حدود یک هفته پیش بود که اخباری درباره BMW M3/M4 تیون شده توسط زاکو به گوش رسید و حالا این تیونر آسیایی دست روی محصول دیگری از M گذاشته است. M8 گرن کوپه پذیرای یک کیت بدنه سفارشی و فیبر کربنی شده و ظاهر برجسته‌تری پیدا کرده است. کار روی این خودرو با بخش جلو شروع شده یعنی جایی که سپر پذیرای اسپویلر لبه‌ای بزرگ‌تر شده تا ظاهر M8 گرن کوپه با ابهت‌تر از هر زمان دیگری باشد. همچنین فیبر کربن بیشتری را می‌توان در تریم ورودی هوای L شکل دید. البته ورودی‌های هوای بزرگ و استاندارد M8 گرن کوپه نیز حفظ شده است. با نگاه به بخش جانبی می‌توان رکاب‌های جانبی جدید را دید که باعث شده‌اند خودرو کمی پهن‌تر و با ابهت‌تر از قبل به نظر برسد.

البته که بخش عقب بیشترین تغییرات را نشان می‌دهد. زاکو در اینجا از بال فیبر کربنی‌ای که معمولاً در خودروهای پیست محور M همچون M4 GTS دیده می‌شود استفاده کرده است. شاید برخی افراد بگویند این شلوغ‌کاری برای یک سدان لوکس خیلی مناسب نیست و چنین بال بزرگی بیشتر در خودروهای کوپه بکار می‌رود اما خب هر فردی نظرات خاص خود را دارد و قضاوت دراین‌باره را به شما واگذار می‌کنیم. یک دیفیوزر جدید با تریم فیبر کربن هم در پشت M8 گرن کوپه زاکو دیده می‌شود. این قطعه از بدنه بیرون شده و از سه تیغه عمودی احاطه شده توسط چهار خروجی اگزوز سود می‌برد. تمامی این قطعات با سقف سبک‌وزن فیبر کربنی همراه شده است.

زاکو منحصراً روی کیت‌های بدنه تمرکز کرده و بنابراین تغییری در پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو رخ نداده است. این پیشرانه در نسخه کامپتیشن خروجی ۶۱۷ اسب بخاری داشته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیه‌ای می‌شود. ما چیزی درباره تولید نسخه داغ‌تر M8 گرن کوپه مشابه M5 CS نشنیده‌ایم اما بخش M امسال پنجاهمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد و بنابراین احتمال دارد مدلی خاص از این محصول جذاب نیز معرفی گردد.

محمد مختاری آذر
به نظر من زیاد جالب نشده مخصوصا نمای بغل و جلوی خودرو ولی عقب خودرو واقعا عالی هستش
NAVID۰۰۹۸
بَه‌بَه
عجب جیگری
این شد یه bmw دلچسب
viper
سلام اگر میشه یک راهنمایی بکنید لطفا خیلی ممنون میشم
من همش سعی میکنم وارد اکانتم بشم ولی نمیتونم
رمز عبورم یادم رفته و ایمیل رو هم که میزنم که واسم رمز بیاد میگه ایمیل اشتباه هست ولی مطمئنم ایمیل درسته
از مدیران سایت خواهش میکنم که این مشکل من رو به یه نحوی حل کنن لطفا
سیاوش
حس میکنم شبیه slr شده تو عکس دوم
مسعود
زمانی که سنم کمتر بود از این سبک کیت و تیون خوشم میومد
سن که هرچی میره بالاتر کشیده میشی سمت چیزای ساده تر …
برای همین من طراحی استانداردشو ترجیح میدم یا نهایتش یه کیت خیلی خیلی ملایم
DBS
استوکش بی نقص هست
این گند زد بهش
رامتین
اصلا خوب نشده. بیش از حد شلوغه…
mm-yarlou
زیادی شلوغ
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari