بعد از ظهر امروز شرکت کرمان موتور مراسم تحویل جک S5 فیس لیفت را در هتل اسپیناس تهران برگزار کرد و این کراس اوور ارتقا یافته را در اختیار مشتریان خود قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در این مراسم که با حضور نمایندگی های برتر کرمان موتور، مدیران ارشد این شرکت و مدیران ارشد گروه صنایع خودروسازی کرمان برگزار گردید، به صورت نمادین چهار دستگاه جک S5 فیس لیفت به مشتریان تحویل داده شد. به گفته مدیران کرمان موتور فرایند تحویل جک S5 فیس لیفت سرعت گرفته است و بزودی تعهدات مربوط به این کراس اوور صفر می شود.
جک S5 فیس لیفت قرار است در روزهای آتی به صورت گسترده وارد جاده های کشور شود و کرمان موتور این خودرو را جایگزین نسخه قبلی کند. S5 فیس لیفت به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر با فناوری پاشش سوخت مستقیم مجهز است که ۱۶۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر تولید می کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه از دور ۱۵۰۰RPM در دسترس است و هماهنگی جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه S5 با قوای محرکه نسخه فیس لیفت نیز سبب شده تا شتاب اولیه بهتری در این خودرو نسبت به گذشته شاهد باشیم و از سویی تأخیر تعویض دنده به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده باشد.
فرمان کمکی برقی، ۴ کیسه هوا، سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی مشکی و قهوه ای، صندلی برقی راننده با حافظه، گرم کن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه مدیریت سرعت در سراشیبی، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، استارت دکمه ای، کروز کنترل، آینه های تاشو برقی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی و… از جمله ویژگی های جک S5 فیس لیفت است.
پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار
اگر امکانات بیشتری مثل اتوهلد ، شارژر بی سیم ، پاور ویندوز ، صندوق پران با سنسور پا ، رادار خطی و رادار اعلام تصادف هم به آن اضافه میشد خیلی بهتر بود . البته بهبود کیفیت متریال داشبورد و رودری ها و افزدون پنجره تهویه برای سرنشینان عقب نیز میتوانست تغییر مثبتی باشه . تقویت سیستم تعلیق و افزودن امکان ۴WD به این خودرو میتوانست آن را رده بهترین خودرو مونتاژ داخل قرار دهد .







در قسمت هشتم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی کراس اوور KMC K7 کرمان موتور رفته ایم. همچنین در بخش تست موتورسیکلت ها، بررسی اسکوتر هیبریدی یاماها گرندفیلانو را انجام داده ایم و در آیتم خودروچی نیز، تویوتا یاریس و هیوندای i20 مونتاژ آپشنال را با هم مقایسه نموده ایم.
تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]
اگر امکانات بیشتری مثل اتوهلد ، شارژر بی سیم ، پاور ویندوز ، صندوق پران با سنسور پا ، رادار خطی و رادار اعلام تصادف هم به آن اضافه میشد خیلی بهتر بود . البته بهبود کیفیت متریال داشبورد و رودری ها و افزدون پنجره تهویه برای سرنشینان عقب نیز میتوانست تغییر مثبتی باشه . تقویت سیستم تعلیق و افزودن امکان ۴WD به این خودرو میتوانست آن را رده بهترین خودرو مونتاژ داخل قرار دهد .






source

توسط autokhabari