمریکا به همراه گل و بوته و چشمه های روان بخاطر الکتریکی شدنش . بای بای دوج شیطان تا ابد در دل ما میمانی حتی اگر بری. خداحافظ شیطان و ببر و سلام به آهوی طبیعت .😆😅😅😅😅
ALIREZA
اتفاقا آهو و دشت خیلی هم خوبه ، در ضمن شیطان هم لعین شدس🤣🤣🤣🤣🤣
Delporto_b
سلام‌عرض شد. دوستانی که تو هر جمله حرفه اصالت میزنن و درست هم‌میگن دیگه دنیا داره تغییر میکنه و اصالت تو زمینهماشین کلا تغییر میکنه. همه چه با اصالت چه بی اصالت از چنتا کمپانی محدودباطری میخرن. با اصالت پلت فرم میسازه و بی اصالت سر کیسه شل میکنه و پلتفرمو ازش میخره. با اصالت صندلی دیزاین میکنه بی اصالت به یه شرکت چینی میگه یه چیز تو همین مایه ها با چرم بهتر بساز. خب چند سال اولی اون همسایه که ۱۰۰ هزار اشلو داده با اصالت با یه حس غرور کنار همسایه با ماشین بی اصالتش میگذره. تا اون روزی که با دعوتیا اتفاقی سوار ماشین بی اصالت میشه ومیبینه تفاوت زیادی نیس جز اینکه بی اصالت ۴۰ هزارتا کمتر اب خورده.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari