سوالات خود را اینجا مطرح کنید
خانه » اخبار خودرو » مدیران خودرو برند فونیکس و آریزو 6 پرو را معرفی کرد

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1
اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

فونیکس FOWNIX برند جدید و پریمیوم شرکت مدیران خودرو است و این خودروساز از این پس محصولات لوکس خود را به‌جای چری با لوگو اختصاصی این برند راهی بازار خواهد کرد. البته محصولات اکونومی این شرکت همچنان تحت برند ام وی ام پا به خیابان‌ها می‌گذارند. شرکت مدیران خودرو شامگاه دوشنبه 29 آذر 1400 طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس از برند جدید خود را پرده برداشت. هم‌زمان با این مراسم نسخه به‌روزرسانی‌شده سدان کامپکت چری آریزو 6 پرو مزین به لوگو فونیکس نیز معرفی شد.
در حاشیه مراسم معرفی برند فونیکس و نشست خبری مدیران شعبه ایران چری و مدیران خودرو با خبرنگاران جک لی، مدیرعامل چینی چری ایران گفت: «محصولاتی که تحت برند فونیکس به بازار عرضه می‌شوند کاملا از سایر خودروهای مدیران خودرو متمایز خواهند بود.» آقای لی ادامه داد: «شوروم مجزا، خدمات پس از فروش متمایز و جدا از خودروهای برند ام وی ام، گارانتی متفاوت و در نظر گرفتن سالن انتشار VIP و سرویس‌های ایاب و ذهاب برای مشتریانی که به هر دلیل نمی‌توانند در نمایندگی منتظر تعمیر خودرویشان بمانند؛ از جمله مواردی هستند که شرایط فروش و خدمات پس از فروش فونیکس را برندهای ام وی ام و حتی چری متمایز می‌کنند.»
مدیرعامل چری ایران در پاسخ به سوالی با این مضمون که «آیا شبکه نمایندگی‌های فونیکس کاملا از ام وی ام جدا خواهند شد؟» پاسخ داد: «خودروهای فونیکس ابتدا تنها در نمایندگی‌های منتخب مدیران خودرو عرضه خواهند شد و در همان نمایندگی‌ها شوروم و سالن خدمات پس از فروش مجزا خواهند داشت اما به مرور نمایندگی‌های جدیدی به‌طور اختصاصی برای برند فونیکس جذب خواهد شد.»
آقای لی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر آمار فروش چری در ایران طی سال گذشته گفت: «تحریم‌ها موجب شدند فروش محصولات چری در روسیه و برزیل از ایران پیشی بگیرد. اما با توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش به‌علاوه عرضه محصولات جدید در آینده به رشد آمار فروش محصولاتمان امیدواریم.»
در این نشست خبری همچنین بهرام شریعت، مدیرعامل شرکت مدیران در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه قیمت‌گذاری محصولات این شرکت و عرضه خودروهای برند ام وی ام و فونیکس با قیمت بالاتر از نرخ بازار گفت: «شیوه قیمت‌گذاری محصولات شرکت مدیران خودرو به‌عنوان همکار و نماینده اصلی شرکت چری در ایران با هدف رساندن محصول به مصرف‌کنندگان نهایی و مقابله با واسطه‌گری تعیین شده است.» وی افزود: « افزایش قیمت اعمال‌شده نیز حاصل رشد 106 درصدی هزینه حمل‌ونقل و کاهش تولید چیپ در دنیاست و ارتباط مستقیمی با تحریم‌ها یا مسائل اقتصادی داخلی ندارد.»
در انتهای مراسم نیز جناب آقای گرمان، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پاسخ به ابراز نگرانی‌ها از تامین خدمات خودروهای برند فونیکس گفت: «قطعات خودروهای فونیکس از ماه‌ها قبل تامین شده و مشتریان می‌توانند با آسودگی خاطر این محصولات را خریداری کنند.»
در مراسم معرفی برند محصولات لوکس شرکت مدیران خودرو، از لوگو فونیکس روی 3 محصول تیگو 7 پرو، تیگو 8 پرو و آریزو 6 پرو رونمایی شد. خودروهایی که در میان آنها آریزو 6 پرو با چهره و کابین بهبودیافته برای نخستین‌بار به نمایش گذاشته شده بود.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1
اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

اخبار خودرو
معرفی خودرو
نکات خرید و فروش خودرو
خدمات ما

source

توسط autokhabari