زمانی که به دنبال خرید یک خودروی سواری یا شاسی‌بلند صفرکیلومتر با قیمت زیر ۲۵ هزار دلار هستید احتمالاً تریم های ساده‌تر سدان ها و هاچبک های کامپکت یا شاسی بلندهای ساب کامپکت و کامپکت را مدنظر قرار خواهید داد. این لیست روی چنین خودروهایی به علاوه وانت‌های جدید و کامپکت تمرکز داشته اما اگر می‌خواهد از پول پرداختی نهایت استفاده را ببرید به راحتی می‌توانند تریم های مجهزتر را نیز در نظر بگیرید.
در نظر داشته باشد که ما خودروهایی را انتخاب کرده‌ایم که با اضافه شدن هزینه‌های تحویل الزامی، قیمت پایه زیر ۲۵ هزار دلار دارند. همیشه به قیمت پیشنهادی فروشنده یا همان MSRP اشاره می‌شود که این امر باعث ارزان‌تر جلوه کردن خودرو خواهد شد اما هزینه‌های تحویل را نیز باید در نظر گرفت. ما همچنین سطح تجهیزات و تریم خودروی موردنظر را نیز در نظر گرفته‌ایم.
نقاط قوت: کابین جذاب و خوش‌ساخت، دینامیک سواری تیز، پیشرانه‌های عالی، فضای زیاد، بدنه سدان و هاچبک
نقطه‌ضعف: سیستم اطلاعات سرگرمی سیویک به اندازه هیوندای خوب نیست
سیویک برای سال ۲۰۲۲ کاملاً بازطراحی شده و همه نقاط قوت نسل پیشین همچون فضای کابین زیاد، دینامیک سواری تیز، تکنولوژی مدرن و آرامش کلی را به ارث برده است. سیویک خودرویی فوق‌العاده بوده و نکته عالی اینکه با قیمت زیر ۲۵ هزار دلار هم هنوز خودرویی فوق‌العاده باقی می‌ماند. خودرویی که در تصویر می‌بینید از تریم اسپورت بوده و بهای پایه ۲۴۰۹۵ دلاری دارد. این خودرو از ظاهری جذاب و تجهیزات مناسب سود برده و اگرچه قیمت مدل اسپورت هاچبک از بالای ۲۵ هزار دلار شروع می‌شود اما آن‌هم گزینه‌ای مناسب است. هر دو مدل سیویک در تریم پایه LX نیز عرضه می‌شوند. شاید ما این لیست را بر اساس حروف الفبا مرتب کرده باشیم اما احتمالاً جست‌وجو در این بازه قیمتی را در هر صورت با سیویک شروع می‌کردیم.
نقاط قوت: قوای محرکه هیبریدی، تجهیزات بسیار خوب برای قیمت زیر ۲۵ هزار دلار، تکنولوژی عالی، استایل برجسته
نقاط ضعف: استایلی برجسته که شاید باب میل همه نباشد، سواری آن به خوبی سیویک یا مزدا ۳ نیست
اگر می‌خواهید با پولی که می‌پردازید حداکثر تجهیزات را به دست آورید هیوندای الانترا همیشه انتخاب خوبی بوده است؛ و این به خاطر لیست تجهیزات زیاد یا پوشش گارانتی نیست چراکه الانترا علاوه بر این‌ها دارای استایل برجسته و کابین مدرنی است که ثابت می‌کند شما مجبور نیستید مبلغ زیادی را برای خرید چنین محصولاتی پرداخت کنید. بله سواری الانترا به خوبی برخی رقبا نیست اما به عنوان یک خودروی روزمره ارتباط بیشتری با راننده در مقایسه با کرولا یا سنترا ایجاد می‌کند. همچنین مدل الانترا N Line هم وجود دارد که کمی اسپورت تر بوده و قیمت مناسبی دارد اما انتخاب نهایی ما الانترا هیبرید است که مصرف سوخت فوق‌العاده‌ای داشته و ارزان‌تر از پریوس یا هوندا اینسایت است.
نقاط قوت: کابین باکیفیت و شیک، استایل زیبا، سواری هیجان‌انگیز، دو نوع بدنه
نقاط ضعف: فضای تنگ عقب، دید عقب محدود مدل هاچبک، برخی افراد شاید نبود صفحه لمسی را دوست نداشته باشند
مزدا ۳ شاید بهترین مدرک بر این باشد که شما مجبور نیستید با پرداخت ۲۵ هزار دلار یک خودروی اکونومی را انتخاب کنید. حتی در این بازه قیمتی هم کابین مزدا ۳ می‌تواند به عنوان یک خودروی لوکس پایه تلقی شود زیرا از طراحی جذاب و مینیمالیستی، دکمه‌های باکیفیت و چرم مصنوعی روی صندلی‌ها، داشبورد و درب‌ها سود می‌برد. سواری مزدا ۳ نیز مشابه برخی محصولات لوکس بوده و فرمان، پدال گاز و گیربکس فورا به دستورات راننده پاسخ می‌دهند و حتی شاید بتواند آن را پورشه‌ی فقرا دانست. مزدا ۳ همچنین به‌صورت سدان با فضای بار سورپرایز کننده و هاچبک عرضه می‌شود که از نظر استایل واقعاً زیباست. مزدا ۳ صرف‌نظر از قیمت خود خودرویی فوق‌العاده است.
نقاط قوت: سواری هیجان‌انگیز به عنوان یک شاسی‌بلند ساب کامپکت، استایل و کابین شیک، تکنولوژی جدید با کاربری راحت
نقاط ضعف: صندلی عقب و فضای بار کوچک حتی در چنین کلاس خودرویی
کنا همچنان ثابت می‌کند شاسی بلندهای ساب کامپکت هم می‌توانند سواری هیجان‌انگیزی داشته باشند. این خودرو قطعاً جادارترین گزینه کلاس خود نیست اما از هندلینگ تیز، استایل متمایز و کابینی جذاب با کاربری راحت و دوستانه سود می‌برد. به خاطر قیمت مدنظر ما باید مدل قوی ۱۷۵ اسب بخاری توربو و نسخه الکتریکی را نادیده می‌گرفتیم اما همین مدل نیز از پیشرانه خوب و شتاب گیری بهتر از حد متوسط برخوردار است. ما چندین نسخه از کنا را تست کرده و از سواری هیجان‌انگیز آن سورپرایز شده‌ایم.
نقاط قوت: فضای کابین مناسب و تجهیزات زیاد به نسبت قیمت پرداختی، استایل منحصربه‌فرد
نقاط ضعف: عدم وجود سیستم چهار چرخ محرک
کیا سول قطعاً به عنوان یک شاسی‌بلند کوچک توسعه نیافته و واژه کراس اوور برای آن بهتر خواهد بود. هنوز هم خودرویی که زندگی اولیه خود را به عنوان یک هاچبک قدبلند و عجیب شروع کرده در سومین نسلش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. سول کابینی جادار، سواری پذیرفتنی و تجهیزات بیشتری نسبت به رقبا دارد. ما همچنین فکر می‌کنیم این خودرو بسیار جذاب بوده و همه این موارد باعث شده‌اند جوایز متنوعی را در کلاس خود کسب کند. تنها نقطه‌ضعف این خودرو را می‌توان نبود گزینه چهار چرخ محرک دانست.
نقاط قوت: فضای کابین سورپرایز کننده، تکنولوژی با کاربری راحت، جزئیات طراحی متمایز
نقاط ضعف: برخی قطعات ارزان در کابین
همانند اکثر گزینه‌های این لیست، سلتوس خودروی سورپرایز کننده‌ای بوده و ثابت می‌کند برای به دست آوردن عملکرد و زیبایی نیازی به هزینه زیاد نیست. قیمت و ابعاد خارجی این خودرو بین کلاس شاسی بلندهای ساب کامپکت و کامپکت قرار می‌گیرد و درعین‌حال فضای کابین آن بیشتر از حد انتظار بوده و از جزئیات طراحی ویژه‌ای در بخش داخلی استفاده شده است. ما به‌طور ویژه از تریم آبی داشبورد و پوشش خاکستری موجود در تریم سلتوس S خوشمان می‌آید. اساساً این خودرو ارزش بیشتری نسبت به آنچه پرداخت می‌کنید دارد. در نظر داشته باشید که با این قیمت باید مدل پایه LX را بخرید که به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. البته مدل سلتوس S نیز برای راحتی بیشتر به‌صورت دیفرانسیل جلو در دسترس بوده و از تجهیزات رفاهی بیشتر استفاده می‌کند. اضافه شدن سیستم چهار چرخ محرک به سلتوس S قیمتش را به کمی بالای ۲۵ هزار دلار می‌رساند.
نقاط قوت: کابین لوکس، بهترین دینامیک سواری در کلاس خود
نقاط ضعف: فضای کابین کم، قوس‌های چرخ پلاستیکی
این خودرو نیز همانند سلتوس بین شاسی بلندهای ساب کامپکت و کامپکت قرار می‌گیرد. CX-30 همچنین قدرت خوبی نسبت به سایر رقبا داشته و از سواری هیجان‌انگیز و لوکسی سود می‌برد. اگرچه تریم های فول تر این خودرو را می‌توان جایگزینی قابل‌تأمل برای محصولات BMW و آئودی دانست اما تریم پایه نمی‌تواند چنین ادعایی داشته باشد. با این وجود شما هنوز هم شاهد طراحی مدرن کابین و تریم چرم مصنوعی و متریال باکیفیت خواهید بود. ما به‌طور ویژه فرمان اسپورت و دکمه‌های باکیفیت این خودرو را دوست داریم. ذکر این نکته مهم است که CX-30 از نظر مکانیکی با مزدا ۳ اشتراکات زیادی داشته و شما می‌توانید سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهید.
نقاط قوت: فضای کابین و تجهیزات زیاد در این کلاس، نسخه فول با قیمت زیر ۲۵ هزار دلار، بهترین مصرف سوخت در این کلاس، تکنولوژی ایمنی مناسب
نقاط ضعف: کند بودن
اگر درباره کیکس هیجان‌زده نشوید حق دارید. این خودرو قدرت چندانی نداشته و سواری آن نیز خیلی جذاب نیست و بدنه بلند آن نیز علیرغم به‌روزرسانی در سال ۲۰۲۱ هنوز هم به چشم برخی افراد زیبا به نظر نمی‌رسد. با این وجود کیکس در ارائه آنچه مأموریتش را دارد عالی عمل می‌کند. این خودرو فضای کابین زیادی نسبت به کلاس خود داشته و با تجهیزات ایمنی زیاد عرضه می‌شود. کابین خودرو شیک و خوش‌ساخت بوده و برای افرادی که خواهان محصولی ارزان، کم‌مصرف و شهری هستند کیکس گزینه مناسبی محسوب می‌شود؛ و برخلاف همه مدل‌های این لیست، نسخه فول کیکس هنوز هم قیمت زیر ۲۵ هزار دلار دارد.
نقاط قوت: یک وانت با کاربری فراوان، ارزان‌تر از همه وانت‌ها، طراحی کابین متمایز، مصرف سوخت عالی مدل هیبریدی
نقاط ضعف: برخی متریال ارزان در کابین، عدم عرضه تا سال ۲۰۲۲
تا یک سال پیش وانتی با این قیمت در بازار وجود نداشت اما به لطف فورد ماوریک جدید چنین چیزی محقق شده است. این خودرو نه تنها قیمت زیر ۲۵ هزار دلار داشته بلکه مدل پایه آن ارزش خوبی دارد. مدل رده میانی XLT با قوای محرکه هیبریدی بهای بالای ۲۵ هزار دلار خواهد داشت و اضافه شدن پیشرانه ۴ سیلندر توربو و سیستم چهار چرخ نیز قیمت را بالاتر خواهد برد. به‌هرحال ماوریک یک محصول جدید در این بازار بوده و چشم‌انداز جدیدی را ایجاد کرده است. بلکه ساختار این خودرو از کراس اوورها گرفته شده اما کابین آن هنوز هم طراحی جذابی است. اگرچه از متریال ارزان‌قیمت در برخی بخش‌های کابین استفاده شده اما با این وجود شما مالک یک وانت با قیمت زیر ۲۵ هزار دلار می‌شوید. تنها نقطه‌ضعف این خودرو را می‌توان عدم عرضه تا سال ۲۰۲۲ دانست.
علی
تویوتا کرولا کراس هم میتونست باشه
خوشنام
کرولا سایزش کوچیکه
ADAK
الان اینجا بحث سایز و کلاس خودرویی شده ؟!
فورد
من باشم مزدا CX30 روبرمیدارم
Amard
خیلی ماشین هست که زیر ۲۵ هزارتا هست هم غیر چینی هم چینی الی ماشاءالله این وسط یه عده بیشرف بی همه چیز نزاشتن که مردم ایران با خیال راحت همین ماشینای اقتصادی با قیمت منطقی سوار بشن
new RAMIN
http://qqpublic.qpic.cn/qq_public/0/0-1727875818-8E914ED1ABA84B4A10A56B7A426FB944/0?fmt=jpg&size=94&h=604&w=832&ppv=1
http://qqpublic.qpic.cn/qq_public/0/0-833871441-04FA7D7157CB771C5DE0A340B013B577/0?fmt=jpg&size=87&h=606&w=832&ppv=1
.
http://qqpublic.qpic.cn/qq_public/0/0-1907016772-6E06458D6E106EC40668C86E47E6E30A/0?fmt=jpg&size=142&h=554&w=830&ppv=1
http://qqpublic.qpic.cn/qq_public/0/0-1883043673-52EF4E24C4A4BEB1C4B441461E8DBF0C/0?fmt=jpg&size=80&h=604&w=832&ppv=1
.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ee/WEY_Mocha_001.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1c/Wey_Coffee_01_PHEV_IAA_2021_1X7A0212.jpg/1024px-Wey_Coffee_01_PHEV_IAA_2021_1X7A0212.jpg
.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7d/Geely_Icon_007.jpg
https://www.chinamobil.ru/photo/GeIcon/folder1/full/geely-icon-int01.jpg
.
https://cdn.motor1.com/images/mgl/yr11o/s1/byd-dolphin-8—3-4.webp
https://www.marklines.com/statics/news_images/Byd_dolphin2_20210831.jpg
نسخه فول آپشن همه ماشین ها مشاهده میکنید زیر ۲۶هزار دلاره…بعضی هاشون حتی زیر ۲۰ هزاردلار! (خودروهای توی لیست پدال قیمت پایه ۲۵هزار دلاره!!!)حالا طراحی ها رو فقط مقایسه بکنید.آپشن هم معلومه. داشبرد رو نگاه کنیم ۳ لایه دوخت دارن همه شون!
البته حیف ما ها دستمون کوتاهه. چه اینا و چه اونای تو لیست…هعی روزگار…
GT
کلا کره و ژاپن لیست را تسخیر کردند
Arman
گزینه های جالبی بودن،واقعا اسیایی ها بهترین ها رو واس استفاده روزمره میسازن
کاشکی مزدا یه فکری به حال طراحی کابینش بکنه چون دیگه بیش از حد ساده و کسل کنندس و از همه رقبا عقب تره بنظرم تو طراحی کنسول و کابین اما طراحی خارجی عالیه واقعا این نسلش ا
مهدی
عجیبه من کابینشو خیییییلی دوست دارم
Sina10
تقریبا همه اینو قبول دارن که کابینش یه سر و گردن از همه رقبا بالاتر و لوکس تره ، ولی خب سلیقه ها متفاوته ! فقط نبود صفحه لمسی یه مشکل محسوب میشه
و یخورده میگن دید عقب نسخه هاچبکش خوب نیست
که با سفارش مدل سدان این مشکل هم حل میشه
میمونه فضای پای عقب که خب این ماشینو باید خانواده های کوچیک تر و کم جمعیت تر سفارش بدن
بهترین توصیف واسش دقیقا همینه ، پورشه فقرا!
Arman
منکه جایی ندیدم که گفته باشن کابینش یه سر و گردن از رقبا بالاتر و لوکس تره حتی تو همین بررسی هم گفته نشده
خودم کابین الانترا و سیویکو بیشتر دوست دارم
کافر مقدس
با ۲۵هزار دلار تو ایران باید بری سراغ هایما یا کاپرا چری و دوستان
یک کاربر
نکته اشتراک جالب این خودرو ها اکثریت شرقی هستند.
اما من بنظرم هوندا سیویک بهتر است .
تا حدی سلیقه شخصی ما دخیل هست و تفاوت سلیقه
بین افراد هست ، اما اگر بازار رقابتی ملاک قضاوت بگیریم ، بنظرم بازار بهترین نحو برنده معرفی میکند انهم با بیشترین فروش. معمولا بهترین خودروهای جهان در بازار بسیار رقابتی امریکا مشخص میشوند. شما دقت کنید یکسری برند ها جرات حضور در این بازار بسیار رقابتی اصلا ندارند.
M.Kazem.K
تا وقتی هوندا سیویک تو لیست سدان ها هست واقعا نمیتونم به چیز دیگه ای فکر کنم !
RKH7787
با نقطه ضعف ماوریک مخالفم
چون الان ایراده
۲۰۲۲ دیگه ایراد نیست
مردیم از خوشی
در بین اینا هوندا سیویک از همه بهتر بود مخصوصا کابین ولی کیا k5 هم میتونست باشه اونم چیز خوبیه
نوید محمد
دمشون گرم هیوندای و کیا
واقعا گل کاشتن
mm-yarlou
مزدا چه میکنه واقعا خودرو های کاربردی و زیبا میسازه
Sina10
بهترینشون مزدا ۳ هست
این ماشین حرف نداره
طراحی بیرونی فوق العاده
کابین بسیار لوکس نسبت به قیمتش
رانندگی عالی
واقعا عالیه
کوبیده
عشق میکنم میبینم مزدا انقد خوبه
کاش یه روز سوارش شیم
Swedish arrogant tiger
Cx30 از همشون جذاب تر بنظر میرسه.
Archi KHAN
مزدا ۳ هاچبک جدید انصافا زیباست
طراحیش ایتالیایی مانند شده
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari