در بخش اول گفت‌وگو با مدیر فروش ارس خودرو دیزل به مسائلی مانند عملکرد این شرکت در ۹ ماهی که از سال گذشته است پرداختیم؛ در آن گفت‌وگو به جهش فروش با آسنا و همچنین گام های بلند آمیکو برای تأثیرگذاری بیش تر در بازار خودروهای کار و تجاری و پیکاپ اشاره شد.
در بخش دوم و پایانی این گفت‌وگو علاوه بر پیگیری موضوعات پیشین، به برنامه های پیش روی آمیکو پرداخته ایم. در این گفت‌وگو حمید ترکی  به محصول جدید آمیکو، آسنا توربو اتوماتیک اشاره کرد؛ خودرویی که حرف های زیای برای گفتن دارد اما تنها در صد نسخه و به صورت محدود تولید شد. این خودرو می تواند خود را به سرعت به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران بازار پیکاپ مطرح کند، اما قصد اصلی شرکت از تولید و عرضه این خودرو تقویت برند ارس خودرو دیزل است.
مدیر فروش ارس خودرو دیزل با اشاره به قابلیت های آسنا دنده ای اظهار کرد: «اصولاً یکی از بازارهای آمیکو  فروش سازمانی است، چون این خودرو با توجه به ویژگی‌ها و عملکرد و همچنین امنیت و راحتی سرنشین، برای تمام سازمان‌هایی که نیاز به خودروهایی عملیاتی دارند بسیار مناسب است. در واقع، علاوه بر استقرار راحت ۴ تا ۵ نفر سرنشین، یک فضا با ابعاد و ظرفیت بزرگ بر تجهیزات در اختیار آن ها قرار می دهد.
مدیر فروش ارس خودرو دیزل در ادامه با اشاره به تحقق برنامه های این شرکت در نیمه اول سال گفت: «علاوه بر ادامه فروش و توسعه زیرساخت های مرتبط، برنامه هایی نیز برای توسعه محصول در نظر داشتیم که میکسر ۲۶۳۱ یکی از آن ها بود که محقق شد. همچنین بخش دیگر توسعه محصول نسخه جدید از آسنا بود که اوایل آذر رونمایی شد.»
به گفته حمید ترکی محصول جدید ارس خودرو دیزل، آسنا توربور اتوماتیک، که به صورت محدود و تنها در ۱۰۰ نسخه خواهد بود، آغاز راه جدیدی برای ارس خودرو دیزل در حوزه توسعه محصول است.
حمید ترکی اضافه کرد: «در واقع، آسنا توربو اتوماتیک برای تقویت برند آمیکوست که در این میان، سودآوری چندان هدف شرکت نیست، اما در عین حال، این محصول خودرویی است که مشخصات خوب و بی نظیری دارد؛ مشخصاتی مانند پیشرانه میتسوبیشی، گیربکس پانچ فرانسه و قفل تمام اتوماتیک دیفرانسیل. ضمن این که، این خودرو با توجه به قدرت، شاسی، استحکام، طراحی و قابلیت های خاص و بالایی که دارد، از یک سو، می تواند نظر و توقع خانواده ها را جلب کند و به عنوان یک خودروی شهری مورد استفاده قرار بگیرد و هم می تواند نظر طبیعت گردان و آفرودبازان را تأمین و نیاز و خواسته های آنان را برآورده کند.
وی با تأکید بر این که این خودروی خاص به شدت موردپسند علاقه‌مندان به خودروهای خاص قرار گرفته است ادامه داد: «در واقع، استقبال و جذابیت این خودرو به قدری بوده است که پیش از شروع رونمایی و فروش رسمی آن، ۲۰ دستگاه آن به فروش رفته بود.»
مدیر فروش ارس خودرو دیزل افزود: «این خودرو همچنین به دلیل خاص بودن، خدمات پس از فروش خاص هم دریافت خواهد کرد. در واقع، تمام تلاش آمیکو این است که مشتریان در کنار استفاده از یک خودرو با مشخصات بسیار خوب و بی نظیر، هیچ گونه دغدغه و نگرانی از بایت خدمات پس از فروش هم نداشته باشند. از سوی دیگر، باید اشاره کنم که این خودرو حرف های بسیاری برای گفتن دارد و عملاً در محصولات تولید داخل بی رقیب محسوب می شود و می توان رقیبی بسیار قدرتمند برای خودروهای خارجی در این کلاس باشد. این خودرو می تواند سطح توقع پیکاپ سواران را بالا ببرد، چراکه خودرویی خاص با مشخصات خاص است و نمی توان نمونه ای داخلی برای آن پیدا کرد.
به گفته ترکی این خودرو در حال حاضر با سه رنگ قرمز، مشکی و سرمه ای عرضه می شود و هنگام خرید شناسنامه این خودروی محدود( LIMITED EDITION)  نیز به خریدار اعطا می شود.
ترکی در پایان اضافه کرد: «دیگر برنامه آمیکو در حوزه کامیون است که قصد داریم یک کامیون تک را، که از دیگر محصولات موفق دیگر است مانند ۲۶۳۱، بر اساس آخرین استانداردها بهینه و به روزرسانی کنیم. این محصول نیز با توجه به اجرایی شدن پروژه مهندسی محصول تا پایان سال  وارد بازار خواهد شد.
علی طجوزی
پایگاه خبری اسب بخار







در قسمت هشتم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی کراس اوور KMC K7 کرمان موتور رفته ایم. همچنین در بخش تست موتورسیکلت ها، بررسی اسکوتر هیبریدی یاماها گرندفیلانو را انجام داده ایم و در آیتم خودروچی نیز، تویوتا یاریس و هیوندای i20 مونتاژ آپشنال را با هم مقایسه نموده ایم.
تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari